Voel me een slet na ruige seks

20-11-2015 23:14 312 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier al een hele tijd op het forum, maar wegens herkenbaarheid voor dit topic een nieuw nick aangemaakt. Zoals mijn naam al zegt ben ik al jaren een brave huismoeder van in de veertig, sinds ongeveer een jaar gescheiden en de helft van de weken zijn de kinderen bij mij. Ondanks een goede baan en alles met de kinderen weer op de rit na de scheiding begin ik een relatie steeds meer te missen.



Nu heb ik een 2 maanden geleden tijdens een aangeschoten bui een veel jongere jongen (eind twintig) leren kennen op een chatsite. Tijdens onze eerste chat liet hij al doorschemeren erg dominant in bed te zijn en vreemd genoeg gaf me dat een spannend gevoel terwijl ik daar nooit wat van moest hebben. Uiteindelijk na meerdere keren chatten en twee keer koffie drinken hebben we seks gehad en daarna nog een aantal keer. Zoals hij al tijdens de chat aangaf is hij erg dominant in bed en dat is waar ik een ongelooflijk dubbel gevoel over heb. Tijdens de date maakt alles wat hij met me doet me ongelooflijk geil en hitsig, veel intenser dan ik ooit heb meegemaakt, maar de volgende dag schaam ik me diep en voel me een enorme slet dat ik dat allemaal met me laat doen. Na een dag of twee verdwijnt dat gevoel weer en krijg ik weer drang om met hem af te spreken.



Het is een jongen waar ik normaal helemaal niet op zou vallen, verlegen en zelfs een beetje een nerd. Alleen tijdens de seks is hij heel dominant, daarbuiten is hij echt heel lief en aardig. Ondanks dat hij niet mijn type is maakt hij me helemaal wild en laat ik me bijna letterlijk aan mijn haren door de kamer sleuren.



Omdat ik me ervoor schaam durf ik het er niet met vriendinnen over te hebben. Ik jojo de hele tijd tussen twee gedachten, dat ik gewoon een nieuwe kant van mezelf ontdekt heb, de andere dat ik dit gewoon met me laat doen omdat ik desperate op zoek ben naar aandacht en dat ik daarin veel te ver ga. Ik heb gisteravond nog met hem afgesproken en zit de hele dag al met mezelf in de knoop. Ik schaam me diep en voel mezelf een lage slet.



Ik zou graag jullie mening hierover weten en hoe denken jullie dat ik hier het best mee om kan gaan. Moet ik het contact met hem afbreken en me weer op mijn baan en kinderen gaan richten?
quote:BraveHuismoeder schreef op 21 november 2015 @ 13:01:

[...]





We hebben niks afgesproken over exclusiviteit maar het zou wel een klap voor mijn zelfvertrouwen zijn als hij direct met een ander aanpapt nuMisschien heeft hij wel allang een ander. Al voor jou.
quote:BraveHuismoeder schreef op 21 november 2015 @ 13:01:

[...]





We hebben niks afgesproken over exclusiviteit maar het zou wel een klap voor mijn zelfvertrouwen zijn als hij direct met een ander aanpapt nuHet is veel een beetje naïef om te denken dat jij de enige bent waar hij contact mee heeft. Wat er dan verder wel of niet gebeurt
quote:Corona67 schreef op 21 november 2015 @ 16:10:

[...]





Het is veel een beetje naïef om te denken dat jij de enige bent waar hij contact mee heeft. Wat er dan verder wel of niet gebeurtWat maakt dat je dat denkt Corona?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in elk geval mijn kinderen wel gewoon hun aandacht blijven geven en het leven leven zoals het is

maar zeker blijven genieten van je seksuele gevoelens het is misschien wat nieuw voor je maar als je er van geniet nou dan ben je toch gewoon de slet in bed. daar heeft niemand last van. ik denk ook dat het gewoon normaal is hoor. ik ben zelf ook wel een slet denk ik als je dat zo wil noemen, of eigenlijk een onderdanige slavin slet. maar ik geniet ervan zo te zijn ik wil misbruikt en vernederd worden door een vent. ieder zijn ding denk ik heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:andy69 schreef op 21 november 2015 @ 14:36:

suzy: als je nou aan t begin had gereageerd had een ieder zijn tijd kunnen besparen ..



Ja, dat komt zomaar uit mijn na jaren me daarmee bezig te hebben gehouden en tegen de tijd dat ik uitgeschreven was was dit topic alweer verder.

Maakt het uit?

Wat stoort het jou?

Misschien alweer mosterd, heeft TO of heb jij daar niks, maar hebben anderen daar wél iets aan?



Gewoon doorscrollen dan hoor, je hoéft niets te lezen, alleen maar omdát iemand iets (veel te veel of maar weinig, of iets/nietszeggend) schrijft, he.

Niemand dwingt je ertoe, dat is een keuze die jij zelf maakt.

Prima als je dat lekker overslaat!



Al is er maar 1 die dat wel interessant vindt, en geen moeite heeft met lange stukken of dat dat goed of "fout" is hier op een forum, of zelfs geeneen die dat boeit, dan is het iig voor mezelf weer eens nuttig geweest



Kreeg iemand mij maar weer eens stil



Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:melbrw schreef op 21 november 2015 @ 15:45:

To, wat je zei dat dit deel van je niet bij de rest past, probeer jezelf niet te zijn als een homogene massa, maar meer als een diamant met honderden verschillende vlakken, die allemaal een deel van hetzelfde zijn, maar allemaal anders schitteren.



Afhankelijk van het licht dat erop schijnt (welke situatie je je in bevindt) komen bepaalde vlakken meer aan de oppervlakte, duidelijker aanwezig dan wanneer je je in een andere situatie bevindt.



Mooi geschreven!

Wat is een subdrop?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Dat is dat gevoel dat je een paar dagen later kunt hebben, down, tranen die heel hoog zitten, niet veel kunnen hebben, snel in de put. Google maar eens Suzy, vooral Marijkes Praktijken legt het goed uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:marana schreef op 21 november 2015 @ 18:13:

Dat is dat gevoel dat je een paar dagen later kunt hebben, down, tranen die heel hoog zitten, niet veel kunnen hebben, snel in de put. Google maar eens Suzy, vooral Marijkes Praktijken legt het goed uit.



Dank, Marana.

Weer iets geleerd vandaag!

Ben benieuwd wat zij daar als verklaring voor geeft.



(hormonen en stofjes die vrijkomen? Mentaal denk ik dat het impact heeft als je in-na opwinding er niet hetzelfde over denkt, emotioneel en verstandelijk (nog) niet achter staat, niet met elkaar kunt rijmen en je je schaamt achteraf.

Maar omdat het zo heftig is zou ik stoffen ook niet uitvlakken (van euforie naar "leeg", zoals dat je misschien bij heftige sessies je in 1x een dosis dopamine voor een hele week verbruikt?).



Ik ga de site van Marijke later lezen (ik ga achter de pc vandaan NU!), ben vaker op die site geweest, zinnige dingen zegt ze idd.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 21 november 2015 @ 18:29:

[...]





Dank, Marana.

Weer iets geleerd vandaag!

Ben benieuwd wat zij daar als verklaring voor geeft.



(hormonen en stofjes die vrijkomen? Mentaal denk ik dat het impact heeft als je in-na opwinding er niet hetzelfde over denkt, emotioneel en verstandelijk (nog) niet achter staat, niet met elkaar kunt rijmen en je je schaamt achteraf.

Maar omdat het zo heftig is zou ik stoffen ook niet uitvlakken (van euforie naar "leeg", zoals dat je misschien bij heftige sessies je in 1x een dosis dopamine voor een hele week verbruikt?).



Ik ga de site van Marijke later lezen (ik ga achter de pc vandaan NU!), ben vaker op die site geweest, zinnige dingen zegt ze idd.

Ik denk dat de opwinding en de spanning die je nu ondervindt het toch zullen gaan winnen en je er gewoon aan went. je moet ook jezelf en dus ook je seksuele verlangens en driften accepteren hoe gek het misschien ook is.

ik ben van mening dat het nooit te gek of raar is, als je iets zelf lekker vindt moet je het doen, of laten doen.

de spijt of schaamte overwin je wel dat gaat weg . je zult je vrijer voelen om te doen wat je wil. je hoeft je niet te schamen voor anderen die niet eens weten wat jij met jou seks leven doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:hariette schreef op 21 november 2015 @ 19:31:

[...]



Ik denk dat de opwinding en de spanning die je nu ondervindt het toch zullen gaan winnen en je er gewoon aan went. je moet ook jezelf en dus ook je seksuele verlangens en driften accepteren hoe gek het misschien ook is.

ik ben van mening dat het nooit te gek of raar is, als je iets zelf lekker vindt moet je het doen, of laten doen.

de spijt of schaamte overwin je wel dat gaat weg . je zult je vrijer voelen om te doen wat je wil. je hoeft je niet te schamen voor anderen die niet eens weten wat jij met jou seks leven doet.



Ik ben de TO niet, Henriette.

Het ging ff over een subdrop, ik kende de term niet.



TO: vangt hij jou een beetje op hierin?

Of dacht je dat dat niet nodig is vanwege je leeftijd?

Want als je met dominantieverhoudingen aan de slag gaat, alleen als "wildere" seksvorm beschouwt, en dat prima vindt, dan heb je gelijk.

Maar omdat dit je dwars zit, niet kunt plaatsen van jezelf, kan het zin hebben te lezen over D/s-relaties.

Er komen vaak heftige gevoelens bij kijken en boven, en dan moet je dat ook goed kunnen bespreken met hem.

Praten jullie hier ook over samen?

(sorry als dat al ergens staat, heb nog niet bij kunnen lezen)..



Als ik het goed begrijp zijn jullie hier ingerold, maar juist in dit soort dominantierelaties is het vaak zo dat (vooraf) eea wordt besproken aan grenzen en afspraken (oa of jullie exclusief zijn of niet).

Omdat jij nogal op hem gericht raakt, is het wel aan te raden om dat alsnog te doen, zodat iig daar duidelijkheid over is.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 21 november 2015 @ 18:02:

[...]





Ja, dat komt zomaar uit mijn na jaren me daarmee bezig te hebben gehouden en tegen de tijd dat ik uitgeschreven was was dit topic alweer verder.

Maakt het uit?

Wat stoort het jou?

Misschien alweer mosterd, heeft TO of heb jij daar niks, maar hebben anderen daar wél iets aan?



Gewoon doorscrollen dan hoor, je hoéft niets te lezen, alleen maar omdát iemand iets (veel te veel of maar weinig, of iets/nietszeggend) schrijft, he.

Niemand dwingt je ertoe, dat is een keuze die jij zelf maakt.

Prima als je dat lekker overslaat!



Al is er maar 1 die dat wel interessant vindt, en geen moeite heeft met lange stukken of dat dat goed of "fout" is hier op een forum, of zelfs geeneen die dat boeit, dan is het iig voor mezelf weer eens nuttig geweest



Kreeg iemand mij maar weer eens stil



Het was een grapje, jeetje je bent niet alleen erg druk :nerd:maar ook erg gebekt , hoeft niet altijd zeg maar ...het was tenslotte een complimentje ook !
Alle reacties Link kopieren
quote:andy69 schreef op 21 november 2015 @ 21:55:

[...]





Het was een grapje, jeetje je bent niet alleen erg druk :nerd:maar ook erg gebekt , hoeft niet altijd zeg maar ...het was tenslotte een complimentje ook !



Daarom zette ik ook die emoticons erbij, Andy.

Die zetten de toon dan, zeg maar.

Die was niet beledigd.

Het staat imo gewoon eenieder vrij om (niet) te lezen of schrijven, dat meen ik.



Ben idd beetje hyperig de laatste week.

Een orkaan, zeg maar, net als buiten al de hele week op en af woedt.

Ik ben me er volop zelf ook bewust van.



Er komt zó vaak commentaar op de lange stukken van mij, dat ik daar soms idd wat allergisch/ overreacted op reageer.

Ik weet dat ik niet bepaald kort en bondig ben

en daardoor de boodschap soms niet aankomt.

Daartegenover (oa achterom) ook positieve feedback van mensen die toch even willen laten weten dat ze alleen maar meelezen bijv en ergens iets aan hebben (gehad) en daar doe ik het voor, die ene die iets kan met mijn visie ergens op of mijn ervaring.

Zoals ik zelf veel gehad heb (en geleerd) in de afgelopen jaren op forum, van anderen en de diversiteit aan visies en belevingen.

En soms als eigen uitlaatklep, bij thema's die de mijne raken, of mij raken.



Ik ben niet zo gebekt, hoor, ben op eoa manier nogal alert momenteel door eea (gebeurtenissen afgelopen week? teveel koffie?).

Was iig niet mijn bedoeling, sorry als dat toch zo overgekomen is.



Het forum is voor mij een soort constante inspiratiebron, dat mag soms wel wat minder, qua "hobby"..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik las het complimentje er niet in, Andy, oa juist door de emoticon ( ) .

In combi met mijn eigen blinde vlek (en zelf moe worden van mezelf) aangaande lange stukken



Ik hoop maar dat het echt de overdosis koffie is

Dank dat je nog even terugkwam met een reactie, ik zal er meer op letten.

Fijn weekend nog!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Heb al heel veel vrouwen gehad en daar de beste en heetste seks nog steeds een wisselspel is van dominantie en onderwerping,vinden de meeste vrouwen en mannen het heerlijk om hun fantasie de vrije loop te laten en het is aan de man om duidelijk te communiceren en rekening te houden met de limieten die het vrouwtje op voorhand stelt en daar rekening mee te houden, zodat ze zich veilig voelt in zijn armen. En zowel de mannen als de vrouwen vinden het in de slaapkamer zelfs extra opwindend als de man hen harder en wilder blijft neuken en zelfs een grotere erectie krijgt als zijn partner lekker onderdanig en "sletterig" op zijn paal blijft wippen. Zij die dit niet graag hebben, zijn meestal ook niet zo content over hun seksleven,maar weldra komt het tijdperk van AQUARIUS eraan en dan wordt verwacht dat er meer en meer mensen terug te vinden zullen zijn voor open-minded ruimdenkende seksorgietjes en zelf droom ik ook vaak van die lekkere seksorgietjes in het oude Egypte, bij de Grieken of bij de Romeinen, waar vrouwen en mannen zonder schroom of taboes zichzelf volledig uitleefden en blijkbaar van jaloesie of stout gedrag geen last hadden toen... Zelf Nefertiti koos elke avond opnieuw haar verschillende bedpartners uit was met haar fijne lichaam best verzot op een paar welgeschapen Nubische slaafjes die perfect wisten dat zelfs een hoogwaardig koninklijk kutje na enkele harde stoten veranderde in een zaadslet waar ze samen al hun frustraties op mochten botvieren...

De meeste vrouwen of koppels geven ook niet toe er evenveel van te genieten als de rest...

Volgens mij de grootste reden dat er zoveel echtscheidingen zijn, want als je goed afspreekt en met elkaar praat, denk ik dat er veel meer mogelijk is...

En af en toe is seks ook gewoon een sensueel liefdesspel, waar je elkaar gewoon toont dat je elkaar graag ziet.
quote:Gizmo140 schreef op 22 november 2015 @ 00:38:

Heb al heel veel vrouwen gehad en daar de beste en heetste seks nog steeds een wisselspel is van dominantie en onderwerping,vinden de meeste vrouwen en mannen het heerlijk om hun fantasie de vrije loop te laten en het is aan de man om duidelijk te communiceren en rekening te houden met de limieten die het vrouwtje op voorhand stelt en daar rekening mee te houden, zodat ze zich veilig voelt in zijn armen. En zowel de mannen als de vrouwen vinden het in de slaapkamer zelfs extra opwindend als de man hen harder en wilder blijft neuken en zelfs een grotere erectie krijgt als zijn partner lekker onderdanig en "sletterig" op zijn paal blijft wippen. Zij die dit niet graag hebben, zijn meestal ook niet zo content over hun seksleven,maar weldra komt het tijdperk van AQUARIUS eraan en dan wordt verwacht dat er meer en meer mensen terug te vinden zullen zijn voor open-minded ruimdenkende seksorgietjes en zelf droom ik ook vaak van die lekkere seksorgietjes in het oude Egypte, bij de Grieken of bij de Romeinen, waar vrouwen en mannen zonder schroom of taboes zichzelf volledig uitleefden en blijkbaar van jaloesie of stout gedrag geen last hadden toen... Zelf Nefertiti koos elke avond opnieuw haar verschillende bedpartners uit was met haar fijne lichaam best verzot op een paar welgeschapen Nubische slaafjes die perfect wisten dat zelfs een hoogwaardig koninklijk kutje na enkele harde stoten veranderde in een zaadslet waar ze samen al hun frustraties op mochten botvieren...

De meeste vrouwen of koppels geven ook niet toe er evenveel van te genieten als de rest...

Volgens mij de grootste reden dat er zoveel echtscheidingen zijn, want als je goed afspreekt en met elkaar praat, denk ik dat er veel meer mogelijk is...

En af en toe is seks ook gewoon een sensueel liefdesspel, waar je elkaar gewoon toont dat je elkaar graag ziet.





Alle reacties Link kopieren
kraist wat een stenen tijdperk tekst.
wij slapen nooit.
quote:Nicotientje schreef op 21 november 2015 @ 17:21:

[...]

Wat maakt dat je dat denkt Corona?Omdat het in het eerste gesprek met hem, op een chatsite al meteen uitgebreid ging over hoe dominsnt en ruig hij in bed is. Dat lijkt het me reeël dat hij dat niet bij to voor het eerst uit. Etc. Kan w, maar ik zou denken dat je dan op zijn minst elkaar "iets betereert kennen" al is het maar via meerdere chats
Goeie post Gizmo!! Dat is exact hoe het zit bij alle vrouwtjes....
Alle reacties Link kopieren
Het is ook gewoon mindfuck maar als je weet dat je vriendje wel degelijk respect voor je heeft hoef je het niet persoonlijk op te vatten. Its all fun and games in the bedroom maar daarna ben ik gewoon weer de baas :p Het helpt ook om af te wisselen en niet alleen maar ruige seks te hebben. Mijn vriend neemt me ook vaak zacht en teder, elkaar in de ogen aankijken en alles erop en eraan. Een goeie balans dus tussen liefde en lust.

Hoe behandeld deze man jou in het dagelijks leven? Is hij verder wel lief voor je?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bibilientje schreef op 22 november 2015 @ 07:33:

Het is ook gewoon mindfuck maar als je weet dat je vriendje wel degelijk respect voor je heeft hoef je het niet persoonlijk op te vatten. Its all fun and games in the bedroom maar daarna ben ik gewoon weer de baas :p Het helpt ook om af te wisselen en niet alleen maar ruige seks te hebben. Mijn vriend neemt me ook vaak zacht en teder, elkaar in de ogen aankijken en alles erop en eraan. Een goeie balans dus tussen liefde en lust.



Hoe behandeld deze man jou in het dagelijks leven? Is hij verder wel lief voor je?
Alle reacties Link kopieren
.
quote:Corona67 schreef op 22 november 2015 @ 06:58:

[...]



Omdat het in het eerste gesprek met hem, op een chatsite al meteen uitgebreid ging over hoe dominsnt en ruig hij in bed is. Dat lijkt het me reeël dat hij dat niet bij to voor het eerst uit. Etc. Kan w, maar ik zou denken dat je dan op zijn minst elkaar "iets betereert kennen" al is het maar via meerdere chatsOke thnx,
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 21 november 2015 @ 20:50:

[...]





Ik ben de TO niet, Henriette.

Het ging ff over een subdrop, ik kende de term niet.



TO: vangt hij jou een beetje op hierin?

Of dacht je dat dat niet nodig is vanwege je leeftijd?

Want als je met dominantieverhoudingen aan de slag gaat, alleen als "wildere" seksvorm beschouwt, en dat prima vindt, dan heb je gelijk.

Maar omdat dit je dwars zit, niet kunt plaatsen van jezelf, kan het zin hebben te lezen over D/s-relaties.

Er komen vaak heftige gevoelens bij kijken en boven, en dan moet je dat ook goed kunnen bespreken met hem.

Praten jullie hier ook over samen?

(sorry als dat al ergens staat, heb nog niet bij kunnen lezen)..



Als ik het goed begrijp zijn jullie hier ingerold, maar juist in dit soort dominantierelaties is het vaak zo dat (vooraf) eea wordt besproken aan grenzen en afspraken (oa of jullie exclusief zijn of niet).

Omdat jij nogal op hem gericht raakt, is het wel aan te raden om dat alsnog te doen, zodat iig daar duidelijkheid over is.Na afloop als we nog bij elkaar zijn is hij heel lief en zorgzaam. Contact daarna komt meestal weer in de aanloop naar volgende date. In het begin probeerde hij wel contact te zoeken in dagen na de date, maar dat hield ik toen beetje af
Alle reacties Link kopieren
quote:Bibilientje schreef op 22 november 2015 @ 07:33:

Het is ook gewoon mindfuck maar als je weet dat je vriendje wel degelijk respect voor je heeft hoef je het niet persoonlijk op te vatten. Its all fun and games in the bedroom maar daarna ben ik gewoon weer de baas :p Het helpt ook om af te wisselen en niet alleen maar ruige seks te hebben. Mijn vriend neemt me ook vaak zacht en teder, elkaar in de ogen aankijken en alles erop en eraan. Een goeie balans dus tussen liefde en lust.

Hoe behandeld deze man jou in het dagelijks leven? Is hij verder wel lief voor je?Buiten de slaapkamer zeg maar is hij juist heel lief en zelfs wat verlegen. Gaat bij hem echt een knop om zodra we seks hebben. Als je hem zo tegen komt op straat zou je helemaal niet verwachten dat hij zo dominant kan zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 21 november 2015 @ 22:26:

[...]





Daarom zette ik ook die emoticons erbij, Andy.

Die zetten de toon dan, zeg maar.

Die was niet beledigd.

Het staat imo gewoon eenieder vrij om (niet) te lezen of schrijven, dat meen ik.



Ben idd beetje hyperig de laatste week.

Een orkaan, zeg maar, net als buiten al de hele week op en af woedt.

Ik ben me er volop zelf ook bewust van.



Er komt zó vaak commentaar op de lange stukken van mij, dat ik daar soms idd wat allergisch/ overreacted op reageer.

Ik weet dat ik niet bepaald kort en bondig ben

en daardoor de boodschap soms niet aankomt.

Daartegenover (oa achterom) ook positieve feedback van mensen die toch even willen laten weten dat ze alleen maar meelezen bijv en ergens iets aan hebben (gehad) en daar doe ik het voor, die ene die iets kan met mijn visie ergens op of mijn ervaring.

Zoals ik zelf veel gehad heb (en geleerd) in de afgelopen jaren op forum, van anderen en de diversiteit aan visies en belevingen.

En soms als eigen uitlaatklep, bij thema's die de mijne raken, of mij raken.



Ik ben niet zo gebekt, hoor, ben op eoa manier nogal alert momenteel door eea (gebeurtenissen afgelopen week? teveel koffie?).

Was iig niet mijn bedoeling, sorry als dat toch zo overgekomen is.



Het forum is voor mij een soort constante inspiratiebron, dat mag soms wel wat minder, qua "hobby"..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven