Verhoogd bankje gezocht voor seks

04-11-2015 16:35 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje rare vraag misschien maar wij willen graag een bankje of bijvoorbeeld een verhoogde hocker kopen voor in de slaapkamer om seks op te hebben. In parenclubs hebben we wel eens zoiets gezien maar ik heb geen idee waar zoiets te koop is. Op chinese sites is wordt er wel wat aangeboden maar dat is alleen voor handelaren die er gelijk een hele zeecontainer vol van willen.



Weet iemand waar zoiets te krijgen is? We zoeken dus een bankje waar mijn vriendin op kan liggen en ik staande haar kan nemen. Het moet dus zo hoog zijn als een tafel zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een tafel dan ?
Alle reacties Link kopieren
In hoogte verstelbaar

óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 04 november 2015 @ 16:37:

In hoogte verstelbaar

[afbeelding]
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Misschien een lager bankje kopen wat aan je wensen voldoet en dan zelf langere poten er onder zetten?



Dus bijv dit







combineren met zoiets



Alle reacties Link kopieren
Ja een tafel dat doen we wel eens maar is niet zo comfortabel, en ook stevig genoeg.



Dat gymtoestel is geschikt maar eehm... denk dat mijn vriendin hem niet in het interieur vindt passen.



En die hocker met extra poten eronder, denk dat dat niet echt stevig is. Sowieso is iets met 4 normale tafelpoten als snel wiebelig als je flink tekeer gaat. Dan zou het echt zo'n bankje uit de sportschool moeten zijn maar dan hoger.
Alle reacties Link kopieren
Esse van liberatorshop? Is dat wat?
nursy wijzigde dit bericht op 04-11-2015 16:45
Reden: Niet helemaal juist
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat snap ik. Ik denk ook altijd aan mijn interieur tijdens de seks.
quote:couplegooi schreef op 04 november 2015 @ 16:41:

Ja een tafel dat doen we wel eens maar is niet zo comfortabel, en ook stevig genoeg.



Dat gymtoestel is geschikt maar eehm... denk dat mijn vriendin hem niet in het interieur vindt passen.



En die hocker met extra poten eronder, denk dat dat niet echt stevig is. Sowieso is iets met 4 normale tafelpoten als snel wiebelig als je flink tekeer gaat. Dan zou het echt zo'n bankje uit de sportschool moeten zijn maar dan hoger.Als je een beetje handig bent kun je het ook zelf bekleden, zelf een mooiere stof er omheen spannen en vastnieten bijv is al snel te doen. En anders zoek je gewoon mooiere poten, ipv zoiets wat op hoogte verstelbaar is.
Alle reacties Link kopieren
quote:nursy schreef op 04 november 2015 @ 16:42:

Esse van liberatorshop? Is dat wat?





Die is wel leuk maar dan moet je de volgende 2 producten hebben en nog transport erbij uit de USA dan wordt het wel kostbaar



http://www.liberator.com/esse.html

http://www.liberator.com/esse-stage.html



Maar zoiets als de Esse Stage zou idd wel kunnen als je die gewoon op het bed legt als verhoging Weet iemand waar je dat in Nederland kan kopen?
Alle reacties Link kopieren
Of jr bed ophogen? Scheelt ook nog eens takkeveel ruimte...
Haha, dat gymtoestel!
quote:Liberty97 schreef op 04 november 2015 @ 16:36:

Gewoon een tafel dan ?



Het leven is soms zo makkelijk he
FF navragen bij de seksclub?
Alle reacties Link kopieren
Een paar extra kussens die stevig zijn. Kun je ook zo stapelen dat de heupen beter gekanteld zijn voor optimale g-spot stimulatie.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Oh jij wilt zo eentje?



Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 04 november 2015 @ 16:56:

Een paar extra kussens die stevig zijn. Kun je ook zo stapelen dat de heupen beter gekanteld zijn voor optimale g-spot stimulatie.Met grote kussens komen we niet hoog genoeg zodat ik kan staan. We gebruiken het wel voor allerlei standjes natuurlijk.
quote:pussywillow schreef op 04 november 2015 @ 16:58:

Oh jij wilt zo eentje?



[afbeelding]Owwwww die is wel gaaf! (Ben nu een keer serieus lol)
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat je de Esse ook kunt krijgen in Nederland via een bedrijf in Hoorn. Het is nog niet heel goedkoop overigens. En anders zelf iets bouwen? Weet niet of je handig bent? En anders eventueel klossen onder het bed. Die kunnen vinden bij de thuiszorg winkel
Alle reacties Link kopieren
[img]https://helisports.pictures/products/50 ... rk-302.jpg[/img]



zo eentje zou perfect zijn maar dan hoger



Klossen onder het bed willen we niet. Dan wiebelt het bed en het hoeft ook niet permanent zou hoog. Dus of een apart bankje of een soort van extra kussen / matras maar dat hoeft niet zo heel groot te zijn.
Alle reacties Link kopieren
http://www.liberatorshop. ... ories/CustomerInformation
Alle reacties Link kopieren
Let even op of de bekleding afwasbaar is.
quote:juubje schreef op 04 november 2015 @ 18:16:

Let even op of de bekleding afwasbaar is.Gewoon een zeiltje erover, beetje koud aan de bips maar dat mag de pret niet drukken toch?!
Alle reacties Link kopieren
Alle opties overziend zouden we toch het liefste een stevige flat bench fitnessbank hebbenmaar dan hoog genoeg om staand te kunnen neuken. In de theaterkamer van de fun4two stond zo een, anders moeten we daar maar eens vragen. Zou toch wel ergens online te vinden moeten zijn?
Alle reacties Link kopieren
Grappig had niet verwacht dat er zoveel serieuze reacties zouden komen.

En een loveswing?



Misschien google op parenclub aankleed atributen ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven