vreemdgaan = celstraf ?!

09-03-2012 22:31 146 berichten
ik vroeg mij iets af



Geestelijke mishandeling, door iemand geestelijk te kwellen, angst aan te jagen of te vernederen

is verboden bij wet en maatschappij



op het moment dat je vreemd gaat kun je iemand anders zijn leven ruineren dus eigenlijk pure mishandeling

ik vind dat daar met gemak een mooie celstraf op mag staan

gezien je het heft niet in eigenhand mag nemen



je trouwt niet voor niets, en beloftes zijn dingen waar op gebouwd wordt

enige reden dat er geen contracten bij die beloftes zijn omdat men in de liefde gelooft



ik heb het nog niet mee gemaakt dat een persoon bij mij vreemd ging.. ik heb wel gezien wat het kan aan richten ...en in sommige gevallen hele ernstige gevolgen hebben!





Dus conclusie mensen hebben geen respect voor elkaar ...en als men dat niet heeft tracht de wet het hun bij te brengen

en ik vind dat bij vreemdgaan ook zou moeten kunnen



zou toch prachtig zijn man/vrouw gaat vreemd na getrouwd te zijn man/vrouw moet half jaar cel in zou goede les zijn voor sommige

(geen geld boete dat leer je niets van )



samenlevings contract en huwelijk zouden bindend contract moeten zijn dan

uiteraard hoeft de degene die opgelicht word geen aan gifte te doen maargoed dat is de keus voor iedereen opzich
Alle reacties Link kopieren
Huh? In welk land leef jij?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
En hoe bewijs je dat dan?



Ik kan tegen iedereen gaan roepen dat jouw vriend/man bij mij in bed lag. Als ik het maar genoeg vertel denkt iedereen dat het waar is, maar niets is natuurlijk minder waar.



Ik vind dat mensen hier hun eigen verantwoordelijkheid in moeten nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 09 maart 2012 @ 22:31:

ik vroeg mij iets af



Geestelijke mishandeling, door iemand geestelijk te kwellen, angst aan te jagen of te vernederen

is verboden bij wet en maatschappij



op het moment dat je vreemd gaat kun je iemand anders zijn leven ruineren dus eigenlijk pure mishandeling

ik vind dat daar met gemak een mooie celstraf op mag staan

gezien je het heft niet in eigenhand mag nemen



je trouwt niet voor niets, en beloftes zijn dingen waar op gebouwd wordt

enige reden dat er geen contracten bij die beloftes zijn omdat men in de liefde gelooft



ik heb het nog niet mee gemaakt dat een persoon bij mij vreemd ging.. ik heb wel gezien wat het kan aan richten ...en in sommige gevallen hele ernstige gevolgen hebben!





Dus conclusie mensen hebben geen respect voor elkaar ...en als men dat niet heeft tracht de wet het hun bij te brengen

en ik vind dat bij vreemdgaan ook zou moeten kunnen



zou toch prachtig zijn man/vrouw gaat vreemd na getrouwd te zijn man/vrouw moet half jaar cel in zou goede les zijn voor sommige

(geen geld boete dat leer je niets van )



samenlevings contract en huwelijk zouden bindend contract moeten zijn dan

uiteraard hoeft de degene die opgelicht word geen aan gifte te doen maargoed dat is de keus voor iedereen opzich

Gezien jouw eigen vreemdgaan, dan zou je nu volgens jouw stelling in het gevang zitten.



Verder alles goed met je?
niet goed dan ?



als je het heeft in eigenhand niet zou mogen nemen moet in de wet een redelijk maatregel staan om iemand terecht te stellen op het aangedane leed



of mag dat niet en vind je dat vreemd gaan niet besraft mag worden niet door bedrogen persoon en niet bij wet ?
bewijs is vrij simpel natuurlijk camera en je bent er



ja alles goed met mij ja dat klopt dan was ik dus ook destijds de lul geweest
en ik zou het nog verdient hebben ook !!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Dus volgens jouw idee van een bindend contract kan er ook niet meer gescheiden worden?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 09 maart 2012 @ 22:37:

en ik zou het nog verdient hebben ook !!!!!!!!!!!!Waarom geef je jezelf niet aan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hm. ik snap heus je punt wel. Maar vind jij echt in alle gevallen dat de vreemdganger de hoofdschuldige is?
Alle reacties Link kopieren
Clearwater, wat zit je nu toch zo dwars, je voelt je schuldig omdat je vreemd bent gegaan, okay, dat is nog begrijpelijk...

Maar voor de rest kan ik er geen chocola van maken, sorry!
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 09 maart 2012 @ 22:37:

en ik zou het nog verdient hebben ook !!!!!!!!!!!!Je bent ooit vreemdgegaan, deal whit it!
Alle reacties Link kopieren
Even los van vreemdgaan, de een wil scheiden om wat voor reden dan ook, de ander niet. Ook celstraf dan maar? Wegens contractbreuk en aangedaan leed? Misschien wat ontbindende voorwaarden opnemen in de huwelijksakte, er kan niet gescheiden worden, tenzij .....



Pfff, wat een onzin.
ik heb wel destijds een klap voor mijn bek gehad en heb ook zeker niet terug gedaan had het overduidelijk verdient bloed en striemen al om maargoed ik vind het gerechtigheid !!!!!!!



ik had immers 2 van haar jaren verneukt heb lopen liegen zij maakt plannen voor beide en ik ben de boel aan het oplichten !!
Je belooft helemaal niet niet vreemd te gaan als je trouwt. Je belooft een aantal dingen, zoals voor elkaar zorgen, maar over trouw staat er niets in
Alle reacties Link kopieren
Bizar dit
Alle reacties Link kopieren
quote:herfstig schreef op 09 maart 2012 @ 22:41:

Je belooft helemaal niet niet vreemd te gaan als je trouwt. Je belooft een aantal dingen, zoals voor elkaar zorgen, maar over trouw staat er niets in Off topic: prachtige avatar!
Alle reacties Link kopieren
Sluit jezelf op in de kelder en geef haar de sleutel.

Daar heb je geen wetswijziging voor nodig.



Waarom staat dit topic eigenlijk op de sexpijler?

Is meer een relatie- of een juridisch item.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
En waar hang je die camera dan op? Je weet toch nooit waar je man/vrouw vreemd zal gaan.



En nee ik vind niet dat dat bij wet bestraft moet worden.

Wij zouden zelf moeten weten wanneer iets te ver gaat en als we dat niet kunnen dan lopen we meestal vanzelf tegen de lamp. Daarna is het aan de partner om er voor te kiezen om de relatie wel of niet voort te zetten.



Als we zelf die verantwoording niet meer kunnen dragen dan moet de overheid ook maar partners voor ons uitzoeken. En kinderen voor ons samenstellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 09 maart 2012 @ 22:41:

ik heb wel destijds een klap voor mijn bek gehad en heb ook zeker niet terug gedaan had het overduidelijk verdient bloed en striemen al om maargoed ik vind het gerechtigheid !!!!!!!



ik had immers 2 van haar jaren verneukt heb lopen liegen zij maakt plannen voor beide en ik ben de boel aan het oplichten !!Weleens aan zelfkastijding gedacht?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ninon @ kijk je kan niet iemand dingen gaan bepalen

maar je kan wel stellen dat bepaalde dingen totaal niet kunnen





slaan mag niet iemand chanteren ook niet ...iemand vernederen ook niet en als je vreemd gaat ben je met veel van dat soort dingen bezig



dan moet je maar kiezen voor open relatie en vooral eerlijk zijn
quote:jaschenca_2 schreef op 09 maart 2012 @ 22:42:

[...]



Off topic: prachtige avatar!Dank je
@blijf gewoon bianca



haha nee wat je verdient moet je nemen klaar kan je wel geen zeuren maar als dat haar uit laat klep was tja so be it

moet ik dan weg lopen en zeggen meisje ik kom wel weer terug als je voor reden vatbaar ben terwijl jij degene bent die dat dus niet was beetje raar niet



ben je hard voor een ander dan moet jezelf ook niet gaan zeuren
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 09 maart 2012 @ 22:46:

@blijf gewoon bianca



haha nee wat je verdient moet je nemen klaar kan je wel geen zeuren maar als dat haar uit laat klep was tja so be it

moet ik dan weg lopen en zeggen meisje ik kom wel weer terug als je voor reden vatbaar ben terwijl jij degene bent die dat dus niet was beetje raar niet



ben je hard voor een ander dan moet jezelf ook niet gaan zeurenJe hebt mijn posting niet begrepen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Google eens op zelfkastijding.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven