Verkracht onder invloed

01-10-2015 19:51 589 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_212833 wijzigde dit bericht op 17-11-2015 19:19
Reden: Wil diet niet meer getoond hebben
% gewijzigd
Gelukkig zijn zonder zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Ga praten met slqchtofferhulp.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarom ga je met een 'vriendin' naar twee jongens? Hoezo vriendin tussen haakjes? En ken je die jongens?



Je kan wel naar de politie gaan, maar ik denk dat je weinig kans maakt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Wat er is gebeurt mag absoluut niet en is niet jouw schuld! Vertel dit tenminste aan iemand die je vertrouwt (huisarts, ouders, vriend?) en ga daarna direct naar de politie om aangifte te doen. Dit kan gewoon niet!!!



Goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de GGD, maar volgens mij is het ook belangrijk dat je naar de huisarts gaat voor verdere controle.
Waarom je het van belang vindt dat het marrokaanse jongens zijn is me een beetje een raadsel. Maar goed, je was dus niet nuchter, je ging met iemand die geen vriendin is naar jongens waar je wat precies te zoeken had? Daar slik je geheel vrijwillig xtc. Als er seks van komt vraag jij om een condoom.



Maar omdat jij denkt dat je dit niet gewild zou hebben als je nuchter was geweest, is het verkrachting.



Spijt van je eigen acties betekent niet dat anderen fout zaten.



Als je aangifte gaat doen, lijkt het me best verstandig om even te bedenken hoe je de feiten aan elkaar gaat knopen, want het klinkt alsof de tegenpartij best wat argumenten heeft om te beweren dat het allemaal vrijwillig was.
Alle reacties Link kopieren
Vraag advies bij de politie. Die kunnen je adviseren en helpen. Misschien ook nog met hulp van slachtofferhulp. Direct naar je wijkagent gaan en je verhaal doen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer ga je out van xtc? En waarom staat dit op de sexpijler?
quote:lboompje schreef op 01 oktober 2015 @ 19:56:

Wat er is gebeurt mag absoluut niet en is niet jouw schuld! Ben je altijd zo snel in het oplossen van misdrijven?
Sorry dat ik zeg, maar ik vind het echt een beetje je eigen schuld. Ik vind dit ook geen verkrachting, je hebt zelf geen grenzen aangegeven, dus hoe had die jongen moeten weten dat je niet wilde?

Je kan het je niet herinneren dus wie weet heb jij hem wel verleid..?
Alle reacties Link kopieren
Ga meteen naar je huisarts. Voor morning after pil, SOA test, je verhaal kwijt kunnen en advies. Liefst vandaag nog!

Sterkte....
Alle reacties Link kopieren
Tja, je hebt 't zelf opgezocht.

Leer hiervan: voortaan niet meer dronken naar vreemde jongens gaan en al helemaal niet om xtc vragen en jezelf helemaal bedwelmen. Jongens, zeker uit bepaalde kringen, denken op die manier dat je 'n sloerie bent die voor alles in is.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Och jemig wat erg. Je hebt wel onhandige dingen gedaan maar die jongens hebben daar heel erg misbruik van gemaakt en dat hadden ze nooit mogen doen. Ga alsjeblieft naar de politie met dit verhaal. Is er verder iemand waarmee je in vertrouwen kunt praten hierover? Dit kan je niet in je eentje oplossen dus zoek hulp. Misschien een mentor van school, of je huisarts, die kan je ook helpen.

Verder een hele dikke knuffel
Ik denk dat je, door om een condoom te vragen, impliciet toestemming hebt gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Als je morgen naar de huisarts gaat kan je meteen een soatest laten doen en meteen een zwangerschapstest. Hoef je geen 20 dagen voor te wachten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Moiren_ schreef op 01 oktober 2015 @ 19:58:

Ik denk dat je, door om een condoom te vragen, impliciet toestemming hebt gegeven.Ook dat.
quote:lboompje schreef op 01 oktober 2015 @ 19:56:

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Wat er is gebeurt mag absoluut niet en is niet jouw schuld! Vertel dit tenminste aan iemand die je vertrouwt (huisarts, ouders, vriend?) en ga daarna direct naar de politie om aangifte te doen. Dit kan gewoon niet!!!



Goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de GGD, maar volgens mij is het ook belangrijk dat je naar de huisarts gaat voor verdere controle.



Dronken en stoned en ze weet niet meer wat ze gezegd heeft. Ik zou niet zo stellig zijn.

En ze vroeg om een condoom.
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 oktober 2015 @ 19:59:

Als je morgen naar de huisarts gaat kan je meteen een soatest laten doen en meteen een zwangerschapstest. Hoef je geen 20 dagen voor te wachten.Wel hoor, ivm incubatietijd van de SOA. En een zwangerschapstest kan natuurlijk pas als je overtijd bent.
Bel met slachtofferhulp en ga naar de huisarts om hierover te praten. Ik hoop dat de huisarts je verwijst naar iemand die je kan helpen om van de drank en drugs af te blijven om erger dan dit te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje meid, wat heftig. Als ik je kon helpen dan deed ik dat!

Je mag janken, gooi het er maar lekker uit. Wat er gebeurd is, is niet niks. Goed van je dat je de GGD hebt gebeld! Bel alsjeblieft morgen ochtend gelijk de huisarts en vraag om een afspraak voor de zelfde dag. Vertel alles. De huisarts lcht je echt niet uit en hij heeft geheimhouding plicht. De huisarts helpt je. Als je dit niet doet, blijf jij je zo kut voelen.

Meld je anders ziek op je werk, het is bijna weekend. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben jij?

Wat ging jij bij die jongens doen?

Waarom ga je naar mensen die je niet kent?

Waarom slik jij XTC pillen?

Waarom vraag je om een condoom als je geen seks wilt?
Alle reacties Link kopieren
Tja je was zelf zo oerstom om 2! Xtc pilen aan te pakken en in te nemen van compleet onbekenden. Wat het Marokaans zijn van die jongens er toe doet zie ik niet, je kan ook gewoon jongens zeggen.



Je herinnert je niks zeg je. Dus ook niet of je misschien wel toestemming hebt gegeven.

Je vraagt zelfs nog om een condoom.



Heel erg dat je dit overkomen is en dat je er nu zo mee zit maar hier kan de politie ook helemaal niks mee. Je weet immers ook niet wat er gebeurd is en hebt de middelen uit vrije wil geslikt, er zelfs naar gevraagd.



Je voelt je nu vooral rot naar je vriend dat is niet gek. Maar je bent toch zelf daar heen gegaan en hebt zelf om xtc gevraagd.

Dat je nu spijt hebt is kut en zal even kut blijven voelen.

Maar dat maakt het niet meteen dat je verkracht bent.



Ggd is een heel goed plan, maar waarom heb je geen map gekocht?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:knabbelenbabbel schreef op 01 oktober 2015 @ 20:02:

Jeetje meid, wat heftig. Als ik je kon helpen dan deed ik dat!

Je mag janken, gooi het er maar lekker uit. Wat er gebeurd is, is niet niks. Goed van je dat je de GGD hebt gebeld! Bel alsjeblieft morgen ochtend gelijk de huisarts en vraag om een afspraak voor de zelfde dag. Vertel alles. De huisarts lcht je echt niet uit en hij heeft geheimhouding plicht. De huisarts helpt je. Als je dit niet doet, blijf jij je zo kut voelen.

Meld je anders ziek op je werk, het is bijna weekend. Sterkte!Serieus??? Moet niet gekker worden.
Je nam twee XTC pillen tegelijk? Je hebt een doodswens?

Naast dat, was je onder invloed. Er is van alles gebeurt die avond waar jij geen weet van hebt. Het klinkt niet dat je het niet wilde, achteraf gezien met een nuchter hoofd, snap ik dat je graag anders gezien had. Maar helaas is dat niet gebeurt.



Rot voor je, ook dat je zo onverantwoordelijk met XTC bent om gegaan. Harde les.



Goed dat je testen e.d. laat doen. Hopelijk kan je het een plekje geven. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
2 pillen tegelijk achterover gooien.... Hoe kom je erop?
Wat erg dat vrouwen nu met de vinger wijzen dat het "eigen schuld" is.

Verkrachting is nooit je eigen schuld, ongeacht of je jezelf in een onverstandige situatie hebt gebracht.

Dat TO zichzelf in een onveilige situatie heeft gebracht is wel duidelijk, maar haar lichaam is gewoon van haar en deze jongen(s) hebben zich daar zonder toestemming toegang toe verschaft.



TO ga met een vertrouwd persoon praten + aangifte, dat is de enige juiste stap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven