Vriend draagt stiekem lingerie

07-08-2015 10:33 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met een vervelend probleem wat eigenlijk helemaal geen probleem hoeft te zijn.

Wij, mijn vriend en ik, zijn al bijna 5 jaar samen zonder noemenswaardige problemen, doen veel samen, hebben goede sex en overal kan over worden gepraat. Tenminste dat dacht ik tot voor kort. Toen ik namelijk laatst de zolder wilde opruimen kwam ik een doos tegen met daarin lingerie, een paar jurkjes en een paar cdrom's. Omdat het niet van mij is moet het wel van mijn vriend zijn en kon het eerst niet helemaal plaatsen, maar na het bekijken van een cdrom viel het kwartje. Op de foto's stond mijn vriend en draagt lingerie. In eerste instantie schrok ik, daarna werd ik boos, zo van "Wat moet ik met hem? want zoiets keur je toch af?" en daarna verdrietig en bang, omdat ik er niet aan moet denken dat onze relatie zou eindigen omdat hij stiekem lingerie draagt. Daarnaast dacht ik ook aan hoe hij zich de afgelopen jaren heeft moeten voelen, stiekem lingerie dragen, bang dat ik het zou afkeuren. Snel heb ik alles weer in de doos gestopt en mijn voornemen de zolder op te ruimen op de lange baan geschoven. De dagen erna waren een beetje vreemd, ik keek nu wel een beetje anders naar mijn vriend en hoopte dat hij niet aan mij kon zien dat ik van zijn geheim wist. Daarnaast wilde ik er wel over beginnen, maar wist niet hoe en was bang dat ik het daarmee juist kapot zou maken. Ook kon ik de beelden van hem in lingerie niet uit mijn hoofd krijgen en moest toegeven dat ik eigenlijk wel nieuwsgierig werd naar de rest. Op een dag dat hij niet thuis was heb ik de cdrom's allemaal bekeken en vond het eigenlijk wel grappig, aandoenlijk en een beetje opwindend om naar te kijken. Conclusie: mijn vriend draagt stiekem lingerie en eigenlijk vind ik het niet erg.



Wat zou jij doen(v) / willen(m) of heb je hetzelfde meegemaakt, want ik ben er inmiddels wel achter dat er veel hetero mannen het opwindend vinden om stiekem een keer een bh, slipje of jurk aan te trekken.

Ik zou er met hem over willen beginnen, zodat hij het niet meer stiekem hoeft te doen, maar is dat wel wat hij zou willen? straks werkt mijn tolerante houding juist averechts.



Elke tip is welkom en het gaat niet om goede of slechte adviezen, maar hoop dat ik uiteindelijk het juiste doe, zijn geheim tolereren of hem van zijn geheim bevrijden.



PS. Opmerkingen waarin je je afkeur wil uiten mag je voor je houden, alvast bedankt.
quote:pejeka schreef op 07 augustus 2015 @ 11:16:

[...]





Neuh, dat vind ik nou weer niet zo vreemd. Ik heb ruimtes op zolder waar ik al tijden niet in ben geweest, en er staan dozen waar ik al jaren niet in heb gekeken. Dus stel dát mijn man iets wilde verstoppen en hij zou dat in zo'n doos doen, bijvoorbeeld, dan zou het héél erg lang kunnen duren voordat ik dat merkte.Ja maar dat is oude meuk/spullen die je hebt opgeborgen vind dat iets anders dan een geheim wat je wil verbergen voor je partner.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eerlijk vertellen natuurlijk. Ik zou het niet fijn vinden als mijn vriend een geheim van me zou ontdekken en vervolgens zou doen alsof hij van niets weet.
Ik zou de doos inclusief inhoud in de slaapkamer zetten en wachten op zijn reactie.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 07 augustus 2015 @ 11:20:

[...]





Ja maar dat is oude meuk/spullen die je hebt opgeborgen vind dat iets anders dan een geheim wat je wil verbergen voor je partner.



Ja, maar ik reageerde op "Misschien wilde hij wel dat je het zou vinden".



Nou, daar was ik dus niet zo zeker van. Misschien heeft hij gedacht "mijn vrouw komt bijna nooit op zolder, en in die en die dozen hebben we al jaren niet gekeken, dus van alle plekken in het huis ligt het daar het veiligst". Maar maakt verder ook niet uit. TO heeft het nu wél gevonden. Dus moet ze er iets mee.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:fluffybunny schreef op 07 augustus 2015 @ 11:22:

Gewoon eerlijk vertellen natuurlijk. Ik zou het niet fijn vinden als mijn vriend een geheim van me zou ontdekken en vervolgens zou doen alsof hij van niets weet.Het begint er natuurlijk mee, dat iemand iets voor je geheim houdt.
quote:missvatting schreef op 07 augustus 2015 @ 11:24:

Ik zou de doos inclusief inhoud in de slaapkamer zetten en wachten op zijn reactie.Lijkt mij een rare manier van iemand confronteren
Alle reacties Link kopieren
quote:missvatting schreef op 07 augustus 2015 @ 11:24:

Ik zou de doos inclusief inhoud in de slaapkamer zetten en wachten op zijn reactie.Ik zou die doos echt niet in de slaapkamer zetten, maar gewoon beneden op tafel. Als ik erover zou willen praten, zou ik dat toch echt in de huiskamer willen doen, niet in de slaapkamer...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:mwa schreef op 07 augustus 2015 @ 11:25:

[...]





Lijkt mij een rare manier van iemand confronterenHet is ook een rare situatie, niet?
quote:pejeka schreef op 07 augustus 2015 @ 11:24:

[...]





Ja, maar ik reageerde op "Misschien wilde hij wel dat je het zou vinden".



Nou, daar was ik dus niet zo zeker van. Misschien heeft hij gedacht "mijn vrouw komt bijna nooit op zolder, en in die en die dozen hebben we al jaren niet gekeken, dus van alle plekken in het huis ligt het daar het veiligst". Maar maakt verder ook niet uit. TO heeft het nu wél gevonden. Dus moet ze er iets mee.Ik snap wat je bedoeld Pejeka en het maakt verder ook niks uit, maar ik kon mij wel vinden in Angela wat zij zei. Het lijkt mij gewoon niet echt veilig om je geheim zo te verbergen zeg maar :p.
quote:pejeka schreef op 07 augustus 2015 @ 11:25:

[...]





Ik zou die doos echt niet in de slaapkamer zetten, maar gewoon beneden op tafel. Als ik erover zou willen praten, zou ik dat toch echt in de huiskamer willen doen, niet in de slaapkamer...Maarja, als dan plots de buuf op de koffie komt... Ik zou de slaapkamer kiezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:JvanderM schreef op 07 augustus 2015 @ 10:53:

Maar als je er over leest ligt het iets genuanceerder en dan lees je dus dat het dragen van vrouwenondergoed bij een grote groep hetero mannen als iets opwindends wordt ervaren.

Ik ben het wel tegengekomen dat mannen "onder elkaar" lollig gaan doen als ze een beha vinden. Dat ding wordt dan rondgegooid, voor de borst gehouden en tenslotte als "oorwarmers" over hun koppen gedrapeerd. Maar wegens gebrek aan succes bij de vrouwtjes houden ze vrij snel met die act op.



Maar het zelf dragen van die lingerie is een nieuwe stap, dat heeft iets sinisters; zeker als er ook nog opnamen van gemaakt worden krijgt het een enge lading.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:missvatting schreef op 07 augustus 2015 @ 11:26:

[...]



Het is ook een rare situatie, niet?Precies daarom, lijkt mij dat beter het gewoon te vragen en te refereren aan de doos die je tegen kwam op zolder, dan die doos plaatsen in de kamer zonder iets te zeggen.. Ik denk dat je dan juist zn beladen sfeer krijgt, en je kan dat denk ik beter niet zo aanpakken
Je kan hem toch ook confronteren zonder de doos?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je heel ruimdenkend bent inderdaad dat je bereid bent dit te accepteren. Knap hoor! Ik zou er wel moeite mee hebben en ik geloof ook niet dat ik vriend hiermee zou confronteren of hier met hem over zou willen praten. Ik zou het hele gebeuren negeren en vergeten dat ik dit heb ontdekt.



Als je met hem erover praat, kan dat twee gevolgen hebben, hij zal zich schamen en ongemakkelijk voelen en liever hadden gehad dat je het nooit had gevonden of niet had gezegd of hij is opgelucht dat jullie het er nu samen over kunnen hebben en voelt zich geaccepteerd en hoopt misschien dat jullie samen zijn volgende sexy setje kunnen uitzoeken.....



Maar goed, wat hierboven is gezegd, ben ik het ook mee eens. Als het gaat om stiekem wat onderbroekjes aandoen op Zolder en daar foto's van maken is een ding maar samen met anderen / in een andere omgeving is iets heeeeel anders...... Kun je daar iets over zeggen?
quote:mwa schreef op 07 augustus 2015 @ 11:28:

[...]





Precies daarom, lijkt mij dat beter het gewoon te vragen en te refereren aan de doos die je tegen kwam op zolder, dan die doos plaatsen in de kamer zonder iets te zeggen.. Ik denk dat je dan juist zn beladen sfeer krijgt, en je kan dat denk ik beter niet zo aanpakken

Ik zou niet weten hoe te reageren. Ik kan me indenken dat je even wat tijd nodig hebt om e.e.a. te laten bezinken, alvorens het gesprek aan te gaan. Ik zou over de zeik zijn zeg! Stom eigenlijk wel.



Wel weer het fijne van dit forum: je gaat over bijzondere situaties nadenken...
quote:retrostar schreef op 07 augustus 2015 @ 10:54:

Ik zou wel geïnteresseerd zijn in het waarom. Wat hij ervaart in lingerie. Wat de kick precies is. Is het omdat hij lekker stiekem iets doet, voelt hij zich dan extra mannelijk of juist vrouwelijk?



Hij moet verder dan wel ontzettend veel te bieden hebben om nog als relatie in aanmerking te komen want je gaat daar niet bepaald warm van worden als vrouw. Misschien kan hij nog een gewone platonische vriend worden.



ik vind het opvallend hoe vaak er op dit forum wordt gesuggereerd 'dat je maar uit je relatie moet stappen'.

alsof er geen sprake is van gevoelens. of worden deze adviezen dan alleen maar gegeven door mensen die nooit echt met hun gevoel in een relatie hebben gezeten en echt van iemand hebben gehouden?
quote:retrostar schreef op 07 augustus 2015 @ 11:28:

[...]



Ik ben het wel tegengekomen dat mannen "onder elkaar" lollig gaan doen als ze een beha vinden. Dat ding wordt dan rondgegooid, voor de borst gehouden en tenslotte als "oorwarmers" over hun koppen gedrapeerd. Maar wegens gebrek aan succes bij de vrouwtjes houden ze vrij snel met die act op.



Maar het zelf dragen van die lingerie heeft iets sinisters, zeker als er ook nog opnamen van gemaakt worden krijgt het een enge lading.Inderdaad! ik vraag me af wie die gemaakt heeft en wat hij daar mee wilde doen? Zou dat eigenlijk liever willen weten, straks staat je vriend op een of andere sexsite of stuurt hij dat soort foto/filmpjes op naar allemaal geile mannetjes or whatever. Ik denk eigenlijk dat ik zo afgeknapt zou zijn dat ik het uit zou maken
quote:1ntern3t schreef op 07 augustus 2015 @ 11:07:

Anders gaan jullie toch samen de zolder opruimen? Dan kan je de doos opnieuw "vinden" waar hij bij is en erover praten.



waarom een toneelstukje opvoeren?

ze kan toch gewoon zeggen dat ze begon met opruimen en die doos vond?
Alle reacties Link kopieren
Je vindt het vervelend dat je man iets geheim houdt voor je, maar als je daar dan achterkomt houd je dat vervolgens zelf ook weer geheim voor hem? Fijne relatie zo.
quote:retrostar schreef op 07 augustus 2015 @ 11:28:

[...]



Ik ben het wel tegengekomen dat mannen "onder elkaar" lollig gaan doen als ze een beha vinden. Dat ding wordt dan rondgegooid, voor de borst gehouden en tenslotte als "oorwarmers" over hun koppen gedrapeerd. Maar wegens gebrek aan succes bij de vrouwtjes houden ze vrij snel met die act op.



Maar het zelf dragen van die lingerie is een nieuwe stap, dat heeft iets sinisters; zeker als er ook nog opnamen van gemaakt worden krijgt het een enge lading.



jij vindt het eng.

to blijkbaar -na wat nadenken- niet.



en haar vraag hier is nu of ze het wel of niet moet bespreken met hem omdat ze bang is dat zij hem afschrikt met de mededeling dat ze het weet. er is dus geen vraag over acceptatie, want die is er al.
Alle reacties Link kopieren
quote:missvatting schreef op 07 augustus 2015 @ 11:27:

[...]



Maarja, als dan plots de buuf op de koffie komt... Ik zou de slaapkamer kiezen.



Je kunt ook 1 van die setjes aantrekken en op de bank wachten tot hij thuiskomt..

Ik weet het, da's flauw..



Ik vind dat lastig hoor.. Ik zou me niet echt raad weten als mijn vriend (mits ik er een had lol) dit zou doen. Ieder zijn of haar ding. Maar op sexgebied zou dit voor mij een giga afknapper zijn
quote:prik schreef op 07 augustus 2015 @ 11:32:

Je vindt het vervelend dat je man iets geheim houdt voor je, maar als je daar dan achterkomt houd je dat vervolgens zelf ook weer geheim voor hem? Fijne relatie zo.



daar heb jij een goed punt.



dus to, ik zou het sowieso wel met hem bespreken. in het licht van 'geen geheimen voor elkaar willen hebben'.

welke uitkomst het dan ook gaat geven.
Alle reacties Link kopieren
Maar ik zou niet te lang wachten met het aangaan van een gesprek. Hoe langer je wacht, des te lastiger het vaak wordt om erover te beginnen.
[quote]missvatting schreef op 07 augustus 2015 @ 11:31:

[...]



Ik zou niet weten hoe te reageren. Ik kan me indenken dat je even wat tijd nodig hebt om e.e.a. te laten bezinken, alvorens het gesprek aan te gaan. Ik zou over de zeik zijn zeg! Stom eigenlijk wel.



Wel weer het fijne van dit forum: je gaat over bijzondere situaties nadenken...[/quote

Klopt en je bent stiekem heel opgelucht dat je zelf niet in zn situatie zit.. Nee vind ik niet stom, je partner is niet helemaal wie die zegt dat hij is, vind dat je best wel pissig mag zijn!
quote:prik schreef op 07 augustus 2015 @ 11:32:

Je vindt het vervelend dat je man iets geheim houdt voor je, maar als je daar dan achterkomt houd je dat vervolgens zelf ook weer geheim voor hem? Fijne relatie zo.

Nou zeg , mag je even van de schok bekomen alvorens te reageren?

Persoonlijk vind ik het tekenend voor een solide relatie die blijkbaar wel een stootje kan hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven