Volwassen vrouwen

08-08-2015 02:22 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er volwassen vrouwen die zich wel eens aangetrokken hebben gevoeld tot een 16/17/18 jarige? Ik vraag dit omdat ik me seksueel sterk aangetrokken voel tot oudere vrouwen (uiteenlopend van vrouwen van 35 tot 55 jaar), en ik zelf nog erg, erg jong ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 augustus 2015 @ 04:29:

[...]



Doublecrosser!!! Van twee walletjes eten hè. Tssssk!Ik heb t eerst "walletje" nog niet gezien, laat staan ervan mogen eten, en dan word ik er al van beschuldigd dat ik aan mn tweede bezig ben.. ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 augustus 2015 @ 04:29:

[...]



Nou, een bruine pony. Ezels zijn leuker
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Eigenlijk niet slim van je. We hadden laatst een fototopic, als je had meegekeken, dan had je uit kunnen zoeken.
Dat weet je natuurlijk niet, natachterdeoren, maar de meeste vrouwen die wat rijper zijn, zijn 39. Hoef je dat niet meer te vragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 08 augustus 2015 @ 04:31:

[...]





Oh he kut zeg, ik niet, kan er geen bal van. Weer geen overeenkomst.

Wordt echt niks hoor, nooitnooit.Jammer, man!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 augustus 2015 @ 04:34:

Eigenlijk niet slim van je. We hadden laatst een fototopic, als je had meegekeken, dan had je uit kunnen zoeken.Erg teleurstellend..
Alle reacties Link kopieren
quote:Chiefseattle schreef op 08 augustus 2015 @ 04:34:

Dat weet je natuurlijk niet, natachterdeoren, maar de meeste vrouwen die wat rijper zijn, zijn 39. Hoef je dat niet meer te vragen.Nou liever 39 dan 93
quote:DorothyParker schreef op 08 augustus 2015 @ 04:32:

[...]



Ezels zijn leuker

Ja, schattig hè.





quote:Throwawaay schreef op 08 augustus 2015 @ 04:37:

[...]



Nou liever 39 dan 93Dat is gewoon 39 hoor! +54 weliswaar maar gewoon 39 .
Alle reacties Link kopieren
quote:KiaOraHoi schreef op 08 augustus 2015 @ 04:39:

[...]



Dat is gewoon 39 hoor! +54 weliswaar maar gewoon 39 .Klopt.. Nee 39 is een heel mooie leeftijd!
Hoe zit dat met die nick van je? Zie je jezelf zo of zijn dat je plannen?
Op een ouwe fiets, moet je het leren, zeggen ze. Maar behalve Robert de Nijs ken ik geen snotneus die zo zijn maagdelijkheid verloor. En die is al een tijdje geen snotneus meer. Dus waar zitten al die ouwe fietsen dan? Geen haar op mijn bijna grijze hoofd die overweegt om een snotneus te leren fietsen iig. Pleur er maar gewoon een paar keer af, just like the rest of us.
quote:Throwawaay schreef op 08 augustus 2015 @ 04:34:

[...]



Jammer, man!





Ja vind je? Ik ben wel blij met deze uitkomst.



http://www.myvideo.de/watch/2528458/Prince_Kiss
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 augustus 2015 @ 04:38:

[...]



Ja, schattig hè.





[afbeelding]

Schattiger, leuker, grappiger,...



Ezels zijn het einde!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
O ik ben ook 39 natuurlijk. Al een tijdje.
Ezels bijten nogal vaak.
Hmmm, zijn lovebites.
Het wordt langzamerhand tijd voor ontbijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 augustus 2015 @ 04:41:

Hoe zit dat met die nick van je? Zie je jezelf zo of zijn dat je plannen?Throwaway in de zin van anoniem. Met mijn toekomst ben ik serieus bezig als je dat bedoelt..
quote:DorothyParker schreef op 08 augustus 2015 @ 04:43:

[...]



Schattiger, leuker, grappiger,...



Ezels zijn het einde!Nou... als er een pukkelige puber op zit, heb ik toch liever een paard. Die gaan tenminste hard rennen als je ze een klap op de kont geeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chiefseattle schreef op 08 augustus 2015 @ 04:41:

Op een ouwe fiets, moet je het leren, zeggen ze. Maar behalve Robert de Nijs ken ik geen snotneus die zo zijn maagdelijkheid verloor. En die is al een tijdje geen snotneus meer. Dus waar zitten al die ouwe fietsen dan? Geen haar op mijn bijna grijze hoofd die overweegt om een snotneus te leren fietsen iig. Pleur er maar gewoon een paar keer af, just like the rest of us. Ja op een oude fiets ja, maar niet met 2 lekke banden he!
quote:Throwawaay schreef op 08 augustus 2015 @ 04:46:

[...]



Throwaway in de zin van anoniem. Met mijn toekomst ben ik serieus bezig als je dat bedoelt..Wat doe je voor je toekomst?
Alle reacties Link kopieren
quote:Chiefseattle schreef op 08 augustus 2015 @ 04:47:

[...]





Nou... als er een pukkelige puber op zit, heb ik toch liever een paard. Die gaan tenminste hard rennen als je ze een klap op de kont geeft. Heej heej, nu ga je denigrerend lopen te praten he
Ja die nick kun je wel weggooien nu na al het gehengel.
quote:Chiefseattle schreef op 08 augustus 2015 @ 04:47:

[...]





Nou... als er een pukkelige puber op zit, heb ik toch liever een paard. Die gaan tenminste hard rennen als je ze een klap op de kont geeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven