Voorbereidingen anaal

10-04-2015 00:24 68 berichten
Dag viva'ers.



Ik had nooit gedacht dat ik hier ooit aan zou beginnen, maar mijn vriend en ik willen graag anale seks proberen. Nu heb ik al het een en ander gelezen over voorbereidingen, maar vraag me wel af wat jullie aan voorbereding doen. Spoelen jullie van te voren zodat er tijdens de seks geen viezigheid meer mee komt?

We zouden het eigenlijk gisteren uitproberen, maar omdat ik nog nooit iets naar binnen heb gehad anaal heb ik in de douche eerst 1 vinger geprobeerd. Hoewel dit met 1 vinger goed ging, voelde ik echter wel dat het daar nog niet leeg was ondanks dat ik een uur van te voren naar de wc was geweest. Heb het hierom maar afgeblazen, omdat ik wist dat er iets mee zou komen als we anale seks zouden gaan hebben. Oh even voor de duidelijkheid, ik ben niet vies van een beetje troep tidjens de seks. Maar poep wil ik toch het liefst vermijden voor zover mogelijk .



Hoe maken jullie je schoon? En mijn belangrijkste vraag: kun je een vaginale douche ook gebruiken voor anale douche? En dan bedoel ik met lauwwarm water erin, niet met die zure vloeistof erin die erbij geleverd wordt. Of moet ik echt een anale douche kopen? Had het ook met de douchekop geprobeerd, maar die straal kwam maar tot 1 cm binnen en wilde het niet riskeren om de straal nog harder te zetten. Misschien rare vragen maar ik moet zeggen dat ik het erg spannend vind .



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Tsja ik zorg wel dat ik gepoept heb.

Maar het helemaal schoon krijgen die illusie heb ik niet.

Daarom vind ik het t prettigst als we het onder de douche doen.

En verder accepteren we gewoon dat het nooit 100% schoon is als we het wel in bed doen. Handdoekje in de buurt.

En ook al komt er dan weleens wat mee, het was nooit een smeerboel.

Na afloop even snel onder de douche springen.



Qua anaal zelf: GLIJMIDDEL

En o ja, Als hij er eenmaal in zit, laat hem even helemaal niet bewegen tot jij je ontspannen hebt. Pas dan gaan bewegen.

Dat kan het verschil maken tussen lekker en AUWW.

Ook al gaat het bij ons heel makkelijk als ik eenmaal ontspannen ben, dat eerste momentje is altijd even voorzichtig doen.

Succes! Het kan heel lekker zijn!

Zeker als je het combineert met stimulatie van bijvoorbeeld een vibrator die je tegen je clit houd.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe niet aan anaal als ik verhalen lees als poepresten die mee naar buiten komen ben ik er van overtuigd dat het niks voor mij is, succes.............
Moi
Alle reacties Link kopieren
Nou 'poepresten' is overdreven als je gewoon naar de wc bent geweest.

Maar ja het is wel slim om erna even te douchen.

Het is niet alsof je een vinger in de pindakaaspot steekt om het maar even heel plastisch te zeggen.

Daar zijn mensen vaak bang voor maar dat is niet zo.

Ook hangt het er vanaf of de man in je klaarkomt of niet.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
quote:Audrey-Parker schreef op 10 april 2015 @ 01:09:

Nou 'poepresten' is overdreven als je gewoon naar de wc bent geweest.

Maar ja het is wel slim om erna even te douchen.

Het is niet alsof je een vinger in de pindakaaspot steekt om het maar even heel plastisch te zeggen.

Daar zijn mensen vaak bang voor maar dat is niet zo.

Ook hangt het er vanaf of de man in je klaarkomt of niet.







Nee we hebben extra dikke condooms gekocht tegen scheuren en hebben ook glijmiddel gekocht.

Onder de douche is idd een goed idee, maar zou het ook wel graag gewoon daarbuiten willen doen .
Alle reacties Link kopieren
Wat ik wel fijn vond was de regie hebben. Dus als het puntje er bijna inzit dat hij niet beweegt maar dat ik degene was die mijn kont naar achter duwde zeg maar. En daarmee kon bepalen hoe snel en hoe ver het ging.

Nogmaals als ie er eenmaal in zit én je neemt even de tijd om te ontspannen dan kan je daarna een hoop hebben.

Maar ga je te snel in het begin dan kan het inderdaad wel even gemeen zeer doen.

Veel plezier!
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Ik heb nooit iets voorbereid. Ook nooit gespoeld. Ging eigenlijk altijd prima, als ik maar opgewonden genoeg was en er voldoende glijmiddel gebruikt werkt.



Ik lees heel vaak over anale douches ed maar dat lijkt me zo'n gedoe? Er is ook nog nooit viezigheid bijgekomen, maar wellicht had ik geluk.
Ik laat het ook altijd gebeuren. Als ik geil genoeg ben wil het wel naar binnen.
Koop Pjurr, dat verlengd je plezier. Glijmiddel op waterbasis droogt bij mij op voor we goed en wel van start zijn. Ik zweer erbij.
Alle reacties Link kopieren
Jouw vriendin?

F.U.
Alle reacties Link kopieren
Het scheelt voor mijzelf nogal hoe mijn ontlasting was qua consistentie, ik las van de week in een weekblad het woord plakpoep...dan is de achteringang dicht hoor. Spuug vind ik zelf nog steeds het beste glijmiddel.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 10 april 2015 @ 01:09:

Nou 'poepresten' is overdreven als je gewoon naar de wc bent geweest.

Face the truth.

Het zijn nou eenmaal geen koekkruimels.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Weet je zeker dat het ontlasting was wat je voelde met je vinger, was het niet gewoon de darmwand? Het is geen holle buis die open blijft staan als die leeg is he
Alle reacties Link kopieren
quote:Bij_Zonder schreef op 10 april 2015 @ 08:22:

Weet je zeker dat het ontlasting was wat je voelde met je vinger, was het niet gewoon de darmwand? Het is geen holle buis die open blijft staan als die leeg is he Ze zal haar vinger wel onder haar neus gehouden hebben
F.U.
Voorbereidingen? Brr, weg spontaniteit. Hier is altijd glijmiddel bij de hand (Pjur inderdaad). En als we er zin in hebben kan t zomaar gebeuren, zonder voorbereidingen dus.

Bij de eerste keer is wellicht voor je eigen idee wel prettiger als je het een uurtje na het poepen doet, maar wees niet bang voor een beetje poep. Mannen vinden het iha zo geil dat ze dat gewoon op de koop toe nemen, is totaal niet erg.
Alle reacties Link kopieren
Die geilheid is wel weg zodra er kledders poep rondvliegen
F.U.
Rondvliegen? Wat doe jij allemaal dan?
Alle reacties Link kopieren
Glijmiddel op siliconen basis blijft glijden en als man zijnde als ik dat doe bij mijn vrouw, geen voorbereidingen, even oprekken met wat vingers en lekker gaan zoals je het allebei lekker vind.



Belangrijkte voor ons is dat na anale sex alles vooral bij mij weer goed gewassen wordt voor we doorgaan met vagninale sex op wat voor manier dan ook.



En nee van een beetje viesigheid wordt ik niet anders, meestal doe ik het dan ook nog even schoonlikken.
fietsen varen vrouwelijk doen
quote:viva-adam schreef op 10 april 2015 @ 08:29:

[...]





Ze zal haar vinger wel onder haar neus gehouden hebben Wat een annames weer . Nee hoor er kwam gewoon iets mee, niet geroken wel gezien. Kan ik maar beter eerst zelf voelen ipv tijdens de daad toch?
Bedankt voor alle ervaringen/tips, ik zal nog eens overwegen of ik toch zo'n ding koop .
Koop zo'n pompje wat je met water kan vullen en spoel er een paar keer mee. Dan is het meestal wel goed schoon daar.
quote:emmetje2 schreef op 10 april 2015 @ 11:23:

Koop zo'n pompje wat je met water kan vullen en spoel er een paar keer mee. Dan is het meestal wel goed schoon daar.Zou een vaginale douche (zonder de zure vloeistof) ook voldoen denk je? Daar zitten ook van die gaatjes in die 'sproeien' als je knijpt.
Nee die is echt alleen bedoeld voor vaginaal..de gaatjes zitten aan de zijkant.En je kan wat je vaginaal gebruikt zeker niet ook voor anaal gebruiken ivm bacterieeen.
quote:emmetje2 schreef op 10 april 2015 @ 12:14:

Nee die is echt alleen bedoeld voor vaginaal..de gaatjes zitten aan de zijkant.En je kan wat je vaginaal gebruikt zeker niet ook voor anaal gebruiken ivm bacterieeen.Nee klopt zou hem ook nog in huis moeten halen dan hoor, dan maar naar de seksshop binnenkort. Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven