Vette droom.

13-03-2014 12:47 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Boh, je denkt weleens nadat iemand je een nare streek heeft geleverd...ik sla z'n auto in elkaar met een baseball knuppel.

In mijn droom was er een feestje.

Mijn ex-schoonbroer was aanwezig met een blonde scharrel. (Daaruit kan je al halen dat het een droom is, hij is nl. Lelijk dus een blonde scharrel...echt een droom)

Mijn zus was aanwezig en ik ook, der waren een hele hoop bekenden van mij, vrienden van mijn ex-schoonbroer en zus.

Toen ik hem zag aankomen met z'n blonde scharrel heb ik een taart in zijn gezicht geduwd. Het volgende moment ben ik gaan slapen, geen feestje voor mij. Toen ik wakker werd zat ik op de bank van mijn oom zijn stiefvader en zijn moeder. Ik was aan het uitleggen dat ik mijn gevoel had gevolgd...tijdens het taartincident. Het volgende moment vertel ik op straat aan zijn blonde scharrel wat hij mij en mij zus heeft geflikt, hij heeft namelijk misbruik van mij gemaakt. Zijn scharrel is zo boos dat we samen zijn autobusje helemaal aan flarden slaan. Het was echt zo echt, zo heerlijk we bleven maar rossen op dat autobusje met bassball knuppels. Mensen probeerde ons te weerhouden, ze konden de blonde scharrel weerhouden..maar mij niet. Van zijn autobusje was nog maar weinig over en nu, nu was het gele autootje van de blonde scharrel aan de beurt, ik heb van dat gele autootje een postpakketje gemaakt. Dat krijg je als je iemand een klus voor twee in haar eentje laat doen. Het was zo echt..natuurlijk kwam mijn bijdehante exschoonbroer even zeggen dat het mij of mijn verzekering behoorlijk veel geld zou gaan kosten. Zijn broertje en het is een tje want hij heet klein en is ook klein probeerde me te weerhouden..met zo'n klein postuur kan je me niet weerhouden in de verte zag ik de zwaailichten..the end.
Alle reacties Link kopieren
Vet man.
Coelie joelie!





Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer heten zwagers schoonbroers?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
O wat vééééét zeg!
Alle reacties Link kopieren
Spannend leven heb je!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Weet je wel zeker dat je al 16 bent?
Alle reacties Link kopieren
Meissie toch!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat is " boh " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op donderdag 13 maart 2014 13:16 Wat is " boh " ?Aboooo zegt mijn zusje ook altijd zo iets als "jezus" of zoooooo heee dat (a)boh is stoerder en hipper bij de 16/17 jarigen
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 maart 2014 @ 13:16:

Wat is " boh " ?volgens mij is het 'frans', Ah Bon
Alle reacties Link kopieren
En waarom staat dit op de sekspijler?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 maart 2014 @ 13:31:

En waarom staat dit op de sekspijler?Ik vind het een geil verhaal!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal! YOLO!
Alle reacties Link kopieren
*gaap* He! Hoor ik tokkie-gerammel?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 maart 2014 @ 13:31:

En waarom staat dit op de sekspijler?Omdat je er na het lezen van de OP spontaan klaar mee bent?
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
quote:pinkie80 schreef op 13 maart 2014 @ 13:36:

[...]





Omdat je er na het lezen van de OP spontaan klaar mee bent?Hahaha!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik had toch spannender dingen verwacht van die blonde scharrel. Dat ze blond is kan ze ook niks aan doen, maar een beetje scharrelaarster haalt zo de pieren uit de grond broek.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 13 maart 2014 @ 13:33:

Goed verhaal! YOLO!Hahahah, YOLO!
Alle reacties Link kopieren
En toen werd je wakker...



Leipe droom ja!
.
Alle reacties Link kopieren
Neem contact op met Steven Spielburg en misschien wil ie het verfilmen.Dat moet haast wel want dit is zo super boeiend.
Vette shizzle ouweee, jij freakt het echt geaaaak!
Alle reacties Link kopieren
Weer 2 minuten van mijn leven weggegooid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 13 maart 2014 @ 15:19:

Weer 2 minuten van mijn leven weggegooid.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n vermoeden dat t.o. uit (zuid) Limburg komt aan haar taalgebruik/ woordkeuze te zien. "Boh" betekent daar zoveel als Zo hé en inderdaad een zwager wordt daar ook door sommigen een schoonbroer genoemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven