Vriend heeft stiekeme gay contacten

13-09-2016 23:30 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er achter gekomen dat mijn vriend 3 homo's met een open relatie, 1 transseksueel en een homostel dat zelfs date voor geld heeft in zijn telefoon heeft staan.

Ik heb al een tijdje gegrond wantrouwen jegens hem en vroeg mij af waar hij toch al die nieuwe contacten opdeed.. Kon hem op andere sites niet vinden tot hem ineens op een zeer bekende gay sexchat betrapte.. Ik dacht nog, onnozel dat ik was - dat hij aan het speuren was voor ons samen. Wij hebben ook wel eens bi trio's gehad samen namelijk. Heel toevallig kwam ik vandaag het nieuwste nummer op zijn telefoon op die chat tegen... Als homo stel voor paydates..



Ik had al mijn vermoedens toen ik straks thuis kwam en hij ineens opgedirkt en wel verdwenen was maar dit??? Ik ben helemaal niet anti gay/bi maar wel anti liegen en bedriegen! Hij weet dondersgoed dat hij zo veel voor elkaar kan krijgen mits hij eerlijk is. Ik weet gewoon helemaal niet meer met wie ik samen woon. Ik herken hem gewoon niet terug..



Ik heb hem geprobeerd te bellen maar zijn telefoon staat uit.. Maar goed ook want anders had ik het er natuurlijk weer uitgeflapt.. Maar hoe pak ik dit tactisch aan als hij thuis komt? Ik wil hem echt confronteren maar niet op een manier waarop hij er direct boos om wordt want dan krijg ik helemaal de waarheid niet te horen..
Die is natuurlijk naar een HOP nu.

Pas maar op dat hij je niet besmet met een of andere vervelende aandoening!
Vragen wat dit betekent en je conclusies trekken. Sterkte.
Sorry maar bij dit soort bedrog met meerdere mensen en als paydate met een vriend groepseks betaald gaan hebben, dan overweeg je toch niet om verder met hem te gaan? Dus ontplof maar lekker, er valt toch niets meer te redden aan jullie relatie met zulk gedrag van hem.
Hou jij lijsten bij met de inhoud van zijn telefoon? Wat een monnikenwerk.



Verder lijkt het me duidelijk als je vermoeden klopt.
Alle reacties Link kopieren
Is hij soms streng gelovig? Vrijgemaakte kerk? Dat zou al een hoop verklaren..
Wat wil je zelf?
Alle reacties Link kopieren
Anti liegen en bedriegen zijn en open- en eerlijkheid verwachten maar wel al zijn gangen online nagaan en zijn telefoon uitpluizen en de nummers controleren?



Een gewoon open gesprek toen je de eerste vermoedens kreeg was geen optie?



Als je wil dat hij eerlijk is moet je het zelf ook zijn. Vertel op een rustig moment, als jullie de tijd hebben om een (lang) gesprek te voeren en je gekalmeerd bent wat je gevonden hebt, hoe en waarom en vraag hem om het toe te lichten.



Dan kan je aan de hand van zijn antwoord alsnog je conclusie trekken.
quote:MarindaH schreef op 13 september 2016 @ 23:35:

Hou jij lijsten bij met de inhoud van zijn telefoon? Wat een monnikenwerk.



Verder lijkt het me duidelijk als je vermoeden klopt.Dat ook, geen idee hoe je ziet wie je als laatste contact toegevoegd hebt op mijn eigen telefoon, laat staan op die van mijn man..... Wat een tijd en energie is er naar die achterdocht gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, zijn telefoon etcetera checken hoort ook niet. Maar het is niet de eerste keer dat hij met anderen chat. Vorige keer was dit met dames. Nu dus kennelijk met heren, daar kan ik eigenlijk niet meer omheen na de gay advertentie te hebben gezien.. Ik weet alleen niet of hij er ook mee afspreekt.. Ik ga er nu eigenlijk van uit van wel.. Maar ik heb - heel fout - dat gaystel geappt... En die hadden vanavond tijd en wilden heel graag dus daar is hij niet.. Bovendien is hij ook wel de laatste die daar geld aan uit geeft..



Ik weet het niet meer.. Zo af en toe dan is het net of ik een teken doorkrijg dat ik hem eens wat meer in de gaten moet houden. Net of ik het aanvoel, maar altijd als ik mij zo voel is er ook daadwerkelijk iets aan de hand. Heb ik hier nou echt al 7 jaar van mijn leven aan verspild?
Alle reacties Link kopieren
En nee ik houd geen lijsten bij maar hij slaat nieuwe contacten die niet werkgerelateerd zijn altijd op zonder naam..
quote:Dormouse schreef op 13 september 2016 @ 23:37:

Anti liegen en bedriegen zijn en open- en eerlijkheid verwachten maar wel al zijn gangen online nagaan en zijn telefoon uitpluizen en de nummers controleren?



Een gewoon open gesprek toen je de eerste vermoedens kreeg was geen optie?



Als je wil dat hij eerlijk is moet je het zelf ook zijn. Vertel op een rustig moment, als jullie de tijd hebben om een (lang) gesprek te voeren en je gekalmeerd bent wat je gevonden hebt, hoe en waarom en vraag hem om het toe te lichten.



Dan kan je aan de hand van zijn antwoord alsnog je conclusie trekken.





+1

Wat een tijd moet je daar aan kwijt zijn zeg
quote:MRengine schreef op 13 september 2016 @ 23:36:

Is hij soms streng gelovig? Vrijgemaakte kerk? Dat zou al een hoop verklaren..Want? Ik ben even nieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren
Praat er over. Vraag hem eerlijk wat er aan de hand is, of hij gevoelens voor anderen heeft en hoe hij jullie relatie nu ziet. Trek uit dat gesprek vervolgens je eigen conclusies (of doe dat nu al); wil jij wel verder met hem?



Als jij er niet over wilt praten, maar hem wel blijft controleren, dan ben jij toch ook aan het liegen? Dus of je gooit alles eerlijk op tafel en vraagt wat er aan de hand is, of je neemt het hem blijkbaar niet kwalijk dat ie liegt.
Alle reacties Link kopieren
quote:n0name schreef op 13 september 2016 @ 23:43:

En nee ik houd geen lijsten bij maar hij slaat nieuwe contacten die niet werkgerelateerd zijn altijd op zonder naam..



Dat je dat überhaupt weet en nagaat verbaasd mij al, maar goed.



Hij deed het dus al eerder dus ik begrijp je argwaan. Wat ik alleen niet begrijp is dat als dat je nog zo hoog zit dat je nu alles controleert, dat je in de relatie gebleven bent. Want hoewel hij vast ook fijne kanten heeft, lijkt dat mij geen fijn gevoel.



En als je je er toen niet overheen kon zetten, kan je het nu wel? Wil je het gevoel houden te moeten controleren?



Doet zijn uitleg er eigenlijk toe? Of heb je het enkel nodig om het af te kunnen sluiten?



Iedereen kan er een mening over hebben maar alleen jij kan er antwoordt op geven en je conclusie daaruit halen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het even helemaal niet meer. Mijn hoofd was allang weg gelopen maar ik houd van hem en ben al 7 jaar bij hem, ik wil niet om niks opgeven en zover hij nu verteld heeft heeft hij met 1 meisje gezoend verder niets.. Daar kan ik wel mee leven.. Het is alleen zo moeilijk om het vertrouwen weer op te bouwen en dan stuit je hier op.. Hallo hey, ik heb hem met een piemel in zijn mond gezien etcetera etcetera en dan moet juist dit stiekem?
Waarom zou je 'de waarheid' nog willen horen? Je hebt toch al geconcludeerd hoe het zit?
Alle reacties Link kopieren
Eens met Dormouse.

Hoe voel jij je nog in een relatie waarin je het gevoel hebt te moeten controleren?



Wat doet de (zijn) waarheid er nog toe als jij je er niet goed bij voelt en in wantrouwen met hem leeft?
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
Kan je je enige reden bedenken waarom hij het stiekem zou doen?

Welke reden zou acceptabel zijn, welke niet?

Wil je hem nog vertrouwen?



Pak in elk geval je rust voor je het gesprek aangaat. Dat je antwoorden wil is logisch, maar als je kalm bent bereik je meer dan wanneer je super-emotioneel bent. Op al die jaren maken die paar uur/dagen ook niet meer uit, en is een constructief gesprek waardevoller om na door te gaan of het na af te kunnen sluiten, dan overhaaste actie en alle negatieve gevoelens die daarmee gepaard gaan.

Breuken in vertrouwen zijn al kut zat.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik vind dat ik daar recht op heb ...
Alle reacties Link kopieren
quote:n0name schreef op 13 september 2016 @ 23:54:

Ik weet het even helemaal niet meer. Mijn hoofd was allang weg gelopen maar ik houd van hem en ben al 7 jaar bij hem, ik wil niet om niks opgeven en zover hij nu verteld heeft heeft hij met 1 meisje gezoend verder niets.. Daar kan ik wel mee leven.. Het is alleen zo moeilijk om het vertrouwen weer op te bouwen en dan stuit je hier op.. Hallo hey, ik heb hem met een piemel in zijn mond gezien etcetera etcetera en dan moet juist dit stiekem?Eh... Je vent gaat vreemd met mannen en met vrouwen, maar dat is dus "niks". Wanneer wordt het dan wel "iets"? Als hij je een soa geeft?
quote:n0name schreef op 13 september 2016 @ 23:43:

En nee ik houd geen lijsten bij maar hij slaat nieuwe contacten die niet werkgerelateerd zijn altijd op zonder naam..Zonder naam? Hoe weet hij zelf dan wie wie is?
Alle reacties Link kopieren
Hem tactisch erop aanspreken?!

OMG als het mijn vent was gooide ik NU al zijn spullen buiten en kwam hij er niet meer in!
Alle reacties Link kopieren
quote:Gus schreef op 14 september 2016 @ 00:12:

Hem tactisch erop aanspreken?!

OMG als het mijn vent was gooide ik NU al zijn spullen buiten en kwam hij er niet meer in!



Ik zou mij afvragen waarom het stiekem moet want van mij zou hij mogen... Dat is het lastige met deze dingen. Iedereen geeft een relatie een andere invulling, heeft andere afspraken en hangt andere consequenties aan het breken van de afspraken.



Alleen TO kan dat voor haar relatie beoordelen. Maar afgaande op haar posts lijkt het dat als het een breuk wordt, het niet zozeer zal gaan of hij het wel of niet stiekem met mannen doet, maar meer om vertrouwensproblemen die al langer spelen. Dit klinkt eerder als de laatste druppel?



Hoe dan ook blijf ik erbij dat een goed gesprek in een rustige setting als zij gekalmeerd is, de beste stap is. Met een knallende ruzie afsluiten maakt het voor beide partijen alleen maar moeilijker en is een recept voor veel onbeantwoorde vragen. Kalm zijn geeft geen garantie dat het laatste dan wel lukt, maar het heeft dan wel de meeste kans.

Dat maakt het maken van een besluit en het verwerken van de eventuele gevolgen, hoewel dat moeilijk blijft, ten minste niet nog zwaarder of meer beladen.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt dus zijn waarheid uit zijn mond horen...

Wat als hij je beaamt? Wat als hij toegeeft met homo(stellen) af te spreken? Wat als je vermoeden waarheid wordt? Heb je daar ook over nagedacht?



En wat als hij het ontkent? Wil je dan in wantrouwen door gaan? Kán je dat?
Appels kun je eten, peren wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven