verslag Little-Sins 3de X-Mas

28-12-2012 20:47 27 berichten
Beste lezers, swingers of sinners,



Bij deze. Onze ervaring betreffende een avondje "little-sins:



De voorgeschiedenis:We bezoeken regelmatig de Fun4two. We zijn tevens een aantal keer op een exceptionell party geweest. Dus een aantal maanden geleden kaarten gekocht voor 3de xmas party in Rotterdam op de SS Rotterdam



De aanloop:Dress code was/is vrij duidelijk. Dames 80% rood en uitdagend. Heren gepast zwart/rood maar met stijl. Bij aankomst was al senl duidelijk dat de locatie uniek was. Een absolute "wow.!!" overviel ons. Echter kwam de onduidelijkheid in de organisatie. die was subtiel gezegd nogal chaotisch.



Het feest en publiek: De line-up qua D.J's was absoluut top. er werd ab-so-luut perfect gedraaid. Het publiek is over het algemeen wat ouder. Zo rond de 40+. Wij balanceren daar net iets onder. Op zich niks mis mee, maar het viel ons op. Net zoals op elk feest heb je mensen die hun best doen op hun outfit waarbij wij positief jaloers en enthousiast werden (complimenten). Helaas waren er ook mensen die in onze optiek de plank totaal mis sloegen. Denk hierbij aan bv een spijkerbroek, ontbloot boven lichaam (bezweet) een een lullig strikje om de nek. Nope..absoluut niet ons ding. Wij kleden ons graag tip top aan. Voor onszelf maar ook zeker voor anderen een plezier te doen.



De afknapper: Zoals verwacht en gevreesd. Rond een uur of 0100hr zakte heel het feest in elkaar. De XTC werd rijkelijk gemixt met GHB, Coke of speed. Mensen zakten regelmatig in elkaar of waren allerminst aanspreekbaar. ik was persoonlijk getuige van een mix van heineken, een maal xtc pil en een lijn coke. En dat binnen 30 seconden. wij vonden dat het op en duur te vulgair werd en onsmakelijk. en we zijn best wel wat gewent.



De topper: Zonder bovengenoemde een leuk feest. Iedereen kan zichzelf zijn, en daar houden we van. Ondanks het feit dat we dingen afkeuren. Locatie was top!!.



Vervolg: we gaan zeker vaker een party bezoeken van Little-Sins. gewoon om te ontdekken. Qua prijs kwaliteit verhouding vinden we het erg discutabel. Wij waren alles bij elkaar, schrik niet, 300,- Euro kwijt. Daar zat een overnachting bij. Hotelkamer 110,-, intree pp 65,- en daarbij komt ook nog je avondje drank en parkeerkaart van 10,-.



Regards,



B&C
Ehh. Waarom post je dit niet op een blog ofzo?
Is er niet een speciaal parenclub topic waar dit soort verhalen al uitgewisseld worden?
Alle reacties Link kopieren
Dus mensen zakken in elkaar compleet waus van de GHB, speed en drank en de conclusie is dan: ja leuk, ik ga vaker feesten van deze organisatie bezoeken?

eh... bijzonder
Alle reacties Link kopieren
Leuk verslag!
Alle reacties Link kopieren
Robin little sins feesten hebben niets te maken met een parenclub.



dit zijn erotische dansfeesten die elke weekeind in grote getale worden georganiseerd op verschillende locaties.



Ik zou een verslag in een parenclub topic om die reden totaal niet op zijn plek vinden, er is wel een erotisch dansfeesten topic waar dit evt geplaatst had kunnen worden/





Saltanskick, dank je voor je verslag. Zo te lezen heeft het wel en niet aan jullie verwachting voldaan en ben je niet zo afgeknapt dat je er nooit meer heen gaat.



Wel jammer dat men rond een uur of 1 al zo ver heen was blijkbaar.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Aanvullend: Zien geen reden om op dit op een blog te plaatsen. Het is bedoeld om informatief te zijn naar anderen. Met de aantekening dat het "onze" ervaring is wat voor iedereen verschild. Betreffende het gebruik van drugs. Ieder zijn ding, niet ons ding. Maar dat hoeft niet te betekenen het feest niet meer te bezoeken omdat we hoofdzakelijk met ELKAAR gaan en niet met anderen.
Excuus voor het plaatsen onder de onjuiste topic. Zullen er volgende keer rekening mee houden
Alle reacties Link kopieren
Thnkz voor t verslag ;)
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen
quote:doddie schreef op 28 december 2012 @ 20:57:

Robin little sins feesten hebben niets te maken met een parenclub.



dit zijn erotische dansfeesten die elke weekeind in grote getale worden georganiseerd op verschillende locaties.



Ik zou een verslag in een parenclub topic om die reden totaal niet op zijn plek vinden, er is wel een erotisch dansfeesten topic waar dit evt geplaatst had kunnen worden/





Saltanskick, dank je voor je verslag. Zo te lezen heeft het wel en niet aan jullie verwachting voldaan en ben je niet zo afgeknapt dat je er nooit meer heen gaat.



Wel jammer dat men rond een uur of 1 al zo ver heen was blijkbaar.Wat is de definitie van swingers dan Doddie? Want die worden aangesproken?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het verslag salt!
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals: 3e kerstdag bestaat niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 28 december 2012 @ 21:06:

[...]





Wat is de definitie van swingers dan Doddie? Want die worden aangesproken?Ik weet niet wat je bedoeld met "die worden aangesproken" Ik lees "lezers, swingers of sinners"



De definitie van swingen is lastig maar het is veel omvangrijker dan sex hebben met andere, je bent al swinger als je met je partner flirt met anderen of sex hebt met je eigen partner in ruimte met anderen. Het is dus zeker niet alleen maar partnerruil.



Maar een feest als little sins heeft niets met swingen te maken, er komen dansliefhebbers en het is erotisch getint. Dat er veel swingers naar toe gaan maakt nog niet dat het vergelijkbaar is met een parenclub.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Truffelmaffia schreef op 28 december 2012 @ 21:08:

Nogmaals: 3e kerstdag bestaat niet.En dat durf jij te beweren op vierde kerstdag?!
We gaan graag in de mening van Doddie mee. Misschien hebben we het verkeerd beschreven. Maar zoals Doddie schrijft, op zich heeft Little-Sins niks met swingen te maken. Echter zijn we er achter gekomen dat een redelijk aantal swingers deze feesten bezoeken, waaronder wijzelf. Wat we vooral niet moeten doen is stigmatiseren. Niet iedereen op een erotisch dans feest is een swinger.
Alle reacties Link kopieren
Sterker nog, zelfs niet iedereen in een parenclub is een swinger..
quote:Truffelmaffia schreef op 28 december 2012 @ 21:08:

Nogmaals: 3e kerstdag bestaat niet.





3e editie van de xmas party. Niet 3e kerstdag.



En To, wat zonde van je geld, sorry maar voor 300 euro kun je een tophotel boeken samen zonder tussen de junks te zitten.
Helemaal mee eens "waarbij"..daar dachten wij net zo over. Daar gaan we volgende keer dus zeker anders mee om. Maar het is een optel som van.



Intree,- 65,- (pp)

Kamer 110,-

Parkeer 10,-

Drank 80,-

outfit vrouw 100,- (wil graag goed voor de dag komen)

Brandstof 50,-



Maar je kan het net zo duur maken als je zelf wilt en wij hebben ons hier dit keer zeker in vergist
Alle reacties Link kopieren
Goed verslag, Saltandkicks, bedankt!
quote:saltandkicks schreef op 28 december 2012 @ 20:47:



De aanloop:Dress code was/is vrij duidelijk. Dames 80% rood en uitdagend. Heren gepast zwart/rood maar met stijl. Bij aankomst was al senl duidelijk dat de locatie uniek was. Een absolute "wow.!!" overviel ons. Echter kwam de onduidelijkheid in de organisatie. die was subtiel gezegd nogal chaotisch.



B&CHelp me even, in welk deel van je verhaal over drugsgebruik was de organisatie onduidelijk????
@Naara,



Het drugsgebruik en de organisatie staan los van elkaar. Althans, in ons verhaal. Wat we bedoelde met de organisatie is het volgende. Schijnbaar waren er meerdere feesten op de boot. Hierdoor kreeg men een bandje zodat men herkenbaar was voor het "sins" feest. Echter kwamen wij er pas na een uur achter dat we banjes moesten hebben en dat we zonder controle naar binnen zijn gekomen. Er was dus geen "sluis" waardoor men naar binnen moest gaan om gecontroleerd te worden. We hadden eigenlijk het idee dat men via alle kanten naar binnen kon.



Tevens was ons de indeling van de zalen onduidelijk. Samen met een hoop anderen kwamen we er pas later achter dat er nog een grote zaal was waar gedraaid werd (en goed ook..:-}). Het was nogal een doolhof waardoor het leek dat veel mensen gingen zwerven.



Misschien om nog een stelling of vraag in de groep te gooien:



Ik vraag mezelf nu eigenlijk af of de organisatie niet subtiel moet ingrijpen bij overmatig drugsgebruik. Nogmaals, we hebben geen moeite met gebruik. Maar doe het met mate. Tevens vragen we ons af of de organisatie niet mensen moet aftikken op de kleding. Wat we daar mee bedoelen zijn de oude heren, gekleed in een vale spijkerbroek en ontbloot bovenlichaam, bezweet en behaard. Niet echt de bedoeling denken wij zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me dat ook af saltankicks, wij gaan weer naar de haremnight en ik weet dat er al een paar jaar klachten zijn dat veel zich niet aan de dresscode houden en dat dat de sfeer niet ten goede komt. Steeds lees ik dat de dresscode nu 100% harem is en dan lees ik eronder dat heren een zwarte broek en wit overhemd aan mogen hebben.



En ben je dan op het feest zie je dat men zelfs daar niet strikt in is en dat ook als je geen zwarte broek en wit overhemd aan heeft men door mag lopen.



Dat is voor mensen die er veel aan doen niet leuk om te zien. Ik snap ook wel dat je mensen niet makkelijk weg stuurt maar zorg dan dat ze ter plekke iets kunnen kopen zodat ze toch aan de dresscode kunnen voldoen, doen ze dat niet, stuur iemand dan weg.



wat drugs betreft, ik denk dat veel organisatoren weten dat ze bij streng optreden veel gasten zullen gaan missen, drugs zijn denk ik niet meer weg te denken en voor je vergunning moet je er ook wel tegen optreden.



als ik echter zie dat feesten om 0000 uur beginnen en doorgaan tot 1000 uur dan weet je ook dat je dat niet kan volhouden zonder middelen.



ik vind het dus altijd wat dubbel. Ze richten zich op de gebruiker maar het mag niet.



Ik vind wel dat je het discreet zou moeten doen als je wil gebruiken, als jij zo duidelijk kan zien dat men wat neemt ziet een ander het ook en zou je daar tegen moeten optreden vind ik.



Wat het zwerven en rondlopen betreft is dat ook mijn ervaring van het kerstfeest bij little sins, het maakt dat er geen sfeer komt op het feest. het is een constant heen en weer lopen en zoeken waar het gezellig is.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk verslag SK.

En ik denk zeker dat de organisatie moet ingrijpen bij het niet naleven van de regels, dus wat de dresscode en het overmatig drugsgebruik betreft.

Denk alleen dat er dan niet veel mensen overblijven...
Alle reacties Link kopieren
Voor mr. Pit en mij was dit ons eerste Little Sins feest en wij hebben ons uitstekend vermaakt. Tegen vier uur rolden we ons bed op de boot in en had ik pijn aan mijn voeten van urenlang op mijn hoge hakken op de dansvloer...

Door mij geen overmatig drugsgebruik gesignaleerd, hoewel dit kennelijk wel het geval was, maar daar heb ik helemaal niet op gelet. Omdat ik zelf niks gebruik zijn de signalen voor mij misschien minder duidelijk, maar ik ben echt niet wereldvreemd en heb nergens last van gehad. Kan me voorstellen, S&K, als het onder je neus gebeurt of als er iemand in elkaar zakt, dat je daar een ander gevoel bij krijgt. Maar niks gezien en me enorm vermaakt met heel veel andere feestende mensen om me heen.

In de 2e party arena was het minder warm en daar was de muziek ook prima, dus voor ons was dat de leukste plek. Lekkere banken ook, om tussendoor even uit te blazen, en met de deur open nog even wat meer het gevoel bevestigd gekregen dat we op een megaboot zaten.

Inderdaad geen goedkope aangelegenheid wanneer je ook overnacht, maar voor een keertje zeker de moeite waard, vond ik. Lekker gefeest, leuke mensen ontmoet en over t algemeen fraai uitgedoste mensen. Wij gaan vast nog eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven