Voetfetisj op werk

01-04-2011 16:43 83 berichten
Een van mijn mannelijke collega's heeft interesse in mijn voeten. Tenminste, ik zie hem regelmatig naar mijn voeten kijken als ik pumps draag. Helemaal als ik mijn voeten uit mijn schoenen heb en pantys of pantiekousjes draag!



Hoe moet ik hier mee omgaan? Moet ik hem eens benaderen daarover? Hij is aantrekkelijk, maar wij hebben beide een partner. Ik zou het hem best gunnen (en mijzelf ook!) om mijn voeten bijvoorbeeld door hem te laten masseren. Of sla ik een flater als ik hem dat zeg/vraag?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel eerst even checken.

Kan natuurlijk ook dat hij denkt als jij je schoenen uittrekt: Wat een putlucht, kan ze die spuuglelijke huidkleurige pantykousjes niet een keer verversen!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook zo'n sexy eeltschaaf meenemen. Sowieso op elk kantoor wel gewaardeerd.
Alle reacties Link kopieren
Varianten: Je eelt bijraspen, ze insmeren met creme.

Of (maar dat is echt alleen als je bereid bent all the way te gaan met die man) je teennagels lakken.





Rrrrrr, wat zal jij een kinky kantoormiddag hebben!
Alle reacties Link kopieren
Heb je maat 46?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Het zou trouwens niet in me opkomen dat er een fetisj achter zit als iemand naar mijn voeten kijkt als ik mijn schoenen uittrek. Maar ik schop dan ook automatisch de voortandjes van iedereen die aan mijn voeten zit eruit. Niet aan mij besteed
Alle reacties Link kopieren
Tja, als mijn collega naar mijn voeten kijkt dan vraag ik gewoon 'Hé! Neuken?' en dat werkt als een tierelier. Ik neuk me suf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouwdekees schreef op 01 april 2011 @ 17:24:

[...]





Wankelend als een Chinese met ingebonden voetjes neem ik aan. Geyl he?nou dat verhoogd idd wel de sexuele spanning!
TO, ja dan sla je een enorme flater.

Of hij dat wel wil of niet, het feit dat je zo denkt over een collega en daarmee bezig bent is een enorme flater naar alle partijen.

Zelfs op dit topic hoor! In elk geval bij mij.



Ik zeg; stel het hem voor!

Ik hoop; dat je een blauwtje loopt

Ik denk; dat je aan je eigen relatie moet gaan werken, voordat je je partner bedonderd. En als je hier verder mee gaat, dat je hem kwijt bent.

Ik neem; nu een vrijmibo! Proost!
Alle reacties Link kopieren
O mijn god! Van de week keek een collega van mij of ik met 10 vingers typte. Zou dat een handenfetisj zijn geweest? Had ik mijn vinger nat moeten maken en in zijn oor moeten steken?
quote:jansenenjanssens schreef op 01 april 2011 @ 17:27:

Tja, als mijn collega naar mijn voeten kijkt dan vraag ik gewoon 'Hé! Neuken?' en dat werkt als een tierelier. Ik neuk me suf.
Alle reacties Link kopieren




Gewoon je panty-kousjes uit en gaan met die banaan denk ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Floortje_1981 schreef op 01 april 2011 @ 17:27:

[...]





nou dat verhoogd idd wel de sexuele spanning!Vergis je niet hoor, die voetjes werden keer op keer gebroken en opgebonden en dan groeien de teennagels dus in de voetzool. Kun je echt alleen maar wankelen van de pijn. En regelmatig rottend weefsel uit je misvormde hoefjes snijden natuurlijk. Jaaaa die Chinezen hebben hun Fetish tot in de puntjes geperfectioneerd!
Alle reacties Link kopieren
Gatver Enn...
Alle reacties Link kopieren
Mijn collega keek laatst naar me terwijl ik taart zat te eten. Ik neem maandag een bus slagroom mee denk ik kan ie die van mn tieten aflikken.
Alle reacties Link kopieren
Getverdemme Enn, ik zit te eten LOL
Alle reacties Link kopieren
in mijn vorige baan keek mijn collega weleens naar me als ik een placenta omhoog hield. Wat zou hij eigenlijk van me gewild hebben??
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk verhaal jansenenjanssens
Alle reacties Link kopieren
quote:Illumi schreef op 01 april 2011 @ 17:29:

O mijn god! Van de week keek een collega van mij of ik met 10 vingers typte. Zou dat een handenfetisj zijn geweest? Had ik mijn vinger nat moeten maken en in zijn oor moeten steken?Ik zou hem verleiden met zoiets:

Alle reacties Link kopieren
o god, mijn collega keek naar mijn bril, waar zou hij die dan willen duwen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Floortje_1981 schreef op 01 april 2011 @ 17:33:

in mijn vorige baan keek mijn collega weleens naar me als ik een placenta omhoog hield. Wat zou hij eigenlijk van me gewild hebben??Kinderen?
Alle reacties Link kopieren
En placentafetisj Floortje? Wow, dat is moeilijk aan je trekken komen! Heb je hem een moederkoekje van eigen deeg gegeven?
Alle reacties Link kopieren
2x, zo leuk is hij ook weer niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:Floortje_1981 schreef op 01 april 2011 @ 17:33:

in mijn vorige baan keek mijn collega weleens naar me als ik een placenta omhoog hield. Wat zou hij eigenlijk van me gewild hebben??Oh god, zou ie die ook van je tieten willen likken?
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 01 april 2011 @ 17:26:

Heb je maat 46?







“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Mijn colega keek laatst naar me terwijl ik telefoonsex had met mijn manager. Ik vraag me nu af wat mijn collega wil......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven