Vette droom.

13-03-2014 12:47 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Boh, je denkt weleens nadat iemand je een nare streek heeft geleverd...ik sla z'n auto in elkaar met een baseball knuppel.

In mijn droom was er een feestje.

Mijn ex-schoonbroer was aanwezig met een blonde scharrel. (Daaruit kan je al halen dat het een droom is, hij is nl. Lelijk dus een blonde scharrel...echt een droom)

Mijn zus was aanwezig en ik ook, der waren een hele hoop bekenden van mij, vrienden van mijn ex-schoonbroer en zus.

Toen ik hem zag aankomen met z'n blonde scharrel heb ik een taart in zijn gezicht geduwd. Het volgende moment ben ik gaan slapen, geen feestje voor mij. Toen ik wakker werd zat ik op de bank van mijn oom zijn stiefvader en zijn moeder. Ik was aan het uitleggen dat ik mijn gevoel had gevolgd...tijdens het taartincident. Het volgende moment vertel ik op straat aan zijn blonde scharrel wat hij mij en mij zus heeft geflikt, hij heeft namelijk misbruik van mij gemaakt. Zijn scharrel is zo boos dat we samen zijn autobusje helemaal aan flarden slaan. Het was echt zo echt, zo heerlijk we bleven maar rossen op dat autobusje met bassball knuppels. Mensen probeerde ons te weerhouden, ze konden de blonde scharrel weerhouden..maar mij niet. Van zijn autobusje was nog maar weinig over en nu, nu was het gele autootje van de blonde scharrel aan de beurt, ik heb van dat gele autootje een postpakketje gemaakt. Dat krijg je als je iemand een klus voor twee in haar eentje laat doen. Het was zo echt..natuurlijk kwam mijn bijdehante exschoonbroer even zeggen dat het mij of mijn verzekering behoorlijk veel geld zou gaan kosten. Zijn broertje en het is een tje want hij heet klein en is ook klein probeerde me te weerhouden..met zo'n klein postuur kan je me niet weerhouden in de verte zag ik de zwaailichten..the end.
Alle reacties Link kopieren
Zucht...
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 maart 2014 @ 12:51:

Sinds wanneer heten zwagers schoonbroers?Al jaren in grote delen van Brabant en Limburg en in België
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Boh zeg..!
Alle reacties Link kopieren
Top droom zeg,groot gelijk dat je die hier even komt vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht trouwens door de titel en de pijler nou er gaat me wat komen,maar helaas er komt niks vandaag.
What the fuck did i just read?
Toch wel komisch dit
quote:pinkie80 schreef op 13 maart 2014 @ 13:36:

[...]





Omdat je er na het lezen van de OP spontaan klaar mee bent?





Ja, geweldig. Ik ben nog nooit ergens zo snél klaar mee geweest.



Alle reacties Link kopieren
quote:lady-aurora schreef op 13 maart 2014 @ 13:32:

[...]



Ik vind het een geil verhaal!



Sexy chicks met bassball knuppels zijn hot.

Sexy chicks breaking the rules are hot.

Sexy chicks gettin' even are hot.
quote:16snoepjes schreef op 13 maart 2014 @ 21:26:

[...]





Sexy chicks met bassball knuppels zijn hot.

Sexy chicks breaking the rules are hot.

Sexy chicks gettin' even are hot.NOT
Alle reacties Link kopieren
aardig gek.
Supah geak woussss
Waarom zoek je geen leeftijds genootjes op kindertent.nl
Stoere droom hoor.
....maar verder gaat het wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:16snoepjes schreef op 13 maart 2014 @ 21:26:

[...]





Sexy chicks met bassball knuppels zijn hot.

Sexy chicks breaking the rules are hot.

Sexy chicks gettin' even are hot.Maak me gek!!!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
bassballs, of bassballing heb ik nog nooit gehad of gedaan. Kan ik dat vergelijken met plompzakken of iets? Niet goedchicks, dan maar kwaadchicks? Waarom is dat maar even en niet heel lang?
Rijp voor het (puber)gekkenhuis.
Alle reacties Link kopieren
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 maart 2014 @ 12:51:

Sinds wanneer heten zwagers schoonbroers?In Vlaanderen heten ze zo.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 13 maart 2014 @ 15:21:

[...]





Dank je, dank je

Alle reacties Link kopieren
Het was maar droom...waar dromen jullie dan over?

(Shit zoals ik kan het nooit herinneren hoef ik niet te horen, dat geeft toevoeging aan mijn wetenswaardigheid!)
Het staat op SEKS dus een droom over een auto in elkaar rammen is wel een gestoorde droom als jij vindt dat dát iets met seks te maken heeft. Ben je zo'n tokkie dat je honkbal knuppels en agressief vandalisme sexy vindt?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 maart 2014 @ 13:31:

En waarom staat dit op de sekspijler?Dit dus........! Zou eerder op de geweldspijler thuis horen...Mja.. die hebben we hier niet....
Alle reacties Link kopieren
In deze streek:



Zwager: vriend/man van een zus

Schoonbroer: de broer van jouw partner, of de partner van een schoonzus.
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven