Vagina te ruim..

25-09-2014 03:14 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve vriendinnen.



Al ruim 5 jaar ben ik gelukkig getrouwd.

Onze relatie begon vurig en vol lust.

Echter hebben we de afgelope jaren steeds minder en kortere seks. Ook komt mijn man moeilijker.



Het is nu op een punt beland dat we helemaal geen seks meer hebben.

Dinsdag hadden we hier een beetje ruzie over. Ik vroeg mn man toen ook waarom hij geen zin meer in seks heeft.



Hij wist me te melden dat ik niet strak meer was en dat hij nauwelijks meer wat voelde. Aftrekken en pijpen vond hij beter dan de daadwerkelijke seks!



Mijn vagina is dus klaarblijkelijk te wijd! Kent iemand dit en wat doe ik hiertegen? Hoe moet ik nu seks hebben met mijn man?

wat moet ik doen?

Totaal aantal stemmen: 14

Chirurgische ingreep (21%)
Alleen voorspel (7%)
Scheiden (71%)
Ik zou geen seks meer willen hebben met deze botte vent.

Wat een slappe zak om op zo'n manier de schuld aan jou te geven voor problemen in julllie seksleven.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een kind gekregen in die 5 jaar? Je vagina word niet zomaar opeens wijd.
uhhh, sorry dat hij dat zo ervaard ok, maar dat hoeft hij niet op die manier te brengen.

Die had van mij de boom in gekund met zn botte gedrag, daar zou ik geen seks meer mee willen, al had hij een gouden olifanten lul.
Alle reacties Link kopieren
Ga alsjeblieft geen chirurgische ingreep doen terwille van wat hij zegt! Vind het erg lullig en oppervlakkig van hem om op zo'n manier jouw vagina dan maar de schuld te geven van een niet zo denderend seksleven.

Heb je kinderen? Daar kan die wijder van worden. Je kan kegeloefeningen doen om de spieren in je vagina te trainen zodat je die beter kan aanspannen. Maargoed, ik denk dat het probleem meer bij hem ligt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lul!
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Wat een flapdrol.



Of is zijn lul te klein? Hoe klein is zijn lul eigenlijk?
Lijkt me idd duidelijk gevalletje van te klein pikkie!
Purschuim.
Alle reacties Link kopieren
Zijn pik is te dun.
Been there, done that, got the T-shirt.
Van een kind krijgen wordt je doos niet wijder hoor. Nouja, tijdelijk dan, wanneer je dat kind eruit perst.



Hij vindt je niet lekker genoeg meer, TO. Hoe ben jij veranderd de laatste 5 jaar, TO? Zit je relatie nog wel lekker? Zit hij wel lekker in z'n vel? Mannen zijn (ook) geen robots die altijd kunnen neuken, gewoon omdat ze een pik hebben. De randvoorwaarden doen er echt wel toe.
Deze manier van schrijven en woordgebruik is kenmerkend voor trolletjes. Geen enkele vrouw met een serieus vaginaal probleem mixt Boekettaal met plastische probleembenoeming.
Alle reacties Link kopieren
Ja precies Masquenada, dat is ook wat ik direct dacht.
Vooral dat "hallo lieve vriendinnen"...
Alle reacties Link kopieren
Je vagina wordt niet wijder hoor. Na 1 kind is de "wijdte" op termijn nagenoeg gelijk gebleven. Mijn ex (vader van kind) gaf mijn "strakke kutje" de schuld van dat hij altijd snel kwam. Hij is de enige van mij bedpartners die daar issues mee had.
Alle reacties Link kopieren
Laat mij raden, dit gebeurde na een vakantie naar Noorwegen
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Zijn hand is waarschijnlijk strakker. Als hij zich veel aftrekt zal de stimulering van jouw vagina niet meer voldoende zijn. Afkicken van zijn rechterhand dus!
Alle reacties Link kopieren
quote:jantien1968 schreef op 25 september 2014 @ 03:14:

Hallo lieve vriendinnen.

wat amicaal, het is je eerste post!
Alle reacties Link kopieren
Stel dat het hele verhaal waar is. Man van TO is zeker een botte hork met zo'n opmerking, maar het zou toch kunnen dat het daar beneden wat is verslapt? Dat moet je dan toch kunnen communiceren? Zo te horen is het probleem al langer aan de gang en durfde hij het niet ter sprake te brengen. Ik zou echt niet weten wat je moet doen, volgens mij zijn er wel oefeningen voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eerder dat het een kwestie is van teveel aftrekken en pijpen. Dat voelt veel directer, maar is wel minder intiem. Meer tijd samen nemen, meer romantiek en orale/manuele seks alleen nog als voorspel.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:dramaqueend schreef op 25 september 2014 @ 08:22:

Stel dat het hele verhaal waar is. Man van TO is zeker een botte hork met zo'n opmerking, maar het zou toch kunnen dat het daar beneden wat is verslapt? Dat moet je dan toch kunnen communiceren? Zo te horen is het probleem al langer aan de gang en durfde hij het niet ter sprake te brengen. Ik zou echt niet weten wat je moet doen, volgens mij zijn er wel oefeningen voor.Maar als het verhaal waar is, en het klopt wat man van TO zegt, zal TO dat dan zelf ook niet voelen?
Alle reacties Link kopieren
misschien kan hij 'm in je billen doen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vier kinderen maar mijn man heeft nooit laten merken dat het een probleem was, soms komt hij me veel te vlug klaar.
Think positive
Alle reacties Link kopieren
Klap in z'n gezicht zou hij kunnen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
De meeste reacties kunnen zo de prullenbak in, daar schiet je niets mee op. Op zich een goede zaak dat hij nu gezegd heeft wat er aan de hand is. Dat had ook wel eerder gekund, gewoon open en eerlijk praten moet kunnen in een goede relatie. Inderdaad advies opvolgen van je kutspieren trainen en die steeds samentrekken als hij naar binnengaat. Verder is aftrekken en pijpen meestal een meer directe stimulatie van de penis dan de penetratie, dat is bij ons ook. Maar het gevoel (bij penetratie) van helemaal in elkaar zitten overweldigt alles........oef ik ga ze even opzoeken denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven