Voel me een slet na ruige seks

20-11-2015 23:14 312 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier al een hele tijd op het forum, maar wegens herkenbaarheid voor dit topic een nieuw nick aangemaakt. Zoals mijn naam al zegt ben ik al jaren een brave huismoeder van in de veertig, sinds ongeveer een jaar gescheiden en de helft van de weken zijn de kinderen bij mij. Ondanks een goede baan en alles met de kinderen weer op de rit na de scheiding begin ik een relatie steeds meer te missen.



Nu heb ik een 2 maanden geleden tijdens een aangeschoten bui een veel jongere jongen (eind twintig) leren kennen op een chatsite. Tijdens onze eerste chat liet hij al doorschemeren erg dominant in bed te zijn en vreemd genoeg gaf me dat een spannend gevoel terwijl ik daar nooit wat van moest hebben. Uiteindelijk na meerdere keren chatten en twee keer koffie drinken hebben we seks gehad en daarna nog een aantal keer. Zoals hij al tijdens de chat aangaf is hij erg dominant in bed en dat is waar ik een ongelooflijk dubbel gevoel over heb. Tijdens de date maakt alles wat hij met me doet me ongelooflijk geil en hitsig, veel intenser dan ik ooit heb meegemaakt, maar de volgende dag schaam ik me diep en voel me een enorme slet dat ik dat allemaal met me laat doen. Na een dag of twee verdwijnt dat gevoel weer en krijg ik weer drang om met hem af te spreken.



Het is een jongen waar ik normaal helemaal niet op zou vallen, verlegen en zelfs een beetje een nerd. Alleen tijdens de seks is hij heel dominant, daarbuiten is hij echt heel lief en aardig. Ondanks dat hij niet mijn type is maakt hij me helemaal wild en laat ik me bijna letterlijk aan mijn haren door de kamer sleuren.



Omdat ik me ervoor schaam durf ik het er niet met vriendinnen over te hebben. Ik jojo de hele tijd tussen twee gedachten, dat ik gewoon een nieuwe kant van mezelf ontdekt heb, de andere dat ik dit gewoon met me laat doen omdat ik desperate op zoek ben naar aandacht en dat ik daarin veel te ver ga. Ik heb gisteravond nog met hem afgesproken en zit de hele dag al met mezelf in de knoop. Ik schaam me diep en voel mezelf een lage slet.



Ik zou graag jullie mening hierover weten en hoe denken jullie dat ik hier het best mee om kan gaan. Moet ik het contact met hem afbreken en me weer op mijn baan en kinderen gaan richten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 30 december 2015 @ 22:54:

Of deze



https://clubwearcompany.nl/mini-rokje-wetlook-prod/



Haha, heet dat nog een rokje!? Dat is wel grappig, ik zou het bijna een groot uitgevallen riem noemen. Maar is zonder ondergoed wel opwindend, trouwens. :-)



@BraveHuismoeder: ik zou het gewoon eens proberen. Hoge laarzen + zelfgekozen rokje - ondergoed. Een beetje van hem, en wat van jezelf om je prettiger te voelen. En als je jonge vent dat niet bevalt, is er voor jullie vast wel een scenario te bedenken waarin jullie dat bevredigend oplossen. :-)
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
De laarzen die hij heeft uitgekozen hebben hele hoge naaldhakken, nou loop ik eigenlijk nooit op hakken en al helemaal niet op naaldhakken. Gisteravond was ik alleen thuis dus toch maar even gaan oefenen met lopen. Het begin zag er waarschijnlijk alles behalve sexy uit :-) Dankzij wat tips uit ander topic hier op het forum ging het daarna een stuk beter. Aan het eind van de avond toch maar steeds even langs de spiegel lopen om te zien hoe ze staan. Vanavond toch maar weer eens proberen met de catsuit erbij
Cool! Mooi dat je zelfverzekerdheid alvast een flink stuk groter is geworden. En heel knap dat je zo snel (redelijk) hebt leren lopen op de naaldhakken.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ben benieuwd hoe het je verder vergaat met je avontuur! :-)
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat jullie mijn updates waarderen! Ben net thuis en aangezien ik weer alleen thuis ben vanavond direct de laarzen weer aangedaan om te oefenen. Nu het lopen beter gaat zitten ze eigenlijk best lekker (wel warm) en merkte net toen ik de rist dichttrok dat ik misschien toch stiekem wel beetje opgewonden werd Misschien ook nog maar even de catsuit aan later vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Vind je een heldin dat je dit allemaal probeert, toch niet zooo braaf?

Is spannend je eigen grenzen te ontdekken, maar ook erg leuk. Je kan ook alleen catsuit proberen, en dan later in combi met laarzen. Beetje opbouwen zeg maar
Alle reacties Link kopieren
quote:HoesjeBoesje schreef op 03 januari 2016 @ 17:38:

Vind je een heldin dat je dit allemaal probeert, toch niet zooo braaf?

Is spannend je eigen grenzen te ontdekken, maar ook erg leuk. Je kan ook alleen catsuit proberen, en dan later in combi met laarzen. Beetje opbouwen zeg maar Dankjewel! Denk dat ik idd diep van binnen niet zo braaf ben als gedacht. Maar omdat zo nieuw voor me is blijft het wel botsen merk ik. Lopen op de laarzen gaat inmiddels goed. Met catsuit erbij alleen nog even gepast, komt nog wel schaamtegevoel boven voor de spiegel. Komend weekend komt vriendje langs, heb besloten maar braaf zijn outfit aan te doen. Gewoon het diepe in en hopelijk zakt de schaamte met de opwinding
Alle reacties Link kopieren
quote:BraveHuismoeder schreef op 04 januari 2016 @ 19:24:

[...] Gewoon het diepe in en hopelijk zakt de schaamte met de opwinding Ik gok dat je het tzt wel leuk vindt. En anders zeg je op het moment zelf toch gewoon dat het niet voor jou werkt? Uiteindelijk hoef je niks, natuurlijk.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Dat je opgewonden begint te raken zegt wel iets! Maar zeker open en eerlijk naar hem blijven. Wel respect dat je het durft.
Het moment van aan doen was voor mij de eerste keer echt vreselijk. Ik voelde me goedkoop en beschaamd. En toch.... tijdens het aandoen werd ik wel opgewonden.

Ik kwam heel stuntelend en als verlegen meisje toen de kamer binnen lopen. De blik op zijn gezicht was onbetaalbaar. En toen viel alle schaamte van mij af en veranderde ik in een seksgodin :-)
Alle reacties Link kopieren
Je hierom schamen is echt te gek. Mijn echtgenote is een hardwerkend katholiek opgevoedde vrouw van einde de veertig, erg graag gezien, heel aantrekkelijk, droomfiguur (ex-model) en onze relatie is fantastisch. We hebben 2 prachtige kinderen en we zijn beiden goed en hoog opgeleid.

Mijn vrouw had een aantal fantasmes en om het lange verhaal in te korten... Ik liet haar de vrijheid om ze waar te maken.

Ze wou door meerdere mannen gebruikt worden, echt afgeneukt worden als een gebruiksvoorwerp. Dat kreeg ze dus ook.

Het heeft haar NOG gelukkiger gemaakt. Ze vindt het fantastisch dat ik haar dit cadeau laat. Het heeft ons als paar nog hechter gemaakt. We zijn er partners in crime door geworden. We filmen en fotograferen alles terwijl we haar om beurten of samen afneuken, vingeren, likken,... Vaak vastgebonden en met een benenspreider,... We nemen haar ook geregeld mee buiten in enkel een jasje, zelf ophouden de kousen en knielaarzen. Zo moet ze op straat haar jas openen en zich zo laten fotograferen.

In onze vriendenkring is zij de brave echtgenote en mama, de fijne altijd goedlachse collega, maar eens ze in haar alter-ego gekropen is, is zij een amteurhoertje of een neuksletje en ze geniet er ontzettend van om zo genoemd te worden en als een stuk neukvlees te worden behandeld.

Wat ik wil zeggen is... Meid...je leeft maar één keer. Geniet ervan. Als jij zin hebt om wilde gekke smerige seks te hebben met een jongere kerel... Waarom niet ? Laat je gaan ! Lap zelfopgelegde of stomme maatschappelijke regeltjes aan je laars en leef JOUW leven. Doe je 't niet...dan krijg je vroeg of laat spijt wanneer het te laat is en je te oud werd. Wat je vriendinnen betreft... Velen van hen zouden een arm en een been geven voor jouw moed en nog meer voor jouw bevrijdde geest en wat je ermee doet.
goed slettenverhaal dit haha
Alle reacties Link kopieren
Kleine update want gisteravond was het eindelijk zo ver, vriendje is langs geweest. Hij stuurde vooraf nog wat extra aanwijzingen die ik moest opvolgen. Besloten om braaf de laarzen en catsuit aan te doen, felrode nagels en lippenstift. Direct knoop in mijn maag toen ik voor de spiegel stond, wil ik dit wel echt, wil ik er echt zo bijlopen als een ho*r? Misschien maar goed dat ik wijntje bij het eten had genomen anders was ik misschien helemaal gaan flippen.



Hart sloeg over toen de bel ging, met lood in mijn laarzen naar de deur. Mezelf verschuilend achter de deur hem binnen gelaten, maar toen hij binnen was de blik in zijn ogen.... Voor hem uit door de gang naar de woonkamer geparadeerd en daar merkte ik pas echt hoe geil ik hem maakte met hoe ik eruit zag. Toen veranderde schaamte in lust, feit dat ik hem zo geil kan maken maakte mij ongelooflijk opgewonden.



Denk dat de details niet geschikt zijn voor het forum hier maar ik heb de bank, de salontafel, de deur, de vloer, de eettafel en het aanrecht gezien, en dat was nog voordat we naar de slaapkamer zijn verhuist . Net wakker en zit nog steeds na te genieten.
Nu willen we de rest van het verhaal natuurlijk ook weten, TO
Alle reacties Link kopieren
Sorry, klikte per ongeluk op plaats terwijl ik nog aan het typen was
quote:BraveHuismoeder schreef op 10 januari 2016 @ 10:02:

Kleine update want gisteravond was het eindelijk zo ver, vriendje is langs geweest. Hij stuurde vooraf nog wat extra aanwijzingen die ik moest opvolgen. Besloten om braaf de laarzen en catsuit aan te doen, felrode nagels en lippenstift. Direct knoop in mijn maag toen ik voor de spiegel stond, wil ik dit wel echt, wil ik er echt zo bijlopen als een ho*r? Misschien maar goed dat ik wijntje bij het eten had genomen anders was ik misschien helemaal gaan flippen.



Hart sloeg over toen de bel ging, met lood in mijn laarzen naar de deur. Mezelf verschuilend achter de deur hem binnen gelaten, maar toen hij binnen was de blik in zijn ogen.... Voor hem uit door de gang naar de woonkamer geparadeerd en daar merkte ik pas echt hoe geil ik hem maakte met hoe ik eruit zag. Toen veranderde schaamte in lust, feit dat ik hem zo geil kan maken maakte mij ongelooflijk opgewonden.



Denk dat de details niet geschikt zijn voor het forum hier maar ik heb de bank, de salontafel, de deur, de vloer, de eettafel en het aanrecht gezien, en dat was nog voordat we naar de slaapkamer zijn verhuist . Net wakker en zit nog steeds na te genieten.

Oh, jawel hoor



Prachtig verhaal, TO. Wat heerlijk voor je
Hele topic gelezen op de zondagmorgen: heerlijk!

Herkenbaar van alle kanten en ik vind je persoonlijk een he-le Leuke Brave Huismoeder.

Geniet van je gevoel en al je kleine overwinninkjes... op jezelf dan.



Oh, en blijven schrijven hoor, ook in detail.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je het zo leuk vond! Ik dacht al dat het je op het moment suprême wel zou aanspreken. Minder in de war over het verschil tussen BraveHuismoeder en NietZoBraveHuismoeder?



Veel plezier met toekomstige avonturen!
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Aah wat heerlijk, goed van je!
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 10 januari 2016 @ 13:31:

Leuk dat je het zo leuk vond! Ik dacht al dat het je op het moment suprême wel zou aanspreken. Minder in de war over het verschil tussen BraveHuismoeder en NietZoBraveHuismoeder?



Veel plezier met toekomstige avonturen!Nou NietZoBraveHuismoeder brengt BraveHuismoeder nog steeds wel in verlegenheid hoor. Kreeg vanochtend toch het schaamrood weer op mijn kaken toen ik met mijn ontbijtbordje aan de eettafel aanschoof en bedacht hoe ik daar gisteravond in een sletterige outfit met wijdgespreidde benen ranzige taal lag uit te slaan
quote:BraveHuismoeder schreef op 10 januari 2016 @ 14:07:

[...]





Nou NietZoBraveHuismoeder brengt BraveHuismoeder nog steeds wel in verlegenheid hoor. Kreeg vanochtend toch het schaamrood weer op mijn kaken toen ik met mijn ontbijtbordje aan de eettafel aanschoof en bedacht hoe ik daar gisteravond in een sletterige outfit met wijdgespreidde benen ranzige taal lag uit te slaan

Prima toch?

Weggaan doet dat gevoel nooit helemaal, maar je went er wel aan en kunt het op termijn vast wel beter plaatsen.

Ben best trots op je: jij verkent je grenzen tenminste, top!
Alle reacties Link kopieren
Brave huismoeders dragen ook alleen maar net ondergoed en hebben seks met het licht uit.

Schaam je jezelf voor de seks of schaam je je voor hem? Durf je je vriend niet aan je vriendinnen voor te stellen? Vindt je eigenlijk dat dit soort seks alleen met een echte man mag?
Alle reacties Link kopieren
quote:vieroog schreef op 16 januari 2016 @ 07:12:

Brave huismoeders dragen ook alleen maar net ondergoed en hebben seks met het licht uit.

Schaam je jezelf voor de seks of schaam je je voor hem? Durf je je vriend niet aan je vriendinnen voor te stellen? Vindt je eigenlijk dat dit soort seks alleen met een echte man mag?Ik schaam me niet voor hem. Hij is slechts mijn vriendje voor de seks en dat weet hij ook, dus ik hoef hem helemaal niet aan mijn vriendinnen voor te stellen. Als ik dit soort seks met een andere man had gehad zou ik me net zo goed schamen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt een voorkeur hebben voor een bepaalde man of vrouw maar soms kom je in contact met een totaal ander type waarmee je een hele mooie (liefdes)klik mee krijgt.
doe wat je altijd al hebt willen doen. Je leeft maar 1x
Wel bijzonder eigenlijk, dat iemand schaamte voelt voor iets wat een (of zelfs DE) ultieme privézaak is, waar niemand door geschaad wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven