Voetfetisj op werk

01-04-2011 16:43 83 berichten
Een van mijn mannelijke collega's heeft interesse in mijn voeten. Tenminste, ik zie hem regelmatig naar mijn voeten kijken als ik pumps draag. Helemaal als ik mijn voeten uit mijn schoenen heb en pantys of pantiekousjes draag!



Hoe moet ik hier mee omgaan? Moet ik hem eens benaderen daarover? Hij is aantrekkelijk, maar wij hebben beide een partner. Ik zou het hem best gunnen (en mijzelf ook!) om mijn voeten bijvoorbeeld door hem te laten masseren. Of sla ik een flater als ik hem dat zeg/vraag?
Alle reacties Link kopieren
Joh, misschien stinken je voeten ontzettend en hoopt hij dat je de hint oppikt als hij er steeds naar kijkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het vermoeden dat dit topic over jouzelf gaat i.p.v. over je collega.
Alle reacties Link kopieren
Kneus.
ik denk dat je je collega gewoon je voeten moet aanbieden. dan weet iedereeen waar hij/zij aan toe is
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ook: gewoon doen! Wat is nou het ergste dat er kan gebeuren
Alle reacties Link kopieren
Mjah. Gewoon doen joh.



Lijkt me doodnormaal, in een werk-verhouding met dat soort dingen aankomen.



(not)
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt wel enorm geil, zo'n collega.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zie je dat zelf voor je trouwens? alleen een massage? Of mag hij ook je tenen likken?
Alle reacties Link kopieren
crocs kopen en aantrekken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Nou ik weet niet of de collega 'm nog wel omhoog kan krijgen als de TO crocs aantrekt Itsme.
Alle reacties Link kopieren
quote:jansenenjanssens schreef op 01 april 2011 @ 17:16:

Hoe zie je dat zelf voor je trouwens? alleen een massage? Of mag hij ook je tenen likken?Ja, of andere dingen (bij zichzelf)
Pantykousjes zijn al een enorme afknapper lijkt me...



Maar waarom trek jij je pumps uit op je werk?
Tuurlijk, gewoon vragen. Ik vraag ook altijd of ze even mijn borsten of billen willen masseren als ze daar naar kijken. Dat lijkt me echt volstrekt normaal!





Alle reacties Link kopieren




Ik zou deze aantrekken. Als ie dan naar je voeten kijkt dan weet je het, fetish, wat ik je brom.
Alle reacties Link kopieren
quote:Primabella schreef op 01 april 2011 @ 17:19:

[...]



Ja, of andere dingen (bij zichzelf)een man die kan multitasken, voeten masseren bij een ander en zichzelf likken. Die wil ik wel eens zien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:nummerzoveel schreef op 01 april 2011 @ 17:20:Ik vraag ook altijd of ze even mijn borsten of billen willen masseren als ze daar naar kijken.Zeg, nummerzoveel... waar werk jij?
Alle reacties Link kopieren
Haha als je hem nog een keer leest is hij nog leuker! Mijn collega kijkt naar mijn voeten DUS ik overweeg seks met hem te hebben, ondanks dat wij beiden een relatie hebben.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt natuurlijk ook heel uitdagend je teennagels gaan knippen in de pauze om een reactie uit te lokken.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwdekees, HOE loop je op zoiets????
Alle reacties Link kopieren
Mevrouwdekees
Alle reacties Link kopieren
oeps, de buurman keek gisteren ook naar mijn roze sloffen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Floortje_1981 schreef op 01 april 2011 @ 17:22:

mevrouwdekees, HOE loop je op zoiets????Wankelend als een Chinese met ingebonden voetjes neem ik aan. Geyl he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven