Voor eens en altijd duidelijkheid

24-08-2016 08:35 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja vrouwen. Ik weet dat de discussie al eeuwenoud is en dat er al 1000 topic op dit viva platform staan. Maar ik wil nu voor eens en altijd duidelijkheid. Is een grote penis ( 18-25 cm) nou lekkerder of niet?



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 24 augustus 2016 @ 16:44:

[...]





was het maar zo mooi, ik ben geen 30 meer, je rekent verkeerd. dus ook mannen wat ouder dan 40 mogen tegenwoordig. een goed uitziende van 50 zal ik ook niet weigeren.

dat ze relatief trouw zijn, nou zet er maar relatief bij ja. mijn ervaringen zijn anders.

dus de groep word weer groter hihi, maar ik ben niet zo desperate op zoek hoor! is gewoon een leuk topic en ja, ik kan een ferme flink lul op zijn tijd waarderen. maar zelfs die 1% megalul heb ik al wel eens te pakken gehad dus het is nou ook niet weer zo dat ie nog als laatste op mijn bucketlijst staat hoor.Schrok je toen die megalul uit zn broek kwam?
nee hoor, ik ben er niet bang voor. ze bijten niet, de enige die bijt bent ik
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 25 augustus 2016 @ 07:51:

nee hoor, ik ben er niet bang voor. ze bijten niet, de enige die bijt bent ik



Niet te hard toch? Haha

Waar had je diegene ontmoet? ONS of wel vaker gedaan?
quote:coralie76 schreef op 24 augustus 2016 @ 12:12:

[...]





ik ben niet zo goed in rekenen, maar als er 64 duizend mannen rondlopen in nederland met een megalul, ik bedoel ik hou van een flinke ook al kan ik ook genieten van een kleinere, maar 22cm is toch echt iets wat je niet elke dag tegenkomt nee. maar als er 64 duizend zijn dan lopen ze toch rond. neem amsterdam, iemand zei me dat 1 op de 15 nederlanders daar woont. dan moeten er toch duizenden megalullen in amsterdam zijn. op elke straathoek wel eentje. dus zou bij een avondje stappen toch te vinden moeten zijn.

dat geeft weer hoop.Maak daar maar 1 op de 22 van.
quote:coralie76 schreef op 25 augustus 2016 @ 07:51:

nee hoor, ik ben er niet bang voor. ze bijten niet, de enige die bijt bent ikVolgens mij moet je nu even (liefst in detail) vertellen wat je er allemaal mee gedaan hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 25 augustus 2016 @ 08:17:

[...]



Volgens mij moet je nu even (liefst in detail) vertellen wat je er allemaal mee gedaan hebtDat is altijd leuk om te weten
quote:MAN35ZH schreef op 24 augustus 2016 @ 14:01:

Conclusie is dus wel dat groot lekkerder is. Nee hoor.
Alle reacties Link kopieren
fout
Wat je ermee doet is ook erg belangrijk, maar daar draait het wellicht niet om. Vrouw gerust stellen en vele andere factoren enzovoort... Of de dikte nog maar. Pure penislengte zelf hangt volgens mij ook samen met totale lichaamslengte, je bouw. En als je 1m90 meet, dan volgt de proportie wel automatisch. 22 cm vindt trouwens niet iedereen prettig, sommige meisjes zijn er ook niet klaar voor. Zo blijkt toch uit ervaring, whoeps :-)
Ik vind van wel :P, naast de G-spot heb je ook nog een A-spot (die zit vlakbij de baarmoedermond). In theorie is dat maar 10cm diep ongeveer, maar op één of andere manier voel ik de A-spot niet bij penissen kleiner dan 16cm.
quote:Charles_Gentle28 schreef op 25 augustus 2016 @ 14:12:

Wat je ermee doet is ook erg belangrijk, maar daar draait het wellicht niet om. Vrouw gerust stellen en vele andere factoren enzovoort... Of de dikte nog maar. Pure penislengte zelf hangt volgens mij ook samen met totale lichaamslengte, je bouw. En als je 1m90 meet, dan volgt de proportie wel automatisch. 22 cm vindt trouwens niet iedereen prettig, sommige meisjes zijn er ook niet klaar voor. Zo blijkt toch uit ervaring, whoeps :-)je achterkantje mag er best wezen op die naakt profielfoto van je. maar wat je megalul betreft val je wel door de mand. als hij echt zo lang is dan had ik hem op die foto kunnen zien, dat hij tussen je benen hangt. maar ik zie niks, helemaal niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 26 augustus 2016 @ 13:42:

[...]





je achterkantje mag er best wezen op die naakt profielfoto van je. maar wat je megalul betreft val je wel door de mand. als hij echt zo lang is dan had ik hem op die foto kunnen zien, dat hij tussen je benen hangt. maar ik zie niks, helemaal niks.misschien had ie hem omhoog
very metal
Alle reacties Link kopieren
who cares trouwens, wat doe ik hier!
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:Charles_Gentle28 schreef op 25 augustus 2016 @ 14:12:

Wat je ermee doet is ook erg belangrijk, maar daar draait het wellicht niet om. Vrouw gerust stellen en vele andere factoren enzovoort... Of de dikte nog maar. Pure penislengte zelf hangt volgens mij ook samen met totale lichaamslengte, je bouw. En als je 1m90 meet, dan volgt de proportie wel automatisch. 22 cm vindt trouwens niet iedereen prettig, sommige meisjes zijn er ook niet klaar voor. Zo blijkt toch uit ervaring, whoeps :-)Jonge meisjes bedoel je?
quote:Ambrozijn schreef op 26 augustus 2016 @ 14:41:

[...]

Jonge meisjes bedoel je?



Dank je wel, Coralie76. Een profielfoto van de voorkant had ook gekund en zou je misschien sneller bewijs geven, maar had niet publiek toegelaten geweest. Ik kan je één en ander wel eens verduidelijken privé want niet iedereen heeft hier inderdaad iets aan. -KING- heeft alvast een goede hint in het mysterie...



Ja, mijn formaat is altijd vrij constant geweest en toen ik rond de 20 was, gaf wel problemen bij meisjes die ook die leeftijd waren en nog niet erg veel ervaring hadden. Eén keer zo zelfs dat ontmaagding totaal niet lukte. En dan was ik pas later dan gemiddeld seksueel actief...
quote:Charles_Gentle28 schreef op 26 augustus 2016 @ 17:42:

[...]



Dank je wel, Coralie76. Een profielfoto van de voorkant had ook gekund en zou je misschien sneller bewijs geven, maar had niet publiek toegelaten geweest. Ik kan je één en ander wel eens verduidelijken privé want niet iedereen heeft hier inderdaad iets aan. -KING- heeft alvast een goede hint in het mysterie...



Ja, mijn formaat is altijd vrij constant geweest en toen ik rond de 20 was, gaf wel problemen bij meisjes die ook die leeftijd waren en nog niet erg veel ervaring hadden. Eén keer zo zelfs dat ontmaagding totaal niet lukte. En dan was ik pas later dan gemiddeld seksueel actief...Uhuh...
Lichaamslengte heeft volgens dat eerdergenoemde onderzoek juist geen invloed.



Ik heb 2 kleine mannen gehad (resp 1,66 en 1.74) met beiden een grote penis. En een man van bijna 2 meter met een normaal formaat (tot mijn teleurstelling)



Dus, echt, je kunt er niks over zeggen.



Zag trouwen gister nog een man op het strand. Boom van een kerel en een kruimeltje van een piemeltje. Geen naaktstrand overigens. Hij kleedde zich om voor de strandtent waar we zaten te eten
Honden hebben allemaal ongeveer dezelfde lengte pik, vandaar dat een JR verhoudingsgewijs een enorme heeft en een rottweiler een kleintje. Bij mannen geldt dit niet, maar ik vind wel dat een wat kleinere man met een normale lul groter oogt en een dikke man met een normale juist weer kleiner. Optisch bedrog zeg maar .



Het oog wil ook wat, dus een grote toont beter dan zo'n kleintje waarbij de ballen veruit groter zijn dan zijn pik, maar om nu te zeggen dat dat lekkerder is?



Nee, want binnenin je voel je de lengte niet meer, tenzij hij zo lang is dat hij tegen je baarmoederwand duwt. Een rotgevoel vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 26 augustus 2016 @ 17:48:

[...]



Uhuh...
quote:Corona67 schreef op 26 augustus 2016 @ 17:48:

[...]



Uhuh...
quote:Ambrozijn schreef op 26 augustus 2016 @ 18:46:

[...]



Toch aardig dat hij geen topicvervuiling wil en daarom best in een pb zijn foto en tampeloerislengte wil toelichten?
Zeg TO, als je echt 35 bent zou je moeten weten dat het echt niets, maar dan ook niets uitmaakt waar 'vrouwen' van houden. Je zult het gewoon moeten doen met wat je van OLH gekregen hebt, en als zij het een beetje handig aanpakt mag ze er van meegenieten.
quote:Amand schreef op 26 augustus 2016 @ 18:49:

Zeg TO, als je echt 35 bent zou je moeten weten dat het echt niets, maar dat ook niets uitmaakt waar 'vrouwen' van houden. Je zult het gewoon moeten doen met wat je van OLH gekregen hebt, en als zij het een beetje handig aanpakt, mag ze er van meegenieten.Niet te hard, niet te zacht?
quote:Corona67 schreef op 26 augustus 2016 @ 18:54:

[...]





Niet te hard, niet te zacht?Ligt een beetje aan m'n stemming.
quote:Corona67 schreef op 26 augustus 2016 @ 18:49:

[...]



Toch aardig dat hij geen topicvervuiling wil en daarom best in een pb zijn foto en tampeloerislengte wil toelichten?Bijna schattig zelfs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven