Vibrator kopen

15-04-2010 18:38 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie kan mij helpen??

Ik denk dat ik eindelijk de stap heb genomen om een vibrator te kopen, maar HELP.. Waar en hoe doe ik dat??? zonder gesnapt te worden door een bekende....

xxx Ikke!
Online? In een sekswinkel? Bij een drogist?

Hoe beroemd ben je eigenlijk? Als je niet beroemd bent dan denk ik dat je zelf wel een plek kan vinden waar je geen mensen die jou kennen verwacht.
Tja.. als je niet gesnapt wil worden kun je het beste online kijken denk ik, dan wordt het in een discrete verpakking naar je toe gestuurd.

Ik ben laatst gewoon de Christine le Duc ingestapt, dan kun je namelijk voelen of je de trilling en het materiaal enzo fijn vindt. Lijkt misschien raar, maar de mensen die daar werken zijn echt niet anders gewend en zullen je echt wel op je gemak stellen.

Succes!
Tja en dan nu nog ff het lef ergens vandaan halen!.

Als je hem online besteld onthouden ze dan je gegevens?? zodat ze over 5 jaar nog kunnen zien wat ik ooit gekocht. En waar kan ik m het bestellen??
Wat maakt het uit dat iemand zou zien dat je 5 jaar geleden een vieb gekocht hebt?

Pabo, christine le Duc, whekamp, neckermann, wellicht zelfs bol.
Wat maakt het nou uit dat iemand dat over 5 jaar nog weet? Denk je dat je de enige bent met zo'n ding?
quote:ikke343 schreef op 15 april 2010 @ 18:46:

Tja en dan nu nog ff het lef ergens vandaan halen!.

Als je hem online besteld onthouden ze dan je gegevens?? zodat ze over 5 jaar nog kunnen zien wat ik ooit gekocht. En waar kan ik m het bestellen??

Ja, ze onthouden je gegevens en ze sturen ze ook gelijk naar je moeder en naar iedereen met wie je ooit in de klas hebt gezeten.

Tsss, dat is toch altijd zo.

Ga er eerst eens eentje uitzoeken. Als je googlet op "vibrator" dan vind je misschien iets.
Oké, haha! jullie zullen wel gelijk hebben...!

Wie niet waagt... Het zal dan wel neckermann worden...

Is er nog iemand die mij een advies wil geven.. Ik wil natuurlijk wel gelijk een leuk met niet al te veel geluid!
Of gewoon naar een anders stad en daar de etos induiken.

*spreekt helemaal niet uit ervaring hoor *
Inderdaad, online!!

Tip: fun factory, fijn spul (lekker zacht materiaal, je hebt van die keiharde dingen, brrrr) en goeie kwaliteit.

(van horen zeggen, hoor!! )
Online in onze webshop :P

En dan adviseer ik een vibo van Evolved, superspul !!!
Aliquando et insanire lucundum est
kijk hier bijv. eens... *klik*
Ben ik dan weer de enige die het gek vindt dat iemand speciaal voor dit topic een nick aanmaakt??
Mijn eerst was een pocket rocket haha maar ik heb er ontzettend plezier van gehad! Leuk en klein om mee te beginnen.
,,
anoniem_85460 wijzigde dit bericht op 07-07-2011 18:06
Reden: ,,
% gewijzigd
quote:Marriss schreef op 15 april 2010 @ 19:53:

kijk hier bijv. eens... *klik*RECLAME !! MAG NIET !!!
Wordt mijn bericht ook als reclame gezien?? Zo is het niet bedoeld hoor, ik werk er niet en heb er geen aandelen!!
Nee joh, meel... dat gaat niet over jou.

Wat wil jij van een vibrator...alleen inwendige stimulatie, g spot stimulatie, clitoris stimulatie??

Als we dat weten kunnen we gericht tips geven.
hej remboenrembo...

zijn "jullie" discreet?

want de pabo gebruikte een onafhankelijke postbezorging die niet bij de buren aflevert en die alleen overdag bezorgt (als men aan het werk is), briefjes achterlaat met "pakje PABO!!! ALWEER niet thuis!!

duzzz ben er niet echt gek op geweest...
Wij zijn uiterst discreet ja !! Logisch, witte envelop, zonder afzender of logo
En indien in de buurt lever ik het persoonlijk nog wel af ook.
Ik kan het me heel goed voorstellen dat je niet zomaar een sexshop wil binnen lopen als je het nooit eerder hebt gedaan. Niet iedereen kan dat zomaar. Online bestellen is een alternatief. Er zijn heel veel websites waar je terecht kunt.

Kijk eens op steelfun.nl voor unieke dildos en bij de wehkamp kun je ook eventueel een dildo of vibrator kopen. Bij beide winkels wordt het discreet verzonden en niemand hoeft te weten wat er in het pakketje zit.
Belangrijk om te weten is wat je lekker vindt? Ik lees dat je er eentje zoekt die vrij stil is? Vind je vaginale of clitorale stimulatie lekker? Koop daar ook je vibrator op.

De vibrators van Lelo zijn heel stil en niet gemaakt zijn van weekmakers. (waar de goedkopere merken wel hun vibrators van maken) Kijk bijvoorbeeld eens hier voor lelo vibrators

Een ander merk dat heel stil is en waarvan de toys geen rotzooi bevatten is JimmyJane. Fun Factory is ook een merk dat je met vertrouwen kunt gebruiken. Zijn wel wat luider dan JimmyJane of Lelo.

Als je anoniem wil blijven dan kun je inderdaad het beste online bestellen. De webwinkels gebruiken natuurlijk wel je informatie om je bestelling te kunnen verzenden, maar voor de rest worden die nergens voor gebruikt.
quote:ikke343 schreef op 15 april 2010 @ 18:55:

Oké, haha! jullie zullen wel gelijk hebben...!

Wie niet waagt... Het zal dan wel neckermann worden...

Is er nog iemand die mij een advies wil geven.. Ik wil natuurlijk wel gelijk een leuk met niet al te veel geluid!

Doe nou van alle online winkels NIET de Neckermann, die geven het pakket af bij je buren als je niet thuis bent..........

Liever een winkeltje waar je met gewone euro-biljetjes kan betalen (en dan met je veel te grote zonnebril - zonder sporen achter te laten - de winkel uit sluipen).

Laatste keer dat ik bij de V&D was hadden ze ze daar ook gewoon op de ondergoed lingerie afdeling.
Viva la vida
Ik haal ze meestal in een andere stad bij de etos haha! Lekker tip: laat een trillende dikke lange vibrator in de vagina en gebruik een sterk trillend vibratortje voor alleen de clit, wedden dat je blijft komen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven