Vriend vind de seks niet goed.

29-07-2016 14:03 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Gisteren had ik seks met mijn vriend. Hij zegt vaak dat ik mij niet helemaal laat gaan etc. Gisteren was hij een beetje gefrustreerd. Ik vroeg waar dat van kwam en hij vertelde mij dat hij de seks Slecht vond. Opzich best wel even een deuk in mijn zelfvertrouwen maar goed.



Mijn vriend heeft veel vriendinnen gehad, veel uitgeprobeerd (clubs etc) Ik heb het gevoel alsof ik mij niet helemaal durf te geven door zijn opmerkingen. Tijdje terug ging ik hem pijpen totdat hij zei dat je dat geen pijpen noemt. Op de één of andere manier komt het door deze opmerkingen en de (in zijn ogen) geweldige seksverhalen niet bij mij los. Elke keer denk ik dat ik niet goed genoeg ben en daar irriteer ik mij aan. Hij wil op dit punt ook wel meer (anaal) etc maar dat zie ik niet zitten. Ben als de dood dat er iets mis gaat o.i.d.



Iemand hier tips mee?
Alle reacties Link kopieren
Zoek een leuke vent.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
quote:handigmetgeld schreef op 29 juli 2016 @ 14:04:

Zoek een leuke vent.+1
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als chantage, om je op die manier dingen te laten doen die je eigenlijk niet wilt in de hoop hem tevreden te stellen. Kritiek geven mag best, maar dan wel opbouwende kritiek. De kritiek die hij geeft zou mijn zin in sex als sneeuw voor de zon laten verdwijnen.....
Wat een hork, sorry hoor. Lekker constructief om te zeggen dat je 'dat geen pijpen kunt noemen'. Waarom geeft hij geen aanwijzingen terwijl je bezig bent? Daar heb je toch veel meer aan?
Alle reacties Link kopieren
zal ik het dan maar zeggen: kanaal



ik vind het ronduit lomp zijn opmerkingen over slechte sex, slecht pijpen etc. Hij kan misschien wat aanwijzigingen geven wat hij fijner vindt.. ofzo.. maar op deze manier nee.. dan maar geen pijpbeurt.. dan maar geen sex.. als er iets slecht is voor je zelfvertrouwen zijn het dit soort opmerkingen
Alle reacties Link kopieren
quote:handigmetgeld schreef op 29 juli 2016 @ 14:04:

Zoek een leuke vent.Idd
Alle reacties Link kopieren
Is hij alleen negatief of komt hij ook met suggesties?



Oftewel: leert hij jou op liefdevolle wijze hoe hij het wel fijn vindt, of duwt hij je aan de kant en 'doet het zelf wel' (niet pijpen, uiteraard) Daarin zit nogal een verschil. Gezien wat je schrijft ben ik bang voor het laatste en ben ik het heel erg eens met Handigmetgeld. Seks doe je samen. Seks is ook met iedereen weer anders, daarom probeer je er ook samen achter te komen wat voor jullie fijn is en werkt. En hij kan dan wel veel ervaring hebben, dat wil niet zeggen dat zijn expartners zo lovend over hem waren, natuurlijk.
Later is nu
Ik vind hem erg bot. Hij mag gerust aan geven wat hij lekker vind maar hij kraakt jou helemaal af. Doe vooral geen dingen die jij niet lekker vind zoals anale seks. Er zijn veel vrouwen die dat niks vinden dus schaam je daar niet voor.
Alle reacties Link kopieren
Tja, als hij graag wil dat het verandert dan kan hij toch prima tips geven? Iemand moet het je ooit allemaal leren. Dus als hij vindt dat je niet goed pijpt, dan kan ie of tips geven en je uitleggen hoe het wel moet of hij kan vertrekken. Alles op seksueel gebied (anaal e.d.) zou ik alleen doen als je je er goed bij voelt. Doe het omdat jij het wilt, en niet omdat hij het zo nodig wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:handigmetgeld schreef op 29 juli 2016 @ 14:04:

Zoek een leuke vent.Eens
When they go low, we go high. (M.Obama)
Hoelang zijn jullie al samen? Wat een hork.
Alle reacties Link kopieren
quote:handigmetgeld schreef op 29 juli 2016 @ 14:04:

Zoek een leuke vent.Die dus
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Wat hij vindt, mag hij houden.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Oh trouwens, iemand die al veel bedpartners had is niet per definitie goed in bed. Bij een onenightstand heb je meestal minder goede seks dan in een relatie, je moet elkaar een beetje kennen en aanvoelen voor goeie seks.

Ipv te zeggen wat je niet goed doet heb je er meer aan als hij je tips zou geven hoe je het beter kunt doen. Geeft hij alleen maar negatief commentaar dan is het gewoon een eikel waar je beter geen seks mee kunt hebben
Alle reacties Link kopieren
Is het ooit in je opgekomen dat je vriend zoveel vriendinnen heeft gebad omdat zijn vorige vriendinnen hem snel dumpten als ze er achter kwamen wat voor hork hij was.



Nu jij nog. Je kan het.
Alle reacties Link kopieren
wat sugarmiss zegt, echt



(ik ben haske ruimdenkend maar ik zou van dit commentaar ook opdrogen hoor)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Op zoek naar een echte vent, en deze loser dumpen!
Nee daar krijg je ineens seksuele vaardigheden van, gewoon zeggen dat het bagger is! Zin krijg je er ook direct van... Oh wacht.



Normaal als seks niet helemaal lekker gaat zeg je dingen als; iets zachter, wat meer naar boven, iets meer zuigen, kan ik nog wat dieper? Ja zo met je tong wat je net deed, iets harder, etc. Etc. Niet; je bent slecht in bed. Daat heb je toch niks aan behalve dat je eigenwaarde naar de klote gaat?



Kortom een hork. Zoek iemand die wel samen met jou wil seksen ipv een prestatie verwacht.



Andere vraag; bevredigd hij jou dan wel goed?
anoniem_64735f8eb312e wijzigde dit bericht op 29-07-2016 14:54
Reden: Autocorrect
% gewijzigd
quote:Marana_ schreef op 29 juli 2016 @ 14:20:

Oh trouwens, iemand die al veel bedpartners had is niet per definitie goed in bed. Bij een onenightstand heb je meestal minder goede seks dan in een relatie, je moet elkaar een beetje kennen en aanvoelen voor goeie seks.

Ipv te zeggen wat je niet goed doet heb je er meer aan als hij je tips zou geven hoe je het beter kunt doen. Geeft hij alleen maar negatief commentaar dan is het gewoon een eikel waar je beter geen seks mee kunt hebben

Absoluut. De man die ik het slechtste in bed vond had tientallen vrouwen in bed gehad, trio`s, wilde dingen, maar het sloeg helemaal nergens op allemaal. De beste in bed vond (en vind want nog steeds huidige vriend) ik diegene die maar een paar vrouwen had gehad, met wie hij allemaal een relatie heeft gehad, dus 0 ONS, of andere vluchtige seksbelevenissen.



En die hoogdravende seksverhalen zouden mij vreselijk doen opdrogen. Dus eens met de rest: Zoek een leukere vriend!
Alle reacties Link kopieren
Vertel je vriend dat bij nog zo'n botte feedback je bij andere mannen gaat uitzoeken of je vriend gelijk heeft of (waarschijnlijker) toch niet. (En doe dat vervolgens ook)
Altijd in voor een lekkere leuke middag
quote:honingbijtje schreef op 29 juli 2016 @ 14:36:





Zoek iemand die wel samen met jou wil seksen ipv een prestatie verwacht.



Spijker op de kop dit!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou 's nachts in zijn slaap een dildo in z'n reet proppen. Spontaner, uitdagender en analer kan bijna niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveAngie schreef op 29 juli 2016 @ 14:16:

Wat hij vindt, mag hij houden.



Inderdaad, zeg, ik zou die man helemaal niks meer geven. Bewaar je pijpkunsten voor diegene die ze kan waarderen, en/of liever en opbouwender naar jou toe zich opstelt.



Wat denkt ie wel niet, stomme zak! Heb ook zo iemand gehad een keer. En aangegeven: als je zo fijne andere vrouwen had: daar is het gat van de deur, go find them. Bah, juist in bed moet je je veilig voelen!!



Oja: en hij is zeker perfect in bed? Volgens hem
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Inderdaad, in bed moet je je veilig voelen. Ik vind het he-le-maal niet gek dat jij je niet kan laten gaan bij deze criticaster.
anoniem_64735f8eb312e wijzigde dit bericht op 29-07-2016 14:53
Reden: Typefout
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven