Vernieuwde KamaSutrA, wie gaat er ook?

06-09-2016 15:10 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Steeds meer zie ik reclame voorbij komen. Ik word getriggerd.... Kamasutra gaat door als Festival? Spannend! Ben heel benieuwd of iemand wel eens is geweest en/of wie er aankomende editie heen gaat



Let me know!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga met mijn scharrel op vrijdag. Zij wil graag, maar kon nooit de juiste man vinden. Ik wil wel en ben 3 jaar terug al eens geweest en heb me toen wel vermaakt.
quote:photonic schreef op 20 september 2016 @ 15:00:

[...]





Ja, dat is vanwege de foto's. Voor de rest is het programma niet heel indrukwekkend (en is er overlap met Kamasutra). Leuk om weer een paar bekenden te zien, maar die zijn er ook bij allebei.Twente had weinig bezoekers en er viel weinig te beleven. Wel leuk op de stand met de modellen en ik heb weer leuke nieuwe contacten opgedaan en genoeg gefotografeerd, dus voor mij zeker geslaagd.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan ook. Weekendje Utrecht en de beurs zaterdag meepakken. Ooit 1x al eens geweest. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
"had me toen vermaakt" ben benieuwd waarmee ;)



Ben zelf vrijdag niet gegaan omdat het mij een B versie van Kamasutra leek? ben nu dus extra benieuwd...



Zag iets voorbij komen over een Pleasure Park? Altijd al seks in een attractie willen hebben hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:Noortje-88 schreef op 27 september 2016 @ 17:01:

"had me toen vermaakt" ben benieuwd waarmee ;)



Ben zelf vrijdag niet gegaan omdat het mij een B versie van Kamasutra leek? ben nu dus extra benieuwd...



Zag iets voorbij komen over een Pleasure Park? Altijd al seks in een attractie willen hebben hihiHeerlijk spannende sex gehad in de Swingersbar en ook nog wat in het Doolhof gekeken en gevoeld. Het is trouwens aankomend weekend.
Alle reacties Link kopieren
Doolhof klinkt ook wel heel spannend? Moet ik mij dan drukte voorstellen? of kan je echt in een donker spannend hoekje verdwalen ? Ik krijg steeds meer zin in het weekend!
Alle reacties Link kopieren
quote:Noortje-88 schreef op 28 september 2016 @ 15:11:

Doolhof klinkt ook wel heel spannend? Moet ik mij dan drukte voorstellen? of kan je echt in een donker spannend hoekje verdwalen ? Ik krijg steeds meer zin in het weekend!Nadeel van Doolhof is dat er veel kijkers zijn. Één stond letterlijk op 2 cm afstand te kijken hoe ik mijn partner oraal bevredigde. Dat was wel minder.
Plannen gewijzigd... ik ben gisteren gevraagd of ik alsnog op zondag naar Kamasutra kan komen, dus ik ben er toch bij! Leuk vooruitzicht! :-)
Ik vond er geen bal aan, het publiek wat er kwam liep er of in hun doordeweekse kloffie aapjes te kijken en degene die wel hun best hadden gedaan waren van die foute types.

Ik vond het echt zonde van m'n geld, want de stands vond ik ook niet bijzonder.

(Misschien waren m'n verwachtingen te hoog?)

Komend weekend BITCH, past veel beter bij me
Alle reacties Link kopieren
Mmm ok dus dat was een beetje van "stop and stare", mee doen is toch veel leuker :P
Alle reacties Link kopieren
quote:stellar schreef op 29 september 2016 @ 08:04:

Ik vond er geen bal aan, het publiek wat er kwam liep er of in hun doordeweekse kloffie aapjes te kijken en degene die wel hun best hadden gedaan waren van die foute types.

Ik vond het echt zonde van m'n geld, want de stands vond ik ook niet bijzonder.

(Misschien waren m'n verwachtingen te hoog?)

Komend weekend BITCH, past veel beter bij me En waar schaarde jij je onder?
quote:Noortje-88 schreef op 28 september 2016 @ 15:11:

Doolhof klinkt ook wel heel spannend? Moet ik mij dan drukte voorstellen? of kan je echt in een donker spannend hoekje verdwalen ? Ik krijg steeds meer zin in het weekend!Ik sta op zondag in de stand van Jentina en Shirly, kom maar langs als je zin hebt!
quote:willem1959 schreef op 29 september 2016 @ 19:00:

[...]



En waar schaarde jij je onder?Geen van beide, daarom dat ik er niks aan vond waarschijnlijk
Alle reacties Link kopieren
Zo, we zijn geweest. Ik ga versie 2016 vergelijken met versie 2013.



Allereerst was het rustiger, maar dat kan liggen aan het feit dat ik deze keer er op een vrijdag was en in 2013 op een zaterdag. Er zijn minder stands met verkoopwaar dan voorheen of dat hebben ze door een andere opstelling goed weten te maskeren.



Het pleasure park was klein: 3 of 4 attracties en erg rustig zo rond 21:00 uur, meteen doorgelopen. Cinema Erotique was druk (kleine zaaltjes), maar ze gebruikten niet al te grote LCD schermen. Voor de Voyeur werden we geadviseerd later terug te komen omdat er niet veel actie plaatsvond, maar later stond er een rij die erg langzaam ging (en wat een goed teken is).



Uiteindelijk hebben we het meeste plezier gehad in het Swingers Café. Daar is sowieso een goede bios met groot scherm! Het café is groter dan 3 jaar terug, maar veel mensen bleven voor hangen (wat ook een stuk groter en mooier is, misschien daarom). Ook de swingersruimte was dus groter, misschien wel 2 keer zo groot. Daar waren vooral veel kijkers/rondlopers/inactieven. In de bioscoop wel regelmatig actie en ook in de grote ruimte was het gezellig druk.



We hebben het leuk gehad, maar gaan de volgende keer op zaterdag en dan hopen we op meer actie van anderen: kijken en bekeken worden én verleiden en verleidt worden is tóch het allerleukste!
Dank voor je verslag! Ik kijk uit naar morgen, hopelijk is het dan ook gezellig druk.
Ik ben benieuwd naar jouw verslag photonic.

En naar dat van Willem. Wij zijn vorig jaar geweest en ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Maar omdat onze vrienden nog nooit geweest zijn overwegen we een bezoek in januari. ( als het dan nog is).

Maar ik wacht even de reviews af
quote:Feetje69 schreef op 01 oktober 2016 @ 17:02:

Ik ben benieuwd naar jouw verslag photonic.

En naar dat van Willem. Wij zijn vorig jaar geweest en ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Maar omdat onze vrienden nog nooit geweest zijn overwegen we een bezoek in januari. ( als het dan nog is).

Maar ik wacht even de reviews af Ja, ik zal het je hier laten weten Feetje! Ik zal niet in de attracties te zien zijn, verwacht ik, maar ik hoop wel een hoop mensen te spreken en nieuwe mensen te leren kennen. Meer een soort netwerkevenement :-)
Alle reacties Link kopieren
Viel tegen. Voor de cinema moest betaald worden. Maar waar je voorheen een stempel kreeg om in en uit te gaan was dat nu niet meer. De enige stempel was in het doolhof.

Verder vind ik dat ze de verwachtingen niet waargemaakt hebben. Het was nog veel van het oude. En de 'kermis' of hoe je het ook noemen wilt was inderdaad helemaal leeg. Daar komen mensen niet voor blijkbaar.

Al met al een hoop geld, een hoop extra betalen en niet anders dan andere keren.
Wat jammer Willem. Ik had het eigenlijk al een beetje verwacht.

Er was afgelopen jaar al veel commentaar op bepaalde dingen. Entree vragen voor SM theater dat eerst gratis was, lange wachtrijen, mannen alleen terwijl dat niet meer zou worden toegelaten in bep. items. En security niet te vinden als ze echt nodig waren.

Daar komt nog bij: stevige entreeprijs en dan nóg entree vragen voor de verschillende items.





Jammer. Meen ik echt.

Ik heb er toch mijn eerste " drempels" overwonnen.

Maar gezien ook wij ong. €280 kwijt waren en het nieuwe concept dus blijkbaar teleurstellend is, gaan we niet meer.



Bedankt voor je review!
Alle reacties Link kopieren
quote:Feetje69 schreef op 02 oktober 2016 @ 16:04:

Wat jammer Willem. Ik had het eigenlijk al een beetje verwacht.

Er was afgelopen jaar al veel commentaar op bepaalde dingen. Entree vragen voor SM theater dat eerst gratis was, lange wachtrijen, mannen alleen terwijl dat niet meer zou worden toegelaten in bep. items. En security niet te vinden als ze echt nodig waren.

Daar komt nog bij: stevige entreeprijs en dan nóg entree vragen voor de verschillende items.





Jammer. Meen ik echt.

Ik heb er toch mijn eerste " drempels" overwonnen.

Maar gezien ook wij ong. €280 kwijt waren en het nieuwe concept dus blijkbaar teleurstellend is, gaan we niet meer.



Bedankt voor je review!

Als je eenmaal betaalt en dan steeds terug kunt keren is het wat mij betreft geen probleem. Maar ik las nu van mensen (zie kamastura-forum) dat er mensen de cinema inliepen waar niemand was en dus een tientje kwijt waren.



Ik heb niets met het sm-theater, maar inderdaad, vroeger was dat gewoon een podium waar je langs kon lopen.



Wat loslopende mannen betreft, die waren er wel, maar geen last van gehad. En in de attracties waar ze niet in mogen zoals het doolhof en enkele 'zalen'van de cinema, heb ik ze ook niet gezien.
@ Willem:

Ben jij wel in het SC geweest? Hoe was de opzet daar tov afgelopen editie?



Toen vond ik het ontzettend lawaaierig door de overheersende muziek van het hoofdpodium.

De mensen klaagden erover dat er weinig privacy was te vinden en de wijn werd in plastic bekertjes geschonken.

Bovendien was de entree vóór 17:00 €15 pp.

Savonds was het duurder. Je kreeg idd wel nog een stempel. Waardoor je in- en uit kon lopen.



Kreeg je nog altijd een gratis entree- kaart voor de volgende editie als je seks in het " hart" had?
Alle reacties Link kopieren
Niet geweest nee. En ja, je kreeg voorheen een gratis kaart voor de keer er na.
Alle reacties Link kopieren
Ook geweest. Zaterdag en zondag. Kregen wel stempels bij swingers café,doolhof en cinema. Rest van de betalende dingen hebben we niet gedaan. Bij het funhouse gratis kaart gekregen voor januari. Wij hebben ons wel goed vermaakt. Wel wat rustig en heb me een paar keer in t doolhof geïrriteerd aan lompigheid (luid lacherig commentaar geven). Zondag meer alleengaande mannen dan zaterdag had ik het idee. Vind ik zelf altijd wat minder maar al met al een ontspannen weekendje.
Ik was er gisteren, zondag dus. Het was er in elk geval stukken drukker dan bij Erotisch Twente vorige week! Het viel me op dat er veel jong publiek was, veel stelletjes tussen de 20 en 30. Ik was het grootste deel van de dag rondom de stand van Jentina en Shirly om foto's te maken, maar ik heb natuurlijk ook af en toe rondgelopen om even bij de andere stands te kijken. En er liepen genoeg bekenden rond, Kim Holland en een aantal van haar modellen, andere fotografen, een bodypaintmodel waar ik nog eens mee wil shooten, leuk om iedereen te zien. Veel actie heb ik niet gezien, maar dat komt omdat die zich in de aparte ruimten afspeelt. Ik zag er wel geregeld mensen in en uit lopen, maar ik heb er zelf niet aan meegedaan. Nu was ik daar ook niet naar op zoek, ik had de avond ervoor nog foto's gemaakt op een SDC feest en al genoeg seks gezien voor het weekend... De muziek van DJ Diva vond ik vrij aanwezig, de show eromheen zag er goed uit, een reden om af en toe even bij het podium stil te blijven staan. Zou ik de volgende keer weer gaan, als bezoeker? Ik twijfel. De stands met dildo's massage-olie, lingerie en zweepjes vind ik niet interessant genoeg. En voor actie zou ik eerder naar een parenclub of swingersfeest gaan. Als fotograaf hoop ik er de volgende keer zeker weer bij te zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bilf schreef op 03 oktober 2016 @ 06:52:

Ook geweest. Zaterdag en zondag. Kregen wel stempels bij swingers café,doolhof en cinema. Rest van de betalende dingen hebben we niet gedaan. Bij het funhouse gratis kaart gekregen voor januari. Wij hebben ons wel goed vermaakt. Wel wat rustig en heb me een paar keer in t doolhof geïrriteerd aan lompigheid (luid lacherig commentaar geven). Zondag meer alleengaande mannen dan zaterdag had ik het idee. Vind ik zelf altijd wat minder maar al met al een ontspannen weekendje.

Ik las op het Kamasutra forum dat er later in het weekend inderdaad toch weer stempels gegeven zijn voor de cinema. Maar toen wij er waren was dat niet het geval.

Hoop niet dat het de volgende editie ook zo met het doolhof gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven