Vriend slecht in bed

23-03-2015 22:25 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello peeps,



helemaal happy heb ik sinds een paar maandjes weer een relatie met mijn ex. Na 3 jaar samen zijn hebben we onze vorige relatie verbroken, nu een jaar verder zijn we weer samen. Nu is er alleen 1 hele grote maar.. hij is niet zo goed in bed. Voor hem was ik de eerste met álles op dit gebied, hij heeft verder ook weinig ervaring met anderen. Ik daarentegen heb wel meer ervaring en heb dus ook wel betere seks gehad.



De problemen bij ons liggen vooral bij het voorspel. Eigenlijk begint het al bij het initiatief nemen. Ik moet 9 van de 10 keer beginnen, doe ik dit niet dan hebben we zo een week geen seks terwijl we dan wel bijv. 2 nachten samen slapen. Zelfs ontzettend duidelijke hints helpen niet. Dit is voor mij ontzettend vermoeiend, vervelend en ik wordt er ook onzeker van. We hebben hier ook al over gepraat samen. Hier kwam toen uit dat hij geen idee had waarom hij niet begon en dat zijn libido ietwat lager zou zijn dan het mijne. Heel onduidelijk dus.. Na deze gesprekken is er voor ong een week wat veranderd, hij begon niet alleen af en toe met seks, maar hij was ook veel meer bezig met mij verleiden buiten seks om (ineens zoenen in supermarkt, flink in m'n bil knijpen etc.). Maar dit hield hij dus niet langer dan een week vol.



Daarnaast is er het probleem met het voorspel, als ik niet superhitsig ben weet hij me eigenlijk niet op te winden. Hij geeft een paar kusjes in m'n nek, streelt een beetje m'n buik en gaat met zijn vingers aan de slag. Als hij merkt dat er weinig gebeurt, drukt ie gewoon wat harder. Als het dan een beetje nat wordt, duikt hij erop. Sorry, maar hier kan ik gewoon niet van genieten, ik krijg dan eigenlijk steeds minder zin. Ik ben namelijk geen man met een penis die je even hard maakt en hij is good to go. (Dit is niet altijd, soms ben ik zelf al wat meer opgewonden).

Ook hier hebben we over gepraat, maar dit heeft ook vrijwel geen effect. Terwijl ik steeds wel duidelijk uitleg wat er "verkeerd" gaat en hoe hij het misschien wel zou kunnen aanpakken. Ik vraag hem ook of hij het begrijpt en wat hij van mij erbij nodig heeft.



Wat kan ik in vredesnaam doen?! HELP



Oja, in onze vorige relatie speelde dit eigenlijk ook al.
Mannen zijn niet goed in hints! Duidelijk communiceren en aangeven wat je wel en niet prettig vindt.
Alle reacties Link kopieren
En dit was je nog niet eerder opgevallen toen jullie de eerste keer een relatie hadden?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je hem wat duidelijker en gedetailleerder vertellen wat te doen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat deden die andere sekspartners dan zoveel beter dat jij er zo hitsig van werd? Of werd je sowieso hitsiger van die andere mannen dat de gedachte aan sex alleen al genoeg voorpel was?
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 23 maart 2015 @ 22:29:

Misschien moet je hem wat duidelijker en gedetailleerder vertellen wat te doen.quote:SilverShadow schreef op 23 maart 2015 @ 22:28:

Mannen zijn niet goed in hints! Duidelijk communiceren en aangeven wat je wel en niet prettig vindt.Hij weet precies wat ik fijn vind, hier praten we heel veel over. De seks is ook wel goed als ik initiatief neem en begin en van mezelf al opgewonden ben. Maar als ik geen initiatief neem of niet zo heel opgewonden ben, is t gewoon niks. Dit ben ik beu
Alle reacties Link kopieren
Je hebt drie jaar de tijd gehad om het hem te leren!

Blijkbaar ben jij een slechte lerares of hij een slechte leerling.

Als ik jou was, zou ik niet verwachten dat dit nog veel beter gaat worden, eerlijk gezegd. Anders was dat natuurlijk al lang gebeurd.

Maar goed, dit keer wist je gelukkig heel erg goed waar je aan begon.

Wen er dus maar aan.
gewoon duidelijk zijn. Dit wil ik, dit verwacht ik en dit zou ik wensen van jou. En ook vragen wat hij wil.

Hints begrijpen ze niet, subtiel iets zeggen ook niet. Gewoon open zijn en zeggen hoe het is.



En daarnaast... hem kun je niet veranderen, wel je eigen houding en communicatie

Hij kan absoluut beter zijn best doen, maar bij sommigen zit dat niet in hun aard. Die van mij including. En dat heb ik geaccepteerd. Er zijn namelijk nog zooooveel andere dingen die wel goed zijn en fijn en leuk en gezellig. Dus de seks is wat minder, ik kan er mee leven. En jij?
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 23 maart 2015 @ 22:31:

Wat deden die andere sekspartners dan zoveel beter dat jij er zo hitsig van werd? Of werd je sowieso hitsiger van die andere mannen dat de gedachte aan sex alleen al genoeg voorpel was?Ik ben echt totaal niet moeilijk op te winden. Met een beetje intiem zoenen, kusjes geven, strelen kom je bij mij vaak al een heel eind. Maar niet als dit 3 kusjes en 1 keer strelen is en dan hup de broek in .. Ik word erg opgewonden als ik merk dat een man mij echt wil, naar me verlangt.
Alle reacties Link kopieren
En als je dat nu al beu bent, waarom ben je hier dan in hemelsnaam weer mee begonnen?

Ik snap dat nooit zo, mensen die hun partner in wezenlijke dingen zo nodig moeten gaan veranderen.

Dat is namelijk volkomen kansloos.
Alle reacties Link kopieren
quote:andrea82 schreef op 23 maart 2015 @ 22:33:

gewoon duidelijk zijn. Dit wil ik, dit verwacht ik en dit zou ik wensen van jou. En ook vragen wat hij wil.

Hints begrijpen ze niet, subtiel iets zeggen ook niet. Gewoon open zijn en zeggen hoe het is.



En daarnaast... hem kun je niet veranderen, wel je eigen houding en communicatie

Hij kan absoluut beter zijn best doen, maar bij sommigen zit dat niet in hun aard. Die van mij including. En dat heb ik geaccepteerd. Er zijn namelijk nog zooooveel andere dingen die wel goed zijn en fijn en leuk en gezellig. Dus de seks is wat minder, ik kan er mee leven. En jij?En dat vind ik dus het lastige, of het nou gewoon "aard van het beestje" is. Want soms hebben we wel heel fijn en opwindend voorspel, is de seks ook goed en is hij ook gewoon echt goed. Maar meestal is het voorspel echt bagger..
Arme vriend
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 23 maart 2015 @ 22:34:

En als je dat nu al beu bent, waarom ben je hier dan in hemelsnaam weer mee begonnen?

Ik snap dat nooit zo, mensen die hun partner in wezenlijke dingen zo nodig moeten gaan veranderen.

Dat is namelijk volkomen kansloos.Omdat ik nu pas zie dat het in onze vorige relatie ook speelde, dat had ik toen niet door.
Alle reacties Link kopieren
En heb je al verteld hoe belangrijk het voor je is? Als iemand niet zo heet is dan verander je dat niet. Taken geven, dat moet wel lukken als jullie echt serieus aan de relatie willen werken.



Als hij daar echt heel ongelukkig en ongemakkelijk over is dan zou ik wat speeltjes in huis halen en mezelf vermaken. Dan moet het maar zo.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
het is geven en nemen.... niet alleen jij geven en hij nemen natuurlijk ;)



Maar ff serieus, je moet er natuurlijk wel enig plezier aan kunnen beleven. Zoals jij t beschrijft lijkt me er inderdaad weinig aan. Als het voor jou echt belangrijk is moet je het gesprek met hem aangaan hierover. Kijk of hij blijvend iets kan veranderen (in samenwerking met jou) en wees duidelijk naar hem dat je het anders misschien niet meer ziet zitten samen.



Ik ben mijn mans eerste. Heb hem ook alles moeten leren. En een ster in bed zal het nooit zijn. Maar hij doet voor zover hij kan wel zijn best. Soms. De frequentie is daardoor wel afgenomen. Maar het is in goed balans met de rest vind ik. Als 95% goed is van je relatie, dan kan die 5% minder goed er wel bij, in dit geval de seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 23 maart 2015 @ 22:38:

En heb je al verteld hoe belangrijk het voor je is? Als iemand niet zo heet is dan verander je dat niet. .

Daar gaat het niet om. Het gaat er om of iemand het leuk vind de ander te pleasen, moeite wil doen voor de ander, of dat iemand vooral achter zijn eigen genot aan gaat.

En die instelling ga je gewoon never niet veranderen. En dus blijft die irritatie altijd bestaan. Tenzij er andere dingen zijn in de relatie die het compenseren, dan kun je je erbij neerleggen dat dit niks wordt.
quote:snoesiepoes schreef op 23 maart 2015 @ 22:33:

[...]





Ik ben echt totaal niet moeilijk op te winden. Met een beetje intiem zoenen, kusjes geven, strelen kom je bij mij vaak al een heel eind. Maar niet als dit 3 kusjes en 1 keer strelen is en dan hup de broek in .. Ik word erg opgewonden als ik merk dat een man mij echt wil, naar me verlangt.Ik snap het. Ik vind het gewoon grappig dat vrouwen opwinding vaak bij de man neerleggen. Hij moet vanzelf snappen hoe hij jou opwindt omdat jij het zelf niet kan. Het is fascinerend.
Alle reacties Link kopieren
quote:iceteapeach schreef op 23 maart 2015 @ 22:28:

En dit was je nog niet eerder opgevallen toen jullie de eerste keer een relatie hadden?
wij slapen nooit.
quote:jo12345 schreef op 23 maart 2015 @ 22:43:

[...]



Daar gaat het niet om. Het gaat er om of iemand het leuk vind de ander te pleasen, moeite wil doen voor de ander, of dat iemand vooral achter zijn eigen genot aan gaat.

En die instelling ga je gewoon never niet veranderen. En dus blijft die irritatie altijd bestaan. Tenzij er andere dingen zijn in de relatie die het compenseren, dan kun je je erbij neerleggen dat dit niks wordt.Ik vind het fantastisch om te pleasen maar sommige vrouwen zijn gewoon niet te pleasen tenzij er een knopje omgaat in hun hoofd. Dan kan opeens alles. En hoe moeilijker ze te pleasen zijn hoe minder aanwijzingen ze geven!
Alle reacties Link kopieren
quote:jo12345 schreef op 23 maart 2015 @ 22:43:

[...]



Daar gaat het niet om. Het gaat er om of iemand het leuk vind de ander te pleasen, moeite wil doen voor de ander, of dat iemand vooral achter zijn eigen genot aan gaat.

En die instelling ga je gewoon never niet veranderen. En dus blijft die irritatie altijd bestaan. Tenzij er andere dingen zijn in de relatie die het compenseren, dan kun je je erbij neerleggen dat dit niks wordt.Dat is het eerste hoofdstukje seksuele voorlichting voor pubers. Daar gaat het niet over neem ik aan. Ik concludeer dat ze seksueel begeerd wil worden, en dat dit zich moet uiten in fantastisch voorspel. Zelfopoffering is niet sexy. Maar begeerte is niet iets wat aan te leren is. Het is er of niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:kadanz schreef op 23 maart 2015 @ 22:43:

[...]



Ik snap het. Ik vind het gewoon grappig dat vrouwen opwinding vaak bij de man neerleggen. Hij moet vanzelf snappen hoe hij jou opwindt omdat jij het zelf niet kan. Het is fascinerend. vrouwen leggen eigen onvermogen opvallend vaak bij mannen. Vooral jammere vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
"Okee vrouw, ik wil erin en eruit, liefst een beetje vlug. Maar ik heb begrepen dat jij ook iets op je lijstje hebt wat we moeten afwerken voordat het godzijdank achter de rug is".



Een beetje gechargeerd misschien, maar ik zou er ook van opdrogen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Een man die weinig initiatief toont, zou mij ook niet zinnen..
Alle reacties Link kopieren
quote:TheHorseWithNoName schreef op 23 maart 2015 @ 22:59:

[...]

vrouwen leggen eigen onvermogen opvallend vaak bij mannen. Vooral jammere vrouwen.Jammere vrouwen?
Alle reacties Link kopieren
quote:andrea82 schreef op 23 maart 2015 @ 22:33:

Hij kan absoluut beter zijn best doen, maar bij sommigen zit dat niet in hun aard. Die van mij including. En dat heb ik geaccepteerd. Er zijn namelijk nog zooooveel andere dingen die wel goed zijn en fijn en leuk en gezellig. Dus de seks is wat minder, ik kan er mee leven. En jij?Same here. Ik heb heel wat stomende seks gehad in mijn leven en ja soms mis ik dat wel. Maar die relaties hielden nooit langer dan 3 jaar stand. Mijn huidige vriend maakt me al meer dan 10 jaar aan het lachen. Dat vind ik uiteindelijk belangrijker. Veel passie is vaak ook veel gezeik. En daar heb ik ook méér dan genoeg van gehad.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven