Voorbereidingen anaal

10-04-2015 00:24 68 berichten
Dag viva'ers.



Ik had nooit gedacht dat ik hier ooit aan zou beginnen, maar mijn vriend en ik willen graag anale seks proberen. Nu heb ik al het een en ander gelezen over voorbereidingen, maar vraag me wel af wat jullie aan voorbereding doen. Spoelen jullie van te voren zodat er tijdens de seks geen viezigheid meer mee komt?

We zouden het eigenlijk gisteren uitproberen, maar omdat ik nog nooit iets naar binnen heb gehad anaal heb ik in de douche eerst 1 vinger geprobeerd. Hoewel dit met 1 vinger goed ging, voelde ik echter wel dat het daar nog niet leeg was ondanks dat ik een uur van te voren naar de wc was geweest. Heb het hierom maar afgeblazen, omdat ik wist dat er iets mee zou komen als we anale seks zouden gaan hebben. Oh even voor de duidelijkheid, ik ben niet vies van een beetje troep tidjens de seks. Maar poep wil ik toch het liefst vermijden voor zover mogelijk .



Hoe maken jullie je schoon? En mijn belangrijkste vraag: kun je een vaginale douche ook gebruiken voor anale douche? En dan bedoel ik met lauwwarm water erin, niet met die zure vloeistof erin die erbij geleverd wordt. Of moet ik echt een anale douche kopen? Had het ook met de douchekop geprobeerd, maar die straal kwam maar tot 1 cm binnen en wilde het niet riskeren om de straal nog harder te zetten. Misschien rare vragen maar ik moet zeggen dat ik het erg spannend vind .



Alvast bedankt!
Nog een tip: Na anaal wassen voordat je vaginaal seks hebt.
De pik bedoel ik loll
En graag gedaan.
quote:emmetje2 schreef op 10 april 2015 @ 12:23:

Nog een tip: Na anaal wassen voordat je vaginaal seks hebt.Ja die wist ik
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook een anale douche en ik zweer bij kokosolie ipv glijmiddel!
Bij ons werkt een beetje spuug wel.Glijmiddelen willen nogal es smerig schuimen.
quote:Lostit schreef op 10 april 2015 @ 12:28:

Ik gebruik ook een anale douche en ik zweer bij kokosolie ipv glijmiddel!Wat voor een heb je? Ik wilde gewoon zo een simpel ballonnen ding kopen met tuitje eraan.
Wat voor glijmiddel gebruiken jullie? Pjur droogt hier zowat meteen op. Glijmiddelen op waterbasis reageer ik niet zo fijn op.
Alle reacties Link kopieren
quote:pommiaan schreef op 10 april 2015 @ 13:25:

[...]





Wat voor een heb je? Ik wilde gewoon zo een simpel ballonnen ding kopen met tuitje eraan.Ja ik heb ongeveer de goedkoopste die er was, met als nadeel dat die ballon heel zwaar is om in te drukken (is best hard plastic). Het is dat mijn duim regelmatig uit de kom schiet, dus daar heb ik best last van haha. Dus als je naar een fysieke winkel gaat dan zou ik daar op letten, maar hij doet het verder prima. Ik heb hem online gekocht, geloof bij Christine maar kan ook de pabo zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:budapest schreef op 10 april 2015 @ 13:26:

Wat voor glijmiddel gebruiken jullie? Pjur droogt hier zowat meteen op. Glijmiddelen op waterbasis reageer ik niet zo fijn op.Kokosolie! Die je mag eten, heb een pot staan voor bakken en braden en hetzelfde merk voor de rest haha!
quote:Lostit schreef op 10 april 2015 @ 14:36:

[...]





Ja ik heb ongeveer de goedkoopste die er was, met als nadeel dat die ballon heel zwaar is om in te drukken (is best hard plastic). Het is dat mijn duim regelmatig uit de kom schiet, dus daar heb ik best last van haha. Dus als je naar een fysieke winkel gaat dan zou ik daar op letten, maar hij doet het verder prima. Ik heb hem online gekocht, geloof bij Christine maar kan ook de pabo zijn geweest.



Ben vanmiddag toevallig bij christine geweest, waren helaas uitverkocht. Heb nu een anale douche van een andere shop, jezus wat een groot ding zeg . Ik dacht dat inbrengstukje is 1,5 cm breed ofzo nou mooi niet dus haha. Ach dan kan ik een beetje aan het gevoel wennen. Die van mij is erg zacht om in te knijpen gelukkig, en ook de inbrengstukjes zijn goed buigbaar.



Voor de vraag welk glijmiddel ik heb: ik heb voor nu gewoon die van Durex Play gekocht. Volgensmij is dat wel op waterbasis ja, even kijken of dat goed gaat. Ik heb trouwens nog nooit glijmiddel gebruikt, dus dat wordt ook de eerste keer.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb echt een heel klein inbrengstukje, heel smal in ieder geval! Maar ach, mooie oefening ;)
quote:Lostit schreef op 10 april 2015 @ 17:53:

Oh ik heb echt een heel klein inbrengstukje, heel smal in ieder geval! Maar ach, mooie oefening ;)



Ja daar zocht ik ook naar maar dit is idd een goede oefening .







Dat is 'm, links is ook voor genot en het middelste stukje is echt voor de spoeling.
Alle reacties Link kopieren
de vaginaal douche werkt ook prima om je kontje schoon te krijgen, hoewel hij na veelvuldig gebruik wel uit model gaat,en verkleurt, in ieder geval veel spoelen gewoon met water,

je kunt de vloeistof voor vaginale douche gebruiken om m gemakkelijker in te kunnen brengen,en voor de man geld tenminste mits hij geen al te kort lontje heeft veel geduld,, eerst met vingers oefenen en oprekken, anders doet t pijn, en zullen jullie snel opgeven,, veel suc6 t kan ff duren voor t lukt, maar t is de moeite waard
Alle reacties Link kopieren
Als ik anale seks heb met mijn vriend, heb ik het meestal staan onder de douche. lekker en toch een soort gevoel van "safe"
quote:slaapkamergeluk schreef op 10 april 2015 @ 20:35:

de vaginaal douche werkt ook prima om je kontje schoon te krijgen, hoewel hij na veelvuldig gebruik wel uit model gaat,en verkleurt, in ieder geval veel spoelen gewoon met water,

je kunt de vloeistof voor vaginale douche gebruiken om m gemakkelijker in te kunnen brengen,en voor de man geld tenminste mits hij geen al te kort lontje heeft veel geduld,, eerst met vingers oefenen en oprekken, anders doet t pijn, en zullen jullie snel opgeven,, veel suc6 t kan ff duren voor t lukt, maar t is de moeite waardDankjewel! Ja van wat ik eruit begrepen heb was mijn vriend eigenlijk niet helemaal van plan om eerst zijn vingers te gebruiken, maar dat zal toch echt moeten wil hij er ooit inkomen. En in principe snap ik dat ook ij dat gebied, maar nu ik die anale douche heb gekocht vind ik het zelf niet zo'n probleem meer omdat het dan tenminste schoon is. Hopelijk hij ook niet, anders gaat dat anaal niks worden denk ik .
Alle reacties Link kopieren
quote:pommiaan schreef op 11 april 2015 @ 02:01:

[...]





Dankjewel! Ja van wat ik eruit begrepen heb was mijn vriend eigenlijk niet helemaal van plan om eerst zijn vingers te gebruiken, maar dat zal toch echt moeten wil hij er ooit inkomen. En in principe snap ik dat ook ij dat gebied, maar nu ik die anale douche heb gekocht vind ik het zelf niet zo'n probleem meer omdat het dan tenminste schoon is. Hopelijk hij ook niet, anders gaat dat anaal niks worden denk ik .Eh, die vriend van jou is toch hopelijk niet vies van je? Want dan moet ie er helemaal niet aan beginnen. Heeft hij je wel eens gelikt daar? Of vindt hij dat niks?
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik snap je vriend wel. Plus dat ik me ook veel vrijer voel als ik weet dat het schoon is! Verder gebruiken wij ook wel eens een buttplug om het een beetje op te rekken.
quote:Lostit schreef op 11 april 2015 @ 09:43:

Nou ik snap je vriend wel. Plus dat ik me ook veel vrijer voel als ik weet dat het schoon is! Verder gebruiken wij ook wel eens een buttplug om het een beetje op te rekken.Ja precies wat jij zegt, ik voel me ook veel fijner als ik weet dat het schoon is en snap hem ook. Ja die wilde ik misschien ook nog kopen maar ik had niet genoeg geld bij op dat moment . Moet zeggen dat de seksshop best prijzig is, maar dat kan ook aan de winkel liggen waar ik ben geweest.
quote:viva-adam schreef op 11 april 2015 @ 03:35:

[...]





Eh, die vriend van jou is toch hopelijk niet vies van je? Want dan moet ie er helemaal niet aan beginnen. Heeft hij je wel eens gelikt daar? Of vindt hij dat niks?



Nee hoor hij is niet vies van me gelukkig, maar we houden het graag zo schoon mogelijk als het om dat gebied gaat.

Nee daar gelikt heeft hij nooit gedaan, maar ik moet zeggen dat mij dat zelf ook niks lijkt eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe met dat uitspuiten van je hol. Doe je je vriend ook meteen even voor het geval jij jouw vinger bij hem naar binnen wringt.
Alle reacties Link kopieren
Nou als dat even zou kunnen willem1959.
quote:willem1959 schreef op 11 april 2015 @ 13:05:

Wat een gedoe met dat uitspuiten van je hol. Doe je je vriend ook meteen even voor het geval jij jouw vinger bij hem naar binnen wringt.Ja hoor willem .
Alle reacties Link kopieren
Hier geen enkele voorbereiding, vind dat persoonlijk ook écht onzin. Gewoon geil genoeg worden en de rest komt vanzelf. Geen glijmiddel nodig. Handdoek bij de hand kan wel handig zijn. Voor de rest: just enjoy!!
Alle reacties Link kopieren
quote:pommiaan schreef op 11 april 2015 @ 11:50:

[...]

Nee daar gelikt heeft hij nooit gedaan, maar ik moet zeggen dat mij dat zelf ook niks lijkt eigenlijk.Een harde lul ok, maar een zachte tong, nah, dat gaat echt te ver. Logisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven