vriend fantaseert over anderen

27-02-2015 21:51 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst vroeg ik aan mijn vriend (we kennen elkaar nu een 8 maanden) welke sex fantasieën hij zoal heeft/ waar hij aan denkt tijdens het masturberen. Hij gaf niet zo'n duidelijk antwoord. Na wat doorvragen bleek dat hij tijdens het masturberen over andere vrouwen fantaseert. "Denk je nooit aan mij?", was mijn vraag. "Nee, wij hebben toch al seks, daar hoef ik dus niet meer over te fantaseren. Ik denk eigenlijk altijd aan andere vrouwen tijdens het masturberen", was het antwoord.



Oké:

- Op zich een eerlijk antwoord. Wie vraagt, krijgt antwoord.

- Ook heb ik normaal en rustig gereageerd.

- Ook begon hij er uit zichzelf over dat hij een heel trouw persoon is, en zijn fantasieën nooit in werkelijkheid zal brengen.

- Ook ik fantaseer wel eens over andere mannen.



Maar nu, wat mij dwars zit, is dat hij NOOIT over mij fantaseert en ALTIJD over andere vrouwen. Ik denk ook wel eens aan andere mannen, maar daarnaast denk ik óók wel eens aan hem. Ik vind het nogal saai en teleurstellend dat hij nooit over mij fantaseert. Heeft hij dan alleen maar zin in mij als ik werkelijk fysiek bij hem ben. Ik vind het juist zo leuk en opwindend als een man heel erg naar mij verlangt, een enorm seksueel verlangen naar mij heeft, juist ook wanneer ik niet fysiek aanwezig ben. En daarnaast: we kennen elkaar nog maar een 8 maanden, juist dan zou het seksueel verlangen naar elkaar toch op zijn toppunt kunnen zijn, nu alles nog spannend en nieuw is.



Al met al vind ik het eerlijk gezegd nogal teleurstellend. Het is voor mij een seksuele domper en daarnaast vind ik het een onprettig idee dat hij dus altijd over andere vrouwen fantaseert. (Ik vraag me dingen af als, wie zijn die vrouwen, waarschijnlijk ook collega's, waarmee hij elke dag samenwerkt, of misschien zelf altijd die ene vrouw, op wie hij dan klaarblijkelijk geilt.)



Voor mij is het zelfs een beetje als volgt: ik weet niet wat ik erger zou vinden: dat hij een vrouw heeft over wie hij altijd fantaseert en wie hij in zijn hoofd helemaal kan ophemelen als seksgodin, of dat hij werkelijk sex zou hebben met die vrouw waarna blijkt dat het allemaal helemaal niet zo geweldig is als in zijn fantasie.



Wij hebben trouwens wel een opwindend seksleven, hij heeft ook wel eens verteld dat hij nog nooit zulke lekkere sex heeft gehad als met mij.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, en nu? Je kunt hem moeilijk dwingen over jou te fantaseren. Hij kan zichzelf niet eens dwingen een harde te krijgen of op commando klaar te komen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Simpel. Hij heeft jou al. Over jou hoeft hij dus niet meer te fantaseren.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik ben een afsluiter vergeten:

Hebben jullie hier ervaring mee? Tips of helpende gedachten?
Ppffff



They all do...
quote:Yojanne schreef op 27 februari 2015 @ 21:53:

Simpel. Hij heeft jou al. Over jou hoeft hij dus niet meer te fantaseren.Precies. Dit is echt geen rocketscience, TO.
Alle reacties Link kopieren
Je kan de hele trukendoos opentrekken om hem toch - een beetje - te dwingen over jou te fantaseren; dan spreek je af dat je beiden, ieder in jullie eigen bed, op een bepaalde tijd, terwijl jullie aan elkaar denken,blablabla.....

Maar ja, of hij dan toch niet stiekem aan de buuf denkt weet je natuurlijk nooit zeker.



Wat een stomme zeikvragen zijn dat ook om te vragen. Mag er ook nog iets privé blijven?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Euhhhh....really? Je maakt je hier druk om? Hij heeft jou al, tuurlijk is t leuk om over andere onbereikbare mensen te fantaseren. Ik heb in gedachte al met Ronaldo en Pelle liggen rollenbollen hoor. (Helaas niet tegelijk)
quote:piradepira schreef op 27 februari 2015 @ 21:54:

Oh, ik ben een afsluiter vergeten:

Hebben jullie hier ervaring mee? Tips of helpende gedachten?Zoek een hobby.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yojanne schreef op 27 februari 2015 @ 21:53:

Simpel. Hij heeft jou al. Over jou hoeft hij dus niet meer te fantaseren.Ja, en dat vind ik dan juist zo saai, echt een domper. Is dat dan "the end"?
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 27 februari 2015 @ 21:56:

Ik heb in gedachte al met Ronaldo en Pelle liggen rollenbollen hoor. (Helaas niet tegelijk)Wilden ze dat niet, tegelijk? In mijn fantasieën doen die mannen altijd pre-cies wat ik wil
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:piradepira schreef op 27 februari 2015 @ 21:56:

[...]





Ja, en dat vind ik dan juist zo saai, echt een domper. Is dat dan "the end"?The end van wat?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 februari 2015 @ 21:56:

Je kan de hele trukendoos opentrekken om hem toch - een beetje - te dwingen over jou te fantaseren; dan spreek je af dat je beiden, ieder in jullie eigen bed, op een bepaalde tijd, terwijl jullie aan elkaar denken,blablabla.....

Maar ja, of hij dan toch niet stiekem aan de buuf denkt weet je natuurlijk nooit zeker.



Wat een stomme zeikvragen zijn dat ook om te vragen. Mag er ook nog iets privé blijven?





Ja, ik vind eigenlijk dat je wel gelijk hebt dat dat stomme zeikvragen zijn, al helemaal als je niet met het antwoord kunt dealen.



Maar ik vroeg het dan ook in eerste instantie omdat ik oprecht benieuwd was naar zijn fantasieën die we dan wellicht in werkelijkheid konden brengen.
Ik vond het juist raar dat mijn man zei nóóít over anderen te fantaseren. Achja zo is er altijd wat



Zie het zo: jij bent the reality. En dat doe je niet verkeerd. Anders zou hij wel over je fantaseren
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 februari 2015 @ 21:59:

[...]



The end van wat?The end van het naar elkaar verlangen bij fysieke afwezigheid
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 februari 2015 @ 21:58:

[...]

Wilden ze dat niet, tegelijk? In mijn fantasieën doen die mannen altijd pre-cies wat ik wil ronaldo is een hand vol
Alle reacties Link kopieren
quote:piradepira schreef op 27 februari 2015 @ 22:01:

[...]





The end van het naar elkaar verlangen bij fysieke afwezigheidDaar heeft dit echt niets mee te maken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Het is weer vrijdag
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
quote:piradepira schreef op 27 februari 2015 @ 21:59:

[...]





Maar ik vroeg het dan ook in eerste instantie omdat ik oprecht benieuwd was naar zijn fantasieën die we dan wellicht in werkelijkheid konden brengen.Dat had je dan op een andere manier moeten vragen dan " over wie fantaseer je " . Dan had " wat lijkt jou geil om eens te doen " een beter begin geweest.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:piradepira schreef op 27 februari 2015 @ 21:54:

Oh, ik ben een afsluiter vergeten:

Hebben jullie hier ervaring mee? Tips of helpende gedachten?Ja, doe ik ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 27 februari 2015 @ 22:01:

[...]



ronaldo is een hand vol Nou, en? Je hebt toch twéé handen mag ik hopen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou hem dumpen!! Wat een droeftoeter..
quote:piradepira schreef op 27 februari 2015 @ 21:56:

[...]





Ja, en dat vind ik dan juist zo saai, echt een domper. Is dat dan "the end"?Als dat verder rijkt dan jouw eigen fantasieën is dat wel een domper ja. Zou voor mij wel het einde zijn. Kom op zeg. Maak er wat van. Hij heeft blijkbaar fantasie. Doe er je voordeel mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 februari 2015 @ 22:02:

[...]





Daar heeft dit echt niets mee te maken.



Hoe heeft dat niets met elkaar te maken? Ik fantaseer over mijn vriend wanneer hij niet bij mij is, en ik zou willen dat dat wel zo is; voor mij is dat een groot onderdeel van "verlangen".

Ik zou graag willen dat dat er niets mee te maken heeft, dus hoe bedoel je dat?



Het gaat mij er trouwens niet om dat hij over anderen fantaseert he, dat doe ik ook. Maar wat voor mij de domper is, is dat hij NOOIT over mij fantaseert
quote:piradepira schreef op 27 februari 2015 @ 22:09:

[...]



Het gaat mij er trouwens niet om dat hij over anderen fantaseert he, dat doe ik ook. Maar wat voor mij de domper is, is dat hij NOOIT over mij fantaseert

Dat lijkt me niet leuk idd.

Vragen waar je het antwoord niet op wil horen moet je niet stellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven