Voel me een slet na ruige seks

20-11-2015 23:14 312 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier al een hele tijd op het forum, maar wegens herkenbaarheid voor dit topic een nieuw nick aangemaakt. Zoals mijn naam al zegt ben ik al jaren een brave huismoeder van in de veertig, sinds ongeveer een jaar gescheiden en de helft van de weken zijn de kinderen bij mij. Ondanks een goede baan en alles met de kinderen weer op de rit na de scheiding begin ik een relatie steeds meer te missen.



Nu heb ik een 2 maanden geleden tijdens een aangeschoten bui een veel jongere jongen (eind twintig) leren kennen op een chatsite. Tijdens onze eerste chat liet hij al doorschemeren erg dominant in bed te zijn en vreemd genoeg gaf me dat een spannend gevoel terwijl ik daar nooit wat van moest hebben. Uiteindelijk na meerdere keren chatten en twee keer koffie drinken hebben we seks gehad en daarna nog een aantal keer. Zoals hij al tijdens de chat aangaf is hij erg dominant in bed en dat is waar ik een ongelooflijk dubbel gevoel over heb. Tijdens de date maakt alles wat hij met me doet me ongelooflijk geil en hitsig, veel intenser dan ik ooit heb meegemaakt, maar de volgende dag schaam ik me diep en voel me een enorme slet dat ik dat allemaal met me laat doen. Na een dag of twee verdwijnt dat gevoel weer en krijg ik weer drang om met hem af te spreken.



Het is een jongen waar ik normaal helemaal niet op zou vallen, verlegen en zelfs een beetje een nerd. Alleen tijdens de seks is hij heel dominant, daarbuiten is hij echt heel lief en aardig. Ondanks dat hij niet mijn type is maakt hij me helemaal wild en laat ik me bijna letterlijk aan mijn haren door de kamer sleuren.



Omdat ik me ervoor schaam durf ik het er niet met vriendinnen over te hebben. Ik jojo de hele tijd tussen twee gedachten, dat ik gewoon een nieuwe kant van mezelf ontdekt heb, de andere dat ik dit gewoon met me laat doen omdat ik desperate op zoek ben naar aandacht en dat ik daarin veel te ver ga. Ik heb gisteravond nog met hem afgesproken en zit de hele dag al met mezelf in de knoop. Ik schaam me diep en voel mezelf een lage slet.



Ik zou graag jullie mening hierover weten en hoe denken jullie dat ik hier het best mee om kan gaan. Moet ik het contact met hem afbreken en me weer op mijn baan en kinderen gaan richten?
Slet dat je bent...
Alle reacties Link kopieren
nee joh, zolang je ervan geniet blijven doen.

en waarom zou je je schamen?
wij slapen nooit.
Joh geniet er gewoon van. Ieder zijn eigen voorkeuren. Zolang je lekker van de seks geniet, zou ik me niet druk maken. Waarom mag je als brave huismoeder geen wilde seks hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 20 november 2015 @ 23:18:

nee joh, zolang je ervan geniet blijven doen.

en waarom zou je je schamen?Ik schaam me omdat ik vind dat wat hij met me doet niet respectvol, denigrerend en kleinerend naar een vrouw is. Niet wat een man met respect naar vrouwen zou doen en zeker niet wat een zelfverzekerde vrouw met zich zou laten doen.
En denk je dat je de enige vrouw bent met zulke fantasieën?
Alle reacties Link kopieren
Nou en? Geniet ervan! Er zijn wel meer vrouwen die er van houden. Ieder zijn ding, voorkeuren en passies. JE doet er niemand kwaad mee.
Sloerie :-)
Alle reacties Link kopieren
als je echt zeker weet dat je het doet omdat je desperate op zoek bent naar aandacht kan je beter stoppen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Same here de dagen dat mijn zoon bij mij is ben ik de braafste huismoeder die je je maar voor kunt stellen.

Maar wanneer hij er niet is heb ik wilde seks met mijn jongere vriend.

Heb maar een tip en dat is er van genieten. Schaamte is nergens voor nodig.

Ga een fikse workout doen in de sportschool dan is dat nare gevoel heeeeeel snel weer weg
The rain wil eventually stop and if not, we will learn to row.
Toch juist fijn dat hij buiten de slaapkamer een lieve en respectvolle jongen is maar in de slaapkamer blijkbaar iets doet waar jij heel erg van geniet?



Ik zou me er niet druk om maken.
Alle reacties Link kopieren
Zolang hij maar buiten het bed heeeeeel lief voor je is en je moraal hoog houdt.

Denk bij je post eerder, go girl, lekker voor elkaar. Als je straks oud en broos bent zul je er eerder spijt van hebben dat je het niet vaker hebt gedaan, dan dat je er spijt van hebt dat je het uberhaupt deed.
The rain wil eventually stop and if not, we will learn to row.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 20 november 2015 @ 23:34:

als je echt zeker weet dat je het doet omdat je desperate op zoek bent naar aandacht kan je beter stoppen.Ik denk dat het gevoel dat ik slechts op zoek ben naar aandacht alleen maar versterkt wordt doordat hij type jongen is waar ik normaal nooit op zou vallen.
quote:BraveHuismoeder schreef op 20 november 2015 @ 23:28:

[...]





Ik schaam me omdat ik vind dat wat hij met me doet niet respectvol, denigrerend en kleinerend naar een vrouw is. Niet wat een man met respect naar vrouwen zou doen en zeker niet wat een zelfverzekerde vrouw met zich zou laten doen.



Oh, jawel hoor. Zelfverzekerde vrouwen doen dat, omdat ze dat leuk vinden en daar zin in hebben. Omdat ze er geil van worden.

Het is hun eigen keus om eraan mee te werken, net als het jouw keuze steeds opnieuw is om hem te bellen.



En als je dan toch die keus maakt, dan kan je er maar beter van genieten. Niemand anders dan hij en jij hebben hier iets over te zeggen.



Waarom zou je niet een goede moeder kunnen zijn én los gaan in bed?

Daar hebben je kinderen als het goed is toch niets mee te maken. Misschien dat je iets meer voorzorg wil nemen dat ze niet per ongeluk binnenlopen, maar dat zal je toch wel proberen te vermijden.



Dit is gewoon een ander deel van jou, iets wat losstaat van je kwaliteiten als moeder, werkneemster, vriendin.

Geniet ervan, je hoeft je nergens voor te schamen.
anoniem_179190 wijzigde dit bericht op 20-11-2015 23:43
Reden: Kinderdeel kon rottig geïnterpreteerd worden
% gewijzigd
Nou en?
Komt het mss omdat je een bepaald beeld van jezelf hebt? Het beeld van de altijd zorgzame nette moeder en vrouw?

Ik kan me bij jouw gevoel iets voorstellen... Ik heb ook een aantal dingen gedaan het laatste 1/2 jaar mbt seks waar ik vroeger nooit maar zelfs over gedacht zou hebben.



Ik denk dat je in een soort ontwikkeling bent. Na alle drukte van je scheiding en regelen en zorgen kom je nu aan jezelf toe.En deze man kwam op je pad.

Je idee van hoe je je eigenlijk hoort te gedragen en wat je normaliter vindt dat je moet voelen...geldt niet meer...

Je maakt iets nieuws mee,en je vindt het lekker.

Ik denk dat je jezelf moet accepteren zoals je bent. En blijkbaar is dit ook een deel van je.

De rest van je karakter is er niet door veranderd, je bent nog altijd diegene,die je was. Maar ik snap je verwarring. En je schaamte.

Toch denk ik dat je mag genieten van deze dingen die nú gebeuren met je. Zie het als een fase? Helpt dat? En probeer niet te hard te oordelen over jezelf?



Als je het accepteerd als iets wat je op dit moment in je leven nodig vind/ van geniet..is het mss makkelijker...



In mijn ogen doe je niks fout..ik zou zeggen...ga ervoor! En leer jezelf kennen...
quote:BraveHuismoeder schreef op 20 november 2015 @ 23:39:

[...]





Ik denk dat het gevoel dat ik slechts op zoek ben naar aandacht alleen maar versterkt wordt doordat hij type jongen is waar ik normaal nooit op zou vallen.Misschien wordt je gewoon blij van het soort intense, onverdeelde aandacht die hij je geeft tijdens de seks.
Klinkt goed juist! ik ben al voorzien maar anders....



gewoon van genieten, echt je mag gewoon lekkere wilde seks hebben dat doet niks af aan je moederschap of vrouwelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:[BraveHuismoeder schreef op 20 november 2015 @ 23:39[/message]:

[...]





Ik denk dat het gevoel dat ik slechts op zoek ben naar aandacht alleen maar versterkt wordt doordat hij type jongen is waar ik normaal nooit op zou vallen.



is je leeftijd.

ik heb een cv van donkerharige, donkerogige mannen , goed verzorgd en gekleed.

val ik op mijn 42e van de ene op de andere dag op een compleet ander type qua uiterlijk.

ik was er ook enigszins confuus van.....
wij slapen nooit.
Maak je niet zo druk, je geniet ervan en dan is het goed. Het is iets tussen jullie 2en dus niemand hoeft het te weten. Heerlijk toch, een man die ook eens de leiding neemt?
En je wil niet weten hoeveel vrouwen van in de 40 zo een "soort van midlife crisis achtig iets" hebben... Positief bedoeld
Go girl go!!
Alle reacties Link kopieren
Had niet zo snel zo veel reacties verwacht op dit uur van de avond! Dank jullie wel!



Misschien goed om even te vertellen dat het niet om "gewoon wilde seks" gaat maar dat het wel echt wat verder gaat. Om een beetje een idee te geven naast vastbinden en schelden met het h woord gaat het ook om spugen en in mijn gezicht slaan. Waarvan ik me dus nog steeds niet kan voorstellen dat een zichzelf respecterend vrouw zomaar met zich laat doen.
Slet hoeft toch niet negatief te zijn... Gewoon genieten!
Alle reacties Link kopieren
je moet maar zo denken; het is mijn auto, maar hij rijdt er even in..



toevallig heb ik ooit een tijdje met zo,n nerd geappt, die had ook zo zijn doelen met seks.

toen kwam hij met bovenstaande zin, ik vind het een geweldig goeie omschrijving van zo,n situatie.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven