Vriend blijkt bi, weet niet wat ik ervan vind

24-07-2016 17:49 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_300097 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 12:26
Reden: .
99.89% gewijzigd
Goh. Heb jij een adressenlijstje met shemales in je telefoon staan?
Alle reacties Link kopieren
Probleem is dat ik er zelf eigenlijk niks mee heb,



Nee, je probleem is dat je niet echt eerlijk durft te zijn. Ook al is hij bi, dan nog hoeft dat experimenteren niet als jij dat niet ziet zitten. En je mag ook gerust zeggen " hallooo-hooo, ik heb nóg een gat, hoor " of " nu...even.... niet " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:DianaBerrigan schreef op 24 juli 2016 @ 17:52:

Goh. Heb jij een adressenlijstje met shemales in je telefoon staan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Whahhaa waar trek je midden in de nacht een shemale vandaan dan? Of zijn jullie in thialand op vakantie :-)
Valt hij op mannen of houdt hij van anale seks. Daar zit een enorm groot verschil in hoor..
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_300097 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 12:27
Reden: .
99.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_300097 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 12:27
Reden: .
99.37% gewijzigd
Je hoeft er niets van te vinden.

En je hoeft hem ook niet de ruimte te geven om van alles binnen jullie te ontdekken.

En de seks mag ook gewoon leuk voor jou zijn.
Maar wil hij ook met een ander erbij experimenteren? Dat is nog wel iets anders dan een strap-on. Je zegt dat je het hem gunt maar wil hij dat zelf eigenlijk wel of is het een fantasie die hij niet (direct) wil uitvoeren?



Edit: Sorry, ik zie nu dat ik iets te snel las. Maar goed, dat dat de fantasie is, wil natuurlijk nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk moet plaatsvinden.
anoniem_207026 wijzigde dit bericht op 24-07-2016 18:01
Reden: En in plaats van mezelf te editen, staf ik mezelf :')
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:WUA schreef op 24 juli 2016 @ 17:57:

[...]





Wil door een echte piemel genomen worden en lijkt hem lekker iemand te pijpen. Gaat dan vooral om de piemel, maar niet om de man eraan. Vandaar ook de voorkeur voor een shemale.Biseksuele homofoob , eigenlijk?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:WUA schreef op 24 juli 2016 @ 17:55:

[...]





Nee hoor :-)

Die vond ik online op sex dating sites. Leek me een mooie manier hem te laten experimenterenEn die heb je zo spontaan even geregeld?
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom stel je een trio voor, met een shemale, als jij daar zelf helemaal geen zin in hebt? Wat is daar dan leuk aan? Dan krijg je dus een relatie waar hij denkt dat alles koek en ei is (want vriendin vindt alles leuk), maar van binnen wordt jij steeds meer ontevreden. Echt een recept voor gegarandeerd succes inderdaad.



Wees eerlijk. Jij bent blij met zijn openheid, maar aan de andere kant ben jij dus totaal niet open? Dat is toch krom?
Alle reacties Link kopieren
zou je hem ook zo makkelijk laten experimenteren met een andere vrouw? Of hem bij de buurvrouw laten experimenteren?

Eigenlijk niet? Maar ja bi is anders en je moet ruimdenkend zijn in dat geval, want je zou zijn gevoel toch maar eens beschadigen.

Ik zie dus iemand die bi is en zijn andere kant moet ontdekken, hetzelfde als een hetero die bedenkt dat hij nog maar een relatie heeft gehad, en dus vindt dat hij meer ervaring moet opdoen met andere vrouwen.

En een relatie heeft 2 kanten, en er zijn dingen die je alleen maar doet als die 2 kanten hetzelfde denken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vraag mij af of jouw vriend wel biseksueel is, klinkt voor mij eerder als een fetish voor shemales of een voorkeur om anaal gepenetreerd te worden.

Als je biseksueel bent dan waardeer je een vrouw en een man, beide heeft dan voor jou zijn/haar voordelen.

Maar als hij eigenlijk altijd anaal genomen wil worden, dan vraag ik mij eerlijk gezegd af waarom hij met een vrouw is ipv van een man/shemale.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_300097 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 12:26
Reden: .
99.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_300097 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 12:26
Reden: .
99.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_300097 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 12:29
Reden: .
99.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat iemand die bi is uiteindelijk een keuze moet maken.



Ik snap dat je beide aantrekkelijk kunt vinden. Echter, je kunt in principe maar één relatie hebben. Een homo kiest voor een andere man, een lesbienne kiest voor een andere vrouw, een hetero kiest voor de tegenpool.



Ooit had ik een collega die vertelde dat ze een vriendin had. Ik vond mezelf heel ruimdenkend toen ik zei; ´mij best, zolang je maar niet op mij valt.´

Zij ontplofte zowat . Zegt ze ´zeg je dat ook tegen elke kerel die je tegenkomt? Ik héb al een vriendin, ergo, ik val niet op jou, ik ben voorzien´.

Ze had een punt.



Maar als bi mag je er dan twee (seksuele) relaties op na houden? Omdat je beiden aantrekkelijk vindt? Ik vind ook wel eens een andere man aantrekkelijk, duik ik er nog niet mee het nest in. Jouw vriend maakte een keuze, hij koos voor jou. Als hij iets anders wil, dan moet hij iets anders gaan doen. En als hij heel veel geluk heeft sta jij ervoor open, maar anders heeft ie pech, net zoals ik als mijn hart een keer overslaat bij het zien van een lekker ding.



En hoe ziet hij zijn toekomst voor zich? Twee relaties, twee huizen? Dan mag hij wel een heel-erg-goed-betaalde baan gaan zoeken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Maar bi sexueel en niet-monogaam zijn 2 verschillende dingen.

Ik ben ook bi maar hou t bij die ene persoon (tenzij afgesproken open relatie).

Los van t piemel gebeuren..ben jij bereid m (telkens) te delen ?

Want dit klinkt niet als een 1malige fantasie.
quote:Ceylon schreef op 24 juli 2016 @ 18:58:

Maar als bi mag je er dan twee (seksuele) relaties op na houden? Omdat je beiden aantrekkelijk vindt? Ik vind ook wel eens een andere man aantrekkelijk, duik ik er nog niet mee het nest in. Jouw vriend maakte een keuze, hij koos voor jou. Als hij iets anders wil, dan moet hij iets anders gaan doen. En als hij heel veel geluk heeft sta jij ervoor open, maar anders heeft ie pech, net zoals ik als mijn hart een keer overslaat bij het zien van een lekker ding.



En hoe ziet hij zijn toekomst voor zich? Twee relaties, twee huizen? Dan mag hij wel een heel-erg-goed-betaalde baan gaan zoeken.



Dat hangt af van de afspraken en wat beide partners in de relatie willen. Het idee dat een biseksueel per definitie ook niet-monogaam is, klopt van geen kanten.



Ik ben samen geweest met een biseksuele man en hij was strikt monogaam, wilde ook absoluut geen avontuurtjes met een andere man erbij. Hij stelde altijd dat hij met mij was, alleen met mij wilde zijn en nul behoefte had aan een ander. Een open relatie was ook geheel niet aan de orde.
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat volgens mij niet om het feit dat hij bi is maar om het feit dat hij er iets mee wil gaan doen.



Het maakt in de praktijk namelijk geen donder uit of je partner bi is, tenzij het je relatie gaat beïnvloeden (lees: als hij, "omdat hij bi is", ineens extra mensen in je seks leven wil gaan betrekken, of ervaringen wil opdoen met mensen van hetzelfde geslacht).
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_300097 wijzigde dit bericht op 29-06-2017 12:28
Reden: .
99.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:abstract schreef op 24 juli 2016 @ 19:23:

Dit gaat volgens mij niet om het feit dat hij bi is maar om het feit dat hij er iets mee wil gaan doen.



Het maakt in de praktijk namelijk geen donder uit of je partner bi is, tenzij het je relatie gaat beïnvloeden (lees: als hij, "omdat hij bi is", ineens extra mensen in je seks leven wil gaan betrekken, of ervaringen wil opdoen met mensen van hetzelfde geslacht).



Precies dit.



En daarnaast mogen sommige fantasieën ook gewoon fantasieën blijven. Als jij geen behoefte hebt aan een shemale in je bed dan moet je gewoon nee zeggen. Zijn keuze wat hij daar vervolgens mee doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 24 juli 2016 @ 18:58:

Ik vind dat iemand die bi is uiteindelijk een keuze moet maken.



Ik snap dat je beide aantrekkelijk kunt vinden. Echter, je kunt in principe maar één relatie hebben. Een homo kiest voor een andere man, een lesbienne kiest voor een andere vrouw, een hetero kiest voor de tegenpool.



Ooit had ik een collega die vertelde dat ze een vriendin had. Ik vond mezelf heel ruimdenkend toen ik zei; ´mij best, zolang je maar niet op mij valt.´

Zij ontplofte zowat . Zegt ze ´zeg je dat ook tegen elke kerel die je tegenkomt? Ik héb al een vriendin, ergo, ik val niet op jou, ik ben voorzien´.

Ze had een punt.



Maar als bi mag je er dan twee (seksuele) relaties op na houden? Omdat je beiden aantrekkelijk vindt? Ik vind ook wel eens een andere man aantrekkelijk, duik ik er nog niet mee het nest in. Jouw vriend maakte een keuze, hij koos voor jou. Als hij iets anders wil, dan moet hij iets anders gaan doen. En als hij heel veel geluk heeft sta jij ervoor open, maar anders heeft ie pech, net zoals ik als mijn hart een keer overslaat bij het zien van een lekker ding.



En hoe ziet hij zijn toekomst voor zich? Twee relaties, twee huizen? Dan mag hij wel een heel-erg-goed-betaalde baan gaan zoeken.



Maar niemand heeft het hier toch ook over twee relaties? Of mis ik iets? Ik lees nergens dat vriend een relatie wil met een man...



TO, je bent blij dat je vriend open is. Denk je dat hij denk ook niet blij zal zijn als jij open vertelt hoe jij je voelt hierover?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven