Voor eens en altijd duidelijkheid

24-08-2016 08:35 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja vrouwen. Ik weet dat de discussie al eeuwenoud is en dat er al 1000 topic op dit viva platform staan. Maar ik wil nu voor eens en altijd duidelijkheid. Is een grote penis ( 18-25 cm) nou lekkerder of niet?



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
heb je vakantie en niks te doen ofzo?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Nou meneer ik zal het dan voor de laatste keer zeggen dat ligt ook bij iedere vrouw persoonlijk. en wat je er mee kan is ook heel belangrijk
be free
Hangt er echt van af wat je ermee doet.
Alle reacties Link kopieren
Niet elke man houdt van grote billen of DD borsten. Waarom zouden alle vrouwen dan dezelfde voorkeur hebben? Alles tussen micro en mega is qua penisformaat voor mij prima. Had n partner met een erg grote, maar dat was een 'vleeslul', die vaak niet 100% hard werd. Dan is een kleinere penis sowieso fijner. Heel klein en heel groot beperken ook je mogelijkheden in bed, dus doe mij maar gemiddeld.
Alle reacties Link kopieren
Daarom ben ik benieuwd naar jullie reacties. Wat vind jij dan pollymolly?
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert was het gezegde toch ?
Zal ik eens eerlijk reageren? Een hele grote lul, daar is helemaal niks aan. Want je kunt er letterlijk niet zoveel kanten mee uit. Ik begrijp niet waar mannen dat waanidee steeds vandaan blijven halen.
Alle reacties Link kopieren
dikte is belangrijker dan lengte en je hebt lang en te lang. eentje die bij elke stoot mijn baarmoedermond probeert te penetreren, dat is te lang. Overigens hangt dat dan ook wel weer af van de tijd van de maand en de techniek van de man kan ook verschil maken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 24 augustus 2016 @ 08:36:

heb je vakantie en niks te doen ofzo?



Noord 16 jul 2016 t/m 28 aug 2016

Midden 9 jul 2016 t/m 21 aug 2016

Zuid 23 jul 2016 t/m 4 sep 2016



Nog 1,5 week, dan is het weer voorbij
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Alle reacties Link kopieren
quote:PlayingTheAngel schreef op 24 augustus 2016 @ 08:40:

Niet elke man houdt van grote billen of DD borsten. Waarom zouden alle vrouwen dan dezelfde voorkeur hebben? Alles tussen micro en mega is qua penisformaat voor mij prima. Had n partner met een erg grote, maar dat was een 'vleeslul', die vaak niet 100% hard werd. Dan is een kleinere penis sowieso fijner. Heel klein en heel groot beperken ook je mogelijkheden in bed, dus doe mij maar gemiddeld.Maar een vleeslul is dus minder lekker dan een bloedlul?
Waarom wil je dat eigenlijk 'voor eens en voor altijd' duidelijk hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 24 augustus 2016 @ 08:44:

Waarom wil je dat eigenlijk 'voor eens en voor altijd' duidelijk hebben?Dan ben ik weer helemaal zen....
Ik vind 25 cm de minimale grootte eigenlijk. Ik ben groter gewend. Natuurlijk is groot veel lekkerder. Ik heb gelukkig altijd partners gehad die er héél goed mee overweg kunnen. Kleiner valt altijd tegen, heb het gelukkig niet vaak mee hoeven maken.
Een fijne piemel is een die goed past. Net als dat jullie niet allemaal even groot geschapen zijn, zijn onze vagina's niet allemaal eender. Met al die variatie zal er in ieder vagijntje wel een pielemoosje passen denk ik zo.
quote:MAN35ZH schreef op 24 augustus 2016 @ 08:46:

[...]





Dan ben ik weer helemaal zen....Want? Beetje onzeker over jezelf? Hoeft niet hoor, zie post van Lux ( Lux!)
Nee groot is niet perse lekkerder, een vrouw is namelijk van binnen niet oneindig hoor

(Centimetertje of 10 a 12)



Voor de snelle denkers: nee idd, aan een snikkel van 40 cm hebben we dus weinig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 24 augustus 2016 @ 08:47:

[...]





Want? Beetje onzeker over jezelf? Hoeft niet hoor, zie post van Lux ( Lux!)Ooh nee hoor. Ik zit in de categorie 18-25. Maar heb ook wel is opmerkingen gehad dat het te groot was. Vandaar.
Alle reacties Link kopieren
Sjonge, kunnen we niet eens een verbod invoeren op topictitels die helemaal niets zeggen over het topic onderwerp?

*weer voor nop een topic aangeklikt*
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Zoek je weer iets te rukken jong
quote:MAN35ZH schreef op 24 augustus 2016 @ 08:49:

[...]





Ooh nee hoor. Ik zit in de categorie 18-25. Maar heb ook wel is opmerkingen gehad dat het te groot was. Vandaar.Tja, degene(n) die dat tegen je zeggen vinden dus blijkbaar niet dat een grote (of eerder lange) piemol lekkerder is. Dan is je vraag toch al beantwoord?
De grootte van je penis boeit niet, zolang je maar een gevulde portemonnee hebt.
Lieve TO. Vrouwen komen niet vaak door penetratie. Pompen pompen pompen met een kleine, gemiddelde of grote maakt zeker wel verschil! Want een grote is niet tof. Wordt schraal. Doet pijn.



Daarom wordt er vast vaker gefaked bij een erg grote, zodat het pompen geen 30 minuten hoeft te duren.
quote:sinnombre schreef op 24 augustus 2016 @ 08:52:

De grootte van je penis boeit niet, zolang je maar een gevulde portemonnee hebt. dat ook...
Alle reacties Link kopieren
er zijn mannen die ontlenen hun ego aan n grote lul, wees nou is aardig, en zeg dat ie n perfect formaat heeft...................

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven