Vriend heeft zelden zin in seks

02-02-2013 01:29 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik zit met een probleem waar de meeste vrouwen onder jullie mee gaan lachen, denk ik. Het komt erop neer dat mijn vriend bijna nooit zin heeft in seks. Ikzelf ben nu ook niet bepaald seksverslaafd, maar ik vind het toch wel belangrijk dat het op dat vlak ook goed zit, want ik merk dat ik er mij meer en meer begin aan te ergeren tot het punt dat ik het probleem eigenlijk niet langer meer uit de weg kan gaan.

We zijn nog niet zo heel lang samen, maar ik merkte de eerste maanden al vlug dat hij geen hoog libido heeft. Ik weet nog dat in mijn vorige relaties, toch zeker in het begin, altijd veel passie was en ik dan vaak meerdere keren per nacht seks had. Bij hem was de aantrekkingskracht er wel meteen van mij kant, maar van zijn kant heb ik nog nooit echt het gevoel gehad dat hij mij echt wou of smachte naar ik. Als ik hem orale seks geef, zie ik hem echt genieten, maar ik zie hem mij nooit wild op bed smijten en dat mis ik. De afgelopen maand hebben we misschien 1 keer seks gehad en anders is het ook maar 1 maal om de 2 weken als ik geluk heb. Hij zegt dat hij dat niet zo belangrijk vind seks, maar hij is nog maar 32 jaar, en dat als ik zijn oude zal zijn dat ik er ook wel minder behoefte aan ga hebben. Dat is toch geen normale reactie van iemand die nog maar 32 jaar is? Het is niet dat ik echt nood heb aan de seks zelf, maar ik wil het gevoel hebben gewild te zijn en ik mis kussen enzo, iets dat hij ook niet graag doet. Ik maak er eigenlijk geen geheim meer van dat we bijna geen seks hebben, als we bij vrienden van hem zijn ofzo, ik trek het dan soms in het belachelijke dat we precies leven als een bejaard koppel enzo, omdat wanneer hij kwaad is op mij, mij ook soms kwetst met dingen boven te halen van zijn ex'en of zijn seksverleden.

Onder meer dat hij heel veel meiden gebruikt heeft voor de seks na een nachtje uitgaan en hij ze daarna nooit meer terugzag en ook ondanks dat zijn ex een kindje had zij de mooiste vagina had van alle meiden waar hij al seks mee gehad heeft, wat toch wel een stek is naar mij toe vond ik. Ik heb mij gewoon nog nooit zo onaantrekkelijk of slecht in mijn vel gevoeld, sinds ik samen ben met hem. En vroeger had ik maar weinig problemen met mijn lichaam en wou ik het voor geen geld ter wereld wisselen met iemand.



Het probleem is dat ik hem eigenlijk echt heel graag zie en dat hij anders wel heel goed is voor mij, en ik denk dat ik er echt kapot van zou zijn als de relatie zou gedaan raken tussen ons. Ook gewoon omdat ik vroeger bedrogen geweest ben en heel slecht behandeld geweest door de persoon die ik doodgraag zag en daar lang van afgezien heb en ik wil dat echt nooit meer meemaken.



Zijn er nog vrouwen die in dezelfde situatie zitten als mij? En hoe gaan jullie daar mee om, want ik weet echt niet wat ik moet doen hoor. En ik vind het belachelijk om nu al naar een sexuoloog te stappen met hem, want we zijn nog geen jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn mening zou ook zijn dat het niet normaal is. Nu kan het best zo zijn dat mijn vrienden liegen over hun libido, maar ik ken echt geen enkele man (en ik ken er nogal wat) met een verminderd libido. Het is althans aan de praat niet te merken dat er wat mis mee is.



Spontaan meer gaan neuken zie ik eigenlijk niet gebeuren. Als die drive er nu al niet is, waarom zou die er dan volgende week wel ineens zijn. Ik zou zeggen trek je conclusies.
Alle reacties Link kopieren
Afgezien van (het gebrek aan) sex vraag ik me af of hij wel zoveel verschilt van je horkerige exen. Pochen over z'n ex d'r kut en er zelfs trots op zijn dattie meisjes batste en vervolgens niets meer van zich liet horen klinkt nou bepaald niet als de ideale man.

Spotten met zijn lage libido bij zijn vrienden vind ik trouwens ook onder de gordel.

Ik zou eens goed achterhalen of het een libidoprobleem is of een relatieprobleem.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Het is niet dat hij er trots op is, maar die meiden aan de andere kant waren ook alleen maar uit op dat hé, anders ga je niet zomaar na één avond dat je iemand kent seks hebben ermee.

En zijn beste vrienden weten zelf ook wel hoe het zit tussen ons, want het blijven zijn beste vrienden en daar vertelt hij bijna alles tegen. Ik vind het niet leuk om zoiets in het belachelijke te trekken, maar als hij mij echt kwaad maakt of we toevallig bezig zijn over dat onderwerp en dan bijvoorbeeld dingen zegt dat ik alleen maar bezig ben met seks of over z'n ex, waar zijn vrienden dan nog eens bij zijn, kan ik het echt niet laten.
Als het nu al zo gaat, wil ik jullie wel eens over 5 jaar samen zien.

Wat een kinderachtig gedoe, met vrienden erbij.



Daarnaast zou ik hem lekker terug bonjouren naar ex met perfecte kut. Geen woorden meer aan vuil maken.
Alle reacties Link kopieren
"Ik heb mij gewoon nog nooit zo onaantrekkelijk of slecht in mijn vel gevoeld, sinds ik samen ben met hem."



Slecht teken. Je voelt je dus minder goed met hem dan zonder hem. Maar je wilt hem houden omdat:



"ik vroeger bedrogen geweest ben en heel slecht behandeld geweest door de persoon die ik doodgraag zag en daar lang van afgezien heb en ik wil dat echt nooit meer meemaken."



Je had dus vurige seks met ex, maar hij was als vriend bagger. Nu heb je een lieve vriend, maar de seks is bagger. Je bent bang nooit meer een lieve jongen te vinden als je uit je huidige relatie stapt. Je bent bang dat je weer tegen een eikel, zoals je ex, aanloopt.



Maar even aangenomen dat ie lief is (want dat staat niet vast), je weet nu toch hoe het is een lieve vriend te hebben? Je weet toch dat je in staat bent een goede relatie te hebben? Dat wil dus zeggen dat als je het nu uitmaakt je jezelf wel kan vertrouwen dat je een lieve partner uitkiest, toch? En je huidige vriend is niet de enige lieve jongen op de wereld. Sterker nog, er zijn lieve jongens die je niet vergelijken met exen. En waar je wel een volwaardig seksleven mee kunt hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:xkaily schreef op 02 februari 2013 @ 01:29:



Onder meer dat hij heel veel meiden gewoon gebruikt heeft voor de seks na een nachtje uitgaan en hij ze daarna nooit meer terugzag en ook ondanks dat zijn ex een kindje had zij de mooiste vagina had van alle meiden waar hij al seks mee gehad heeft, wat toch wel een stek is naar mij toe vond ik. Ik heb mij gewoon nog nooit zo onaantrekkelijk of slecht in mijn vel gevoeld, sinds ik samen ben met hem. En vroeger had ik maar weinig problemen met mijn lichaam en wou ik het voor geen geld ter wereld wisselen met iemand.



Het probleem is dat ik hem eigenlijk echt heel graag zie en dat hij anders wel heel goed is voor mij, en ik denk dat ik er echt kapot van zou zijn als de relatie zou gedaan raken tussen ons. Ook gewoon omdat ik vroeger bedrogen geweest ben en heel slecht behandeld geweest door de persoon die ik doodgraag zag en daar lang van afgezien heb en ik wil dat echt nooit meer meemaken.Dit begrijp ik niet. Je hebt je nog nooit zo slecht in je vel gevoeld sinds dat je met hem bent, maar je ziet hem wel heel graag. Hoe kan dat?
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Alle reacties Link kopieren
Ja goeie vraag. Hoe komt het dat je een persoon graag ziet? Als je al een tijdje samen bent en gewend bent iedere dag samen te zijn, raak je vlug gehecht aan die persoon. Als alles tussen ons (behalve de seks) dan goed gaat op andere vlakken, ben ik toch wel met momenten gelukkiger bij hem dan als ik single ben, want ik ben echt geen persoon die eenzaamheid kan verdragen en dat compenseert dan soms het gevoel dat ik me onzeker of onaantrekkelijk voel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mopsie41 schreef op 02 februari 2013 @ 02:44:

Als het nu al zo gaat, wil ik jullie wel eens over 5 jaar samen zien.

Wat een kinderachtig gedoe, met vrienden erbij.



Daarnaast zou ik hem lekker terug bonjouren naar ex met perfecte kut. Geen woorden meer aan vuil maken.Ja, we waren denk ik bezig nadat je een kindje gehad hebt, of dat dat nadien er nog hetzelfste uitziet of niet. En zo liet hij dat vallen over zijn ex maar ook om mij te enerveren dat moment weet je, maar dat zijn toch geen dingen die ik wil weten. Die details hou ik allemaal voor mijn eigen hoor van mijn ex'en en wat dan ook pff.. We hebben daar trouwens de hele dag ruzie over gehad dan, maar ik heb het nadien gerust gelaten en er niet meer opnieuw over begonnen.
Alle reacties Link kopieren
Buiten de sex klinkt dit niet als een leuke relatie. Jullie steunen elkaar niet, maar vallen elkaar af in gezelschap...
Nou, inderdaad. Elkaar afvallen in gezelschap, steken onder de gordel geven, dat is voor mij echt een enorme no go!

Respectloos.



Je onaantrekkelijk voelen en slecht in je vel is ook een enorm rode vlag.



Die seks lijkt me je minste probleem eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij helemaal geen leuke man, het is tijd voor iets anders.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Onder meer dat hij heel veel meiden gebruikt heeft voor de seks na een nachtje uitgaan en hij ze daarna nooit meer terugzag en ook ondanks dat zijn ex een kindje had zij de mooiste vagina had van alle meiden waar hij al seks mee gehad heeft, wat toch wel een stek is naar mij toe vond ik. Ik heb mij gewoon nog nooit zo onaantrekkelijk of slecht in mijn vel gevoeld, sinds ik samen ben met hem. En vroeger had ik maar weinig problemen met mijn lichaam en wou ik het voor geen geld ter wereld wisselen met iemand.Dat je nog zin hebt in seks met hem... Knap je hier niet enorm op af?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Geweldige vriend. Leuke vent. Goed gedaan. Kan mij voorstellen dat jij daar gek op bent. Ik hoor het al, da's een blijvertje..
Alle reacties Link kopieren
"Ik heb mij gewoon nog nooit zo onaantrekkelijk of slecht in mijn vel gevoeld, sinds ik samen ben met hem." Heb je nog meer redenen nodig om bij hem weg te gaan?
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
quote:-Nora- schreef op 02 februari 2013 @ 02:05:

Afgezien van (het gebrek aan) sex vraag ik me af of hij wel zoveel verschilt van je horkerige exen. Pochen over z'n ex d'r kut en er zelfs trots op zijn dattie meisjes batste en vervolgens niets meer van zich liet horen klinkt nou bepaald niet als de ideale man.

Spotten met zijn lage libido bij zijn vrienden vind ik trouwens ook onder de gordel.

Ik zou eens goed achterhalen of het een libidoprobleem is of een relatieprobleem.Eens.
Alle reacties Link kopieren
Wegwezen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, je vriend zou jou je de mooiste vrouw op aarde moeten laten voelen. Als je zo ongelukkig bent met hem zou ik weggaan hoor, wat voegt het dan toe? Je wil toch geen onzeker muisje worden in iets wat een leuke relatie zou moeten zijn?



En die opmerking over zijn ex kan natuurlijk niet. Vernederend vind ik het. Daarnaast vind ik het ook raar dat jij jullie seksleven met zijn vrienden bespreekt.. Damn.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist het wel. Laat hem lekker naar die mooie vagina met kind gaan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
En nog niet lang samen, dus je verliest niks.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ja als hij ziet dat ik nadien op mijn tenen getrapt ben, zegt hij dat het voor te lachen is enzo maar ik neem dat kwalijk op natuurlijk wat er voor zorgt dat ik dit allemaal opkrop en dus constant met boosheid zit vanbinnen door zijn schuld. Dat hij anders wel goed is voor mij, bedoel ik dat hij anders wel veel doet voor mij en als ik hem iets vraag om te doen, is er hem niets te veel etc. terwijl ik dat niet gewend ben dat een jongen altijd staat te springen anders voor mij. Ik denk dat ik gewoon bang ben als ik de relatie zou gedaan maken, dat ik mij niet rap meer ga kunnen aanpassen aan het alleen zijn of bang dat ik niet snel iemand anders zal tegenkomen.
Alle reacties Link kopieren
Dus je bent bij hem, omdat je niet alleen kunt zijn. Dat lijkt me nooit een goede reden voor een relatie, toch?
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Alle reacties Link kopieren
Ga toch weg bij deze hork. Alleen zijn is misschien geen leuk vooruitzicht maar 't is wat Iris27 zegt: als dat de reden is om er geen punt achter te zetten dan is dat geen goede basis. Als hij die ex-vagina's leuker vindt dan de jouwe dan gaat hij daar toch lekker naar terug? Zoek jij een leukere vent met een hoger libido die jou gewoon helemaal te gek vindt en niks liever wil dan met je vrijen. En die het uit zijn hoofd laat om platte, zinloze en zelfs kwetsende vergelijkingen te maken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn beide 23 jaar maar hebben ook niet elke dag seks, beiden hebben we niet zo hoog libido maar we zijn wel 4,5 jaren samen. Zelf vind ik dat liefde belangrijker is als seks. Maargoed als hij zo mooie praat heeft over zijn ex, was ik allng weg. Wat een mafkees.
Alle reacties Link kopieren
Onderschat ook niet hoe zwaar het is om een mooie vatigana te verruilen voor een ranzig exemplaar. Beetje meer empathie voor de man in dit verhaal dames..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven