voortijdig klaarkomen

19-02-2014 02:48 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Ik heb last veel een erg vroegtijdige zaadlozing, ik kom tijdens het knuffelen een beetje strelen en zoenen al klaar. Maar dat zorgd ervoor dat ik erna niet meer klaarkom op t moment dat t de bedoeling is dus ik begin te dénken dat ik extreem vroeg klaar kom mijn vriendin zegt nu dat ze t niet erg vind maar ik vind het zélf heel erg. Hopelijk is er hier iemand die weet wat ik er tegenkan doen.

Ik ben vast niet de eerste en laatste met dit probleem dus dacht op n veelgebruikt forum vragen dan komt t zeker goed!



Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
Welke paragraaf staat het moment dat je klaar MOET komen nog eens beschreven?
Dat komt door de relatie in de hersenen tussen het taalcentrum en het vroegtijdigklaarkomcentrum. Wanneer het taalcentrum onvoldoende ontwikkeld is, raakt het vroegtijdigklaarkomcentrum bovenmatig gestimuleerd met als gevolg snelle orgasmes.



Een effectieve therapie bestaat uit het trainen van het taalcentrum, bijvoorbeeld door fatsoenlijk Nederlands te leren.
Alle reacties Link kopieren
*** lachstuipreaktie, maar niet netjes, excuses ***
anoniem_193977 wijzigde dit bericht op 19-02-2014 15:46
Reden: excuus
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat voor een zure kut moet je zijn om dit soort grapjes te maken vraag ik me af. En niet 1 keer, maar doorlopend worden mensen hier afgerekend op taalfouten onder het mom van: zie mij eens lollig zijn. Wat allejezus kinderachtig steeds. Laat iemand toch gewoon in zijn/haar waarde. Voel je je beter als je iemand belachelijk maakt? Ik hoop het maar, want dat is het enige wat het je gaat opleveren. Wie zaait zal oogsten.



Raymond: er is informatie genoeg te vinden op internet over vroegtijdig klaarkomen. En het is inderdaad te trainen, zeer goed zelfs. Zoek daar gewoon eens op. En anders naar de huisarts, die hoort dit soort dingen echt wel meer, al begrijp ik best als je je ervoor schaamt.

Sterkte en van harte met die hele lieve vriendin!
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
Echt zo sneu de reakties.

alsof jullie zo geweldig goed in taal zijn...
Alle reacties Link kopieren
http://www.depaarsekeizer ... hat-probleem#.UwR8_2J5N2E



En praat er over met je huisarts.
Alle reacties Link kopieren
http://www.depaarsekeizer ... ger-genieten#.UwR9eWJ5N2E
Alle reacties Link kopieren
Oke je vraag het hier wel op een forum met voornamelijk vrouwen maar ik ga m'n best doen: ten eerste: je hoeft je hier niet voor te schamen, happens to the best!

Daarnaast kun je het trainen. Orgasme uitstellen tijdens het masturberen.

Vraag: als je weet dat jouw vriendin op zaterdag blijft slapen, heb je dan een paar dagen niet de hand aan jezelf geslagen? Doe dat dan juist wel. Gewoon elke dag rukken en de dag waarop ze komt nog een keer. Tenminste, zo doet mijn vriend dat volgens mij
Alle reacties Link kopieren
sorry, dubbel.
Word je wel weer hard na de eerste keer komen?

Als in, is je vriendin tevreden over je erectie tijdens het neuken?
Alle reacties Link kopieren
Wow ja ik zie het nu ook ik heb veel taalfouten gemaakt en kan ze er zelf wel uithalen, maar daar ging het mij niet om het was laat in de nacht ik was moe en schaamde me. Bedankt voor de reacties, mijn vriendin en ik slapen nog niet bij elkaar dit was de eerste pijpbeurt, maar ik dacht kan er maar beter vroeg bij zijn. Ja ik word na de zaadlozing wel weer snel stijf. Zo erg dat ik de afgelopen járen af en toe probeerde 3 keer achter elkaar te komen en probeerde ook altijd zo snel mogelijk te komen denk dat het daar mis is gegaan. Dus nu gewoon aftrekken en stoppen en als het gevoel minder is opnieuw en dat blijven proberen. Zal er aan denken om ook af te trekken voordat ze naar mij toe komt . Want ik wil echt wel massages blijven krijgen en blijven knuffelen en het zoenen in mijnnek en op mijn buik kronkel ik helemaal.

Dit deden we gister dus voor t eerst met erna de pijpbeurt, maar tijdens die pijpbeurt kwam ik niet terwijl ze t heel goed deed en ik voelde wel dat ze probeerde mij te laten komen.



Hopelijk snappen jullie het nu nog beter
Alle reacties Link kopieren
"schoonmoeder, schoonmoeder, schoonmoeder, schoonmoeder, schoonmoeder, schoonmoeder, schoonmoeder, schoonmoeder, schoonmoeder, ".......



Nu. Hangt wel een beetje van je schoonmoeder af natuurlijk
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij niet echt n leuke gedacht om elke keer tijdens t knuffelen aan mn schoonmoeder te dénken hahahahaha. Ik probeer nu iig te trainen zelfs dat ik trek en optijd stop voordat ik klaarkom hopelijk helpt dat en is er komende vrijdag vooruitgang en zo niet Tja dan maar denken aan mn schoonmoeder hahahaha.
Alle reacties Link kopieren
quote:clementien schreef op 19 februari 2014 @ 09:16:

Wat voor een zure kut moet je zijn om dit soort grapjes te maken vraag ik me af. En niet 1 keer, maar doorlopend worden mensen hier afgerekend op taalfouten onder het mom van: zie mij eens lollig zijn. Wat allejezus kinderachtig steeds. Laat iemand toch gewoon in zijn/haar waarde. Voel je je beter als je iemand belachelijk maakt? Ik hoop het maar, want dat is het enige wat het je gaat opleveren. Wie zaait zal oogsten.



Raymond: er is informatie genoeg te vinden op internet over vroegtijdig klaarkomen. En het is inderdaad te trainen, zeer goed zelfs. Zoek daar gewoon eens op. En anders naar de huisarts, die hoort dit soort dingen echt wel meer, al begrijp ik best als je je ervoor schaamt.

Sterkte en van harte met die hele lieve vriendin!Dat jij als mandarijn iemand anders zuur durft te noemen zeg.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Doe dat gezeur toch ééns erger anders, had gehoopt dat dit een serieus forum was. Gelukkig zitten er wel een hoop serieuze reacties tussen. Ik ga blijven oefenen met de start stop techniek want medicijnen lijkt me een slecht idee zéker als er bijwerkingen bij kunnen optreden. Bedankt allemaal, als er nog andere goede ideeën zijn hoor ik ze natuurlijk graag. Uiteindelijk zal het vast heel goed gaan.
Alle reacties Link kopieren
Sws een keertje rukken voordat ze bij jou komt.
... high heels and a bad attitude
Alle reacties Link kopieren
Je bent ook nog best jong. Heb je pas deze vriendin, waardoor het ook nog extra spannend is?



Gewoon vaak genoeg seks hebben dan heb je er na een tijdje vast meer controle over.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Rukken vóórdat ze komt is inderdaad n goed idee. Haha nee sex zit er nog niet in hoor we hebben nu twee en halve maand en alles is voor mij de eerste keer, is ook mijn eerste relatie, is echt n supermeid. Dus Seks duurt zéker nog wel 3-5 maanden denk ik en wil het echt niet haasten hoeft van mij allemaal niet zo snel. Ik ben idd nog best jong, ben 19 jaar en nog maagd,ddat zal je niet vaak tegenkomen :p. Ben er zélf ook best trots op en hoop dat de eerste keer heel romantisch wordt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Raymond, ik heb jaren hetzelfde probleem gehad. Heeft te maken met een tekort aan een stofje in de hersenen. Ik gebruik nu Dapoxetine, hierdoor wordt het orgasme uitgesteld en kanje gewoon lekkere seks hebben. Informeer bij je huisarts. Trouwens ook mdma geeft uitstel van orgasme!!
geniet van elk moment
Hoi Raymond,



Je bent nog hartstikke jong en nog maagd, het is dus helemaal niet gek dat je lijf nogal enthousiast reageert. Ik zou zeggen geniet van de ontdekkingstocht, uithoudingsvermogen komt vanzelf.



Wibri lijkt het je niet wat overdreven om in zijn geval medicatie of zelfs drugs als oplossing aan te dragen?
quote:raymond94 schreef op 19 februari 2014 @ 23:31:

Rukken vóórdat ze komt is inderdaad n goed idee. Haha nee sex zit er nog niet in hoor we hebben nu twee en halve maand en alles is voor mij de eerste keer, is ook mijn eerste relatie, is echt n supermeid. Dus Seks duurt zéker nog wel 3-5 maanden denk ik en wil het echt niet haasten hoeft van mij allemaal niet zo snel. Ik ben idd nog best jong, ben 19 jaar en nog maagd,ddat zal je niet vaak tegenkomen :p. Ben er zélf ook best trots op en hoop dat de eerste keer heel romantisch wordt.

Voor een jongen een vrij normale leeftijd hoor.

Gewoon veel doen, dan krijg je vanzelf meer controle en gaat het hele spannende er af
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 24 februari 2014 @ 22:11:

[...]

Gewoon veel doen, dan krijg je vanzelf meer controle en gaat het hele spannende er af



Maar het blijft best wel spannend, hoor.



@Raymond

GEEN medicatie nemen.

Gewoon alles een beetje ontspannen benaderen.

Het te snelle is eigen ook gewoon een compliment aan je vriendin.

Dat je haar extreem spannend vindt.

Is er veel verschil in ervaring tussen jullie beiden?,
The slower the 4play the more u want it
quote:1066slowstel schreef op 25 februari 2014 @ 01:08:

[...]





Maar het blijft best wel spannend, hoor.



@Raymond

GEEN medicatie nemen.

Gewoon alles een beetje ontspannen benaderen.

Het te snelle is eigen ook gewoon een compliment aan je vriendin.

Dat je haar extreem spannend vindt.

Is er veel verschil in ervaring tussen jullie beiden?,

Vind je? Het nieuwe gaat er wel af op een gegeven moment toch?

Het als een compliment zien vind ik onzin. Het kan op den duur namelijk best een probleem worden.

Aangezien het dat nu nog niet is, zou ik me daar niet druk om maken TO.
Alle reacties Link kopieren
quote:emagix schreef op 19 februari 2014 @ 08:20:

Dat komt door de relatie in de hersenen tussen het taalcentrum en het vroegtijdigklaarkomcentrum. Wanneer het taalcentrum onvoldoende ontwikkeld is, raakt het vroegtijdigklaarkomcentrum bovenmatig gestimuleerd met als gevolg snelle orgasmes.



Een effectieve therapie bestaat uit het trainen van het taalcentrum, bijvoorbeeld door fatsoenlijk Nederlands te leren.



Echt flauwe reactie. Dat je daar al je moeite in stopt, zeg!

OP was prima te lezen.



TO, vervelend dat je hiermee zit. Er zijn al een aantal goede tips gegeven, dus hoop dat je er wat aan hebt.
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven