Veganistisch en... pijpen?

15-11-2012 16:35 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
dag lief viva forum...



ik heb speciaal voor mijn vraag een account aangemaakt...



ik vind het een beetje gek om te vragen en durf het eigenlijk alleen anoniem.



ok, komt ie dan!

ik ben al vegetarisch opgevoed en nu al best lang (zo'n 12 jaren al) veganistisch. ik weet dat je ziek kan worden als je na lange tijd weer dierlijke producten gaat gebruiken in eten of drinken...



en... mijn vriend wil graag dat ik een keer zijn zaad doorslik als ik hem pijp, mij lijkt dit ook wel erg leuk om een keer te proberen, maar... ik ben bang dat ik er ziek van ga worden... het is natuurlijk wel een 'dierlijk produkt'.



ik verwacht wel dat hier niet alleen maar serieuze reacties op komen... maar een paar moet wel lukken, hoop ik zo.



in dag geval, alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen: probeer het een keer. Je zal er vast niet doodziek van worden.



Edit: en als je daar wel bang voor bent doe het dan op een vrijdagavond, dan heb je nog een heel weekend voor je om bij te komen.
Alle reacties Link kopieren
Beginnen met een theelepeltje en langzaam opbouwen.
Alle reacties Link kopieren
Altijd met condoom doen. Ook ivm zwangerschap natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
misschien een idee om het op het toilet bij het ziekenhuis te proberen... kun je direct door naar de eerste hulp, mocht het misgaan.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zoenen ook niet, begrijp ik? Want speeksel is natuurlijk ook een dierlijk product. Zucht.....
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn inderdaad net beesten als je ze pijpt. Ik weet dan ook zeker dat je er ziek van wordt. Niet doen dus.
Alle reacties Link kopieren
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Als je nu een rauwe biefstuk zal eten zal je wel ff beroerd zijn. Ik denk dat er door een theelepeltje sperma niks gebeurd.

En het ergste dat er kan gebeuren is dat je een beetje misselijk bent, dan doe je het gewoon niet weer.
Alle reacties Link kopieren


weten we zeker dat het nog geen vrijdag is? ik zie vandaag zoveel vrijmiboto's voorbij komen...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
eerst maar proberen binnen te houden, en uitkotsen kan altijd nog....
Alle reacties Link kopieren
Goh ik wist niet dat sperma dierijk was,nou snap ik waarom mijn knderen soms net apen zij.
Alle reacties Link kopieren
Whahahaha! Die reacties ook!
Alle reacties Link kopieren
O, ik dacht dat je niet wou pijpen omdat je geen stuk vlees in je mond wil.



Je kan het ook uitspugen.

Of opkloppen met suiker en er merengue van maken. Moet je wel de kom waar je het indoet goed ontvetten anders krijg je het niet stijf. Misschien dat je niet ziek wordt als je er snoep van maakt, wie weet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vergeet van schrik sommige letters
Alle reacties Link kopieren
Haha, hij is leuk bedacht
Alle reacties Link kopieren
Laat je hem eerst de avond van te voren vegetariërs eten...



Drink je ook geen melkproducten en eet je ook geen kaas en vis ei en noem maar op? Er zijn zat vegetariërse producten waar wel dierlijke bind producten in zitten..
Ik vind het niet eens zo'n rare vraag... maar dat komt misschien omdat ik ook al mijn hele leven vegetariër ben.

Don't worry, ik ben nog nooit ziek geworden van sperma.
quote:ankie87 schreef op 15 november 2012 @ 16:41:

Laat je hem eerst de avond van te voren vegetariërs eten...



Drink je ook geen melkproducten en eet je ook geen kaas en vis ei en noem maar op? Er zijn zat vegetariërse producten waar wel dierlijke bind producten in zitten..Veganisten eten inderdaad helemaal geen dierlijke producten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk weer een een originele
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve Ashtarte,



En, heb je al wat aan de tips?

Ikzelf eet wel vlees dus ik kan je helaas geen advies geven.



Maar heb je hierover al informatie ingewonnen bij bijvoorbeeld de Partij van de Dieren? Marianne Thieme heeft hier vast wel een antwoord op!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon proberen, uitspugen in een ijsblokjesvormpje. De vriezer in en elke dag een paar keer likken.Dus langzaam opbouwen. Hopelijk is je lichaam na een week gewend en word je er niet ziek van.
Alle reacties Link kopieren
quote:ashtarte schreef op 15 november 2012 @ 16:35:

ik verwacht wel dat hier niet alleen maar serieuze reacties op komen... maar een paar moet wel lukken, hoop ik zo.





Wie van verwachtingen leeft, zal honger lijden... Zéker een veganist!





Misschien anders even het Voedingscentrum bellen met deze vraag? Antwoord graag hier posten

(Sinds wanneer behoort sperma tot de Schijf van Vijf??)
Alle reacties Link kopieren
quote:TequilaVixen schreef op 15 november 2012 @ 16:42:

Ik vind het niet eens zo'n rare vraag... maar dat komt misschien omdat ik ook al mijn hele leven vegetariër ben.

Don't worry, ik ben nog nooit ziek geworden van sperma.Dus je meent serieus dat je zeker weten ziek zal worden als je nu, pak`m beet, een knakworstje zou eten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven