Voetfetish

03-06-2007 12:03 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, mijn vriend is gek op voeten.

Daar ben ik ooit achter gekomen doordat ik had ontdekt dat hij een filmpje op internet had bekeken waarin vrouwen met hun voeten bezig waren bij mannen... Wel jammer dat hij er zelf nooit over is begonnen, maar dat maakt verder niet uit.

Ik kan hem nu goed behagen... Op een gegeven moment houdt mijn inventiviteit echter op...

Hebben mensen nog ideeen voor mannen met een voetfetish. Misschien dat er ook mannen reageren? Ons sexleven is fantastisch, maar het lijkt me leuk om hem nog meer te verwennen.

Ondanks dat ons sexleven goed is, kan hij er niet over praten. Hij kan niet zo goed zeggen wat hij wil...Vandaar dat ik op zoek ben naar ideeen...
Alle reacties Link kopieren
nagellakje, teen ringetje, enkelbandje. open sandalen en hooggehakte slippertjes, voet in zijn gezicht als hij op punt van klaarkomen is, laten sabbelen op je teen, over je voet laten klaarkomen, met je voeten in zijn kruis massereren, zijn penis aftrekken tussen je voetjes in (met beetje olie) dus simpel, doe alles met je voetjen en haal uit je voeten wat erin zit. Meer kun je niet doen.



Probeer ook te doorgronden waar het vooral in zit. Is het voeten op zich of heeft hij iets met die speciale voetjes? Moeten ze mooi van vorm zijn en gelakt of heeft hij met alle voeten iets?
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen heeft jouw mannie of lover ook een voetfetish Doddie (dat je er zoveel van af weet), wat me niets verbaast met jouw voetjes en hoe je ze dressed...:)
Alle reacties Link kopieren
Hi Doddie,



bedankt voor je reactie. Paar dingen 'beoefen' ik inderdaad al op hem..

Andere opties ga ik uitproberen!

Nog meer tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:puckdb schreef op 03 juni 2007 @ 12:03:

Hoi, mijn vriend is gek op voeten.

Daar ben ik ooit achter gekomen doordat ik had ontdekt dat hij een filmpje op internet had bekeken waarin vrouwen met hun voeten bezig waren bij mannen... Wel jammer dat hij er zelf nooit over is begonnen, maar dat maakt verder niet uit.

Ik kan hem nu goed behagen... Op een gegeven moment houdt mijn inventiviteit echter op...

Hebben mensen nog ideeen voor mannen met een voetfetish. Misschien dat er ook mannen reageren? Ons sexleven is fantastisch, maar het lijkt me leuk om hem nog meer te verwennen.

Ondanks dat ons sexleven goed is, kan hij er niet over praten. Hij kan niet zo goed zeggen wat hij wil...Vandaar dat ik op zoek ben naar ideeen...Ik heb zeker wat met voeten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een tip (als man), maar dat vereist wat creativiteit.

Mannen zijn minder rechtlijnig dan vrouwen vaak denken (zei hij rechtlijnig). Wat wij het ene moment leuk vinden, vinden we het andere moment helemaal niet leuk, het heeft alles met sfeer te maken. (ja, soms zijn we net vrouwen hahaha).

Bijvoorbeeld, een stout plannetje kan vooraf enorm veel spanning opbouwen, maar het kan ook nep en gemaakt overkomen waardoor alle zin juist verdwijnt.



Wat ik bedoel is dat je je misschien moet richten op de sfeer om de voeten-activiteiten heen. Vind hij het leuk om het in het openbaar te doen bijvoorbeeld? Of om iets spontaan te laten gebeuren? In alledaagse omstandigheden (kantoorpakje, tijdens het koken) of juist in niet-alledaagse omstandigheden waarin je je anders gedraagt dan anders (je kan je als hoertje voordoen bijvoorbeeld, of als meesteres, schooljuf, whatever).



Vooral als hij zich niet makkelijk kan uiten zijn dit leuke speelse experimentjes, en vooral heel goed opletten hoe hij reageert dus .
Alle reacties Link kopieren
Kunnen meiden dit ook hebben?

Heb het idee dat een vriendin van school mij leuk vind, ieder geval mijn voeten. Ben wel eens bij haar geweest en dan vraagt ze vaak of ik mijn voeten wil laten masseren of die van haar. En dat ook wel eens gedaan. Kan het me ook verbeelden allemaal, maar valt me op...
Voetfetisj kent vele vormen. Het is dus belangrijk dat je weet wat je partner wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook eens wat van dat soort filmpjes op internet bekeken en wat mij opviel is dat de meeste mannen stevig werden aangepakt door die vrouwen. Vaak hielden die gewoon hun schoenen aan en van verschillende mannen werd hun zaakje gewoon vertrapt. En ze vonden het nog lekker ook want ze kwamen klaar. Is jouw vriend ook zo extreem?
Alle reacties Link kopieren
quote:klytemnestra schreef op 01 juli 2015 @ 15:27:

Ik heb ook eens wat van dat soort filmpjes op internet bekeken en wat mij opviel is dat de meeste mannen stevig werden aangepakt door die vrouwen. Vaak hielden die gewoon hun schoenen aan en van verschillende mannen werd hun zaakje gewoon vertrapt. En ze vonden het nog lekker ook want ze kwamen klaar. Is jouw vriend ook zo extreem?Ik vind het wel lekker stevig te worden aangepakt, ook met voeten, eventueel met schoenen. Mannelijke geslachtsdelen kunnen heel wat hebben, er zijn zelfs liefhebbers van ball-busting en dan gaat er nog heel wat harder aan toe, dat hoeft voor mij ook niet.
quote:chingozapato schreef op 01 juli 2015 @ 15:55:

[...]



Ik vind het wel lekker stevig te worden aangepakt, ook met voeten, eventueel met schoenen. Mannelijke geslachtsdelen kunnen heel wat hebben, er zijn zelfs liefhebbers van ball-busting en dan gaat er nog heel wat harder aan toe, dat hoeft voor mij ook niet.Dat verbaast me niks als je nickname chingozapato is...
Alle reacties Link kopieren
Een topic uit 2007
Alle reacties Link kopieren
Voeten blijven altijd actueel natuurlijk.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:emagix schreef op 02 juli 2015 @ 13:26:

[...]





Dat verbaast me niks als je nickname chingozapato is...Inderdaad, volgens mij betekent het zoveel als schoenenneuker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven