Verslaafd aan . .

09-09-2010 16:30 205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Met jullie goedvinden probeer ik nog een keer mijn spermaverslaving ter discussie te brengen. Het ging mis op avatar en nickname, mijn excusses er voor, ik wilde niemand kwetsen of provoceren, dus met jullie goedvinden een nieuwe poging.



Wie heeft er een uitgesproken mening over??



Ik heb deze verslaving al jaren, maar probeer er sinds een aantal weken open over te praten. Verslaafd omdat ik steeds op zoek ben naar een zaaddonor, 't is nooit meer genoeg, ik wil steeds meer, ik vindt het lekker , soms erg lekker (voorzover de mannen veel fruit en groente eten, niet roken, weinig of geen alcohol drinken en geen gekruid voedsel eten) Tot nu toe waren het allemaal bekende mannen en vrienden die doneren, maar de behoefte wordt groter, ik wordt ouder, en minder aantrekkelijk. Het gaat mij trouwens alleen om de sperma, niet om de piemels, (sex heb ik met mijn man) en mannen willen meer dan alleen een beetje trekken . . (begrijpelijk). Mijn man kan niet in mijn behoefte voorzien, daarvoor produceert hij gewoon te weinig, en hij is akkoord met de donatie van de andere mannen, zolang hij ze maar kent.



Hoe zouden jullie hier mee omgaan, weten jullie iemand met een eendere verslaving, en kunnen jullie (ook mannen) hier serieus in discussiëren??



Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.



Liefs, Janneke.
Alle reacties Link kopieren
Als dit serieus is Janneke, dan heb je heel veel Jipjes nodig, om je verslaving te kunnen handhaven.

Ik zou zeggen ga naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_313269 wijzigde dit bericht op 17-10-2016 01:48
Reden: ...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ieder zijn ding .... vraag me alleen af wat je er nou echt lekker aan vind? Zo ga me lief maar een banaan brengen goede morgen.
be free
Ik mag niet oordelen.... Ik zet wel even een muziekje op: Cypress Hill - Insane in the membrane....
Alle reacties Link kopieren
Is er weer een topicnecrofiel bezig?
...
Alle reacties Link kopieren
NEVERMINDDDDDD

----------

Leuk om ander geluid te horen. Ik heb redelijk wat ervaringen van meiden die al wegduiken voor orgasme tot meiden die het slikken of nog even meespelen. Degene die het slikken doen het vooral vanuit praktische redenen. Helaas heb ik nog niet een situatie meegemaakt zoals jij die beschrijft. Had een leuke experimenteert kunnen zijn.



Wat je eigenlijk niet beschrijft is wat jou precies opwind aan zaad en wat je ermee doet. Het lijkt erop (correct me if i’m wrong) dat het echt om de zaad gaat en niet zozeer de orgasme (van de persoon). Het graat vooral om de hoeveelheid en de smaak. Zou je het ook prima vinden als de sperma in een container zou worden opgevangen zonder dat jij weet van wie of welke jongens het is/zijn?



Binnen een bepaalde vereniging kan ik als alumni lid een actie uitzetten om jou (waarschijnlijk eenmalig) te voorzien van gigantisch veel zaad. Ludieke actie, vooral als jij bereid bent om een geanonimiseerde foto op te sturen. Ik heb echter geen flauw idee wat de conditie is van zaad dat een dag lang niet gekoeld wordt vervoerd.



Het is maar een suggesties, maar als het echt alleen om de sperma gaat kan je toch ook zaad van dieren gebruiken? Dat is in verhouding veel meer en is voor de variatie misschien ook wel lekker?



Hoe is deze fetisj ontstaan. Daar ben ik ook altijd benieuwd naar. Ik kan mijn rariteiten vooral aan mijn kleutertijd toeschrijven.



Succes en laat maar weten wat je van het idee vind!
anoniem_312485 wijzigde dit bericht op 17-10-2016 12:40
Reden: grootspraak
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 17 oktober 2016 @ 12:24:

Is er weer een topicnecrofiel bezig?



:( lekker dan!

Ik zag het niet
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hoi Janneke!



Ik herken je verhaal wel; ik vind mijn eigen sperma erg lekker. Ik snoep er dagelijks van. Ik ben altijd al nieuwsgierig naar de smaak van andermans sperma maar als hetero man krijg je die gelegenheid niet...



Ik zou best met je in contact willen komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit echt superleuk om te lezen. Ik moet er niet aan denken. Maar iemand die zn ding zo toch kan doen en daar nog allemaal mensen mee blij maakt ook. Fijn dat het je gelukt is om je (voor mij) vreemde trekje kunnen behoeftigen TS. (Overigens vind ik sperma ook niet zo vies.) En daarna ook nog hier posten zodat ik op mn werk een raar verhaal kan vertellen, mooi toch!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eerder een vrouw meegemaakt die gek was op sperma. Maar, de seks wilde ze er wel bij. Ik kan mij niets voorstellen bij het nuttigen van een glaasje sperma uit de koelkast. Maar goed, als jij het lekker vind, lekker doen. Maar wat is nou de reden waarom je dit topic bent gestart? Wat wil je bereiken?
Moet je wel roeren voor het drinken. Want jd krijgt een doorzichtige laag en een heel dikke witte laag.



Weet niet meer welke laag drijft... MMM is al jaren geleden
Alle reacties Link kopieren
Hey Penkie, jij bent van dumpert haha!
Alle reacties Link kopieren
Hee Confetti hoe had je me door?



Ik dacht; ik gooi er nog een absurd schepje bovenop maar het word niks hier... jammer :-)
quote:Penkie schreef op 21 oktober 2016 @ 16:18:

Hee Confetti hoe had je me door?



Ik dacht; ik gooi er nog een absurd schepje bovenop maar het word niks hier... jammer :-)Met een spermaverslaving moet je niet spotten, heeft al vele levens verwoest.
TO is een kannibaal die van smoothies houdt...
Alle reacties Link kopieren
quote:Mellona schreef op 20 oktober 2016 @ 18:04:

Moet je wel roeren voor het drinken. Want jd krijgt een doorzichtige laag en een heel dikke witte laag.



Weet niet meer welke laag drijft... MMM is al jaren geledenHoeveel heb je toen gedronken?
Alle reacties Link kopieren
profielen hier worden niet geverifieerd en zijn ook soms fake.

Ik geloof niet dat dit een Janneke is, maar eerder een Jan van 1.62Mtr.
Quid Pro Quo.
Alle reacties Link kopieren
Topic is uit 2010
Alle reacties Link kopieren
Dit kun je niet menen,



Je kunt het werkelijk niet in de koelkast bewaren hoor????

Ik zou me voor kunnen stellen dat je op een bukkake vers sperma slikt, zelfs drinkt.

Maar dan zijn er voldoende heren die dit vers spenderen.



Hoe krijg je een glas vol in de koelkast ??

Is het bij je thuis dagelijks een orgie ofzo.
Alle reacties Link kopieren
het enige verhaal dat ik hierover ken is een bricht dat de ronde deed waarbij doorslikken van sperma zou helpen bij het afvallen. die periode zal voor veel mannen een gouden tijd zijn geweest waarbij ze soms meerdere keren per dag gepijpt werden.



Volgens mij is het enige "probleem" om met mannen contact te komen. want "ik wordt ouder" is echt geen punt, oudere vrouwen zijn erg in trek, dus ik denk dat er zat te vinden zijn die op je gezicht of on je mond willen doneren
Alle reacties Link kopieren
quote:just5 schreef op 03 januari 2017 @ 10:52:

het enige verhaal dat ik hierover ken is een bricht dat de ronde deed waarbij doorslikken van sperma zou helpen bij het afvallen. die periode zal voor veel mannen een gouden tijd zijn geweest waarbij ze soms meerdere keren per dag gepijpt werden.



Volgens mij is het enige "probleem" om met mannen contact te komen. want "ik wordt ouder" is echt geen punt, oudere vrouwen zijn erg in trek, dus ik denk dat er zat te vinden zijn die op je gezicht of on je mond willen doneren



Mij werd vroeger altijd gezegd dat je tieten er van gingen groeien. hahaha

Alle reacties Link kopieren
quote:hariette schreef op 03 januari 2017 @ 11:35:

[...]

Mij werd vroeger altijd gezegd dat je tieten er van gingen groeien. hahaha





die kende ik dan nog niet ....... moet je dan slikken of moet het er overheen?

en dan natuurlijk ...... heeft het geholpen ?
Alle reacties Link kopieren
quote:just5 schreef op 03 januari 2017 @ 11:46:

[...]

die kende ik dan nog niet ....... moet je dan slikken of moet het er overheen?

en dan natuurlijk ...... heeft het geholpen ?



Kerels wilde je aanzetten tot slikken natuurlijk.

En uuh ja welke jonge griet wil niet graag flinke tieten.



Ze zijn best gegroeid, maar dat was ook zonder dat zaad gebeurt denk ik nu.
Alle reacties Link kopieren
sportvrouwen en vrouwen met een lichabelijk inspannend beroek willen vaak geen grote

maar als ze maar echt zijn mag het elke cupmaat zijn en dan vind ik over de borsten (of gezicht) komen veel geiler dan slikken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven