voeten fetish.

28-01-2012 23:45 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft me gistere verteld dat hij een zwak heeft voor voeten. Hij zegt dat hij het opwindend vindt om me in leggings en panty sokjes te zien. Tevens zou hij gaag over me voeten klaar komen.

ik weet zelf niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan, maar wil me vriend niet te kort doen. Hebben julie misschien tips hoe ik mijn vriend hiermee zou kunnen plezieren.
Alle reacties Link kopieren
Waarom doe je mijn vriend soms wel goed en dan weer me vriend?



Verder, voet fetish lijkt me niet zo erg.. Gewoon een beetje in mee gaan
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
GEef hem een kousenbeen kado. Kost nog geen 25 euro.



Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:maaique schreef op 28 januari 2012 @ 23:50:

Waarom doe je mijn vriend soms wel goed en dan weer me vriend?



Dat is toch normaal tegenwoordig voor alle nieuwe TO's die net lid zijn geworden en iets heel byzonders op de seks-pijler posten?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Dat is waar Fame, even niet aan gedacht :D
Internagelaktisch
Dat been!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees eigenlijk al enige tijd mee op het forum. Maar heb nooit een account aangemaakt. Nu ik echter zelf met een probleem zit zag ik dit als het juiste moment om er toch maar is aan te beginnen.
Tips moet je niet hier vragen, maar juist aan hem.



Als jij wel wil meewerken aan zijn voetenfetisch, koop dan eens die pantysokjes waarin hij je zo graag ziet.



Klaar..
Alle reacties Link kopieren
http://voetjes-fetish.blo ... -niets-dan-voordelen.html



Off topic:,Wat is dat toch deze week met die voeten? Mr Anouar kwam ook al melden dat hij gelakte teennagels veul erotischer vindt...



Tsssss, ze steken elkaar allemaal aan die mannen. Nog even en we kunnen onze tanden gaan krullen voor de goede zaak, zucht...
Als je mooie voeten hebt, waarom niet? Als je serieus bent, dan laat het gebeuren, maar geef je grens aan...



En als je niet serieus bent...

Zolang hij niet op je benen wil gaan zitten is er niets aan de hand...
Alle reacties Link kopieren
ja ik weet gewoon niet zo goed hoe ik me er voor moet opstellen, en hoe ik het kan betrekken bij de seks. Het lijkt me zo raar als ik opeens me voeten in zijn gezicht zet, of tegen ze geslacht aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:aquavari schreef op 28 januari 2012 @ 23:45:

Mijn vriend heeft me gistere verteld dat hij een zwak heeft voor voeten. Hij zegt dat hij het opwindend vindt om me in leggings en panty sokjes te zien. Tevens zou hij gaag over me voeten klaar komen.

ik weet zelf niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan, maar wil me vriend niet te kort doen. Hebben julie misschien tips hoe ik mijn vriend hiermee zou kunnen plezieren.



Je geeft het antwoord zelf al;

Trek pantysokjes aan en laat hem over je voeten klaarkomen



Case solved

slotje
quote:aquavari schreef op 29 januari 2012 @ 00:22:

ja ik weet gewoon niet zo goed hoe ik me er voor moet opstellen, en hoe ik het kan betrekken bij de seks. Het lijkt me zo raar als ik opeens me voeten in zijn gezicht zet, of tegen ze geslacht aan.



Vraag ns aan je vriend, of kijk ns wat filmpjes op internet..

Komt wel, je moet denk ik ook niet in 1 keer alles goed willen doen. Denk dat jou vriend het al super vindt als je een stuk met hem meegaat, en hem niet veroordeelt..
Alle reacties Link kopieren
Probeer hem eens af te trekken met je voeten. IS tevens een goede buikspieroefening!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Of laat hem op je tenen sabbelen... Best lekker...
Alle reacties Link kopieren
Of je laat hem je teennagels lakken! Dat is makkelijk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Krijg le lekker een gratis pedicure,wat is beter?(tjah,ja doe dat eens voor hem en als je dat niet lekker vind,stop er dan mee)Snap niet wat je aantrekkelijk vind aan voeten...
Alle reacties Link kopieren
Snap niet wat hij daarin ziet maar ja als dat zijn 'ding' is en je veel van hem houd, hij heeft het je eerlijk durven vertellen dat is ook al wat waard! Inderdaad zoek er eens wat info over op of trek hem inderdaad een af met je voeten tijdens het spel, maak er gewoon wat leuks van desnoods met wat humor gewoon en vraag wat hij lekker vindt... en haal wat sexy panty sokjes ; -) you go girl!
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend dat een aantal mensen meteen TO in twijfel trekken omdat het haar openingspost is.

Dit is niet meteen een onderwerp wat je met je vriendenkring wil bespreken toch?

Of moet je hier verplicht eerst iets over een recept of kleding gaan vragen voor je door sommige serieus genomen wordt?



En TO volgens mij heb je al wel goede tips gehad, ik zou zeggen ga er voor!!
Alle reacties Link kopieren
ik dacht dat het iets bijzonders was, maar er zijn zo te zien redelijk wat mensen met een zwak voor voeten. Ben benieuwd hoe die zal reageren als het zover is.
Alle reacties Link kopieren
Laat hem lekker met je voeten spelen, kan jij ondertussen die cursus Nederlandse taal gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 29 januari 2012 @ 11:36:

Laat hem lekker met je voeten spelen, kan jij ondertussen die cursus Nederlandse taal gewoon doen.



Is deze opmerking bedoeld om TO "af te zeiken"?

Zo ja, dat vind ik je reactie maar een erg zielige vertoning.
Alle reacties Link kopieren
@Mieke1966, ben jij de nieuwe forum-hoedster ofzo?



Los van het feit dat mijn tenen ook gaan krommen van al die taalfauwten, denk ik dat het op zich een goed idee is voor TO om na te gaan of ze het idee erg afstotelijk vindt.



Mijn advies zou zijn om, als ze op zich niet zoveel problemen denkt te hebben met de voeten-voorliefde van haar vriend, langzaam en redelijk neutraal te beginnen.



Ga eens naar een kousen-speciaalzaak en laat daar eens verschillende panty-soorten voelen. Je komt er dan achter dat ze allemaal verschillend aanvoelen. Neem er een mee die je aanspreekt. Doe een lekker jurkje aan, pantys aan en dan s avonds op de bank met je benen over zijn schoot lekker tegen hem aan gaan liggen. De rest volgt dan vanzelf denk ik. Daarnaast kan je dan meteen verder vragen wat hij dan zo fijn vindt aan pantys enzo en wat hij er dan verder mee zou willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Maaique ben jij dat echt op die foto?? Zou wel stoer zijn volgens mij ben je dan de enige hier met een foto van zichzelf.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Alle reacties Link kopieren
vrouwen kunnen ook een voetfetish hebben ik gelezen :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven