vreemdgaan

18-06-2015 11:05 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen



Ik wil graag me verhaal kwijt en weten ofdat er iemand dit ook mee heb gemaakt.



Mijn partner en ik zijn nu 3 jaar bijelkaar.

Sinds 11 mei hebben we een kleine.

Nu komt het.



Op zaterdag 18 april 2015 moest hij op zijn broertje passen bij zijn moeder thuis. Zijn moeder is een vriendin van mij.

Om 7 uur savonds ging hij daar naar toe.

De volgende dag kwam hij weer terug in de middag.

Ik had toen een raar gevoel. Was zwanger.

Toen op een maandagavond 20 april vertelde hij dat hij vreemd was geweest 18 april.

Ik heb alleen vuile klootzak gezegt en hij is effe 2 weken weggeweest heb hem 1ste kans gegeven. Kwam wel iedere dag langs.

Zijn moeder zei via app hij gaat nergens naar toe blijft hier. Oké zei ik.

Na die 2 weken was hij weer bij mij.

Toen die 10 mei zei hij het spijt me zo erg en kusten we elkaar en was weer goed.

Daarvoor zei hij ook van ik kies voor me kind en daar hoor jij ook bij.

11 mei 2015 kleine geboren.

2 weken daarna ging mij partner op een vrijdag naar een maat van hem.

Ik zei kan ik je voor 100% vertrouwen ja zei hij.

Oké ik zei hou dat ding binnen.

Ja zei hij.

Ik zei zet die kleine in je achterhoofd.

Hij zei staat op me netvlies geplakt en ben in de middag terug

Nou toen zei ik tot morgenmiddag.

Kus gegeven.

Nou de volgende dag kwam hij pas om 7 uur savonds thuis.

Ik zei via sms was het gezellig.

Hij zei ja en er waren geen vrouwen bij.

Ik zei oké hihihi.

Hij had in het begin gezegt dat het n uit t was.

En dat zijn moeder niks weet

Had zij ook tegen mij gezegd.

Toen zateravond kwam de waarheid zijn moeder wist het ook

Het was n uit boz

Ik was zo kwaad dat ik naar mij vriendin wou gaan.

Hij hield me tegen.

Toen de volgende dag belde n uit boz mij op.

En toen kwam de echte waarheid.

Ik vertel het nu effe in het kort

2 weken dat hij bij zijn moeder was was zij daar ook.

Hij is ook al 2x bij haar geweest.

2 weken na mij bevalling dat hij naar een maat ging was hij bij haar.

Ik heb hem naar beneden geroepen en hij gaf het toe.

In totaal heeft hij 5 weken met haar gehad.

Toen ik aan het bevallen was smste hij ook met haar.( niet tijdens de bevalling.

Hij zei dat het een uitvlucht was.

Uitvlucht van 5 weken raar hè.

Ik heb hem nu een 2de kans gegeven.

Het doet zeer. Het vertrouwen moet hij en zijn moeder (mij vriendin) bij mij terug winnen.

We zijn wel dichter bijelkaar gegroeid.
Alle reacties Link kopieren
Tja cougars en welpjes....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb een zoon van 20 als hij met jou thuis zo komen zou ik ook zeggen dat hij zijn ding in zijn broek moet houden hihi
Gottegot, wat enorm kansloos en tokkie dit.

Jij knoopt op je 32ste een relatie aan met een puber, blijkbaar ben je een vriendin van je schoonmoeder, die dit allemaal ook een geweldig idee vindt, laat je bezwangeren door die puber, die helemaal nog niet toe is aan het vaderschap en 'm niet in zijn broek kan houden (hihihihi) en zijn moeder doet gezellig mee aan het bedrog.

Dat jij te dom bent om te poepen en je vriend met ma al niet veel meer hersencellen hebben, is je eigen probleem. Maar je hebt op deze manier al bij voorbaat een kansloos kind deze wereld ingeschopt. Gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
Zit je hand vastgeplakt aan de "enter" toets ofzo? En dan verwacht je ook nog een serieus antwoord?



Ik begrijp nu dat zijn moeder een vriendin van je is, zelfde leeftijdscategorie.

Aan de andere kant schrijf je als een 13 jarige dus dat past wel.



En als volgens jou echte liefde geen leeftijd kent, dan moet je ook niet zeiken dat iemand in een totaal andere levensfase zit en nog een beetje aan het rondneukenkijken is.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 18 juni 2015 @ 11:37:

Ik heb een zoon van 20 als hij met jou thuis zo komen zou ik ook zeggen dat hij zijn ding in zijn broek moet houden hihi
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het al zo vreemd dat TO bevriend is geraakt met de moeder van haar vriend, maar nu de leeftijden bekend zijn, is het denk ik eerder omgekeerd.... TO heeft een relatie gekregen met de zoon van haar vriendin
That's a fine looking high horse
Alle reacties Link kopieren
quote:wyattryan schreef op 18 juni 2015 @ 11:21:

Hij is 5 weken met dezelfde gegaan.

Ik ben 35 en hij is 20.

Leeftijd maakt niks uit als je van elkaar houd.Maak dat de kat wijs.....
Volwassen vrouwen die hihihi zeggen



En daarnaast snap ik er ook geen biet van.
.
Alle reacties Link kopieren
To laat alsjeblieft die jongen met rust, die bind zich op zijn twintigste echt niet hoor, jammer dat je dat niet ziet door je rammelende eierstokken. Laat die jongen leven en jij alles voorbereiden op alleenstaande moederschap.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 18 juni 2015 @ 11:22:

[...]



Echt? Ik voel me eerder heel intelligent en beschaafd als ik dit soort topics lees.eens
"Het was n uit boz"



Nicoletska uit Boznia Herzegovia

Niels uit Bozton

'n trol uit het boz





wie wat het?
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 juni 2015 @ 12:04:

"Het was n uit boz"



Nicoletska uit Boznia Herzegovia

Niels uit Bozton

'n trol uit het boz





wie wat het?Misschien Bergen op Zoom?
quote:Conchobarmacnessa schreef op 18 juni 2015 @ 11:40:

Gottegot, wat enorm kansloos en tokkie dit.

Jij knoopt op je 32ste een relatie aan met een puber, blijkbaar ben je een vriendin van je schoonmoeder, die dit allemaal ook een geweldig idee vindt, laat je bezwangeren door die puber, die helemaal nog niet toe is aan het vaderschap en 'm niet in zijn broek kan houden (hihihihi) en zijn moeder doet gezellig mee aan het bedrog.

Dat jij te dom bent om te poepen en je vriend met ma al niet veel meer hersencellen hebben, is je eigen probleem. Maar je hebt op deze manier al bij voorbaat een kansloos kind deze wereld ingeschopt. Gefeliciteerd.



Dit. Ik heb nu al medelijden met het kindje.



Echt to, je bent 35. Dat je dan met een 20jarige bent is al ietwat raar, maar dit? Kom op zeg, je bent toch zeker geen 16 meer! Schop die vent uit je leven en breek ook maar met die moeder, jouw vriendin (de moeder dus) heeft gewoon meegeholpen aan het vreemdgaan he. Besef je dat wel? Zoals bianca al zei, met zulke vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig. Krijg je leven op de rit want dit kan echt niet. Ik kan echt bijna niet geloven dat dit echt is..
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben allemaal gelijk.
Op een oude fiets moest hij het leren.



Medelijden met jullie kindje.
35? Serieus?

En hij is nu 20 en je hebt al 3 jaar een relatie? Dus op je 32ste had je wat met een jochie van net 17?

Raar dat dat niet blijkt te werken, de relaties die in die levensfase beginnen werken meestal niet heel lang als er zo'n leeftijdsverschil is.

Gelukkig lijkt het niveauverschil dan weer mee te vallen.



Mijn god, arm kind.

Tijd om je naar je leeftijd te gaan gedragen, je vriendje in de zandbak achter te laten ( zijn moeder erbij) en je leven zelf op de rit te krijgen voor je kind.

Niks geen kansen meer, moet je heel niet mee bezig zijn nu je moeder bent.
boz, dat is toch een stad? Waar was dat nou ook alweer?

Oh ja, links naast Zweden.
Alle reacties Link kopieren
quote:wyattryan schreef op 18 juni 2015 @ 12:15:

Jullie hebben allemaal gelijk.



Dat wisten we al .

De vraag is wat ga je nu doen?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
hahaha is je verhaal in een soort gedicht vorm geschreven?! Wtf !!!



En idd als jij al moet zeggen hou dat ding binnen, en hij zegt er waren geen vrouwen, jouw reactie is daar op hihi



Dan

Zegt dat al

GENOEG !



Succes
quote:wyattryan schreef op 18 juni 2015 @ 11:21:

Hij is 5 weken met dezelfde gegaan.

Ik ben 35 en hij is 20.

Leeftijd maakt niks uit als je van elkaar houd.De liefde zit niet zo diep bij hem blijkbaar.
Aii.. Ik vind dit best pijnlijk om te lezen en dan heb ik het niet alleen over je manier van schrijven. Het is nogal veel, echt een zooitje, zo alles bij elkaar.



Maar ik begrijp uit je verhaal dat jullie "dichter bij elkaar zijn gegroeid" dus dat vind ik fijn voor je, denk ik... Voel je dit echt zo? Ik kan het me niet voorstellen, zeker niet zo snel. Ik hoop dan i.i.g. dat jullie jullie kind een stabiele thuissituatie kunnen bieden.
quote:Toen ik aan het bevallen was smste hij ook met haar.( niet tijdens de bevalling.Wel netjes dat hij op het moment suprême even ophield.
quote:Bieb2.0 schreef op 18 juni 2015 @ 12:30:

[...]





Wel netjes dat hij op het moment suprême even ophield.Hij had beter op een ander moment supreme helemaal kunnen ophouden.
Alle reacties Link kopieren
Nou allemaal bedankt voor het reageren.

Sommige waren hard maar iedereen mag zijn mening uiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven