Vibrator tips?

14-07-2015 18:25 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Ik wil graag een vibrator kopen, maar welke?

Ik wil er graag 1 via internet kopen, maar zie door het bomen het bos niet meer.



Heeft iemand tips, ervaringen, welke ik juist wel of niet moet kopen?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
@blokjehout

Ben geen dame,maar geef toch een reactie,koop een(in de volksmond vaak genoemde:Joris driepinter)
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
Bij Christine le Duc nu veel korting kijk maar op internet... verder heb ik er niet zoveel verstand van.. eens een gehad maar vond het saai.
Alle reacties Link kopieren
Probeer mail en female in Amsterdam. Hebben ook een goeie website begrijp ik.



Heb er een paar jaar eentje gehad maar ik vind er dus ook geen reet aan op de een of andere manier. Maar het is beter dan niks haha
Alle reacties Link kopieren
Er is zó veel keus. Wat voor een vibrator zoek je blokjehout? Dat maakt je zoektocht al wat makkelijker. Wil je er eentje die clitoraal stimuleert, of vaginaal? Of allebei? Wil je 'm alleen gebruiken, of tijdens de seks?

Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je iets aan deze site. http://www.depaarsekeizer ... ste-vibrator#.VaU9Ffntmko



Heel overzichtelijk met voorbeeldjes van vibrators die geschikt voor je zouden kunnen zijn. Als je een vibo hebt gevonden die je aanspreekt zou ik altijd even reviews googlen voordat je 'm echt koopt

Alle reacties Link kopieren
quote:madras schreef op 14 juli 2015 @ 18:30:

@blokjehout

Ben geen dame,maar geef toch een reactie,koop een(in de volksmond vaak genoemde:Joris driepinter) Hoe kan ik je bedanken? Hier heb ik echt wat aan!
Alle reacties Link kopieren
JeMappelle, ik zoek er een voor vaginaal gebruik en voor tijdens de sex en eventueel alleen gebruik.



Dankjewel voor de tip!
Misschien de We vibe?
Alle reacties Link kopieren
@blokjehout

U heeft dus nog niet van DE!! Jorisdrierpinter gehoord.Maar ben echt serieus hoor.

M,n vriendin heeft er ook eentje (1 is genoeg hoor) Maar effe alle gekheid op een stokkie

Het is een alom geliefde vibrator. Het beestje heeft een normaal formaat met een ronddraaiend koppie en het middengedeelte heeft en aantal ribbels ,en als je de vibrator ingebracht hebt,zitten er nog twee kleine bewegende en trillende unit,s aan die al naar gelang je wensen je clitoris en je anus kunnen stimuleren.Het is 1 van de meest verkochte vibrators,dus neem ik aan dat hij goed zijn werk doet.
No Mercy
quote:Bumba1985 schreef op 14 juli 2015 @ 19:00:

Misschien de We vibe?



Die ligt hier na 3x al jaren te verstoffen in de kast, glijdt van mijn clit af. Voor ons een onding.



Sowieso houd ik niet van trillende dingen in mijn vagina, dus ik heb een eenvoudige siliconen versie die ik alleen clitoraal gebruik.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de al de fairy roepen, maar lees dat je hem ook vaginaal wilt gebruiken. Al kan dat dan wel weer met eventuele opzetstukken, maar het is nogal een eehhhmmm groot ding. En je hebt een stopcontact in de buurt nodig, want hij is te sterk voor batterijen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
wat is er mis met een komkommer,even goed schoonmaken erna,en je kunt hem gebruiken voor een lekkere salade
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 14 juli 2015 @ 19:41:

wat is er mis met een komkommer,even goed schoonmaken erna,en je kunt hem gebruiken voor een lekkere salade die trilt niet
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:lollypopje schreef op 14 juli 2015 @ 19:41:

En je hebt een stopcontact in de buurt nodig, want hij is te sterk voor batterijen Oke, mijn interesse is gewekt... Heb jij m? Is hij zo geweldig?
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 14 juli 2015 @ 19:41:

Ik wil de al de fairy roepen, maar lees dat je hem ook vaginaal wilt gebruiken. Al kan dat dan wel weer met eventuele opzetstukken, maar het is nogal een eehhhmmm groot ding. En je hebt een stopcontact in de buurt nodig, want hij is te sterk voor batterijen Je moet bijna krachtstroom laten aanleggen? ,bij aankoop van het apparaat
Alle reacties Link kopieren
@cijfernerd

Juist cijfernerd,gewoon even schoonmaken,maar tussen geliefde hoef je die komkommer niet eens schoon te maken en mik je de gesneden komkommer gewoon in een kommetje en smullen maar
No Mercy
quote:cijfernerd schreef op 14 juli 2015 @ 19:54:

[...]





Je moet bijna krachtstroom laten aanleggen? ,bij aankoop van het apparaat *Zet Fairy bovenaan verlanglijst*
Alle reacties Link kopieren
quote:madras schreef op 14 juli 2015 @ 19:54:

@cijfernerd

Juist cijfernerd,gewoon even schoonmaken,maar tussen geliefde hoef je die komkommer niet eens schoon te maken en mik je de gesneden komkommer gewoon in een kommetje en smullen maar



Jakkes,dat gaat mij iets te ver

Ben je net aan het eten ,komt er toevallig een familielid binnen,en die zegt mmmm lekker doe mij ook maar een schaaltje
Alle reacties Link kopieren
quote:Justmaartje123 schreef op 14 juli 2015 @ 19:56:

[...]





*Zet Fairy bovenaan verlanglijst*



Je hebt de gewone en de mini. Ze hebben beiden hetzelfde toerental, maar omdat de mini kleiner is, is die geconcentreerder en dus heftiger. Maar dat hoeft van mij niet, ik vind de gewone op zijn hardt als 'standje-brandwond' Ook erg handig om te gebruiken als je last van je spieren hebt



http://www.sensualdreams.nl/fairy-black



Je hebt ook een versie op batterijen, maar die wil je dus niet hebben. gaan te snel stuk
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:Justmaartje123 schreef op 14 juli 2015 @ 19:27:

[...]





Die ligt hier na 3x al jaren te verstoffen in de kast, glijdt van mijn clit af. Voor ons een onding.



Sowieso houd ik niet van trillende dingen in mijn vagina, dus ik heb een eenvoudige siliconen versie die ik alleen clitoraal gebruik.Kan je hem niet voor een zacht prijsje aan TO verkopen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gegoolet op de Joris driepinter, maar dat gaat over een jongetje die melk drinkt.
quote:winkelfanaat schreef op 14 juli 2015 @ 20:22:

[...]



Kan je hem niet voor een zacht prijsje aan TO verkopen?Mwoah, nee bedankt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Justmaartje123 schreef op 14 juli 2015 @ 20:40:

[...]





Mwoah, nee bedankt.
Alle reacties Link kopieren
niet goed geld terug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven