Valt dit onder vreemdgaan?

05-10-2015 20:07 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik post dit anoniem, jullie snappen wel waarom.

Ik woon in een appartementje met een keuken met grote ramen. Na mijn douche s’ochtends maak ik altijd in een handdoekje mijn ontbijtje in de keuken, sinds ik weet dat mijn overbuurman mij begluurt met een verrekijker maak ik mijn handdoekje wat minder goed vast of vergeet ik soms mijn handdoekje. De buurman lijkt geen verdere bedoelingen te hebben, hij lijkt normaal, woont samen en denkt dat ik hem niet zie. Ik doe net alsof ik niet weet dat hij kijkt en ik heb behalve wat spanning voor ik naar mijn werk moet geen andere bedoelingen. Toch voelt dit een beetje fout, mijn vriend weet dit natuurlijk niet, hij moet altijd heel vroeg op. Valt dit onder vreemdgaan? Moet ik dit aan mijn vriend vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Trololol
Alle reacties Link kopieren
Nee joh. Ik sta ook elke ochtend mijzelf naakt te presenteren voor een eventueel kijkende buurman. Moet kunnen toch?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Als de buurman normaal is begluurt hij je niet. Als jij normaal bent, laat je je niet begluren. Twee gekkies bij elkaar.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren


Het is geen vreemdgaan, maar oké is het zeker niet.

Misschien kun je wat zakgeld verdienen door per ongeluk naakt voor je webcam te paraderen?
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Jahoor gewoon van genieten. Ik ga d'r ook nog altijd bij met mezelf spelen en doe net of ik de buurman niet zie
Alle reacties Link kopieren
Wat een geilzeikerij....Van beide partijen.
Alle reacties Link kopieren
Gaaaaaaap..........
Ik heb geen middelvinger nodig, ik kan dat met mijn ogen !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier eigenlijk gewoon geen woorden voor..

Maar mijn advies is: gebruik alsjeblieft een condoom tijdens de seks.
waarom eet je niet meteen na het opstaan?
quote:tutu87 schreef op 05 oktober 2015 @ 20:10:

Jahoor gewoon van genieten. Ik ga d'r ook nog altijd bij met mezelf spelen en doe net of ik de buurman niet zie
Lekker gratis achter een raam. Goor.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een SOA test doen! Je weet tenslotte nooit of de buurman iets onder de leden heeft.
Alle reacties Link kopieren
-klik-



En die man tijdens een biertje met zijn vrienden: "moeten jullie eens kijken naar deze foto"
Mijn partner staat ook altijd te gluren naar onze buurvrouw, die naakt rond loopt Te paraderen. Ik ben dan altijd enorm trots op hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de regel

"Ontbijtje in een handdoek maken"

Een paar x moeten lezen voor ik dacht "aaahaaaa"



Zag het al voor me, handdoek als bord gebruiken enz.



Maar goed.. Toen ik een x op de radio hoorde dat er een "kook-bende" was gepakt op Schiphol zag ik ook mensen met potten en pannen voor me.. Snapte al niet wat er fout aan was..

Tot het kwartje ook viel.. Een "coke-bende"



Zover mijn bijdrage aan dit topic
Vreemdgaan is het niet maar wel tamelijk vreemd hoor. Kan je net zo goed naakt voor een webcam gaan zitten, dan verdien je er nog wat mee
Alle reacties Link kopieren
Alleen als hij met de postduif een zakkie zaad stuurt en jij dat inbrengt.

Dan ga je vreemd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:titato schreef op 05 oktober 2015 @ 20:28:

Ik heb de regel

"Ontbijtje in een handdoek maken"

Een paar x moeten lezen voor ik dacht "aaahaaaa"



Zag het al voor me, handdoek als bord gebruiken enz.x



Maar goed.. Toen ik een x op de radio hoorde dat er een "kook-bende" was gepakt op Schiphol zag ik ook mensen met potten en pannen voor me.. Snapte al niet wat er fout aan was..

Tot het kwartje ook viel.. Een "coke-bende"



Zover mijn bijdrage aan dit topic





Daar zou ik ook elke ochtend naar uitkijken als mijn buurman dat doet. Hoe gekleed maakt niet uit.

Hilarisch!
Alle reacties Link kopieren
Beter een goede (gluur)buur dan een verre vriend...
Nee hoor. Gewoon doorgaan. Wist je dat er tegenwoordig verrekijkers zijn met ingebouwde filmcamera. Gezellig in je blote niksie op het www terwijl je je boterhammetjes smeert.
ik snap niet waarom je dit anoniem post. kan toch geen kwaad om je echte naam+foto te gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Als jij dat leuk vindt, moet je het blijven doen. Not my cup of tea.
Alle reacties Link kopieren
Je geeft geen eens een masturbatieshowtje weg? Booooooooring.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
kan aan mij liggen, maar ik irriteer me aan je gebruik van het woord 'handdoekJE'



geen idee waarom eigenlijk.



zoiets als koffie voor twee eurootjes. alsof het niets is.



als jij daar in je 'handdoekje' gaat staan roerbakken, dan doe je het erom.

en eigenlijk heb ik geen idee wat het antwoord moet zijn op je post. dus laat ik het er ook maar bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven