Voel me een slet na ruige seks

20-11-2015 23:14 312 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier al een hele tijd op het forum, maar wegens herkenbaarheid voor dit topic een nieuw nick aangemaakt. Zoals mijn naam al zegt ben ik al jaren een brave huismoeder van in de veertig, sinds ongeveer een jaar gescheiden en de helft van de weken zijn de kinderen bij mij. Ondanks een goede baan en alles met de kinderen weer op de rit na de scheiding begin ik een relatie steeds meer te missen.



Nu heb ik een 2 maanden geleden tijdens een aangeschoten bui een veel jongere jongen (eind twintig) leren kennen op een chatsite. Tijdens onze eerste chat liet hij al doorschemeren erg dominant in bed te zijn en vreemd genoeg gaf me dat een spannend gevoel terwijl ik daar nooit wat van moest hebben. Uiteindelijk na meerdere keren chatten en twee keer koffie drinken hebben we seks gehad en daarna nog een aantal keer. Zoals hij al tijdens de chat aangaf is hij erg dominant in bed en dat is waar ik een ongelooflijk dubbel gevoel over heb. Tijdens de date maakt alles wat hij met me doet me ongelooflijk geil en hitsig, veel intenser dan ik ooit heb meegemaakt, maar de volgende dag schaam ik me diep en voel me een enorme slet dat ik dat allemaal met me laat doen. Na een dag of twee verdwijnt dat gevoel weer en krijg ik weer drang om met hem af te spreken.



Het is een jongen waar ik normaal helemaal niet op zou vallen, verlegen en zelfs een beetje een nerd. Alleen tijdens de seks is hij heel dominant, daarbuiten is hij echt heel lief en aardig. Ondanks dat hij niet mijn type is maakt hij me helemaal wild en laat ik me bijna letterlijk aan mijn haren door de kamer sleuren.



Omdat ik me ervoor schaam durf ik het er niet met vriendinnen over te hebben. Ik jojo de hele tijd tussen twee gedachten, dat ik gewoon een nieuwe kant van mezelf ontdekt heb, de andere dat ik dit gewoon met me laat doen omdat ik desperate op zoek ben naar aandacht en dat ik daarin veel te ver ga. Ik heb gisteravond nog met hem afgesproken en zit de hele dag al met mezelf in de knoop. Ik schaam me diep en voel mezelf een lage slet.



Ik zou graag jullie mening hierover weten en hoe denken jullie dat ik hier het best mee om kan gaan. Moet ik het contact met hem afbreken en me weer op mijn baan en kinderen gaan richten?
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 21 november 2015 @ 02:14:

[...]





Daar je prima samen in groeien als je elkaar langer kent. Je maakt mij niet wijs dat enkel mensen die net een nieuwe vis uit de vijver gehengeld hebben aan de kroonluchter gaan hangen.

Seks kan prima klein beginnen en uitgroeien tot aan het plafond bungelen.

Ik vind het eerlijk gezegd ook een hoog 50 tinten grijs gehalte hebben ( nerd met braaf vrouwtje, en nerd ontpopt zich als dominante seksgod die onschuldig vrouwtje meesleept naar heftige seks waar ze van gaat blozen)



Het kán uitgroeien ....maar als t start bij 0 (been there met een gereformeerd opgevoede ex) dan ben je wel jaaaaaren verder.

Ik trap daar niet meer in, het moet gelijk wel goed beginnen
quote:KingImmortal schreef op 21 november 2015 @ 02:25:

[...]



heb je me nodig?Hoe expliciet moet ik zijn?
quote:andy69 schreef op 21 november 2015 @ 02:26:

[...]





Het kán uitgroeien ....maar als t start bij 0 (been there met een gereformeerd opgevoede ex) dan ben je wel jaaaaaren verder.

Ik trap daar niet meer in, het moet gelijk wel goed beginnenDat zeker, maar dat wil toch niet zeggen dat het zich nog kan ontwikkelen? Daarbij vind ik dat seks met een nieuwe partner eigenlijk nooit volledig fantastisch is in het begin, omdat je elkaar nog moet leren kennen.
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 02:26:

[...]



Hoe expliciet moet ik zijn?beetje 18e eeuwachtig expliciet.
Alle reacties Link kopieren
quote:andy69 schreef op 21 november 2015 @ 02:26:

[...]





Het kán uitgroeien ....maar als t start bij 0 (been there met een gereformeerd opgevoede ex) dan ben je wel jaaaaaren verder.

Ik trap daar niet meer in, het moet gelijk wel goed beginnen



Tsja, wat er niet in zit, komt er idd waarschijnlijk nooit uit. Niet in een maand en ook niet in 5 jaar.

Maar no way dat ik mij al binnen korte tijd zo kwetsbaar zou opstellen bij de eerste de beste gast die mij al chattend denkt te moeten gaan vertellen hoe dominant hij is in bed.



Maar goed, misschien ben ik een ouderwetse tut.

Mijn man mag mij alle hoeken van de kamer laten zien en ik hou erg van geile seks.

Maar no way dat een man bij mij had kunnen aanbellen toen ik vrijgezel was voor een potje vechten tussen de lakens.

Laat eerst maar eens zien wie je bent en wat je intenties zijn. Voor alleen seks kan je mijn deur voorbij lopen.
*kijkt naar King en valt flauw*
quote:andy69 schreef op 21 november 2015 @ 02:23:

[...]





de vorige, maar houd je zoveel achter dan ? Straks vertel je je naam niet eens meer !Als ik straks in het bejaardentehuis zit en iedereen die mij van vroeger nog kende er niet meer is, dan denk ik niet meer dat een nieuw contact mij nog echt zal leren doorgronden en omgekeerd. Zo gaat dat volgens mij als je ouder wordt en op een bepaalde manier is dat telkens verder afsluiten van jezelf nu ook al gaande.
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 02:34:

*kijkt naar King en valt flauw* ik pak wel even een waaier voor je.
quote:KingImmortal schreef op 21 november 2015 @ 02:36:

[...]



ik pak wel even een waaier voor je.Vlugzout zit in het decolleté van mijn korset
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 02:36:

[...]



Vlugzout zit in het decolleté van mijn korset I love it! ❤
Conny wil vast wel chaperonneren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 02:27:

[...]



Dat zeker, maar dat wil toch niet zeggen dat het zich nog kan ontwikkelen? Daarbij vind ik dat seks met een nieuwe partner eigenlijk nooit volledig fantastisch is in het begin, omdat je elkaar nog moet leren kennen.





Ook dat, en persoonlijk vind ik die groei en samen ontdekken wat het zo leuk maakt.

Ik hoef niet van gelijk van 0 naar 180 binnen 15 seconden te gassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 02:39:

Conny wil vast wel chaperonneren.Ik zal mijn zweep meenemen voor wie te stout is. 😉
quote:consuelabananahammok schreef op 21 november 2015 @ 02:40:

[...]





Ik zal mijn zweep meenemen voor wie te stout is. 😉Ik gedraag me altijd als een dame.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 02:41:

[...]



Ik gedraag me altijd als een dame.Uiteraard , er zitten hier ook alleen maar dames dus ik verwacht ook niet anders van je
quote:consuelabananahammok schreef op 21 november 2015 @ 02:44:

[...]





Uiteraard , er zitten hier ook alleen maar dames dus ik verwacht ook niet anders van je Zo fijn dat jij een eerlijk beeld van mij hebt.
Alle reacties Link kopieren
Anyway, ik denk dat to al weer verder is gaan lezen in hoofdstuk 9.
quote:consuelabananahammok schreef op 21 november 2015 @ 02:44:

Anyway, ik denk dat to al weer verder is gaan lezen in hoofdstuk 9.Van 50 shades? Het boek is net zo slecht als de film
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 21 november 2015 @ 02:34:

[...]





Tsja, wat er niet in zit, komt er idd waarschijnlijk nooit uit. Niet in een maand en ook niet in 5 jaar.

Maar no way dat ik mij al binnen korte tijd zo kwetsbaar zou opstellen bij de eerste de beste gast die mij al chattend denkt te moeten gaan vertellen hoe dominant hij is in bed.



Maar goed, misschien ben ik een ouderwetse tut.

Mijn man mag mij alle hoeken van de kamer laten zien en ik hou erg van geile seks.

Maar no way dat een man bij mij had kunnen aanbellen toen ik vrijgezel was voor een potje vechten tussen de lakens.

Laat eerst maar eens zien wie je bent en wat je intenties zijn. Voor alleen seks kan je mijn deur voorbij lopen.Het hoeft ook niet de 1e avond bedoel ik, liever ook niet ...dat is niet spannend...maanden opbouwen is leuker ...maar na een paar keer vrijen heb je wel door of t klikt mag ik aannemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 02:44:

[...]



Zo fijn dat jij een eerlijk beeld van mij hebt.



Je weet toch.



Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 02:45:

[...]



Van 50 shades? Het boek is net zo slecht als de film Ik het beiden aan mij voorbij laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 21 november 2015 @ 02:40:

[...]





Ik zal mijn zweep meenemen voor wie te stout is. 😉Niet zwart schminken hè ? dat mag niet meer !!
quote:consuelabananahammok schreef op 21 november 2015 @ 02:48:

[...]





Ik het beiden aan mij voorbij laten gaan.Ik moest gewoon weten hoe slecht het was. Vorm van automasochisme ofzo. (zijn we gelijk weer on topic)
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 21 november 2015 @ 02:49:

[...]



Ik moest gewoon weten hoe slecht het was. Vorm van automasochisme ofzo. (zijn we gelijk weer on topic)Hahaha, ja die drang had ik ook wel hoor.
TO heerlijk dat jij je zo kunt overgeven en er iig op dat moment erg van geniet. Het is niet raar dat het ook geestelijk wat met je doet. Sta daar (samen) ook even bij stil voor je verder gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven