Vriend draagt stiekem lingerie

07-08-2015 10:33 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met een vervelend probleem wat eigenlijk helemaal geen probleem hoeft te zijn.

Wij, mijn vriend en ik, zijn al bijna 5 jaar samen zonder noemenswaardige problemen, doen veel samen, hebben goede sex en overal kan over worden gepraat. Tenminste dat dacht ik tot voor kort. Toen ik namelijk laatst de zolder wilde opruimen kwam ik een doos tegen met daarin lingerie, een paar jurkjes en een paar cdrom's. Omdat het niet van mij is moet het wel van mijn vriend zijn en kon het eerst niet helemaal plaatsen, maar na het bekijken van een cdrom viel het kwartje. Op de foto's stond mijn vriend en draagt lingerie. In eerste instantie schrok ik, daarna werd ik boos, zo van "Wat moet ik met hem? want zoiets keur je toch af?" en daarna verdrietig en bang, omdat ik er niet aan moet denken dat onze relatie zou eindigen omdat hij stiekem lingerie draagt. Daarnaast dacht ik ook aan hoe hij zich de afgelopen jaren heeft moeten voelen, stiekem lingerie dragen, bang dat ik het zou afkeuren. Snel heb ik alles weer in de doos gestopt en mijn voornemen de zolder op te ruimen op de lange baan geschoven. De dagen erna waren een beetje vreemd, ik keek nu wel een beetje anders naar mijn vriend en hoopte dat hij niet aan mij kon zien dat ik van zijn geheim wist. Daarnaast wilde ik er wel over beginnen, maar wist niet hoe en was bang dat ik het daarmee juist kapot zou maken. Ook kon ik de beelden van hem in lingerie niet uit mijn hoofd krijgen en moest toegeven dat ik eigenlijk wel nieuwsgierig werd naar de rest. Op een dag dat hij niet thuis was heb ik de cdrom's allemaal bekeken en vond het eigenlijk wel grappig, aandoenlijk en een beetje opwindend om naar te kijken. Conclusie: mijn vriend draagt stiekem lingerie en eigenlijk vind ik het niet erg.



Wat zou jij doen(v) / willen(m) of heb je hetzelfde meegemaakt, want ik ben er inmiddels wel achter dat er veel hetero mannen het opwindend vinden om stiekem een keer een bh, slipje of jurk aan te trekken.

Ik zou er met hem over willen beginnen, zodat hij het niet meer stiekem hoeft te doen, maar is dat wel wat hij zou willen? straks werkt mijn tolerante houding juist averechts.



Elke tip is welkom en het gaat niet om goede of slechte adviezen, maar hoop dat ik uiteindelijk het juiste doe, zijn geheim tolereren of hem van zijn geheim bevrijden.



PS. Opmerkingen waarin je je afkeur wil uiten mag je voor je houden, alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Vind het allemaal zo anaalyserend
Alle reacties Link kopieren
Sommige geheimen zijn er wellicht om geheim te blijven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 07 augustus 2015 @ 11:47:

Ik zou liever niks zeggen en het zijn geheim laten. Maar als je je man hierdoor niet meer aantrekkelijk vindt, ook als je het wat tijd hebt gegeven, dan zul je er wel over moéten praten.



Ik bedenk me opeens dat niemand het gek vindt als een vrouw het leuk vindt om af en toe mannenkleren aan te trekken. Op een vrouw die de boxer van haar man draagt, wordt toch anders gereageerd.



Dat kun je alleen met elkaar vergelijken indien die vrouw mannenkleding aantrekt in omdat ze er geil van wordt, stiekem foto's van zichzelf maakt die ze op zolder bewaart en er een geheime collectie boxers op nahoudt.



Niet als ze het gewoon leuk en mooi vindt om, in alle openbaarheid, een overhemd of een boxer te dragen.



Dat is nagenoeg nooit het geval, denk ik zo.
Ik vind het nogal wat om je eigen idee van normale seksualiteit aan iemand anders op te dringen, vooral wanneer het zogenaamd de persoon is die je het meest liefhebt op deze wereld. Voor mij gaat het dan namelijk al snel om iemand iets gunnen. In dit geval hoef je er zelf niets mee, getuige het feit dat je het tot nu toe nog niet wist. Als je het hem gunt, laat het dan lekker gaan. Tenzij je natuurlijk gezellig mee wilt doen.



All your sexual thoughts are belong to me... het idee alleen al. Zolang ons seksleven er niet merkbaar onder te lijden heeft mag mijn partner in haar eentje doen wat ze wil. Al is het soms mannenkleren aan doen, daar foto's van maken en... ja wat nog meer eigenlijk? Zodra ze het met anderen gaat doen zou het huis te klein zijn, maar ze mag toch hopelijk ook zelf nog iets van seksualiteit, fantasie en verlangen hebben? Of mag dat alleen voor zover het aansluit bij mijn eigen interesses? En dan nog, verlangen en fantasie kun je echt niet verbieden of uitbannen, vraag maar aan meneer Kellogg.
quote:viva-amber schreef op 07 augustus 2015 @ 13:25:

Sommige geheimen zijn er wellicht om geheim te blijven.

Dat kan. Zorg dan dat niemand erachter komt. Da's niet echt heel moeilijk. TO's vriend heeft een risico genomen en nu weet zijn vriendin het.

En terecht dat TO zich afvraagt wat nu te doen. En wat wij kunnen doen is speculeren wat wijzelf zouden doen. TO kan daar wel of niet iets mee. TO is veel begripvoller dan ik, anderen zijn weer ruimdenkend.

Zoiets is ook heel persoonlijk. Wat dat aangaat snap ik Mwa ook erg goed.
Of stel je voor: mijn vrouw fantaseerde voor wij elkaar tegenkwamen met veel plezier over uitermte zwaar geschapen mannen. Moest ze dat meteen vergeten toen ze een relatie met mij kreeg?
quote:missvatting schreef op 07 augustus 2015 @ 12:20:

[...]



Wat jij wil.



het heeft niets te maken met wat ik wil





heeft to eigenlijk alweer van zich laten horen? of is het bij het openen van dit topic gebleven?
quote:vli02nder schreef op 07 augustus 2015 @ 13:25:

Vind het allemaal zo anaalyserend Ik 'hol' dan hard weg! GATverdamme
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 07 augustus 2015 @ 13:45:

[...]



Ik 'hol' dan hard weg! GATverdammeSchijtluis
quote:pimpampum schreef op 07 augustus 2015 @ 13:41:

Of stel je voor: mijn vrouw fantaseerde voor wij elkaar tegenkwamen met veel plezier over uitermte zwaar geschapen mannen. Moest ze dat meteen vergeten toen ze een relatie met mij kreeg? Wat bedoel je hiermee? Ik zou ervoor kunnen kiezen jou dit niet te vragen en denk dan dat je ietwat onzeker bent over jouw geslacht. Klopt dat?
Haha nee ik ben daar zeer zeker niet onzeker over. Die smiley was als grappige toegift bedoeld.



Stel: ik ben op heel veel fronten en dus ook dit front een hele gemiddelde man en zou daarmee dus niet aan die hypothetische fantasie kunnen voldoen. Maar zou ik haar die fantasie, waar ze zoveel plezier aan beleeft, dan niet moeten gunnen? Als zij dat fijn zou vinden om af en toe over te fantaseren, puur voor haar eigen plezier dan hoef ik het A. niet te weten en zou ik er B. sowieso geen probleem mee hebben omdat het haar privedingetje zou zijn.



Maar niet iedereen hoeft dat zo te zien natuurlijk, laat dat duidelijk zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 07 augustus 2015 @ 12:25:

[...]





Ik hoor je standpunt maar ik ben het niet met je eens. Dat is net zo iets als kip en ei/ appel met peren vergelijken. Lingerie is gewoon voor vrouwen, elke man die daar interessen in heeft vind ik normaal ( als in kopen voor je vriendin/weten wat je mooi vindt) maar alles wat daar in door slaat vind ik afwijkend gedrag. Niet fout of slecht wel apart. Ik zou geen man willen die stiekem lingerie aan trekt.. Ik vind dat onaantrekkelijk. En homo of ziekelijk heeft niemand haar vriend genoemd, wel is er gezegd en daar ben ik het mee eens dat het iets engs heeft dat hij allerlei fotos van zich zelf heeft in die kleedij.. Ik veroordeel hem er niet op, maar ik zou zo ongelofelijk afgeknapt zijn op mijn vriend, om zowel het liegen.verbergen etc.. zelfde als mijn man vreemd zou gaan en ik daar zelf achter moet komen... het gaat om de hele gedachte er achter.



Een hetero man die zich soms wil laten nemen met een dildo vind ik net zo vreemd. En wat ook gezegd is, er zijn vrouwen die dat helemaal prima vinden als hun man dat doet, dan is het toch goed?



Ach, iedereen mag zijn of haar eigen mening hebben gelukkig. Je moet nooit over je eigen grenzen heen gaan en al helemaal niet bij iemand blijven als je diegene niet meer aantrekkelijk vind en geen reden ziet dat dat zal kunnen veranderen.



Ik zelf zou het doodzonde vinden om een zeer goede relatie (met goede seks, veel communicatie, ed) zomaar weg te gooien, omdat mijn man ervan houdt om een dildo te gebruiken in zijn vrije tijd of om af en toe een BH aan te doen.



Ik vind mannen ook niet vreemd die af en toe een BH willen dragen in hun vrije tijd. Waarom zou ik? Mensen hebben zoveel verschillende kanten en toch...door één zo'n fetisj..worden ze door veel mensen meteen in een hoekje gedrukt. Ik vind DAT pas ziekelijk/vreemd (want ja, er zijn wel degelijk heel wat mensen in de wereld die dat soort gedrag als ziekelijk bestempelen - of je meteen bestempelen als een homo o.i.d. - zelfs hier wordt je meteen als vreemd bestempeld..terwijl we net zo goed weten dat iedereen wel een geheime fetisj heeft) gedrag. Dat mensen voor zo weinig openstaan. Dat is dan weer mijn mening.



Daarnaast vind ik vreemdgaan (waar je je relatie echt mee beschadigd) en af en toe in het geheim een fetisj uitoefenen in je eentje dan weer compleet andere dingen. Dat vind ik dan weer appels met peren vergelijken.
Stel dat ik jou die vraag niet had gesteld. Dan had jij mij nooit kunnen vertellen wat het wel is.

Beetje vals, maar ik probeerde een punt te maken.
Zou je het punt dan ook nog even expliciet willen maken? Want ik ben een man, dus mijn communicatieskills zijn niet door whatsapp tot in de puntjes verfijnd en ik snap dus helaas niet helemaal wat je nu bedoelt
Of het dus vals was hangt nog even in de lucht :D



Bedoel je dat er altijd overal openheid over moet zijn, zodat de ander weet wat de reden dan wel intenties erachter zijn?
Nee, niet exact. Ik bedoel wel te kennen te geven dat als je ergens een vraag over stelt die van belang is,dat die gesteld wordt. Net zoals je er als veganist achter komt dat je partner hele koeien naar achter werkt, terwijl hij deed alsof hij alleen maar zaadjes at.
Behalve dat ik "zaadjes eten" in een seksuele context een beetje dubieus vindt, snap ik nu inderdaad beter wat je bedoelt



Toch vind ik je voorbeeld toch eerder slaan op vreemdgaan. Als veganist mag je toch best naar vlees verlangen? Zolang je het niet eet ben je nog steeds veganist. Het is maar makkelijk, vegetariër of veganist worden terwijl je al een hekel hebt aan vlees. Zo kan ik het ook!



Volgens mij kunnen we beter weer op concrete voorbeelden overstappen, want ik begin een beetje in de war te raken geloof ik
Watt ben ik blij dat ik zelf mag kiezen wie mijn partner is. En jij ook. Tof toch?
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, TO kan je iets met onze adviezen?
quote:catacarax schreef op 07 augustus 2015 @ 15:35:

Watt ben ik blij dat ik zelf mag kiezen wie mijn partner is. En jij ook. Tof toch?



Ja megatof!



Wat jammer dat de zomervakantie alweer bijna is afgelopen. Dan wordt het hier weer komkommertijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpampum schreef op 07 augustus 2015 @ 15:26:

!



Volgens mij kunnen we beter weer op concrete voorbeelden overstappen, want ik begin een beetje in de war te raken geloof ik Heb ik ook als man,dat ik regelmatig in de war raak van sommige topics
quote:pimpampum schreef op 07 augustus 2015 @ 15:44:

[...]





Ja megatof!



Wat jammer dat de zomervakantie alweer bijna is afgelopen. Dan wordt het hier weer komkommertijd.Oh zeg dat dan, dat je het niet serieus neemt. Ook niks mee, ik hou van een lolletje.
quote:cijfernerd schreef op 07 augustus 2015 @ 15:52:

[...]





Heb ik ook als man,dat ik regelmatig in de war raak van sommige topics Heb je dat als man zijnde? Ben je heel speciaal nu? Vertel ons meer!
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 07 augustus 2015 @ 15:59:

[...]



Heb je dat als man zijnde? Ben je heel speciaal nu? Vertel ons meer!Jij bent alleen maar nieuwsgierig
Je kunt het ook gewoon zelf aantrekken en de trap af paraderen. Als verrassing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven