Volwassen vrouwen

08-08-2015 02:22 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er volwassen vrouwen die zich wel eens aangetrokken hebben gevoeld tot een 16/17/18 jarige? Ik vraag dit omdat ik me seksueel sterk aangetrokken voel tot oudere vrouwen (uiteenlopend van vrouwen van 35 tot 55 jaar), en ik zelf nog erg, erg jong ben.
Je hebt zoveel verschillende soorten technisch, daarom is het goed om het te onderzoeken.
Maar Trow, I fly away. Mijn oren beginnen te suizen en dan is het tijd voor een dutje.



Dag jongen, succes met je toekomst en blijf bij de ouwe taarten weg, daar heb je niets aan.





Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 augustus 2015 @ 05:11:

Je hebt zoveel verschillende soorten technisch, daarom is het goed om het te onderzoeken. Top! Wat doe jij eigenlijk?
Ik ben afgekeurd, maar van huis uit maatschappelijk werkster.



Nou doei!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 augustus 2015 @ 05:14:

Ik ben afgekeurd, maar van huis uit maatschappelijk werkster.



Nou doei!Doei?
Als echte onvervalste Rotterdamse.



Ik ben nu echt weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 augustus 2015 @ 05:13:

Maar Trow, I fly away. Mijn oren beginnen te suizen en dan is het tijd voor een dutje.



Dag jongen, succes met je toekomst en blijf bij de ouwe taarten weg, daar heb je niets aan.





Welterusten!Bedankt! Welterusten! ;)
Uhm nee dank je te jong gewoon niet aantrekkelijk...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 47. Mijn zoon is van jouw leeftijd.

Ik moet er werkelijk niet aan denken.
Wat een geweldige reacties in dit topic, ik heb er om moeten lachen!



Maar om antwoord te geven, toen ik 12-13 was vond ik 16-17-18 jarige jongens aantrekkelijk. Toen ik ouder werd viel ik ook op ouder en dat is nog steeds zo.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat is nog een kind.



Ik kan wel zien of iemand volgens algemene maatstaven aantrekkelijk, knap, charmant is (of gewoon "iets heeft").
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
16/17/18 jarige jongetjes maken echt geen sexuele gevoelens bij me los. Iets ouder ook echt niert. Ik kan ze niet anders dan als 'kind' zien. Het idee sex met ze te moeten hebben druist zo tegen mijn natuur in dat ik zelfs misselijk wordt bij het idee alleen al. Toen ik 14 was vond ik ze leuk, maar gelukkig is mijn smaak elk jaar met me meegegroeid. Ik val dus nog steeds op mannen van rond of net boven mijn eigen leeftijd. Op mijn 14e had ik een man van laten we zeggen 45 een engerd gevonden. Terwijl ik nu toch echt alleen maar leuke mannen van rond die leeftijd zie.
Heerlijk topic om mee wakker te worden
quote:single1985 schreef op 08 augustus 2015 @ 09:57:

Heerlijk topic om mee wakker te worden +1
Ik ben 50 en heb me nooit aangetrokken gevoeld tot jongens van een jaar of 16. Zelfs niet toen ik zelf 16 was.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een hele toekomst nog voor je TO.

Later heb je natuurlijk een heleboel oudere vrouwen, maar dan ben je niet jong meer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Volwassen vrouwen? Hmm, klinkt wel iets anders dan het geijkte "oudere vrouwen". Of is dit een strategische zet?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat het vreemd is voor moeders met zonen van mijn leeftijd..

Alixane daar was over nagedacht ;).

Bedankt allemaal!
Ik vind je voor je 16 jaar wel heel wijs overkomen eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbus schreef op 08 augustus 2015 @ 13:50:

Ik vind je voor je 16 jaar wel heel wijs overkomen eerlijk gezegd.Waarom? Bedoel je dit negatief? :$
En moeders met zonen die twee keer zo oud zijn als jij maken er een grote grap van.
quote:Throwawaay schreef op 08 augustus 2015 @ 13:51:

[...]



Waarom? Bedoel je dit negatief? :$Niet direct negatief, of je bent gewoon een bijdehandte intelligente jongen, of je komt een beetje grappen en grollen en bent in werkelijkheid ouder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbus schreef op 08 augustus 2015 @ 14:08:

[...]





Niet direct negatief, of je bent gewoon een bijdehandte intelligente jongen, of je komt een beetje grappen en grollen en bent in werkelijkheid ouder.Nee, gewoon bijdehand dan..
ik vind bijdehand wel leuk en soms sexy. maar met een te jonge uitstraling niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mannen van rond de dertig het aantrekkelijkst.

Wel al echt man, maar toch nog beetje boy..



Dat was zo toen ik 17 was, en dat is nu nog zo, en ik ben nu 43.



Seks met een jongen van rond de 17 kan ik me niks bij voorstellen.



Wel een leuk hengeltopic. Hij pakt het beter aan dan de gemiddelde hengelaar van zijn leeftijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven