Verslaafd aan . .

09-09-2010 16:30 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Met jullie goedvinden probeer ik nog een keer mijn spermaverslaving ter discussie te brengen. Het ging mis op avatar en nickname, mijn excusses er voor, ik wilde niemand kwetsen of provoceren, dus met jullie goedvinden een nieuwe poging.



Wie heeft er een uitgesproken mening over??



Ik heb deze verslaving al jaren, maar probeer er sinds een aantal weken open over te praten. Verslaafd omdat ik steeds op zoek ben naar een zaaddonor, 't is nooit meer genoeg, ik wil steeds meer, ik vindt het lekker , soms erg lekker (voorzover de mannen veel fruit en groente eten, niet roken, weinig of geen alcohol drinken en geen gekruid voedsel eten) Tot nu toe waren het allemaal bekende mannen en vrienden die doneren, maar de behoefte wordt groter, ik wordt ouder, en minder aantrekkelijk. Het gaat mij trouwens alleen om de sperma, niet om de piemels, (sex heb ik met mijn man) en mannen willen meer dan alleen een beetje trekken . . (begrijpelijk). Mijn man kan niet in mijn behoefte voorzien, daarvoor produceert hij gewoon te weinig, en hij is akkoord met de donatie van de andere mannen, zolang hij ze maar kent.



Hoe zouden jullie hier mee omgaan, weten jullie iemand met een eendere verslaving, en kunnen jullie (ook mannen) hier serieus in discussiëren??



Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.



Liefs, Janneke.
Alle reacties Link kopieren
Opsparen tot het wijnglas vol is? Ik zou Keith B. bellen. Dit is niet gezond hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Janneke62 schreef op 09 september 2010 @ 17:18:

Ik kan me voorstellen dat er dames zijn die dit smerig vinden, of moeten kokhalzen als ik er over praat, dat kom ik allemaal wel vaker tegen, geen probleem. Ik drink het alleen uit een glas, en het hoeft niet warm te zijn, hoe verser hoe "lekkerder" maar smaken verschillen, zeker op dit gebiedt. Sinds ik de zachtzoete smaak te pakken heb, ben ik het steeds meer gaan "waarderen", het lekkerder gaan vinden, maar de smaak van paracetamol, ter vergelijking, vindt ik ook absoluut niet vies, min of meer vergelijkbaar vindt ik . . Ik laat niemand in m'n mond klaarkomen dan m'n man. Ze doneren in een glas, en ik spaar het op tot het een wijnglas vol is, en dan drink ik het (Het staat bij ons gewoon in de koelkast.).Ik was heel nieuwsgierig naar je reactie, nu niet meer, nu vind ik het gewoon echt te goor :S
Ieuwl.



Nou, ik herken het in elk geval niet. Vind het wel een bijzondere verslaving, maar hoe weet je nu dat het een verslaving is? Ga je trillen na 3 dagen zonder sperma? Ik bedoel.....het lijkt me persoonlijk méér een zelf-opgelegde verslaving.



Nouja goed. Verder: waarom niet naar een parenclub oid waar je wellicht mannen vindt die het geil vinden om te 'doneren'?
Alle reacties Link kopieren
mannen in je omg. doneren dit? werkelijk? als zij aan het trekken zijn denken ze oh even in een glas voor janneke? Dat eb jij ze gevraagd?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het gewoon in de koelkast staan?

Ik neem dan aan dat je kinderloos bent of geen kinderen in huis hebt lopen?
Alle reacties Link kopieren
huh?
Alle reacties Link kopieren
hmm..had al eerder willen reageren, maar ik kan maar niet kiezen tussen:



of



of :puke:
Alle reacties Link kopieren
quote:Janneke62 schreef op 09 september 2010 @ 16:30:





Hoe zouden jullie hier mee omgaan, weten jullie iemand met een eendere verslaving, en kunnen jullie (ook mannen) hier serieus in discussiëren??



Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.



Liefs, Janneke.



Hoi Janneke,



Vanochtend had je het over een nicotineverslaving of een spermaverslaving.

M.I. is nicotine niet slecht voor je lever en sperma niet slecht voor je longen.

Probleem is alleen dat roken,chocolade of eetverslaving over het algemeen meer geaccepteerd zijn dan jouw 'probleem'.



Ik denk dat er gelukkig voor jou al dan niet via de NVSH genoeg mannen te vinden zijn die aan jouw behoefte kunnen voorzien.

Trek je niets aan van evt. kortzichtige reacties.

Als het écht een probleem voor je gaat worden weet je zelf als vrouw van 62 wel de weg te vinden naar de juiste hulpverlening.



Groet V.F.
Alle reacties Link kopieren
quote:scroppino schreef op 09 september 2010 @ 17:25:

Ik neem dan aan dat je kinderloos bent of geen kinderen in huis hebt lopen?Scroppino , je hebt ook mensen die kindervrij zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Janneke62 schreef op 09 september 2010 @ 17:18:

Ze doneren in een glas, en ik spaar het op tot het een wijnglas vol is, en dan drink ik het (Het staat bij ons gewoon in de koelkast.).die koelkast en dat glas vragen om een foto! ik lees hier al een tijdje mee naar dit is nieuw voor me!
Alle reacties Link kopieren
quote:Janneke62 schreef op 09 september 2010 @ 17:18:

Ik kan me voorstellen dat er dames zijn die dit smerig vinden, of moeten kokhalzen als ik er over praat, dat kom ik allemaal wel vaker tegen, geen probleem. Ik drink het alleen uit een glas, en het hoeft niet warm te zijn, hoe verser hoe "lekkerder" maar smaken verschillen, zeker op dit gebiedt. Sinds ik de zachtzoete smaak te pakken heb, ben ik het steeds meer gaan "waarderen", het lekkerder gaan vinden, maar de smaak van paracetamol, ter vergelijking, vindt ik ook absoluut niet vies, min of meer vergelijkbaar vindt ik . . Ik laat niemand in m'n mond klaarkomen dan m'n man. Ze doneren in een glas, en ik spaar het op tot het een wijnglas vol is, en dan drink ik het (Het staat bij ons gewoon in de koelkast.).Ooit therapie overwogen ? Jouw partner moet toch wel heel ruimdenkend zijn. Ik vind het ook bijzonder dat mannen ( jouw donoren ) zich hiervoor lenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier echt te griezelen... In een glas en dan van andere mannen/ Ben niet preuts, maar dit vind ik smerig. Niet vanwege het 'doorslikken', maar vanwege het feit dat je blijkbaar alles wegslokt als het maar sperma is, van wie dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Eeh... je spaart het op in een wijnglas? En hoe vaak 'moet' je zo'n glas leegdrinken dan? Wat voor symptomen krijg je als je zo'n glas niet leegdrinkt?

Ik ben het met sarah eens, het lijkt eerder een zelfopgelegde 'verslaving'. Ik kan alleen maar zeggen: Zoek hulp.



(koude sperma is nog viezer dan warme sperma, en dan lekker mixen van verschillende mannen? Ik vraag het je nóg een keer, denk je niet aan soa's/ hiv????)
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 09 september 2010 @ 17:35:

Ik zit hier echt te griezelen... In een glas en dan van andere mannen/ Ben niet preuts, maar dit vind ik smerig. Niet vanwege het 'doorslikken', maar vanwege het feit dat je blijkbaar alles wegslokt als het maar sperma is, van wie dan ook.Had een mooi onderwerp geweest voor Menno Buch in Seks voor de Buch maar we zijn helaas een paar jaar te laat
Alle reacties Link kopieren
o my god

ook ik kan moeilijk kiezen tussen

en :puke:



ik ga toch maar voor de laatste, ieuw
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Melpomene schreef op 09 september 2010 @ 17:35:

Ik zit hier echt te griezelen... In een glas en dan van andere mannen/ Ben niet preuts, maar dit vind ik smerig. Niet vanwege het 'doorslikken', maar vanwege het feit dat je blijkbaar alles wegslokt als het maar sperma is, van wie dan ook.Zoooooooo eens!
Alle reacties Link kopieren
Al eens een paard geprobeerd is je glas gelijk vol ?



Maar effe serieus nu, ben als man hier heel nieuwsgierig naar (en nee, om jullie voor te zijn, ik bied mij niet als donor aan).



Maaarre als ik bij jou op bezoek kom, hoe gaat dat dan in zijn werk ... haal je het glas met sperma, dat staat te wachten op verdere vulling uit de koelkast en moet ik daar dan even mijn kwakje bij deponeren ?



En als het vers moet zijn, onderstel ik dat het glas ook op korte tijd moet gevuld worden, hou je dan een soort van upperdate spuitparty met een hele trits mannen, waar het glas, samen met de joint in het kringetje wordt doorgegeven ?



Klinkt ook voor mij (en ik ben ook als man behoorlijk ruimdenkend) toch wel heel kinky.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gamayun schreef op 09 september 2010 @ 17:39:

Eeh... je spaart het op in een wijnglas? En hoe vaak 'moet' je zo'n glas leegdrinken dan? Wat voor symptomen krijg je als je zo'n glas niet leegdrinkt?

Ik ben het met sarah eens, het lijkt eerder een zelfopgelegde 'verslaving'. Ik kan alleen maar zeggen: Zoek hulp.



(koude sperma is nog viezer dan warme sperma, en dan lekker mixen van verschillende mannen? Ik vraag het je nóg een keer, denk je niet aan soa's/ hiv????)



Koude sperma ???, ik heb het nog nooit gehad. Hoe weet jij dat dit vies is ?



Hilarisch dit draadje
Hellothere, ik zie de kinkyness ook wel (kwestie van smaak, mij lijkt het niets, maar goed) maar wat me ronduit onzin lijkt is dat het een verslaving is.
Alle reacties Link kopieren
Ben je niet bang om een soa op te lopen? Of moeten de mannen die willen doneren eerst een soa-test doen...
Alle reacties Link kopieren
Euuuuhhhh, ok, wat moet ik hiervan zeggen? Tsja! Ik kan me het niet voorstellen, maar ik zou er wat aan gaan doen. Vooral omdat je meer buiten de deur moet gaan zoeken en de lijst wel heel lang is. Iedereen zijn liefhebberij zullen we maar zeggen.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Alle reacties Link kopieren
Met kinderloos, bedoel ik ook kindvrij.

Is bij mij hetzelfde. Of is kinderloos alleen bij mensen die onbewust zonder kinderen zitten en is kindvrij een positieve term voor mensen die het fijn vinden zonder kinderen?

Ik bedoel er in iedergeval niets mee, geen kinderen hebben is geen kinderen hebben, wat de reden ook is.

Het was dus niet onaardig bedoeld!



Ik doelde met mijn vraag ook op iets anders dan wordt begrepen. Sperma in de koelkast bewaren lijkt mij onverstandig als er kinderen in de buurt rondlopen die het zo te pakken kunnen krijgen. Ik bedoelde er niet mee dat ze vanwege haar verslaving geen kinderen zou moeten hebben.

Maar ik lees nu dat ze 62 is, ik dacht dat dat haar bouwjaar was.

Man, dan is ze velen jaren ouder dan mijn moeder en man, wat moet ik er niet aan denken dat mijn moeder zo'n verslaving zou hebben. Ik zou mij geen raad weten.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er geen snars van. Janneke is OF een fantast OF niet goed bij het hoofdje!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind leeftijd hierin nou niet echt belangrijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven