Verslaafd aan . .

09-09-2010 16:30 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Met jullie goedvinden probeer ik nog een keer mijn spermaverslaving ter discussie te brengen. Het ging mis op avatar en nickname, mijn excusses er voor, ik wilde niemand kwetsen of provoceren, dus met jullie goedvinden een nieuwe poging.



Wie heeft er een uitgesproken mening over??



Ik heb deze verslaving al jaren, maar probeer er sinds een aantal weken open over te praten. Verslaafd omdat ik steeds op zoek ben naar een zaaddonor, 't is nooit meer genoeg, ik wil steeds meer, ik vindt het lekker , soms erg lekker (voorzover de mannen veel fruit en groente eten, niet roken, weinig of geen alcohol drinken en geen gekruid voedsel eten) Tot nu toe waren het allemaal bekende mannen en vrienden die doneren, maar de behoefte wordt groter, ik wordt ouder, en minder aantrekkelijk. Het gaat mij trouwens alleen om de sperma, niet om de piemels, (sex heb ik met mijn man) en mannen willen meer dan alleen een beetje trekken . . (begrijpelijk). Mijn man kan niet in mijn behoefte voorzien, daarvoor produceert hij gewoon te weinig, en hij is akkoord met de donatie van de andere mannen, zolang hij ze maar kent.



Hoe zouden jullie hier mee omgaan, weten jullie iemand met een eendere verslaving, en kunnen jullie (ook mannen) hier serieus in discussiëren??



Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.



Liefs, Janneke.
Alle reacties Link kopieren
quote:Janneke62 schreef op 10 september 2010 @ 10:34:

De mannen van toen, waarvan de meesten nog bevriend zijn, zijn allemaal de 60 gepasseerd. Dat is ook de reden dat ik het met hen gemakkelijk aandurf, en niet bang ben voor ziektes.

Nee, die had je toen natuurlijk nog niet



Ik trek ze zelf af, heb een soort “aftrekkamertje” thuis, van de meeste gemakken voorzien, . . jullie willen details toch ?? . . . er staan een bed, een relaxstoel, TV en er is een wasbak waar ik de piemels na de trekbeurt even lekker met warmwater wast, en verzorgd weer “teruggeef” . Dat wassen zou ik dus van te voren doen.





het is allemaal van deze tijd, en alles moet kunnen, dus dacht ik “laat ik dit eens bespreekbaar” maken, hoe bizar het ook klinkt, sperma in de koelkast, heus geen hele liters hoor, maar een dagopbrengst (Ik zie jullie al lachen . . ) en de smaak, natuur lijk is handwarm en vers het lekkerst, en wat is lekker, de meeste vrouwen walgen er van, is mijn ervaring, misschien als jullie (vrouwen) erg opgewonden zijn van het spel zelf, tijdens de gemeenschap, of de pijpbeurt, dat jullie (vrouwen) het proeven en slikken, maar verder kan ik zeggen dat de meesten het smerig vinden. Er zijn trouwens ook mannen die hun eigen sperma lekker vinden heb ik gelezen !! Nu, ik vindt het ook lekker, een kwakkie is soms niet meer dan 3 of 4 cc, maar soms ook wel 10, of zelfs 15 cc, in die hoeveelheid “drink” ik het gelijk op, gewoon waar de heren bij zijn, gebeurt ook al jaren, en we zijn niet anders gewend dan het op deze manier te doen, en anders “opsparen in de koelkast”. Klinkt byzar, maar dat is het ook . . .

Inderdaad. Ik vind het echt raar!



Zijn er nog specifieke vragen, of dingen die jullie willen weten over mijn “hobby” dan kan je het ook via de mail vragen, voor mij geen probleem. Willen jullie het via het forum, dan ook geen probleem.

Oja, de mannen mogen tijdens het bevredigen wat ik doe, aan m’n borsten zitten, en ja, met hun vrouw er bij. Ooit zo gegroeid en zo gebleven, al zien mijn borsten er op deze leeftijd niet echt fraai meer uit.

En als ik dit zo lees dan ben je gewoon een hoer. Wat vind je man ervan. Dat hij het goed vindt dat je iemand anders zijn sperma drinkt vind ik vreemd. Maar dat hij toestaat dat je sexuele handelingen bij andere mannen doet, daar kan ik me dan weer weinig bij voorstellen. Of hij is zijn tijd ver vooruit en is/was een loverboy.

En dan de vrouwen die dan toekijken? Onder het genot van een hapje en een drankje?
Alle reacties Link kopieren
quote:NBY schreef op 10 september 2010 @ 13:40:

Kan de TS niet eens wat bewijs leveren voor deze verslaving voordat er nog meer mensen serieus op in gaan?

Foto'tje van de ijskast bijvoorbeeld? Lijkt mij niet makkelijk te google'n of soepen.. Anders een filmpje? Ben best benieuwd, in andere worden - pics or it didnt happen.



Een nuchtere man . .

Ik laat me niet nogmaals blokkeren, had een profielfoto en eerst een nick-name die niet "konden" dus kan dit zeker niet; Sorry
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je geband wordt voor een foto van je koelkast hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Janneke62 schreef op 10 september 2010 @ 13:49:

laat je verbeelding maar spreken. en ja ik raak er natuurlijk wel opgewonden van, ben een vrouw met alles er op en aan, maar het gaat mij om de sperma . . !!

Je beschrijvingen zijn mij duidelijk genoeg hoor, hier heb ik geen verbeelding meer voor nodig.

De reden van mijn vraag ligt anders ... je zegt steeds dat het voor jou enkel om het sperma te doen is, en je verslaving daaraan ... niet om seks, niet om de opwinding, niet om de piemels ...



toch open je dit topic op de sekspijler, wat dan voor mij toch betekent dat het voor jou een seksuele connotatie heeft.



Als het puur om een verslaving zou gaan, dan lijkt het mij logischer als je dit topic op de pijler "psyche" zou openen, waar je mogelijks wel een publiek vind die je de adviezen en feedback geven waar je naar op zoek bent (hoewel het mij nog steeds niet duidelijk is, naar welke informatie je op zoek bent).
Alle reacties Link kopieren
quote:Helianthus2106 schreef op 10 september 2010 @ 13:50:

[...]





En als ik dit zo lees dan ben je gewoon een hoer. Wat vind je man ervan. Dat hij het goed vindt dat je iemand anders zijn sperma drinkt vind ik vreemd. Maar dat hij toestaat dat je sexuele handelingen bij andere mannen doet, daar kan ik me dan weer weinig bij voorstellen. Of hij is zijn tijd ver vooruit en is/was een loverboy.

En dan de vrouwen die dan toekijken? Onder het genot van een hapje en een drankje?





Waarom is ze nu gelijk weer een hoer?

Dat jij het vreemd vindt, maakt haar nog geen hoer.

Rijmt niet echt met je citaat," Je bent zo mooi anders dan ik".

Of is die alleen maar in bepaalde situaties toe te passen?

Als je het niks vindt, maak je er dan niet zo druk om.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze het gewoon onder de aandacht wilde brengen?

Dat doen meer mensen hier toch, en omdat het over rukken en sperma gaat , daarom op de sexpijlert?

Het lijkt mij meer een fetisj, of hoe schrijf je dat?



Zijn er meer mensen die het doen? Misschien heb ik er overheen gelezen.

Is je man erbij als je het opdrinkt?
Alle reacties Link kopieren
Goh..... dit kan dus ,ook al had ik het never nooit niet kunnen bedenken.

Afijn niet alle glaasjes kokosmelk in een koelkast hóeven dus kokosmelk te zijn. Beware!



Nee ik heb geen herkenning Janneke en heb nog nooit bedacht dat iemand hier mee bezig zou kunnen zijn. Nu ik dit wel weet wens ik jou en alle donoren veel plezier en denk ik dat je blij mag zijn dat ze bereid zijn te doneren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mizzzi schreef op 10 september 2010 @ 14:06:

[...]





En als ik dit zo lees dan ben je gewoon een hoer. Wat vind je man ervan. Dat hij het goed vindt dat je iemand anders zijn sperma drinkt vind ik vreemd. Maar dat hij toestaat dat je sexuele handelingen bij andere mannen doet, daar kan ik me dan weer weinig bij voorstellen. Of hij is zijn tijd ver vooruit en is/was een loverboy.

En dan de vrouwen die dan toekijken? Onder het genot van een hapje en een drankje?





Waarom is ze nu gelijk weer een hoer?

Dat jij het vreemd vindt, maakt haar nog geen hoer.

Rijmt niet echt met je citaat," Je bent zo mooi anders dan ik".

Of is die alleen maar in bepaalde situaties toe te passen?

Als je het niks vindt, maak je er dan niet zo druk om.



Ze doet al meer dan 40 jaar sexuele handelingen bij mannen. De mannen mogen ook aan haar zitten. Ik vind dat hoerig gedrag. Ook mooi, maar anders dan ik.



Als het gaat om de verslaving van de sperma, dan kun je ook zeggen: hier is glas, een boekje of tv en ik zie je wel weer als je klaar bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat mijn eigen man zich daarvoor niet zou 'lenen'. Weinig mannen, denk ik. Als je alleen als een soort veredelde melkstier mag optreden...



't Is vast een keer grappig, maar ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn die dit al 40 jaar wekelijks komen doen omdat TO haar slokje nodig heeft.



Maar da's ongetwijfeld mijn beperkte denkwereld. Ik ben zelf 51, niet veel jonger dan TO, maar echt, zelfs in 'mijn tijd' waren de heren voglens mij niet uit op dit soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
Afgezien van een vrij grafische beschrijving schrijf je weinig tot niets over eventueel stappen of strategien die je hebt overwogen om dit dwang gedrag ( om maar even een ander woord voor verslaving te gebruiken.) te veranderen.



In plaats daarvan vraag je: " Wie herkent dit"?



Zoals Hellothere al schreef , als het de bedoeling is een verslaving te verbreken is dit niet de meest geschikte pijler. Dit maakt de kans groter dat je veel 'ieeuuww! reacties krijgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:HansHier schreef op 10 september 2010 @ 14:26:

Afgezien van een vrij grafische beschrijving schrijf je weinig tot niets over eventueel stappen of strategien die je hebt overwogen om dit dwang gedrag ( om maar even een ander woord voor verslaving te gebruiken.) te veranderen.

Het is mij zelf totaal niet duidelijk of TO van de "verslaving" (of laten we het nou maar "gewoonte" noemen) afwil.



Zoals ik reeds zei, welke info/adviezen zoekt TO hier, ook niet duidelijk (voor mij alleszins niet).



Ik herken het niet, kan mij als man niet voorstellen dat ik mij wekelijks door iemand laat "afmelken", en ik ben er zeker van dat mijn partner het ook maar niks zou vinden, maar goed da's een ander verhaal, misschien ben ik (en mijn partner) wel heel preuts.
Alle reacties Link kopieren
Op de vraag " Wie herkent dit?" moet ik ook " Ik niet " antwoorden. Als het puur om het lichaamsvocht gaat, en dus niet om de erotische kant van het gebeuren is het een vreemde situatie.

Het lijkt me duidelijk dat niemand lichamelijke afkickverschijnselen krijgt bij het niet innemen van de dagelijkse portie Kwak. Als de handeling ook gespeend is van erotisch genot lijkt het me een vrij nutteloos ritueel.

Een mechanische en vrij afstompende degradatie van romantiek/erotiek.



TO, wat is je vraag (Afgezien van "Wie herkent dit?"De meesten herkennen het niet blijkt wel.) eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Helianthus2106 schreef op 10 september 2010 @ 14:15:

[...]





Ze doet al meer dan 40 jaar sexuele handelingen bij mannen. De mannen mogen ook aan haar zitten. Ik vind dat hoerig gedrag. Ook mooi, maar anders dan ik.



Als het gaat om de verslaving van de sperma, dan kun je ook zeggen: hier is glas, een boekje of tv en ik zie je wel weer als je klaar bent.





En dat maakt je gelijk tot een hoer?

Ik snap het niet? Omdat ze sexuele handelingen doet?
Alle reacties Link kopieren
Ze wilt gewoon serieus discusieren, staat in de OP.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mizzzi schreef op 10 september 2010 @ 15:03:

[...]





En dat maakt je gelijk tot een hoer?

Ik snap het niet? Omdat ze sexuele handelingen doet?Ze wordt er natuurlijk wel voor "betaald"
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mizzzi schreef op 10 september 2010 @ 15:05:

Ze wilt gewoon serieus discusieren, staat in de OP.HIJ is gewoon aan het trollen, dit is gewoon geen echt persoon..
Alle reacties Link kopieren
quote:Mizzzi schreef op 10 september 2010 @ 14:06:

[...]





En als ik dit zo lees dan ben je gewoon een hoer. Wat vind je man ervan. Dat hij het goed vindt dat je iemand anders zijn sperma drinkt vind ik vreemd. Maar dat hij toestaat dat je sexuele handelingen bij andere mannen doet, daar kan ik me dan weer weinig bij voorstellen. Of hij is zijn tijd ver vooruit en is/was een loverboy.

En dan de vrouwen die dan toekijken? Onder het genot van een hapje en een drankje? de één heeft een breiwerkje bij zich, de andere maakt kaartjes ondertussen, weer een ander helpt met aan en uitkleden . ., hallo, hoeveel detail wil je hebben.

We maken veel plezier, en doen van alles . .

Maar eh, ik zit dus in het verkeerde topic. sorry, zal hem elders voortzetten.



Kusjes voor jullie allemaal, en bedankt voor het lachen.

Janneke (Nu niet meer serieus !)





Waarom is ze nu gelijk weer een hoer?

Dat jij het vreemd vindt, maakt haar nog geen hoer.

Rijmt niet echt met je citaat," Je bent zo mooi anders dan ik".

Of is die alleen maar in bepaalde situaties toe te passen?

Als je het niks vindt, maak je er dan niet zo druk om.
quote:Janneke62 schreef op 09 september 2010 @ 16:30:



Ik heb deze verslaving al jaren, maar probeer er sinds een aantal weken open over te praten.



En waarom? Of eigenlijk, waarom hier en niet op een community voor mensen die deze fetisj ook hebben?



Een uitgesproken mening heb ik niet over je verslaving. Je doet er niemand kwaad mee.

Het waarom van er hier over te vertellen zie ik niet, omdat het volgens mij meer iets is om met gelijkgestemden over te praten en niet om meningen over te vergaren.



Ik ben zelf verslaafd aan Japanse soyasaus maar ik open er geen topic over en nou ja, ik word er ook niet opgewonden van of zo maar het gaat jou ook alleen maar om de smaak en in dat opzicht kunnen we elkaar dus een hand geven.



Vanwaar de behoefte om dit op een forum als dit te bespreken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mizzzi schreef op 10 september 2010 @ 15:03:

En dat maakt je gelijk tot een hoer?

Ik snap het niet? Omdat ze sexuele handelingen doet?

Zij zegt zelf dit niet als seksuele handelingen te zien, het gaat blijkbaar puur om het "melken van de stier" teneinde de drang naar het kwakje te kunnen bevredigen.



Naast het feit dat ik het niet herken of zie, begrijp ik ook niet wat dit met een verslaving te maken heeft.



Zoals ik gisteren al schreef bevat sperma geen enkel bestanddeel dat rechtstreeks op de hersenen inwerkt, dus verslaving aan het product "sperma" (zoals dat met alcohol, drugs of zelfs chocolade zou zijn) lijkt mij niet mogelijk.



Blijft dan de hypotese "doe verslaving", dus de kick om iets te doen. Ik heb mij jaren geleden bezig gehouden met adrenalinesporten (mountainbiken, bergklimmen, conayoning, benji springen, ...). Ook deze aktiviteiten zijn verslavend omdat er door de hevige emoties, en het feit dat je lichaam je probeert te vertellen, dat wat je doet tegen alle "overlevingsreflexen" in is, flinke adrenalinestoten vrijikomen, die je ook in een soort van roes brengen.



(Jammer genoeg heb ik van deze sporten letterlijk moeten "afkicken" wegens rugproblemen, maar dit terzijde).



Naast het feit dat ik mij niet kan voorstellen dat het drinken van een glas sperma mij een zodanige kick zou geven, dat ik gelijk een fikse adrenalineopstoot zou geven, denk ik ook niet dat TO in dit geval zit.



De adrenaline bij een benji sprong bijvb. is gigantisch omdat je lichaam dit aanmaakt door de kick, en door het feit dat je iets doet wat je volgens jouw hersens totaal niet hoort te doen.



Stel dat ik echter 40 jaar lang, dagelijk een benje sprong zou doen, dan zou mijn lichaam "gewennen", geen adrenaline meer en dus ook geen verslaving.



Dus ik denk dat 40 jaar lang, dagelijks je glas kwak nuttigen niet echt dat soort van kicks geeft.



Zelfde met endorfines bij duursporten ultralopen (wat ook verslavend is). Dit zijn stoffen die vrijkomen bij extreme inspanningen, lijkt mij geen sprake bij TO.



Het ledigen van een glas sperma vraagt (denk ik toch) niet een zodanige urenlange inspanning dat je lichaam endorfines aanmaakt.



Dus blijft over een gewoonte. TO heeft blijkbaar haar leven hierrond ingericht, een apart rukkamertje, vaste rituelen en gewoontes, en dit al 40 jaar lang.



dus besluit, een gewoonte, geen verslaving.



Vergelijk het maar met tanden poetsen of elke morgen een douche nemen. Naast uiteraard de hygienische geplogenheden doe je dat ook automatisch, omdat je dat nu eenmaal dagelijks doet.



Ik douche mij elke dag, poets ook dagelijks de tanden, maar ga niet beweren dat ik daaraan verslaafd ben, gewoonte !!!
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 10 september 2010 @ 15:13:

[...]





En waarom? Of eigenlijk, waarom hier en niet op een community voor mensen die deze fetisj ook hebben?



Een uitgesproken mening heb ik niet over je verslaving. Je doet er niemand kwaad mee.

Het waarom van er hier over te vertellen zie ik niet, omdat het volgens mij meer iets is om met gelijkgestemden over te praten en niet om meningen over te vergaren.



Ik ben zelf verslaafd aan Japanse soyasaus maar ik open er geen topic over en nou ja, ik word er ook niet opgewonden van of zo maar het gaat jou ook alleen maar om de smaak en in dat opzicht kunnen we elkaar dus een hand geven.



Vanwaar de behoefte om dit op een forum als dit te bespreken?

Heb ik al eerder uitgelegd, jullie bespreken alles openhartig, en met veel plezier, lolletjes, e.d. Ik dacht me hier thuis te voelen, maar voel veel agressie en onbegrip, woorden als hoer, en zo. Dat was niet mijn bedoeling van dit forum . . Vrienden maak ik hier dus niet, zielsverwanten heb ik ook niet hier, ik ben en blijf "eenzaam" in m'n hobby, verslaving, tick, en noem maar op .



Maar eh, is het nog nodig te reageren ??? ik heb alles geprobreert, wel met weinig woorden, uit te leggen, dus denk ik niet dat het nodig is verder te reageren . .



Janneke
Alle reacties Link kopieren
Janneke, ik zou - als ik jou was - psychologische hulp vragen voor je probleem/verslaving. En dat bedoel ik niet lullig of veroordelend, maar als serieuze tip.
quote:Janneke62 schreef op 10 september 2010 @ 15:27:

[...]



Heb ik al eerder uitgelegd, jullie bespreken alles openhartig, en met veel plezier, lolletjes, e.d. Ik dacht me hier thuis te voelen, maar voel veel agressie en onbegrip, woorden als hoer, en zo. Dat was niet mijn bedoeling van dit forum . . Vrienden maak ik hier dus niet, zielsverwanten heb ik ook niet hier, ik ben en blijf "eenzaam" in m'n hobby, verslaving, tick, en noem maar op .



Maar eh, is het nog nodig te reageren ??? ik heb alles geprobreert, wel met weinig woorden, uit te leggen, dus denk ik niet dat het nodig is verder te reageren . .



Janneke



Je hoeft je door mij niet aangevallen te voelen. Ik ben simpelweg benieuwd naar het waarom van híer posten, in plaats van op een community waar je gelijkgestemden vindt. Waar jij open over wil praten is nu niet zoiets als de vraag welke hond het beste bij je past of hoe je een jacuzzi in je tuin getakeld krijgt.



Ik vind het naïef dat je denkt dat je met jouw fetisj als eerste topic wat je opent, meteen in de kring van jolige forummers opgenomen denkt te worden. Je onderwerpkeuze is nogal heftig en voor velen onbekend. Dat je daardoor ook pittige reacties krijgt vind ik niet zo vreemd.



Voor mij ben je overigens geen hoer of zo en met wie jij wat doet en hoeveel liter sperma je wil nuttigen moet je helemaal zelf weten. Maar voor de dolletjes en de grappen denk ik dat je je beter bij een kletsgroepje aan kunt sluiten bijvoorbeeld en dan een beetje integreren in plaats van met een onderwerp als dit binnen te komen zeilen.



Dat zeg ik voor jou hoor, mij laat het verder onverschillig. Ik deel je voorliefde voor het manlijk voortplantingssap niet en ik ben ook helemaal niet benieuwd naar het hoe en wat van het consumeren er van. Ik zie alleen wel dat je nogal aangesproken wordt en je aangevallen voelt en merk op dat ik dat dan ook wel weer begrijp gezien je onderwerpkeuze.
Alle reacties Link kopieren
quote:Janneke62 schreef op 10 september 2010 @ 15:27:

Vrienden maak ik hier dus niet, zielsverwanten heb ik ook niet hier, ik ben en blijf "eenzaam" in m'n hobby, verslaving, tick, en noem maar op .



Maar eh, is het nog nodig te reageren ??? ik heb alles geprobreert, wel met weinig woorden, uit te leggen, dus denk ik niet dat het nodig is verder te reageren . .

Janneke, dat van die "hoer" had voor mij ook niet gehoeven, maar goed, zoveel mensen op een forum zoveel meningen, daar kom je niet onderuit, en de anonimitiet hier maakt het natuurlijk gemakkelijker om "eventjes" uit te halen.



Overigens, als je er andere forumtopics op naleest, zal je merken dat er bij nogal wat topics ook best hevig wordt uitgehaald naar TO, of dat er pittige discussies zijn als de meningen diametraal over elkaar staan.



Dit is eigen aan een publiek forum, en als je daar een probleem mee hebt is het inderdaad niet heel verstandig om een topic op een forum te openen, dit soort van reacties krijg je nou eenmaal.



bovendien is jouw "probleem/verslaving/gewoonte", laat ons eerlijk zijn, niet gewoon, uitzonderlijk, laat ons zelfs zeggen, uniek.

Vandaar dat zowat iedereen het wellicht niet herkent, laat staan zich erin kan vinden.



Dat verklaart ook dat de meesten hier eigenlijk niet goed weten wat ze hiermee aanmoeten, het kan niet geplaatst worden, en dan krijg je discussies, die al dan niet grappig, zinloos zijn, maar voor jou waarschijnlijk niet ter zake doende (ik moet eerlijk bekennen dat ik het bij momenten ook wel hilarisch vond).



En last but not least, als het om een tic/gewoonte/verslaving gaat, en niets met seks te maken heeft, dan is, zoals ik en anderen rees zeiden, dan zit je sowieso op de verkeerde pijler.



Ik denk dat je dan effectief beter de pijler psyche had kunnen uitkiezen.



Succes nog met je zoektocht naar gelijkgestemden en antwoorden of adviezen, maar ik denk dat je die hier niet zal vinden.
Alle reacties Link kopieren
Je schrijft ook: "Wie heeft er een uitgesproken mening over??"



Logisch dat je verschillende, vrij extreme,reacties op zo'n ongebruikelijke post krijgt , waaronder veel reacties als "Wat?! enz. enz."



Je schrijft trouwens erg weinig over je redenen, geeft meer een min of meer duidelijke beschrijving van de handeling. Afgezien daarvan negeer je ook veel vragen die een praktisch karakter hebben.

Je hebt bijvoorbeeld nog steeds niet verteld of je van de 'verslaving' afwilt. Of je er problemen mee hebt of niet is ook nog onduidelijk.

Hier nog een praktische vraag: Als je een tijd lang niet je dosis Quak krijgt, hoe uiten zich die ontwenningsverschijnselen? Word je nerveus, zenuwachtig, krijg je uitslag?

Veel vragen, weinig antwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Waarom hou je er niet gewoon mee op? Ga elke dag een shotje yakult drinken of zo, als je een drinkritueel wilt...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven