Vriend betrapt op chatsite!!!

28-01-2016 05:05 27 berichten
???
Je geeft aan dat hij de gedachte om iets met een vrouw erbij te doen vreemd vond. Wellicht neust hij gewoon op die website om te kijken wat voor gevoel hij erbij krijgt. Ik zou er niet teveel achter zoeken.
???
Alle reacties Link kopieren
Tja ik vind het sowieso al vreemd dat hij opzoek moet naar een sexdate van jou en dat hij dat ook nog moet delen. Misschien wil hij geen sexdate...misschien wil hij niet delen. het klinkt alsof jij de baas speelt en alsof je zelfs de regie wil over de seks die buiten jullie relatie plaats vindt. Die regie ga je nooit krijgen want je bent er niet bij en deelt niet in die fantasie.



Jij hebt de deur geopend voor het monster anderen buiten jullie relatie en nu je de regie niet meer hebt blijk je het toch niet aan te kunnen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:SilentPain1985 schreef op 28 januari 2016 @ 05:19:

Hallo Miss-Colorado



Bedankt voor je snelle reactie.

Ik zit er mee waarom hij erover liegt.

En als hij niks van een meisje wil, waarom hij dan op chatgirl zit.

Ik heb er een heel naar gevoel over.

Hij heeft zijn spullen gepakt en is vertrokken om 23 uur...Hij zei dat hij het een vreemd idee vond toch? Met een meisje. Misschien wil hij via deze website zien of hij er mogelijk toch erotische gevoelens van krijgt. Dat hij erover liegt kan schaamte zijn, of misschien wil hij je geen valse hoop geven? Of misschien wil hij niet dat jij erover blijft praten en er vragen over gaat stellen?. Misschien wilde hij dit gewoon voor zichzelf houden.
Je komt op mij over als een naar bepalend mannetje. Ik geef hem groot gelijk dat hij is weggegaan.



Echt, neem een hond ofzo. Als je commando's wil uitdelen.
Tja sorry hoor, wat wil je nou?

Hij mag seks hebben met anderen, maar niet op chatgirl zitten? Je reageert enorm overtrokken.

En hoe komt het dat hij de behoefte voelde zijn spullen te pakken om 23uur en te gaan? Waar is hij dan heen?



Hij gaf al eerlijk aan dat hij gegluurd heeft, geen bijbedoelingen. Dus nieuwsgierig. Maar alsnog is er iets gebeurt dat hij zijn spullen pakt en vertrekt, wat dan?



Je zet hem nog steeds als leugenaar weg, heb je dit ook tegen hem gezegd?

Dan zou ik ook m'n spullen pakken ja. Zeker omdat jij degene bent die met al die wilde ideeën komt. En nu kijkt hij uit nieuwsgierigheid op een dames site en is het huis te klein.

Ik vind jouw gedachtegang hierin een beetje krom en ik denk dat jouw vriend wel een flink excuses verdiend. Begripvolle jongen heb je, die mee gaat in al jouw wilde ideeën. Dat zou andersom ook wel wat meer mogen zijn, ipv gelijk je mening al klaar hebben dat hij liegt, hij geeft je notabene een verklaring, wat wil je dan horen?
Ik snap er niks van.

Jij wil extra dingen op seksgebied, moedigt je vriend aan ook op zoek te gaan naar kicks en áls hij dat dan doet, op jouw aandringen, dan mag dat niet.



Hij was lekker aan het exploren en browsen, zoals je hem gezegd had te doen.

En hij bleef plakken bij de meiden. Die zijn op de chat vaak gezelliger dan mannen, dus gelijk heeft 'ie.

En nu is de verkering uit?

Omdat hij deed wat je zegt.



Ik vind het raar hon.

Echt.
???
quote:SilentPain1985 schreef op 28 januari 2016 @ 06:38:

Hallo Allemaal



Bedankt voor jullie eerlijke reactie.

Maar ik denk dat het fout begrepen word.

Afspraak was dat alles mocht en kon.

Hij wil van mij er alles eerlijk over weten.

Dan mag ik toch wel hetzelfde verwachten van hem?

Hij geeft het toch eerlijk aan!!

Vraag eens door bij hem ipv hem meteen als leugenaar weg te zetten. Er zit vast schaamte achter dat hij mogelijk toch geïnteresseerd is in vrouwen.

Als je dan zo openminded bent zoals je zegt, geef hem dan ook de kans zich op een normale manier te uiten.



Ik vind je nogal dwingend overkomen. Volgens mij geloof je vooral in wat jij vindt en is er weinig ruimte voor hem.

Geen fijne houding.
???
Je introduceert zelf de vrije sex in jullie relatie, en hij gaat daar in mee. Maar als hij nieuwsgierig wordt naar de opties en daar wat onderzoek naar doet, en jij komt daar achter, dan loopt jouw reactie zo uit de hand dat zich genoodzaakt voelt om midden in de nacht het huis te verlaten?



Ik vind dat jij je als een klein kind gedraagt. Jij verzint het spelletje, jij bepaalt de spelregels, en oh wee als hij opeens een eigen regel bedenkt.



Als jij deze relatie gezellig wil houden, dan doe je er beter aan om jouw eigen gedrag eens flink onder de loep te nemen, in plaats van zijn gedrag te analyseren.
quote:SilentPain1985 schreef op 28 januari 2016 @ 06:43:

Misschien heb ik het niet goed genoeg uitgelegd.

Ik was er al bang voor.

Toch bedankt voor jullie meningen.



Groetjes

Ach.. Arme vriend.. Ik hoop dat hij genoeg van je heeft. Je krijgt hier niet de meelevende reacties waar jij denkt recht op te hebben en het is klaar.

Ga eens bij jezelf te rade, je zit hier echt verkeerd. Niet jouw vriend.
Oh, een OP meltdown? Erg jammer, je had het ook anders uit kunnen leggen als je dacht dat wij je niet goed begrepen. Het weghalen van jouw bericht nadat een aantal mensen hebben gereageerd is nogal... respectloos.
Wat is er nou eigenlijk helemaal gebeurt?

Hij geneerde zich blijkbaar voor daar waar hij was blijven plakken of heeft zitten klagen bij een chatmaatje over zijn relatie met jou, als in dat je je sokken laat slingeren, het lege wc rolletje altijd in het wasbakje laat liggen en nooit de dop op de tube van de tandpasta doet.

Zoiets.



Of hij vindt het moeilijk om echt helemaal open te zijn over dit onderwerp en houdt zijn chats, die op zich geen probleem zijn tussen jullie, als ik het goed begrijp, liever voor zichzelf.



Ook zou hij het feit dat hij toch wel graag een mevrouw zou willen versieren, als homoman, gênant kunnen vinden, tegenover jou.



Jullie gooien de boel open, althans, dat doe jij, maar hij heeft daar misschien moeite mee.

Praat daar samen over.

En luister dan ook vooral, in plaats van boos en aanvallend te zijn.

Jullie zijn al heel lang samen. Zo te lezen is er veel om zuinig op te zijn.



Communiceer, samen, en probeer dat zonder oordeel en boosheid te doen.

Boos worden kan altijd nog.
quote:SilentPain1985 schreef op 28 januari 2016 @ 06:43:

Misschien heb ik het niet goed genoeg uitgelegd.

Ik was er al bang voor.

Toch bedankt voor jullie meningen.

Ik vond jouw post heel duidelijk. En als jij vindt van niet, dan kun je toelichten waarom. Maar volgens mij heb je het weggehaald omdat wij er andere dingen uithalen dan jij, je bent blind voor jouw eigen gedrag en daar wijzen we jou op.
quote:Miss-Colorado schreef op 28 januari 2016 @ 06:47:

Oh, een OP meltdown? Erg jammer, je had het ook anders uit kunnen leggen als je dacht dat wij je niet goed begrepen. Het weghalen van jouw bericht nadat een aantal mensen hebben gereageerd is nogal... respectloos.En het bevestigt ook meteen dat wij het wel goed zagen. Hij vindt iets en deelt dat met ons, wij reageren anders dan hij had bedacht, en dus gaat hij zich respectloos gedragen. Precies hoe ik dacht dat hij zijn vriend ook behandeld!
???
Waarom benader je mij privé maar mag ik niet reageren?



Je frustratie-acceptatie drempel is erg laag zo te lezen. Als je net zo lichtgevoelig bent bij je vriend dan begrijp ik dat het internet gebeuren uit de hand is gelopen, compleet met uit elkaar gaan.



Ik ben voor eerlijkheid. Absoluut, maar omdat de boel bij jullie in principe heel open is, is het interessant om er achter te komen waaróm je vriend niet eerlijk was.



Dat je het niet leuk vindt dat hij zijn chats probeerde te verbergen begrijp ik maar zóu het gêne kunnen zijn?

Ik hoop echt dat jullie samen kunnen praten en naar elkaar luisteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 28 januari 2016 @ 07:33:

Waarom benader je mij privé maar mag ik niet reageren?
Alle reacties Link kopieren
quote:SilentPain1985 schreef op 28 januari 2016 @ 07:02:

Heb besloten om het met mijn eigen vrienden te bespreken.He ja, ga lekker klagen over je vriend tegen mensen die hem ook kennen. Ook al zo respectvol.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Goed topic, lekker kort ook.
Trahit sua quemque voluptas
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 24-12-2017 14:27
99.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Thanks swifty

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven