Vragen om problemen?

09-12-2016 18:06 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_320221 wijzigde dit bericht op 09-12-2016 20:08
Reden: Stelletje lullos
% gewijzigd
Ppppfffff...... en dan later weer komen uithuilen zeker.
Alle reacties Link kopieren
Doorgaan, gaat vanzelf over.
Dat jij je hier voor laat gebruiken zeg! En als jij zijn 2e vrouw bent dan heeft hij misschien ook wel een 3e... Of 4e.... Of 5e...
Alle reacties Link kopieren
Meid, wat verwacht je nu voor antwoord te krijgen, je bent iemands neukertje on the side, als jij dat wat vindt, lekker zo door blijven gaan, anders komt-ie maar terug als hij de relatie verbroken heeft. Dan heeft hij later, als hij zijn gevoel weer eens volgt, weer een ander neukertje on the side, maar ben jij de vriendin...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Jij zit er tussen in ? Welnee, jij bent onderdeel van het probleem, dat is heel wat anders.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij is een enorme klootzak en jij een vals kreng. Sorry, maar ik heb zo'n hekel aan dit soort mensen! Dus what to do? Kap ermee, met dit walgelijke gedrag. Allebei.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel ook niet echt ertussenin, ik bedoel meer tussen hem en mijn moeder
Alle reacties Link kopieren
En ga je kerst gezellig bij je moeder vieren, die boos op je is ?

Je zult wel flink over de tong gaan bij je vrienden en die van je neuk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kusjespuntje_plukdedag7 schreef op 09 december 2016 @ 18:15:

Ik bedoel ook niet echt ertussenin, ik bedoel meer tussen hem en mijn moederNee, ook niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar hij kan dus lekker neuken ? Nou, als dat al het andere goed maakt moet je niet zo klagen, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Politie?
Als ik dat lees, denk ik, heb je hem misschien een beetje gestalkt? Ja he? Of was hij agressief? Waarom moet er politie aan te pas komen?
Alle reacties Link kopieren
Och, zoals je er aan komt, zo kom je er ook weer af. Maar als souvenir een geslachtsziekte en/of een baby. Hij vindt wel weer een ander neukertje of jij nu wel of niet naar de eerste plaats opschuift. Intussen heb je wel je complete omgeving van jou vervreemd doordat je niet met je lippen van andermans lul af kon blijven.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 december 2016 @ 18:17:

Maar hij kan dus lekker neuken ? Nou, als dat al het andere goed maakt moet je niet zo klagen, hoor.Reageer gewoon niet als je niks nuttigs hebt uit te brengen
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 09 december 2016 @ 18:19:

Als ik dat lees, denk ik, heb je hem misschien een beetje gestalkt? Ja he? Of was hij agressief? Waarom moet er politie aan te pas komen?Hij was agressief inderdaad
Alle reacties Link kopieren
quote:attribuutje schreef op 09 december 2016 @ 18:11:

Meid, wat verwacht je nu voor antwoord te krijgen, je bent iemands neukertje on the side, als jij dat wat vindt, lekker zo door blijven gaan, anders komt-ie maar terug als hij de relatie verbroken heeft. Dan heeft hij later, als hij zijn gevoel weer eens volgt, weer een ander neukertje on the side, maar ben jij de vriendin...Zo is het niet, er zijn zaken die geregeld moeten worden voordat hij bij haar wegkan. Waarom zo negatief? Hij is nooit eerder vreemd gegaan in zijn relatie. Zijn relatie loopt op de klippen en hij word verliefd op een ander. Dat kan toch gebeuren of ligt dat nou aan mij.
Alle reacties Link kopieren
Tis een lot uit de loterij! Met deze man ga je het nog ver schoppen.
quote:Kusjespuntje_plukdedag7 schreef op 09 december 2016 @ 18:20:

[...]



Hij was agressief inderdaad

En vervolgens ga je weer verder met hem ondanks dat het al uitgekomen was?



Ik zou de pil vergeten
Alle reacties Link kopieren
quote:Kusjespuntje_plukdedag7 schreef op 09 december 2016 @ 18:23:

[...]



Zo is het niet, er zijn zaken die geregeld moeten worden voordat hij bij haar wegkan. Waarom zo negatief? Hij is nooit eerder vreemd gegaan in zijn relatie. Zijn relatie loopt op de klippen en hij word verliefd op een ander. Dat kan toch gebeuren of ligt dat nou aan mij.Tuurlijk! En deze smoes heb je nog nooit eerder gehoord? Hij wil jou voor erbij. Niks meer en niks minder.
Alle reacties Link kopieren
Hij kan het blijkbaar erg goed.

als je maareen klein beetje respect heb voor jezelf stop je hier onmiddelijk mee.

je bent zijn ware niet dan maakte hij het wel uit met zijn vriendin.
Waarom werd hij agressief?
Alle reacties Link kopieren
quote:aaap schreef op 09 december 2016 @ 18:25:

Hij kan het blijkbaar erg goed.

als je maareen klein beetje respect heb voor jezelf stop je hier onmiddelijk mee.

je bent zijn ware niet dan maakte hij het wel uit met zijn vriendin.Ja daar zit zeker wat in
Alle reacties Link kopieren
quote:Kusjespuntje_plukdedag7 schreef op 09 december 2016 @ 18:19:

[...]



Reageer gewoon niet als je niks nuttigs hebt uit te brengenHoezo vind je mijn posts niet nuttig ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ameliaaa schreef op 09 december 2016 @ 18:27:

Waarom werd hij agressief?

Hij werd agressief omdat zijn vriendin met mij wilde praten toen het uitgekomen was. Ik heb toen met haar gesproken. Zo schuldig dat ik me voelde was niks bij hoe schuldig ik me voelde toen zij zo naast mij zat te huilen..

Toen ben ik eerlijk tegen haar geweest en heb ik meteen alles afgekapt met hem.

Maar toen kwam hij terug en zei hij dat hij me miste en dat hij echt met mij wou zijn maar dat we even geduld moesten hebben..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven