Vriend draagt stiekem lingerie

07-08-2015 10:33 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met een vervelend probleem wat eigenlijk helemaal geen probleem hoeft te zijn.

Wij, mijn vriend en ik, zijn al bijna 5 jaar samen zonder noemenswaardige problemen, doen veel samen, hebben goede sex en overal kan over worden gepraat. Tenminste dat dacht ik tot voor kort. Toen ik namelijk laatst de zolder wilde opruimen kwam ik een doos tegen met daarin lingerie, een paar jurkjes en een paar cdrom's. Omdat het niet van mij is moet het wel van mijn vriend zijn en kon het eerst niet helemaal plaatsen, maar na het bekijken van een cdrom viel het kwartje. Op de foto's stond mijn vriend en draagt lingerie. In eerste instantie schrok ik, daarna werd ik boos, zo van "Wat moet ik met hem? want zoiets keur je toch af?" en daarna verdrietig en bang, omdat ik er niet aan moet denken dat onze relatie zou eindigen omdat hij stiekem lingerie draagt. Daarnaast dacht ik ook aan hoe hij zich de afgelopen jaren heeft moeten voelen, stiekem lingerie dragen, bang dat ik het zou afkeuren. Snel heb ik alles weer in de doos gestopt en mijn voornemen de zolder op te ruimen op de lange baan geschoven. De dagen erna waren een beetje vreemd, ik keek nu wel een beetje anders naar mijn vriend en hoopte dat hij niet aan mij kon zien dat ik van zijn geheim wist. Daarnaast wilde ik er wel over beginnen, maar wist niet hoe en was bang dat ik het daarmee juist kapot zou maken. Ook kon ik de beelden van hem in lingerie niet uit mijn hoofd krijgen en moest toegeven dat ik eigenlijk wel nieuwsgierig werd naar de rest. Op een dag dat hij niet thuis was heb ik de cdrom's allemaal bekeken en vond het eigenlijk wel grappig, aandoenlijk en een beetje opwindend om naar te kijken. Conclusie: mijn vriend draagt stiekem lingerie en eigenlijk vind ik het niet erg.



Wat zou jij doen(v) / willen(m) of heb je hetzelfde meegemaakt, want ik ben er inmiddels wel achter dat er veel hetero mannen het opwindend vinden om stiekem een keer een bh, slipje of jurk aan te trekken.

Ik zou er met hem over willen beginnen, zodat hij het niet meer stiekem hoeft te doen, maar is dat wel wat hij zou willen? straks werkt mijn tolerante houding juist averechts.



Elke tip is welkom en het gaat niet om goede of slechte adviezen, maar hoop dat ik uiteindelijk het juiste doe, zijn geheim tolereren of hem van zijn geheim bevrijden.



PS. Opmerkingen waarin je je afkeur wil uiten mag je voor je houden, alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk te zeggen, maar iig top dat je er zo nuchter mee omgaat.
~Energy flows where attention goes~
Wat ik probeer te begrijpen is wat er nou zo moeilijk aan is om gewoon te vertellen wat je gevonden en gezien hebt?

Ik zou dat doen.
quote:Morrigan- schreef op 07 augustus 2015 @ 11:39:

draai het eens om: hoe zou jij het vinden als jij een (ongewoon) geheim had en bleek dat jouw vriend dat een tijdje terug al had ontdekt maar niet tegen jou heeft verteld dat hij erachter was gekomen?Ik zou het bijzonder waarderen als hij de moeite heeft genomen eerst e.e.a. te laten bezinken en te onderzoeken om me vervolgens een weldoordachte en geen hysterische reactie te geven.
quote:missvatting schreef op 07 augustus 2015 @ 12:09:

[...]



Ik zou het bijzonder waarderen als hij de moeite heeft genomen eerst e.e.a. te laten bezinken en te onderzoeken om me vervolgens een weldoordachte en geen hysterische reactie te geven.



heb jij de op niet gelezen? to heeft er een paar dagen over nagedacht en heeft het geaccepteerd.

ze vraagt zich alleen af of ze met hem moet bespreken dat ze dit nu weet.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 07 augustus 2015 @ 11:56:

[...]





Dat kun je toch niet vergelijken?



Uhm, jawel. Het is een meer dan logische vergelijking. Een vrouw die mannenkleding draagt...en een man die vrouwenkleding draagt...beter kan de vergelijking niet zijn. Het verschil is enkel dat het door de samenleving (door vage redenen in mijn mening) veel minder geaccepteerd wordt als een man vrouwenkleding draagt. Dan ben je meteen homo, of ziekelijk.



Op de vraag die TO stelt....ik zou er ook absoluut geen moeite mee hebben. De relatie is verder prima, het seksleven is prima, so what is the problem? Ik zou niet eens voor 1 seconde overwegen om een relatie voor zoiets te verbreken. Zou hem ook niet minder aantrekkelijk gaan vinden of iets dergelijks.



Zou er denk ik ook niet uit mezelf over beginnen. Misschien een keer casual benoemen dat ik ergens een topic had gelezen over iemand die een vriend heeft met een fetisj en dan erbij benoemen dat ik daar nooit problemen mee zou hebben, etc. Dat hij wel weet dat ik hem er niet voor zou afkeuren..zonder het hem direct te vertellen. Misschien wil hij het gewoon geheim houden omdat hij dat fijner vind. Dan is dat toch ook prima? Iedereen heeft recht op zijn geheimen en je kan iemand niet dwingen om ze te delen. Dat komt vanzelf...of niet. Zolang die geheimen geen invloed hebben op je relatie dan zie ik het probleem niet.
quote:Morrigan- schreef op 07 augustus 2015 @ 12:10:

[...]





heb jij de op niet gelezen? to heeft er een paar dagen over nagedacht en heeft het geaccepteerd.

ze vraagt zich alleen af of ze met hem moet bespreken dat ze dit nu weet.

Ik kan lezen. Ze vraagt zich op dit moment dingen af. Wikken en wegen. Laten landen. Aan het idee wennen.



En ja, dat mag van mij, zonder direct ervan beticht te worden dat je BEWUST iets geheim houdt.
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik begrijp was je in eerste instantie geschrokken wat me logisch lijkt. Nadat je er over nagedacht hebt leefde je toch wel met jouw partner mee wat zijn geheim betreft.



Mijn advies, maak het bespreekbaar, vraag hem of hij jou iets te vertellen heeft. Maak de ruimte waar je hem aanspreek cosy, schenk een wijntje in, dan komt het ook niet zo aanvallend over. Want dat is waarschijnlijk ook niet jouw intentie.



Inderdaad, waarom de relatie beëindigen als jullie er samen uit kunnen komen en dat kan alleen door praten praten en praten.



Succes
quote:missvatting schreef op 07 augustus 2015 @ 12:12:

[...]



Ik kan lezen. Ze vraagt zich op dit moment dingen af. Wikken en wegen. Laten landen. Aan het idee wennen.



En ja, dat mag van mij, zonder direct ervan beticht te worden dat je BEWUST iets geheim houdt.

Maar ik begrijp nu dat volgens jou die paar dagen wel genoeg zijn om te reageren.

Ik denk daar anders over, van mij krijgt ze desnoods maanden zonder het verwijt dat ze iets bewust geheim houdt.

Daarin verschillen we dan.
quote:missvatting schreef op 07 augustus 2015 @ 12:12:

[...]



Ik kan lezen. Ze vraagt zich op dit moment dingen af. Wikken en wegen. Laten landen. Aan het idee wennen.



En ja, dat mag van mij, zonder direct ervan beticht te worden dat je BEWUST iets geheim houdt.



ze vraagt zich maar 1 ding af:

.

quote:Wat zou jij doen(v) / willen(m) of heb je hetzelfde meegemaakt, want ik ben er inmiddels wel achter dat er veel hetero mannen het opwindend vinden om stiekem een keer een bh, slipje of jurk aan te trekken.

Ik zou er met hem over willen beginnen, zodat hij het niet meer stiekem hoeft te doen, maar is dat wel wat hij zou willen? straks werkt mijn tolerante houding juist averechts.



Elke tip is welkom en het gaat niet om goede of slechte adviezen, maar hoop dat ik uiteindelijk het juiste doe, zijn geheim tolereren of hem van zijn geheim bevrijden.
quote:missvatting schreef op 07 augustus 2015 @ 12:14:

[...]



Maar ik begrijp nu dat volgens jou die paar dagen wel genoeg zijn om te reageren.

Ik denk daar anders over, van mij krijgt ze desnoods maanden zonder het verwijt dat ze iets bewust geheim houdt.

Daarin verschillen we dan.zij vindt het kennelijk ook voldoende. en daar gaat het om.
quote:Morrigan- schreef op 07 augustus 2015 @ 12:15:

[...]





zij vindt het kennelijk ook voldoende. en daar gaat het om.Wat jij wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als man helemaal geen behoefte om een slipje of jurk aan te trekken

Maar TO,het was veel erger geweest als jij erachter was gekomen dat je vriend bijvoorbeeld een stille drinker was.

Ik zou zeggen gooi het op tafel,misschien komt er wel wat leuks uit.

Mijn ex had een fetisch,waar ik niet aan mee wilde werken.
Alle reacties Link kopieren
quote:vli02nder schreef op 07 augustus 2015 @ 12:13:



Mijn advies, maak het bespreekbaar, vraag hem of hij jou iets te vertellen heeft. Maak de ruimte waar je hem aanspreek cosy, schenk een wijntje in, dan komt het ook niet zo aanvallend over. Want dat is waarschijnlijk ook niet jouw intentie.



Inderdaad, waarom de relatie beëindigen als jullie er samen uit kunnen komen en dat kan alleen door praten praten en praten.



SuccesDit is toch verschrikkelijk? Dat je partner besluit dat jouw geheime fetisj, waar ze nog nooit last van heeft gehad, opeens 'bespreekbaar' moet worden. En dat je erover moet gaan praten, praten, praten. Ik zou hard wegrennen denk ik.
.
quote:Alwayshappy schreef op 07 augustus 2015 @ 12:11:

[...]





Uhm, jawel. Het is een meer dan logische vergelijking. Een vrouw die mannenkleding draagt...en een man die vrouwenkleding draagt...beter kan de vergelijking niet zijn. Het verschil is enkel dat het door de samenleving (door vage redenen in mijn mening) veel minder geaccepteerd wordt als een man vrouwenkleding draagt. Dan ben je meteen homo, of ziekelijk.



Op de vraag die TO stelt....ik zou er ook absoluut geen moeite mee hebben. De relatie is verder prima, het seksleven is prima, so what is the problem? Ik zou niet eens voor 1 seconde overwegen om een relatie voor zoiets te verbreken. Zou hem ook niet minder aantrekkelijk gaan vinden of iets dergelijks.



Zou er denk ik ook niet uit mezelf over beginnen. Misschien een keer casual benoemen dat ik ergens een topic had gelezen over iemand die een vriend heeft met een fetisj en dan erbij benoemen dat ik daar nooit problemen mee zou hebben, etc. Dat hij wel weet dat ik hem er niet voor zou afkeuren..zonder het hem direct te vertellen. Misschien wil hij het gewoon geheim houden omdat hij dat fijner vind. Dan is dat toch ook prima? Iedereen heeft recht op zijn geheimen en je kan iemand niet dwingen om ze te delen. Dat komt vanzelf...of niet. Zolang die geheimen geen invloed hebben op je relatie dan zie ik het probleem niet.





Ik hoor je standpunt maar ik ben het niet met je eens. Dat is net zo iets als kip en ei/ appel met peren vergelijken. Lingerie is gewoon voor vrouwen, elke man die daar interessen in heeft vind ik normaal ( als in kopen voor je vriendin/weten wat je mooi vindt) maar alles wat daar in door slaat vind ik afwijkend gedrag. Niet fout of slecht wel apart. Ik zou geen man willen die stiekem lingerie aan trekt.. Ik vind dat onaantrekkelijk. En homo of ziekelijk heeft niemand haar vriend genoemd, wel is er gezegd en daar ben ik het mee eens dat het iets engs heeft dat hij allerlei fotos van zich zelf heeft in die kleedij.. Ik veroordeel hem er niet op, maar ik zou zo ongelofelijk afgeknapt zijn op mijn vriend, om zowel het liegen.verbergen etc.. zelfde als mijn man vreemd zou gaan en ik daar zelf achter moet komen... het gaat om de hele gedachte er achter.



Een hetero man die zich soms wil laten nemen met een dildo vind ik net zo vreemd. En wat ook gezegd is, er zijn vrouwen die dat helemaal prima vinden als hun man dat doet, dan is het toch goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 07 augustus 2015 @ 12:25:

[...]

Een hetero man die zich soms wil laten nemen met een dildo vind ik net zo vreemd. En wat ook gezegd is, er zijn vrouwen die dat helemaal prima vinden als hun man dat doet, dan is het toch goed?



Wat een bekrompen reactie,dus een vrouw mag zich wel laten nemen in haar kont,en daar van genieten.

Maar als een man het lekker vind om verwend te worden met een dildo,dan is het opeens vreemd
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 07 augustus 2015 @ 12:20:

[...]





Dit is toch verschrikkelijk? Dat je partner besluit dat jouw geheime fetisj, waar ze nog nooit last van heeft gehad, opeens 'bespreekbaar' moet worden. En dat je erover moet gaan praten, praten, praten. Ik zou hard wegrennen denk ik.



Op zich met je eens. En over die fetisj op zich zou wat mij betreft dan ook niet eindeloos gepraat hoeven worden.



Het enige waar ik eventueel wél over zou willen praten, is als uit die foto's blijkt dat hij zijn sexuele of erotische fantasieën elders met/bij derden uitleeft. Maar dan gaat het niet zozeer om die fetisj op zich, maar om het feit dat hij er nog een sexleven naast onze relatie op na houdt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:cijfernerd schreef op 07 augustus 2015 @ 12:33:

[...]





Wat een bekrompen reactie,dus een vrouw mag zich wel laten nemen in haar kont,en daar van genieten.

Maar als een man het lekker vind om verwend te worden met een dildo,dan is het opeens vreemd IK vind dat vreemd.. ik zou geen vriend willen die zulke wensen heeft dat is mijn mening.. dikke prima als jij jouw vriend/man in zijn aars wilt nemen, dat moet je helemaal zelf weten, Ik veroordeel niemand ik geef mijn mening, maar dat ik er anders over denk is in jouw optiek niet mogelijk? over bekrompen gesproken
Ik zou denk ik zeggen: schat ik ging de zolder opruimen en vond per ongeluk een doos van jou met persoonlijke spullen en ik wil je laten weten dat ik het niet erg vind. Verder hoeven we er niet over praten als jij daar geen behoefte aan hebt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil hij er wel over praten maar weet niet hoe of wat om erover te beginnen, kan me daar ook wel iets bij voorstellen. Vind dit wel iets om niet zomaar onder de tafel te vegen.



Vraag me af wat er mis is met praten? Moet alles maar doodgezwegen worden?
quote:mwa schreef op 07 augustus 2015 @ 12:39:

[...]





IK vind dat vreemd.. ik zou geen vriend willen die zulke wensen heeft dat is mijn mening.. dikke prima als jij jouw vriend/man in zijn aars wilt nemen, dat moet je helemaal zelf weten, Ik veroordeel niemand ik geef mijn mening, maar dat ik er anders over denk is in jouw optiek niet mogelijk? over bekrompen gesproken

Nou, dat jij zoiets vreemd vindt is best bekrompen hoor.

Maar inderdaad, ieder z'n mening, met her en der een tegengeluid.
quote:mwa schreef op 07 augustus 2015 @ 12:39:

[...]





IK vind dat vreemd.. ik zou geen vriend willen die zulke wensen heeft dat is mijn mening.. dikke prima als jij jouw vriend/man in zijn aars wilt nemen, dat moet je helemaal zelf weten, Ik veroordeel niemand ik geef mijn mening, maar dat ik er anders over denk is in jouw optiek niet mogelijk? over bekrompen gesprokenIk zou ook geen vriend willen met een dildo in zijn kont hoor en andersom moet hij ook van mijn kont af blijven. Ik zie een kont niet als een ingang.
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 07 augustus 2015 @ 12:33:

[...]





Wat een bekrompen reactie,dus een vrouw mag zich wel laten nemen in haar kont,en daar van genieten.

Maar als een man het lekker vind om verwend te worden met een dildo,dan is het opeens vreemd



MWA geeft aan dat ZIJ dat vreemd vindt (en waarschijnlijk bedoelt ze daarmee te zeggen dat zij dat niet iets vindt waar zij in mee zou gaan tijdens de sex. En dat is prima toch? Dit is niet bekrompen. Maar geeft gewoon aan wat je wel of niet geil vindt.

Omdat ik anale sex geil vindt, moet ik het automatisch ook geil vinden als mijn mannelijke partner graag anaal genomen wil worden? Want ik vind dat toch ook geil? Slaat helemaal nergens op. Ik draag graag strings, maar ik wil mijn mannelijke partner absoluut niet in een string zien



Er zijn ook mannen die het mega geil vinden om een luier te dragen. Ook prima, alleen zou ik daar ook niks mee hebben. Ik veroordeel mensen niet op hun voorkeuren in bed, maar ik heb ook mijn voorkeuren, en dingen die mij totaal niet opwinden.

Misschien vul ik dingen voor MWA in, maar ik denk dat zij dit bedoelt
Alle reacties Link kopieren
Zolang het om volwassen mensen gaat en uit vrije wil en er niemand gekwetst wordt en het een toevoeging geeft aan hun (sexuele) leven, zal het mij niet uitmaken. Maar dat wil niet zeggen dat ik het ook zou doen.
Anale seks? Ik vind er geen 'reet' aan
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 07 augustus 2015 @ 13:22:

Anale seks? Ik vind er geen 'reet' aan Ben blij voor je, want volgens de regels hier moet je het anders ook leuk vinden dat je vriend dat ook wil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven