Voel me net een sex pop

01-05-2012 13:21 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb drie maanden verkering met een hele leuke jongen. Hij is trouwens mijn eerste vriendje. En we hebben het heel fijn samen. Er is 1 probleem. Hij wil steeds, vaak en overal sex met me hebben.



Eigenlijk overal waar er maar gelegenheid is wil hij me nemen. En dat gaat dan van heb je ook zo’n zin? En dan gelijk erin.



Soms komt hij klaar maar soms ook niet. En dan bewaard hij het voor later zegt hij. Na een week-end ben ik soms knap gevoelig daar beneden. Ben natuurlijk niet altijd gelijk nat. Hij staat wel altijd paraat.



Ik wil het niet uitmaken, hij is zo leuk. Maar is dit normaal? Hebben mannen altijd zo’n grote zin in sex?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is 't een kwestie van geven en nemen, en wordt jij nu alleen genomen...
Alle reacties Link kopieren
Eh misschien gewoon eens keihard NEE zeggen?

Hij doet dit omdat jij het toelaat.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex was juist de eerste maanden heel voorzichtig en aftastend, omdat hij niks wilde doen wat ik niet wilde, later is het initiatief nemen en geven ongeveer 50/50 geworden.
Alle reacties Link kopieren
Tsja misschien snapt hij nog niet zoveel van sex?

Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Met hem praten? Als hij onervaren is snapt hij misschien nog niet dat dat voor vrouwen anders kan zijn?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet echt als een gelijkwaardige relatie...... Mss een gesprekje er tegenaan gooien met 'm? Mss heeft ie net zo weinig kennis van voorspel als jij zelfvertrouwen hebt om "nee" te zeggen.....
Alle reacties Link kopieren
Haha, b100!

In t begin deden wij t ook als konijnen, vind dat normaal als beiden dat willen. Is je relatie alleen op sex gebaseerd of vind je vriend je ook leuk om andere dingen mee te ondernemen? Is hij geinteresseerd in jou als persoon, telt jouw mening?
Alle reacties Link kopieren
Je voelt je als een sexpop, omdat jij je als een sexpop laat behandelen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex was ongeveer zo, die stond, werkelijk waar, de hele dag in stijve toestand. Pfffff en dan was ie 5 jaar ouder dan mij, dus geeneens een puber, waarvan je dit nog van mag verwachten.



Hij was gelukkig niet zo respectloos dat hij overal wilde en 'm er gewoon instak. Waarom laat je dat toe? Respecteer je jezelf niet?
Alle reacties Link kopieren
Iedere man verschilt daarin. Maar zelfs de meest timide types hadden de eerste paar maanden wel veel meer zin dan daarna. En een vluggertje is misschien niet altijd een probleem, maar ik begrijp wel dat jij ook eens een lange liefdesnacht met veel kussen/knuffelen/strelen wil. Maar dan moet je hem dat gewoon vertellen. En je moet het ook aangeven wanneer jij geen seks wil. Leg hem ook even uit, dat hoe vaker hij het doet op een manier waar jij geen zin in hebt, dat dat betekent dat jij over het algemeen minder zin in hem krijgt en dat het dus een averechts effect heeft. Evenals een pruillip als hij zijn zin niet krijgt.



Kortom: het is niet vreemd dat je vriend vaak wil, maar ik raad je aan vanaf het begin aan te geven wat jij wenst en waar je grenzen liggen.
Alle reacties Link kopieren
gaat vanzelf wel over.
Alle reacties Link kopieren
Mij bekruipt het gevoel dat dit een beetje fake is, maargoed
Alle reacties Link kopieren
Meivakantie hè..
Alle reacties Link kopieren
6 jaar, een fulltime baan, en 2 kinderen verder word dat vanzelf minder
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Geef hem een sexpop kado, en voor de nood zo'n plastic vagina/mond die hij overal mee naar toe kan nemen.



Of peuter aan zijn verstand dat voorspel belangrijk is.
Alle reacties Link kopieren
Vakansie!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
we zijn beide 18 jaar.

Ik heb verder geen eerdere ervaringen dus weet niet niet of dit normaal is.

Of heeft mijn vriend wel erg veel zin?



Ook zeggen jullie dat ik mijn grenzen aan moet geven. Maar ben dan wel een beetje bang dat hij teleurgesteld is. En wil niet dat het uitgaat. Hij is zo lief.
Alle reacties Link kopieren
Ach gut, hij is zo lief... Je kan zeker niet zonder hem? Wat ben je nog lekker kinderlijk...
Alle reacties Link kopieren
Het maakt niet uit hoeveel zin hij heeft, het gaat erom hoeveel zin JULLIE hebben. Daarbij hoort even de tijd nemen bij, goed vochtig worden en dan kun je. En zelfs met zo'n voorspel, kun je prima een vluggertje hebben. Of 10 vluggertjes, als jullie willen.



Hem er zo indouwen, dat is geen seks, dat is verkrachting.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat moet je natuurlijk niet hebben, straks maakt hij het uit als je nee zegt. Naja dan maar sexpop zijn en overal genomen worden.
Alle reacties Link kopieren
Euh TO, je weet dat je ook eens 'nee' mag zeggen hè?
Alle reacties Link kopieren
Hoewel het vakantie is, krijg je van mij het voordeel van de twijfel ...



Een jongen die echt lief is, houdt rekening met je. Als hij doordramt terwijl jij zegt dat je geen zin hebt, of aangeeft dat het pijnlijk is, is hij niet lief voor jou, maar egoïstisch.
lief is iets anders hoor, hup, dumpen die handel
Alle reacties Link kopieren
Vind je hem ook zo lief, als ie um erin douwt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven