Vibrator

01-04-2016 17:27 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vraagje ik ben niet zo bekend met vibrators en dat soort dingen. Maar ik vroeg mij af als je deze gebruikt hebt moet je dan na ieder gebruik de batterijen eruit halen?



Misschien een hele domme vraag maar ik ben een leek op dat gebied
Alle reacties Link kopieren
Ja, eruit halen en iedere keer weer opnieuw vervangen. ook om de week vervangen, of je heb gebruikt hebt of niet.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Oke, wat een gedoe ja
Alle reacties Link kopieren
Zeker.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Ladygage doet aan 1 april zie ik? Dat kan toch niet waar zijn?!



Het schijnt wel beter te zijn (net als bij alle andere apparaten), maar daar zou ik echt te lui voor zijn hoor. Ga ook niet de batterijen uit m'n afstandbediening halen als ik tv heb gekeken.



Als je 1x per half jaar een vibrator gebruikt dan zou ik ze er wel uithalen.




Ik haal 's nachts altijd de batterij uit m'n klok. Ik kijk er nooit op dan, weg met die batterijen dus.
Alle reacties Link kopieren
Haha lekker flauw zijn jullie, ik begrijp dat ze er dus best wel in kunnen blijven zitten. Mits hij gebruikt wordt en bij geen gebruik hel lang verwijderen
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt Gieten, bij lang geen gebruik is meer omdat batterijen kunnen gaan lekken. En dan heb je een dildo ipv vieb.
Alle reacties Link kopieren
1 april jwz
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Koop er eentje die geen batterijen nodig heeft, met usb oplader.
Alle reacties Link kopieren
quote:ladygaga_xx schreef op 01 april 2016 @ 18:04:

1 april jwz

Gatver wat flauw. Heb je geen kinders ofzo die je hiermee kan vervelen?



TO, er bestaan ook oplaadbare viebs. Dan ben je van het hele batterijgezeik af.
...
Alle reacties Link kopieren
Is dit een echte vraag of 1 april?
Im a free bitch- I was born this way
Alle reacties Link kopieren
Het was een echte vraag is daar iets mis mee.

Wellicht is een oplaadbare toch beter. Mijn vriend maakte me vannacht wakker hoor je dat wat is dat, m'n vibrator lag ineens te trillen in het nachtkastje. Misschien niet goed uitgedaan of in m'n slaap tegen kastje geslagen. Op dat moment kon ik t niet zo gauw thuis brengen t geluid. Het is geen 1 april grap????????????
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het geen gekke vraag hoor. Van die vieb van vannacht is wel hilarisch!
Alle reacties Link kopieren
Praat me er niet van schaamde me dood. Wil m'n vriend ook niet voor t hoofd stoten. Maar hij zat wel te grijnzen vanmorgen dus had t vast wel door
Alle reacties Link kopieren
hahaha nou gelukkig maar dat z'n ego niet gekwetst is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven