Vriend draagt stiekem lingerie

07-08-2015 10:33 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met een vervelend probleem wat eigenlijk helemaal geen probleem hoeft te zijn.

Wij, mijn vriend en ik, zijn al bijna 5 jaar samen zonder noemenswaardige problemen, doen veel samen, hebben goede sex en overal kan over worden gepraat. Tenminste dat dacht ik tot voor kort. Toen ik namelijk laatst de zolder wilde opruimen kwam ik een doos tegen met daarin lingerie, een paar jurkjes en een paar cdrom's. Omdat het niet van mij is moet het wel van mijn vriend zijn en kon het eerst niet helemaal plaatsen, maar na het bekijken van een cdrom viel het kwartje. Op de foto's stond mijn vriend en draagt lingerie. In eerste instantie schrok ik, daarna werd ik boos, zo van "Wat moet ik met hem? want zoiets keur je toch af?" en daarna verdrietig en bang, omdat ik er niet aan moet denken dat onze relatie zou eindigen omdat hij stiekem lingerie draagt. Daarnaast dacht ik ook aan hoe hij zich de afgelopen jaren heeft moeten voelen, stiekem lingerie dragen, bang dat ik het zou afkeuren. Snel heb ik alles weer in de doos gestopt en mijn voornemen de zolder op te ruimen op de lange baan geschoven. De dagen erna waren een beetje vreemd, ik keek nu wel een beetje anders naar mijn vriend en hoopte dat hij niet aan mij kon zien dat ik van zijn geheim wist. Daarnaast wilde ik er wel over beginnen, maar wist niet hoe en was bang dat ik het daarmee juist kapot zou maken. Ook kon ik de beelden van hem in lingerie niet uit mijn hoofd krijgen en moest toegeven dat ik eigenlijk wel nieuwsgierig werd naar de rest. Op een dag dat hij niet thuis was heb ik de cdrom's allemaal bekeken en vond het eigenlijk wel grappig, aandoenlijk en een beetje opwindend om naar te kijken. Conclusie: mijn vriend draagt stiekem lingerie en eigenlijk vind ik het niet erg.



Wat zou jij doen(v) / willen(m) of heb je hetzelfde meegemaakt, want ik ben er inmiddels wel achter dat er veel hetero mannen het opwindend vinden om stiekem een keer een bh, slipje of jurk aan te trekken.

Ik zou er met hem over willen beginnen, zodat hij het niet meer stiekem hoeft te doen, maar is dat wel wat hij zou willen? straks werkt mijn tolerante houding juist averechts.



Elke tip is welkom en het gaat niet om goede of slechte adviezen, maar hoop dat ik uiteindelijk het juiste doe, zijn geheim tolereren of hem van zijn geheim bevrijden.



PS. Opmerkingen waarin je je afkeur wil uiten mag je voor je houden, alvast bedankt.
quote:cijfernerd schreef op 07 augustus 2015 @ 16:10:

[...]



Jij bent alleen maar nieuwsgierig Oh shit, heb jij mij als man zijnde door? D)
quote:missvatting schreef op 07 augustus 2015 @ 13:07:

[...]



Nou, dat jij zoiets vreemd vindt is best bekrompen hoor.

Maar inderdaad, ieder z'n mening, met her en der een tegengeluid.God, hou op hoor, alleen omdat ik mij niet kan vinden in jouw of je mans zijn seksuele voorkeuren? Doe even normaal zeg... Zegt meer iets over jou...
quote:catacarax schreef op 07 augustus 2015 @ 15:35:

Watt ben ik blij dat ik zelf mag kiezen wie mijn partner is. En jij ook. Tof toch?inderdaad en dat ik zelf mag weten wat ik wel of niet geil vind . iemand die totaal andere sexuele fanatasieeen helemaal prima ik veroordeel niemand, maar die pas totaal niet bij mij... om mij dan bekrompen te noemen vind ik echt te zot voor woorden
quote:mwa schreef op 07 augustus 2015 @ 17:04:

[...]





inderdaad en dat ik zelf mag weten wat ik wel of niet geil vind . iemand die totaal andere sexuele fanatasieeen helemaal prima ik veroordeel niemand, maar die pas totaal niet bij mij... om mij dan bekrompen te noemen vind ik echt te zot voor woorden"...en hetero man die zich soms wil laten nemen met een dildo vind ik net zo vreemd..."



Wat jij wel of niet geil vindt zal me een zorg zijn.

Maar voorkeuren van anderen meteen 'vreemd' noemen omdat je er zelf anders in staat, vind IK toch echt bekrompen.
TO, ik heb geen idee hoe ik zou reageren, maar ik geloof niet dat ik mijn man meteen compleet zou afwijzen / op slag onaantrekkelijk zou vinden. Ligt wel aan de fetisj, natuurlijk.



Begin een open en eerlijk gesprek erover en zeg vooral wat je hier zegt; dat je begrijpt waarom hij het geheim hield en dat je er eigenlijk geen moeite mee hebt.
quote:missvatting schreef op 07 augustus 2015 @ 17:17:

"...en hetero man die zich soms wil laten nemen met een dildo vind ik net zo vreemd..."



Wat jij wel of niet geil vindt zal me een zorg zijn.

Maar voorkeuren van anderen meteen 'vreemd' noemen omdat je er zelf anders in staat, vind IK toch echt bekrompen.Eens.
Al bedoelt MWA het misschien anders, als in 'het is haar vreemd / onbekend'?
quote:missvatting schreef op 07 augustus 2015 @ 17:17:

[...]



"...en hetero man die zich soms wil laten nemen met een dildo vind ik net zo vreemd..."



Wat jij wel of niet geil vindt zal me een zorg zijn.

Maar voorkeuren van anderen meteen 'vreemd' noemen omdat je er zelf anders in staat, vind IK toch echt bekrompen.jij trekt die zin uit zn contekst ik heb meer dan 1x gezegd dat het helemaal prima is als jij je partner wil neuken met een dildo, maar IK vind dat vreemd en dat is MIJN MENING...
quote:mwa schreef op 07 augustus 2015 @ 17:25:

jij trekt die zin uit zn contekst ik heb meer dan 1x gezegd dat het helemaal prima is als jij je partner wil neuken met een dildo, maar IK vind dat vreemd en dat is MIJN MENING...Je had laatst ook een aparte mening over hoe geslachtsdelen er uit moeten zien. Van zowel mannen als vrouwen. Misschien ben je toch een beetje bekrompen? Of minder ervaren / werelds? Dat klinkt misschien wat minder 'veroordelend'? Dat is niet erg. Als dat zo is, dan is dat zo. Niet iedereen kan (even) open minded zijn.
quote:Anque schreef op 07 augustus 2015 @ 18:06:

[...]



Je had laatst ook een aparte mening over hoe geslachtsdelen er uit moeten zien. Van zowel mannen als vrouwen. Misschien ben je toch een beetje bekrompen? Of minder ervaren / werelds? Dat klinkt misschien wat minder 'veroordelend'? Dat is niet erg. Als dat zo is, dan is dat zo. Niet iedereen kan (even) open minded zijn.jij klinkt angstig.
quote:catacarax schreef op 07 augustus 2015 @ 18:23:

jij klinkt angstig.Hoe bedoel je?
quote:mwa schreef op 07 augustus 2015 @ 17:25:

[...]



jij trekt die zin uit zn contekst ik heb meer dan 1x gezegd dat het helemaal prima is als jij je partner wil neuken met een dildo, maar IK vind dat vreemd en dat is MIJN MENING...

Misschien heb ik het gebruik van het woordje 'vreemd' inderdaad anders geïnterpreteerd.

Tuurlijk is jouw mening prima.
quote:missvatting schreef op 07 augustus 2015 @ 19:14:

[...]



Misschien heb ik het gebruik van het woordje 'vreemd' inderdaad anders geïnterpreteerd.

Tuurlijk is jouw mening prima.Ik denk dat je het woordje vreemd meer moet zien van ik kan me er zelf niks bij indenken.
Nou zie ik in mijn omgeving wel veel mannen die wel een BHtje kunnen gebruiken. Van die dikke mannen en dan denk ik van mijn God, hij heeft bijna dikkere tieten dan ik.
quote:catacarax schreef op 07 augustus 2015 @ 18:23:

[...]



jij klinkt angstig.Ik was aan het vertalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 07 augustus 2015 @ 19:59:

Nou zie ik in mijn omgeving wel veel mannen die wel een BHtje kunnen gebruiken. Van die dikke mannen en dan denk ik van mijn God, hij heeft bijna dikkere tieten dan ik.





Ik ben ook zo blij dat ik geen 'mannen' tieten heb.
Oh ik ws aan het vertalen, maar ik kan het heel fout hebben. Dat was een aanvulling op een post.
quote:catacarax schreef op 07 augustus 2015 @ 21:06:

Oh ik ws aan het vertalen, maar ik kan het heel fout hebben. Dat was een aanvulling op een post.Ik begrijp er nu nog minder van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 07 augustus 2015 @ 19:59:

Nou zie ik in mijn omgeving wel veel mannen die wel een BHtje kunnen gebruiken. Van die dikke mannen en dan denk ik van mijn God, hij heeft bijna dikkere tieten dan ik.Inderdaad niet charmant. Maar nog minder charmant vind ik vrouwen die een dusdanige buik en kont hebben, dat hun borsten erbij in het niet vallen... en daar zie ik er helaas steeds meer van...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zo, dat wordt een hoop bijlezen voor de to, als die nog terugkomt.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij komt TO niet meer terug... zoals in zo veel topics hier. Ze posten een "probleem", en vervolgens zie je ze niet meer.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 07 augustus 2015 @ 22:33:

Volgens mij komt TO niet meer terug... zoals in zo veel topics hier. Ze posten een "probleem", en vervolgens zie je ze niet meer.Dat snap ik dus ook niet. Vaak hebben ze zich alleen voor dit "probleem" aangemeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 07 augustus 2015 @ 17:25:

[...]



jij trekt die zin uit zn contekst ik heb meer dan 1x gezegd dat het helemaal prima is als jij je partner wil neuken met een dildo, maar IK vind dat vreemd en dat is MIJN MENING...



Dan kunnen andere mensen toch prima van mening zijn dat jij bekrompen bent?

Net zoals jij het prima vind dat andere mensen vreemd doen, vinden die mensen het dan weer prima dat jij bekrompen bent.



Altijd wazig, als mensen staan op hun recht om hun mening te hebben, en in een moeite door niet met de mening van een ander kunnen leven.
quote:kerol schreef op 08 augustus 2015 @ 14:56:

Altijd wazig, als mensen staan op hun recht om hun mening te hebben, en in een moeite door niet met de mening van een ander kunnen leven.
Alle reacties Link kopieren
hoi jvanderm

ik las je berichtje en snap jou heel goed, zelf heb ik alles besproken met mijn vrouw en wij kopen nu samen en hebben er een hoop lol mee,

er zijn zelfs speciale slipjes voor mannen in vrouwen stijl echt heel leuk,

praat er gewoon samen over en er gaat een wereld open voor allebei

eerlijkheid siert de mens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven