Vibrator maakt geluid hoe klaarkomen?

03-04-2016 21:18 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon nog thuis en kan alleen klaarkomen met een vibrator. Helaas maakt die erg veel geluid. Ben dus bang dat mijn ouders me horen als ik bezig ben, niet echt een fijn idee.



Bestaan er stille vibrators? Zijn er andere manieren om klaar te komen die geen geluid maken. Met de vingers lukt me echt niet. Graag tips.
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
Zet een muziekje op en hou de vieb onder de dekens?
Alle reacties Link kopieren
Andere vieb....ik heb er 1 die hoor je niet
Op sommige sites zie je ook hoeveel herrie een vibrator maakt. Of in een seksshop kun je ook vragen om een wat stillere.



Voor nu, deur dicht, muziek of tv aan, onder de dekens.. Geloof me, voor jou maakt het waarschijnlijk meer herrie dan voor je omgeving :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Aragog schreef op 03 april 2016 @ 21:21:

Zet een muziekje op en hou de vieb onder de dekens?Ik doe het vaak voor het slapen gaan, dan slaapt iedereen al, muziek lijkt me niet echt fijn dan. Als het gewoon overdag is en iedereen is beneden en ik in mijn kamer hoor je het niet maar dan heb ik vaak geen zin. Mijn slaapkamer is naast die van mijn ouders.
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
quote:mano28 schreef op 03 april 2016 @ 21:23:

Andere vieb....ik heb er 1 die hoor je nietWelke heb jij?
I'm Doing Me
Er bestaan stillere vibrators. http://www.zoemmm.com/vibrators/stille-vibrators.html
Alle reacties Link kopieren
Toyjoy neo rabbit
Alle reacties Link kopieren
soms lijkt het in je hoofd luider dan je denkt. Toen ik nog thuis woonde heb ik daarom de mijne een keer hard aangezet en ben vervolgens de kamer uitgelopen om te kijken of ik hem hoorde aan de andere kant van de deur. Bleek dat dus helemaal niet het geval te zijn. Als je dan ook nog eens bedenkt dat hij waarschijnlijk ook nog word gedempt door je deken, dan valt het geluid meestal in werkelijkheid best mee.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:whatcomesaround schreef op 03 april 2016 @ 21:24:

Op sommige sites zie je ook hoeveel herrie een vibrator maakt. Of in een seksshop kun je ook vragen om een wat stillere.



Voor nu, deur dicht, muziek of tv aan, onder de dekens.. Geloof me, voor jou maakt het waarschijnlijk meer herrie dan voor je omgeving :-)





Een seksshop durf ik echt niet naar toe, alleen online bestellen.



De mijne hoor je echt. Heb vanmiddag getest omdat mijn ouders me laatste tijd raar aankeken. In mijn kamer aangezet onder twee dekens en toen hoorde ik het op de trap nog, dan horen mijn ouders het zeker in hun slaapkamer. Vooral savond, nacht dan is het stil.
I'm Doing Me
Alle reacties Link kopieren
Ga op jezelf wonen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat een seksshop de eerste keer best eng is. Dat vond ik ook. Toch bleek het in de praktijk helemaal niet eng te zijn. Voor de mensen die daar werken is het gewoon werk en niets geks, dus die helpen je met liefde. De kans dat je bekenden tegenkomt is vaak ook niet heel groot en hoewel die dan waarschijnlijk voor hetzelfde komen, kan ik me ook voorstellen dat dat je misschien tegenhoud. Ga anders naar een seksshop in een andere plaats of een grotere stad, dan is die kans minimaal.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lovesray schreef op 03 april 2016 @ 21:26:

[...]





Een seksshop durf ik echt niet naar toe, alleen online bestellen.



De mijne hoor je echt. Heb vanmiddag getest omdat mijn ouders me laatste tijd raar aankeken. In mijn kamer aangezet onder twee dekens en toen hoorde ik het op de trap nog, dan horen mijn ouders het zeker in hun slaapkamer. Vooral savond, nacht dan is het stil.

Weet je zeker dat je je vieb hebt uitgetest en niet per ongeluk de drilboor?

Met twee dekens erop hoor je een vieb echt niet op de trap.
...
Alle reacties Link kopieren
Langs gaan durf je niet wel online bestellen dat jee ouders het pakketje kunnen onderscheppen
quote:lovesray schreef op 03 april 2016 @ 21:26:

[...]





Een seksshop durf ik echt niet naar toe, alleen online bestellen.



De mijne hoor je echt. Heb vanmiddag getest omdat mijn ouders me laatste tijd raar aankeken. In mijn kamer aangezet onder twee dekens en toen hoorde ik het op de trap nog, dan horen mijn ouders het zeker in hun slaapkamer. Vooral savond, nacht dan is het stil.En maak je zelf geen geluid? Je kunt het ook doen als je ouders weg zijn. En een vraagje: zijn de muren van papier?
Vingers.
Grappig trouwens in combi met je onderschrift
quote:zwitsal_nijntje schreef op 03 april 2016 @ 21:39:

Langs gaan durf je niet wel online bestellen dat jee ouders het pakketje kunnen onderscheppenJa daar sta ik eigenlijk ook wel van te kijken. Ik ben toen juist naar de seksshop gegaan, omdat mijn ouders anders een pakketje zagen liggen en natuurlijk gingen vragen wat dat was. Seksshop is trouwens echt totaal niet eng. Voor die mensen is het de normaalste zaak van de wereld en ze helpen je heel goed is mijn ervaring. Echt hoor, je kunt beter naar de seksshop gaan dan iets thuis laten bezorgen als je nog thuis woont.
quote:Moiren_ schreef op 03 april 2016 @ 21:43:

Grappig trouwens in combi met je onderschrift ha ha, scherp!
Alle reacties Link kopieren
Niemand denkt daar iets van
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:sandra1905 schreef op 03 april 2016 @ 21:25:

Er bestaan stillere vibrators. http://www.zoemmm.com/vibrators/stille- ... mlGrappige naam van de webshop in combinatie met de vraag naar stille vieb...
Alle reacties Link kopieren
Dat ding gaat toch in je dinges, dan zal t geluid ook wel dempen?
Alle reacties Link kopieren
Dat je hem überhaupt online durfde te bestellen als je nog thuis woont! Ik zou banger zijn dat ze hem vinden dan dat ze hem horen. Vergeet je hem een keertje op te bergen, staat ie nog op je nachtkastje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens gelezen dat je, als je eenmaal aan die vieb gewend bent, moeite kunt hebben met het vingerwerk. Dus dat het met je vingers niet lukt kan heel goed kloppen.



Je kunt je electrische tandenborstel eens testen (houd wel het borsteltje apart, je wilt er niet achteraf nog mee flossen). Of de douchekop.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 03 april 2016 @ 23:22:

Ik heb wel eens gelezen dat je, als je eenmaal aan die vieb gewend bent, moeite kunt hebben met het vingerwerk. Dus dat het met je vingers niet lukt kan heel goed kloppen.



Je kunt je electrische tandenborstel eens testen (houd wel het borsteltje apart, je wilt er niet achteraf nog mee flossen). Of de douchekop.Elektrische tandenborstel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven