vreemdgaan = celstraf ?!

09-03-2012 22:31 146 berichten
ik vroeg mij iets af



Geestelijke mishandeling, door iemand geestelijk te kwellen, angst aan te jagen of te vernederen

is verboden bij wet en maatschappij



op het moment dat je vreemd gaat kun je iemand anders zijn leven ruineren dus eigenlijk pure mishandeling

ik vind dat daar met gemak een mooie celstraf op mag staan

gezien je het heft niet in eigenhand mag nemen



je trouwt niet voor niets, en beloftes zijn dingen waar op gebouwd wordt

enige reden dat er geen contracten bij die beloftes zijn omdat men in de liefde gelooft



ik heb het nog niet mee gemaakt dat een persoon bij mij vreemd ging.. ik heb wel gezien wat het kan aan richten ...en in sommige gevallen hele ernstige gevolgen hebben!





Dus conclusie mensen hebben geen respect voor elkaar ...en als men dat niet heeft tracht de wet het hun bij te brengen

en ik vind dat bij vreemdgaan ook zou moeten kunnen



zou toch prachtig zijn man/vrouw gaat vreemd na getrouwd te zijn man/vrouw moet half jaar cel in zou goede les zijn voor sommige

(geen geld boete dat leer je niets van )



samenlevings contract en huwelijk zouden bindend contract moeten zijn dan

uiteraard hoeft de degene die opgelicht word geen aan gifte te doen maargoed dat is de keus voor iedereen opzich
Alle reacties Link kopieren
Maar jij vindt dus dat jij de cel in moet.

En zolang dat niet gebeurd kun jij jezelf niet vergeven ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:nona_88 schreef op 09 maart 2012 @ 23:45:

Maar als je vreemdgaat is het de keus van de partner om wel of niet met je door te gaan..



Ik denk als je er echt spijt van hebt en je partner je niet kan vergeven en dus bij je weg gaat je meer wordt gestraft dan even zitten en weer doorgaan ;)



Of als ie je niet kan vergeven en wél bij je blijft.

Das ook geen pretje dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 09 maart 2012 @ 23:40:

meschien wilt hij je dan wel nooit meer zien !



wel ff handig om te weten of niet dan !



en ook wel ff handig om te zien wat de ware aard van het beestje is





en wellicht heb je je partner gevonden en nadien dat je eerlijk bent geweest heb je 100% begrip

en gaat hij ook al tijden vreemd en heeft hij daarom geen sex met je



hahaha zo irronisch zijn of niet dan en dan boos op elkaar worden of begrip toen voor elkaar



tja de keus is aan jullie beide maar niet aan 1 persoon in een relatie



Nog 1 maal luid en duidelijk, want het is duidelijk dat je mijn posts niet leest



*Ik heb jaren lang aan mijn nr1 aangegeven dat ik veel mis

* Mijn nr1 is er achter gekomen dat ik een nr2 heb..



Er valt dus niets meer te 'Melden'



Ja,mijn nr1 en ik zijn nog steeds bij elkaar... en hij beseft wat hij mij onthoudt, hij keurt het niet goed, maar gaat niet weg..
Alle reacties Link kopieren
quote:rozalia schreef op 09 maart 2012 @ 23:19:

Denk toch een gevalletje van steekje los...



En gevalletje onverwerkt schuldgevoel over eigen destructief gedrag in het verleden.



@Iiora, dank je wel voor de tip, ik heb de negeerknop gevonden.
Alle reacties Link kopieren
ow, en nee mijn partner gaat niet vreemd..
nou sensual D dan heb je het goed voor mekaar

je bent eerlijk



niet ideaal maar c est la vi

dus vind het dan eigenlijk wel knap zelfs van jullie gezammelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:nona_88 schreef op 09 maart 2012 @ 23:45:

Maar als je vreemdgaat is het de keus van de partner om wel of niet met je door te gaan..



Ik denk als je er echt spijt van hebt en je partner je niet kan vergeven en dus bij je weg gaat je meer wordt gestraft dan even zitten en weer doorgaan ;)



Het is de keus van mijn partner om met mij door te gaan

Hij weet dat ik mijn minnaar niet aan de kant zet..



En nee, ik heb er geen spijt van.. het is dan ook geen eenmalig incident
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 09 maart 2012 @ 23:51:

nou sensual D dan heb je het goed voor mekaar

je bent eerlijk



niet ideaal maar c est la vi

dus vind het dan eigenlijk wel knap zelfs van jullie gezammelijk





Nu ben ik wel eerlijk, ik moet wel want hij is er achter gekomen

De eerste 2.5 jaar waren in het geheim.



En of ik het goed voor elkaar heb? Leer leven met de pijn die ik heb en je piept anders.. De pijn van het missen bij mijn nr1.. wat ik wel met hem zou willen hebben, daarnaast de pijn van het houden van iemand bij wie je niet altijd kunt zijn..



Houden van 2 mensen met heel je hart.. dat kun je niet "Je hebt het goed voor elkaar" noemen... echt niet!
@ alle gaartje



meschien tip om er iets van te leren !



idee !
ah maar kijk je hebt het wel vertelt en beter laat dan nooit je hebt hem een keus geven en dat is zoals het hoort



dus hijs is je bijzonder goed gezind denk ik
Alle reacties Link kopieren
Haha mee eens bammetje!



Vooralsnog.. Mensen komen zichzelf wel tegen..

Mijn ex is vreemd gegaan en ja ik heb hem gegaat en wenste m vanalles toe, de meest gekke wraak plannen bedacht maar uiteindelijk kun je iemand beter accepteren en inzien dat t een hufter is..! Doorgaan en weten dat je meer waard bent geeft meer voldoening dan iemand in de cel zien belanden lijkt me..
Alle reacties Link kopieren
Clearwater.. ben jij zo'n type die zijn broek niet aan kon houden terwijl hij thuis eigenlijk alles kreeg wat hij nodig had? Die puur om de spanning lekker buiten de deur de bloemetjes buiten zette en daar spijt van heeft gekregen?... Tja...
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 09 maart 2012 @ 23:52:

@ alle gaartje



meschien tip om er iets van te leren !



idee !Wat dan zoal? Foutloos schrijven iig al niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 09 maart 2012 @ 23:54:

ah maar kijk je hebt het wel vertelt en beter laat dan nooit je hebt hem een keus geven en dat is zoals het hoort



dus hijs is je bijzonder goed gezind denk ik



Als jij die vervelende oogkleppen van je eens af zou zetten zou je zien dat de wereld heel anders in elkaar steekt dan jij denkt..



Er zijn talloze mannen en vrouwen in mijn situatie, echter scheer jij die allemaal over dezelfde kam.

Jij gaat er vanuit dat ze allemaal zijn als jij....



Wake up!...
nou iedereen in i i g goed weekend het weekend begint beetje laat maar is ook beter dan nooit hahaha
quote:Allegaartje schreef op 09 maart 2012 @ 23:48:

[...]





En gevalletje onverwerkt schuldgevoel over eigen destructief gedrag in het verleden.



@Iiora, dank je wel voor de tip, ik heb de negeerknop gevonden.Geen dank meid, graag gedaan
sensueel d



je hebt gelijk mensen verschillen heel veel



wat voor de 1 wit is is voor de ander zwart



en voor sommige is alles grijs



ik ben een persoon die duidelijke lijnen fijn vind



die lijnen kun je verschuiven en in een relatie graag met wederzijdze goedkeuring en zeker met wederzijdse eerlijkheid
Alle reacties Link kopieren
Clearwater, je zou een hoop mensen een plezier doen door je rechtlijnigheid lekker voor je te houden..



Je leert namelijk niets van deze discussies.. Jij neemt niets aan van anderen, en leeft geheel in je eigen denkwijzes..



Stop dus met het schrijven van de onzin die je hier en op andere topics waar dat totaal niet gewenst is.. Je valt mensen er echt mee lastig...
Alle reacties Link kopieren
Bizar topic. Moet je dan van te voren laten registreren dat je een monogame relatie hebt? Bewijs dat anders maar eens.



Clearwater: je schrijft dat o.a. kinderen de dupe worden van vreemdgaande ouders. Hoe denk je dat het voor kinderen gaat zijn als één van die ouders in de cel zit... Daar komen pas problemen van, zowel emotioneel als financieel.



Het is niet zo zwart/wit. Dit blijkt wel uit het voorbeeld van Sensual.
heb je een negeer knop nodig ?



ik lees alleen de topics die ik wil is net zo makkelijk hoor maargoed
vaike



daar heb je een punt ......ik heb ook niet echt een andwoord op dat wat jij zegt te niet kan doen



lastig hoor maargoed is vast wel een andere straf op te vinden



taakstraf dan maar uhm en dan wel een toepasselijk iets
Alle reacties Link kopieren
quote:vaika schreef op 10 maart 2012 @ 00:01:





Het is niet zo zwart/wit. Dit blijkt wel uit het voorbeeld van Sensual.



En als je hier al langer rondzwerft.. en de moeite neemt om dingen goed te lezen (nee geen verwijt naar jou maar naar CW) zou je zien dat ik bij lange na niet de enige ben met mijn probleem.. Er zijn hordes mensen die veel te kort komen.. En allemaal met hun eigen problemen en gevolgen van dien..



Verder kijken dan je neus lang is, dat is lastig, maar dat niet doen zorgt ervoor dat je vreemdgaan per definitie als fout bestempeld,



Moord is fout.. Natuurlijk



Maar...



Wat als de persoon ernstig ziek is? We noemen het euthanasie maar het is moord..

Wat als die persoon jou bedreigd met een pistool...? We noemen het zelfverdediging, maar het is moord

Wat als die persoon dreigt je kind iets aan te doen? We noemen dat bescherming, maar het is moord..



En zo zit het ook met vreemdgaan.. Ja het is fout, maar achter elke fout zitten honderden verschillende verhalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 10 maart 2012 @ 00:05:





taakstraf dan maar uhm en dan wel een toepasselijk ietsZoals?
Alle reacties Link kopieren
quote:bammetjebamie schreef op 10 maart 2012 @ 00:07:

[...]





Zoals?Vuil prikken op de albert cuyp?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensual_D schreef op 10 maart 2012 @ 00:08:

[...]





Vuil prikken op de albert cuyp?



Dat is niet toepasselijk.

Het moet wel met de misdaad te maken hebben...

Misschien kamermeisje in een 1-uurshotel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven