Vernieuwde KamaSutrA, wie gaat er ook?

06-09-2016 15:10 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Steeds meer zie ik reclame voorbij komen. Ik word getriggerd.... Kamasutra gaat door als Festival? Spannend! Ben heel benieuwd of iemand wel eens is geweest en/of wie er aankomende editie heen gaat



Let me know!
Ik ben in het verleden wel eens geweest maar vond er toen niet zo veel aan. Hier en daar wel kraampjes met echt bijzondere kleding of lingerie die je minder snel online vind of gewoon eens in het echt kan bewonderen. De beurs moet je zelf echt een beetje leuk/gezellig maken. Ik vind ook dat het een verkeerd beeld geeft van bepaalde zaken, als de Kamasutrabeurs je eerste ervaring is. Veel oud en fout publiek m.i.



Misschien dat ze nu een beetje van dat imago af komen, en het wat vernieuwd is Veel plezier alvast !!
Ik ben er eens geweest om mensen te kijken. Genóten.

De opzet zal misschien anders zijn, het publiek zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook mee. Wanneer is het eigenlijk?
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Het meeste wat ik er altijd over hoorde was inderdaad dat er nogal.. fout volk op af kwam en er weinig erotisch aan was. Daarom ben ik nog nooit gegaan. Misschien is dat nu anders?
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Diverse keren geweest is wel aan vernieuwing toe , wij vinden het doolhof en de cinema spannend misschien nu ook keer ook naar het Swingers café om van elkaar te genieten met spannend uitzicht..... of meer
Alle reacties Link kopieren
quote:Frikandellekuh schreef op 06 september 2016 @ 16:00:

Ik lees ook mee. Wanneer is het eigenlijk?



Las dat het eind september was, laatste weekend!



hoor heel veel mixed verhalen. Maar als ze het echt gaan aanpakken met beleving en goede DJ;s?? I'm in! Met Faja Lourens zou ik wel ergens in een hoekje willen belanden ;)
quote:Diddie_Boho schreef op 06 september 2016 @ 16:01:

Het meeste wat ik er altijd over hoorde was inderdaad dat er nogal.. fout volk op af kwam en er weinig erotisch aan was. Daarom ben ik nog nooit gegaan. Misschien is dat nu anders?



Welnee.

Heerlijk, een beetje centraal, op een bankje gaan zitten en genieten van alles wat voorbij komt.
Alle reacties Link kopieren
Spannend. Ga er maar eens kijken.
Alle reacties Link kopieren
Wie gaan er allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Zijn er meer liefhebbers onder ons die het aandurven??



En ga je dan om te kijken of wil je ook een attractie meepakken?
Het doolhof vond ik echt verschrikkelijk, net als het 'Swingerscafe'. We waren met vrienden en hadden er vooral veel lol om. - Voor die dingen zou ik dan echt naar een club gaan en niet naar een beurs. Mocht je er dus serieus gebruik van willen maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat ze op Groupon kortingen aan het uitdelen zijn...Misschien een tip voor degene die gaan.
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
quote:Lumos schreef op 14 september 2016 @ 14:20:

Het doolhof vond ik echt verschrikkelijk, net als het 'Swingerscafe'. We waren met vrienden en hadden er vooral veel lol om. - Voor die dingen zou ik dan echt naar een club gaan en niet naar een beurs. Mocht je er dus serieus gebruik van willen maken.

Wat is er dan verschrikkelijk aan het doolhof?

De laatste keer was er behoorlijk actie.
Alle reacties Link kopieren
Doolhof klinkt ook wel spannend? Wat kan ik mij daar bij voorstellen dan?
Ik ga foto's maken op Erotisch Twente, een aantal acts daar zijn ook op Kamasutra zag ik, maar daar ga ik niet heen.
Alle reacties Link kopieren
Oh oke. Het hoofdpodium is weg begreep ik en er zijn nu diverse kleinere acts tussen het publiek.



Ik heb er zin in.
Alle reacties Link kopieren
Benieuwd waarom je dan wel naar Erotisc Twente gaat. Of juist omdat het zakelijk is (voor de foto's)?
quote:Noortje-88 schreef op 20 september 2016 @ 14:51:

Benieuwd waarom je dan wel naar Erotisc Twente gaat. Of juist omdat het zakelijk is (voor de foto's)?Ja, dat is vanwege de foto's. Voor de rest is het programma niet heel indrukwekkend (en is er overlap met Kamasutra). Leuk om weer een paar bekenden te zien, maar die zijn er ook bij allebei.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noortje-88 schreef op 14 september 2016 @ 13:22:

Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Zijn er meer liefhebbers onder ons die het aandurven??



En ga je dan om te kijken of wil je ook een attractie meepakken?Ik wil op vrijdagavond gaan, althans dat is de planning, zin om als date te gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:kokkie2000 schreef op 20 september 2016 @ 22:05:

[...]



Ik wil op vrijdagavond gaan, althans dat is de planning, zin om als date te gaan?Aangemeld voor deze reactie?
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn vrouw gaan, wij vullen onze sexspeeltjes en 'slaapkamer' kleding er altijd mee aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cumlovah86 schreef op 21 september 2016 @ 11:42:

Ik en mijn vrouw gaan, wij vullen onze sexspeeltjes en 'slaapkamer' kleding er altijd mee aan.Los van de shopping gaan jullie dan ook naar de attracties? Ervaringen of aanbevelingen voor ons?
Alle reacties Link kopieren
quote:Noortje-88 schreef op 21 september 2016 @ 15:30:

[...]





Los van de shopping gaan jullie dan ook naar de attracties? Ervaringen of aanbevelingen voor ons?Hangt af van wat je houd, sinds 50 shades of Grey is ze van de 'sm' ed dus zo'n show wilt ze dan wel zien, verder zijn we er eigenlijk altijd zo weer weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven