Vriend trekt zich naast mij af

26-07-2016 10:06 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk vooral heel benieuwd of dit een normaal verschijnsel is. Mijn partner en ik zijn een jaar samen. Daarvoor een lange relatie gehad en dit nog niet eerder meegemaakt.



Ik word wakker omdat mijn partner zich soms s ’nachts aftrekt, naast mij, terwijl hij in de veronderstelling is dat ik slaap. Gisteravond hadden wij samen een romantische avond, inclusief seks, maar vannacht maakte hij mij toch weer wakker met zijn ‘gesjor’.



Misschien heel kinderachtig, maar ik voel mij er niet zo fijn bij. Ik gun mijn partner zijn ‘eigen seksleven’, maar ik hoef hier eigenlijk niet echt iets van mee te krijgen. Ik doe elke keer ontzettend mijn best om niet te laten blijken dat ik wakker ben, maar ik zou eigenlijk het liefste willen weglopen.



Herkent iemand dit? Is het misschien zelfs redelijk normaal? Moet ik er iets van zeggen? Zou hij iets missen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik word wakker omdat mijn partner zich soms s ’nachts aftrekt, naast mij, terwijl hij in de veronderstelling is dat ik slaap. Gisteravond hadden wij samen een romantische avond, inclusief seks, maar vannacht maakte hij mij toch weer wakker met zijn ‘gesjor’.



Misschien heel kinderachtig, maar ik voel mij er niet zo fijn bij. Ik gun mijn partner zijn ‘eigen seksleven’, maar ik hoef hier eigenlijk niet echt iets van mee te krijgen. Ik doe elke keer ontzettend mijn best om niet te laten blijken dat ik wakker ben, maar ik zou eigenlijk het liefste willen weglopen.Waarom doe je net alsof je niet wakker bent? Ik zou het gewoon vandaag even bespreken met hem. Dat je het vervelend vindt dat hij zich 's nachts in bed aftrekt omdat jij er wakker van wordt en het je dus stoort in je slaap. Als hij dan toch zo'n onbedwingbare behoefte heeft kan hij even naar de badkamer gaan. Lijkt me redelijk toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel raar en ook onbeleefd. Loop dan even naar de badkamer zeg, hoeveel moeite is dat?!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dat niét zeggen? Gewoon open gesprek over aangaan. "Lieverd, prima dat je dat doet, maar doe het ergens waar ik het niet zie/merk". Klaar.
Euhm ja dat is best gek. Even over hebben idd. Dat je het niet erg vindt als hij zich aftrekt, maar dat jij daar geen getuige van hoeft te zijn.
Ik zou gewoon mij omdraaien en zeggen Hey zal ik je Ff helpen. En dan gangs gaan. Misschien vond hij t zo geil met je dat hij nog Ff nog een keer wil. Maar jou niet wil lastig vallen. Zeg t maar.

Dat zou ik eerst proberen voordat ik zou zeggen Hey wat doe je?
Alle reacties Link kopieren
Als je er last van hebt en er zelfs wakker van word zou Ik het toch aankaarten.

Ik zou er eerlijk gezegd ook niet op zitten te wachten om regelmatig wakker te worden door mijn vriends gesjor.

Maar ik denk daarnaast niet dat hij iets mist.

Dat aftrekken doen de meeste of danwel alle mannen wel.

Alleen doen de meeste het dan volgens mij weer niet naast hun slapende partner.

Ik heb zelf 3 serieuze relaties gehad en dit nog nooit meegemaakt in ieder geval.
Ik zou het ook zeggen.. kan flink chagrijnig worden als iemand mijn nachtrust zo zou onderbreken :P

Kan hij ook wel even uit bed sneaken en dat ergens anders doen toch?
Jammer dat je er wakker van wordt, dat is wel vervelend. Maar verder? Laat die jongen lekker sjorren.



Ik vind het zelf heeel opwindend en moedig mijn vriend juist aan lekker te sjorren wanneer hij maar zin heeft, wat maakt het nou uit of jij er naast ligt of niet? Tis hartstikke normaal en gezond en ik vind het ook heel vertrouwd om dat te durven naast je partner.
Desalniettemin heb ik het zelf nog nooit meegemaakt terwijl ik lag te slapen (en ben van ieder windzuchtje wakker), maar wordt er heerlijk gesjort gewoon wanneer de zin er is. En als ik het zie, dan gebruik ik de gelegenheid gelijk .
Alle reacties Link kopieren
quote:Aureel schreef op 26 juli 2016 @ 10:13:

Ik vind het heel raar en ook onbeleefd. Loop dan even naar de badkamer zeg, hoeveel moeite is dat?!

Onbeleefd?

Hoezo?



Ze zijn partners toch?

Ik zou er werkelijk waar geen seconde minder om slapen

En als ik het zou merken, zou ik het even van hem overnemen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 26 juli 2016 @ 10:45:

[...]



Onbeleefd?

Hoezo?



Ze zijn partners toch?

Ik zou er werkelijk waar geen seconde minder om slapen

En als ik het zou merken, zou ik het even van hem overnemenIk niet, heb geen zin om in mijn slaap gestoord te worden. Dus ik zou er zeker minder om slapen. Verder geen enkele moeite mee, maar doe je ding 's nachts lekker elders.
Alle reacties Link kopieren
Wat doet je vriend als ie klaar komt? Rent ie dan naar de douche?
Ik zou er opgewonden van worden en hem een handje helpen
quote:julius schreef op 26 juli 2016 @ 10:53:

Wat doet je vriend als ie klaar komt? Rent ie dan naar de douche?



Afsmeren aan een sok/onderbroek/dekbed



Niet zo moeilijk doen hoor.
Mijn man snurkt snachts naast mij...ook zo onbeleefd. Gelukkig ligt hij wel stil. Ik draai hem dan op zijn zij.Is dat misschien een optie?
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 26 juli 2016 @ 11:35: Ik draai hem dan op zijn zij. Is dat misschien een optie?
quote:ana_isabel schreef op 26 juli 2016 @ 11:35:

Mijn man snurkt snachts naast mij...ook zo onbeleefd. Gelukkig ligt hij wel stil. Ik draai hem dan op zijn zij.Is dat misschien een optie?
OT, ik zou hem dan eerlijk gezegd een handje helpen. Hij sneller klaar jij weer lekker slapen
quote:Dubbz schreef op 26 juli 2016 @ 11:22:

[...]





Afsmeren aan een sok/onderbroek/dekbed



Niet zo moeilijk doen hoor.Aan het dekbed? Grapje toch?
quote:Yakatani schreef op 26 juli 2016 @ 11:49:

[...]





Aan het dekbed? Grapje toch?



Neehoor. Die oude sok was wel een grapje.



Er zit toch een hoes omheen? En die kan in de was. Ik hou van seksvlekken, dat is een goed teken
Alle reacties Link kopieren
je moet mij ´s nachts niet wakker maken, dan ben ik zacht gezegd, nogal onaardig. Als hij me rukkend wakker maakt, ga ik grommen. Ik zou vooral ook laten weten dat je wakker bent hoor TO.

En verder je eigen grenzen aangeven, als jij het onprettig vindt, leg hem dat dan uit.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die het fijn zou vinden? En ik vind dat het gewoon moet kunnen, en inderdaad eens met summerdance!
GATVERDAMME.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik geen enkel probleem mee eigenlijk. Als mijn man 's nachts wakker wordt en zin heeft, en mij niet wakker wil maken omdat ik bv vroeg op moet, komt het ook wel eens voor. Soms word ik er wakker van en hebben we een vluggertje en soms slaap ik er door heen. Waarom zou hij naar de badkamer moeten gaan om zich af te trekken dan? In bed is dat toch veel fijner?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven