Veganistisch en... pijpen?

15-11-2012 16:35 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
dag lief viva forum...



ik heb speciaal voor mijn vraag een account aangemaakt...



ik vind het een beetje gek om te vragen en durf het eigenlijk alleen anoniem.



ok, komt ie dan!

ik ben al vegetarisch opgevoed en nu al best lang (zo'n 12 jaren al) veganistisch. ik weet dat je ziek kan worden als je na lange tijd weer dierlijke producten gaat gebruiken in eten of drinken...



en... mijn vriend wil graag dat ik een keer zijn zaad doorslik als ik hem pijp, mij lijkt dit ook wel erg leuk om een keer te proberen, maar... ik ben bang dat ik er ziek van ga worden... het is natuurlijk wel een 'dierlijk produkt'.



ik verwacht wel dat hier niet alleen maar serieuze reacties op komen... maar een paar moet wel lukken, hoop ik zo.



in dag geval, alvast bedankt!
quote:plurque schreef op 15 november 2012 @ 16:45:

[...]



Dus je meent serieus dat je zeker weten ziek zal worden als je nu, pak`m beet, een knakworstje zou eten?



Absoluut, geen twijfel over mogelijk.

Ik heb ooit eens een hele avond overgegeven vanwege 1 hap boerenkool waar dus blijkbaar iets van vlees in was meegebakken.....
quote:ankie87 schreef op 15 november 2012 @ 16:41:

Laat je hem eerst de avond van te voren vegetariërs eten...



En hoeveel moet hij er eten, denk je?
Ik ben inderdaad wel eens vreselijk ziek geworden toen ik per ongeluk iets met vlees had gegeten, maar sperma lijkt mij eigenlijk niet zo'n probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je er ziek van gaat worden. Probeer t gewoon een keer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel de ultieme smoes!



'Nee sorry schat, ik ben veganistisch.'
quote:Twilight123 schreef op 15 november 2012 @ 16:51:

Ik vind het wel de ultieme smoes!



'Nee sorry schat, ik ben veganistisch.'
Alle reacties Link kopieren
sterkte meid!
kzou beginnen met normale dierlijke producten zoals eieren, boter en melk en als dat goed bevalt kun je je altijd nog aan sperma wagen
Alle reacties Link kopieren
D'r komen geen hele liters uit eh ;)

Tenzij hij een soa heeft zul je er niet ziek van worden. Net zomin als van een theelepel melk of eiwit
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha... Tia Dalma, het voedingscentrum! Hoe verzin je het? Laat ze dan ook gelijk even vertellen hoeveel weight watch punten erin zitten. Dat vind ik dan weer handig om te weten.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 15 november 2012 @ 16:53:

kzou beginnen met normale dierlijke producten zoals eieren, boter en melk en als dat goed bevalt kun je je altijd nog aan sperma wagenAls je wilt wennen aan de smaak kan je altijd eerst nog een theelepel zout nemen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Dat kan helemaal niet, want dan moet je eerst zjjn worst in je mond doen. Dat druist in tegen het feit dat je veganistisch bent.
Never give up hope.
Alle reacties Link kopieren
quote:Winterdip schreef op 15 november 2012 @ 16:57:

Hahahaha... Tia Dalma, het voedingscentrum! Hoe verzin je het? Laat ze dan ook gelijk even vertellen hoeveel weight watch punten erin zitten. Dat vind ik dan weer handig om te weten.



Dat heb ik dan wel weer ooit gelezen, 5 kj dus er van aan komen zal je niet doen.



Pfffff wat doe ik nou weer op deze pijler, dacht dat ik op de etenpijler zat .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:

Twilight123 schreef op 15 november 2012 @ 16:51:

Ik vind het wel de ultieme smoes!



'Nee sorry schat, ik ben veganistisch.'Briljant inderdaad!
You know how I know? Because I reeaally think so!
zo zonde dat ze zoveel lekkere dierlijke producten afzweert maar wel overweegt de smerige smaak van sperma te trotseren
Alle reacties Link kopieren
thanks for making my day haha.



@ ankie, vegetariers eten? Wat kanibaal. Haha. Krijgt hij iig genoeg vlees binnen.



To, ik zal het mijn schoonzus eens vragen die is veganist. Denk niet dat ik daar een serieus antwoord op krijg.
Alle reacties Link kopieren
quote:TequilaVixen schreef op 15 november 2012 @ 16:42:

Ik vind het niet eens zo'n rare vraag... maar dat komt misschien omdat ik ook al mijn hele leven vegetariër ben.

Don't worry, ik ben nog nooit ziek geworden van sperma.Het is wel een rare vraag, want menselijk sperma is geen dierlijk product.
quote:ankie87 schreef op 15 november 2012 @ 16:41:

Laat je hem eerst de avond van te voren vegetariërs eten...



Drink je ook geen melkproducten en eet je ook geen kaas en vis ei en noem maar op? Er zijn zat vegetariërse producten waar wel dierlijke bind producten in zitten..







Ik neem aan dat het wel biologisch geteelde vegetariërs moeten zijn.
quote:Twilight123 schreef op 15 november 2012 @ 16:51:

Ik vind het wel de ultieme smoes!



'Nee sorry schat, ik ben veganistisch.'





ik zou al door de mand gevallen zijn tijdens 't eten
Alle reacties Link kopieren
Vraag eens aan je ouders hoe hun het doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:strike, 22 seconden geleden



Het is wel een rare vraag, want menselijk sperma is geen dierlijk product.Ja, wel in de zin van de mens is een zoogdier, dus ook dierlijk. Maar niet in de zin van dieren eten is zielig, dat klopt wel. Pijpen is niet zielig voor mannen, mannen worden niet speciaal gefokt om te pijpen, dus daarin geef ik je wel gelijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 15 november 2012 @ 17:07:

[...]





Ja, wel in de zin van de mens is een zoogdier, dus ook dierlijk. Maar niet in de zin van dieren eten is zielig, dat klopt wel. Pijpen is niet zielig voor mannen, mannen worden niet speciaal gefokt om te pijpen, dus daarin geef ik je wel gelijk.







* Ziet een mannenfarm voor zich *
Alle reacties Link kopieren
Sorry zie nu pas mijn spellings fout.. forum mobiel enne voorspellende tekst...



Nouja jullie weten wat ik bedoel.. al lijkt het sperma slikken me veilig zou dan toch echt liever een stukje vlees eten dan sperma slikken Bbrrr
Alle reacties Link kopieren
Langzaam opbouwen. Meng een paar druppels voorvocht met een theelepeltje haverdrank en vergroot steeds de verhouding voorvocht/haverdrank. Als dat goed gaat, volg je hetzelfde opbouwschema met sperma. Normaal gezien kun je dan na een week of drie aan de slag.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 november 2012 @ 17:00:

[...]





Dat heb ik dan wel weer ooit gelezen, 5 kj dus er van aan komen zal je niet doen.



Pfffff wat doe ik nou weer op deze pijler, dacht dat ik op de etenpijler zat .Oh dat is niet zo veel inderdaad. Ach, alle beetjes helpen moet je maar denken
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven